Αξιολόγηση Θέματος:
  • 5 Ψήφοι - 3.6 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πάταξη των τζαμπατζήδων προαναγγέλλει η κυβέρνηση
#1
Σκληραίνει τη στάση της η κυβέρνηση απέναντι στο κίνημα «Δεν Πληρώνω» τόσο όσον αφορά στη μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων, όσο και στην μη ακύρωση εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες. Μιλώντας στον ΒΗΜΑ 99,5 το πρωί της Τετάρτης, ο γγ του υπουργείου Υποδομών Χ.Τσιόκας τόνισε πως βρίσκεται ήδη υπό επεξεργασία ο τρόπος δίωξης των «τζαμπατζήδων», καθώς όπως είπε «δεν μπορεί η επίπτωση να είναι μόνο ένα πρόστιμο».

Ο κ. Τσιόκας εξήγησε πως η στάση αυτή του κινήματος «Δεν Πληρώνω» δυναμώνει τις φωνές εκείνων που λένε «δώστε σε ιδιώτες τις αστικές συγκοινωνίες». «Η κυβέρνηση, όμως, έχει επιλέξει να προχωρήσει στο δρόμο της εξυγίανσης» σημείωσε.

«Θα επεξεργαστούμε ένα πλαίσιο για τη δίωξη όποιων δεν πληρώνουν. Δεν μπορεί η επίπτωση να είναι μόνο ένα πρόστιμο. Δεν μπορούν να υπάρχουν δύο κατηγοριών πολίτες» υπογράμμισε τόσο για το ζήτημα των διοδίων, όσο και για των μέσων μεταφοράς.

Ειδικότερα, για το θέμα των αστικών συγκοινωνιών, παρατήρησε πως στο πλαίσιο του νομοσχεδίου θα υπάρχει ειδική αναφορά στο θέμα των ελεγκτών των εισιτηρίων.

Όσον αφορά στο κόστος των εισιτηρίων, ο γγ του υπουργείου Υποδομών παραδέχθηκε πως είναι υψηλό, ωστόσο παρατήρησε πως θα πρέπει να ισοσκελιστούν τα ελλείμματα των οργανισμών των αστικών συγκοινωνιών, ενώ παράλληλα να ασκείται και η κοινωνική πολιτική, μέσω της επιδότησης του εισιτηρίου.

Απαντώντας στην κριτική που ασκείται στην κυβέρνηση για την ταλαιπωρία που υφίσταται το επιβατικό κοινό, ο κ. Τσιόκας τόνισε πως «η πολιτεία έχει κρίση και παρακολουθεί την κατάσταση. Δεν θέλει να είναι σε ομηρία ο Αθηναίος επιβάτης. Ωστόσο, στη Βουλή ολοκληρώνεται ένας διάλογος και δεν θέλουμε το ζήτημα να μετατραπεί σε μικροκομματική αντιπαράθεση» σημείωσε. Πηγή είδησης / in.gr
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

Απάντηση
#2
Απαράδεκτες είναι οι δηλώσεις του κ. Τσιόκα. Αφού ο νόμος ορίζει πρόστιμο, τι άλλο θα κάνουν για όσους δεν πληρώνουν; Θα τους κλείνουν φυλακή; Και πώς θα ξεχωρίσουν το μέλος του κινήματος από αυτόν που απλώς ξέχασε π.χ. την κάρτα του στο σπίτι ή αμέλησε να ακυρώσει το εισιτήριό του; Θα θεσπιστεί αδίκημα "μη ακύρωσης εισιτηρίου εκ προθέσεως", λες και είναι φόνος εκ προμελέτης; Και θα έρθει το ΠΑΣΟΚ σε ευθεία αντιπαράθεση με κίνημα πολιτών; Ελάτε, να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι...
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Απάντηση
#3
Σε πολλές χώρες η κατ' επανάληψη (όχι μία φορά) σύλληψη κάποιου χωρίς εισιτήριο του δημιουργεί ποινικό μητρώο, το οποίο παραγράφεται μετά από κάποιο χρονικό διάστημα ώστε να μην είναι τόσο σκληρές οι συνέπειες για κάποιον που έτυχε δύο φορές να ξεχάσει το (μονό) εισιτήριό του.

Όσον αφορά τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, το πρόστιμο επιστρέφεται ή δεν καταβάλλεται και οι όποιες συνέπειες αναιρούνται εάν προσκομίσει αργότερα την κάρτα η οποία είχε εκδοθεί και ήταν σε ισχύ κατά τον έλεγχο. Ήδη μάλιστα από σήμερα στις μηνιαίες κάρτες (τουλάχιστον αυτές για όλα τα μέσα) αναγράφεται πάνω στην κάρτα και σημειώνεται και ο αριθμός ταυτότητας οπότε ο ελεγκτής μπορεί όντως να εξακριβώσει αν το συγκεκριμένο άτομο που ελέγχεται και δεν επιδεικνύει την κάρτα του την έχει απλά ξεχάσει ή είναι "τζαμπατζής".

Όσον αφορά τα μέλη των κινημάτων "δεν πληρώνω", νομίζω πως η διαφορά είναι σαφής ανάμεσα σε κάποιον που απλά δεν έχει ακυρωμένο εισιτήριο με κάποιον που φράζει ή καταστρέφει τα ακυρωτικά μηχανήματα, σπάει τις μπάρες των διοδίων, ή κάνει δημόσια κήρυγμα ή προπαγάνδα για το θέμα αυτό.

Κι εγώ είμαι απηυδησμένος με τις απεργίες όπως όλοι πλην των συνδικαλιστών που κάνουν τεμπελιά πληρωμένη από τα λεφτά των φορολογούμενων, όμως σε καμία περίπτωση δεν διανοούμαι να μην πληρώσω εισιτήριο. Όσον αφορά την κάρτα μου που δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω στις απεργίες, κατέθεσα αγωγή κατά Ο.Α.Σ.Α., των θυγατρικών εταιρειών εταιρειών και των σωματείων εργαζομένων με βάση τις διατάξεις περί αδικαιολόγητου πλουτισμού κ.τ.λ.. Όταν όμως μπαίνω σε ένα ΜΜΜ που είναι σε υπηρεσία και εκτελεί δρομολόγιο, έχω την έννομη υποχρέωση να πληρώνω το ανάλογο κόμιστρο και συμμορφώνομαι με αυτή. Όσο αδίκημα είναι η παράνομη και καταχρηστική απεργία, άλλο τόσο είναι και το να είσαι τζαμπατζής.

Όσον αφορά τα διόδια, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Στις δημόσιες εθνικές οδούς, βάσει νομολογίας του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, όντως από την στιγμή που καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας είναι κατάχρηση η πλρωμή διοδίων. Όμως η επίδειξη κεκυρωμένου αντιγράφου της απόφασης στους εισπράκτορες είναι αρκετή νομικά, δεν χρειάζεται να σηκώνει κανείς τις μπάρες, από μόνοι τους είναι υποχρεωμένοι με απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου να μην εισπράττουν διόδια. Αυτό όμως δεν ισχύει στην Αττική Οδό, την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και την Εγνατία Οδό, που ανήκουν σε ιδιωτικές εταιρείες, παρέχουν μια διακεκριμένη υπηρεσία και υπάρχει εναλλακτική διαδρομή, και εισπράττουν νόμιμα το κόμιστρο. Μάλιστα όταν η αντίστοιχη οδός με ελεύθερη διέλευση είναι κλειστή (π.χ. Μαραθώνιος δρόμος, κλειστό το πορθμείο Ρίου-Αντιρρίου λόγω καιρού κ.τ.λ.) η διέλευση και από αυτά τα διόδια είναι ελεύθερη, στην δε γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου πληρώνεις αφότου σταυρώσεις απέναντι, δηλ. όταν ήδη σου έχει παρασχεθεί η υπηρεσία και όχι προκαταβολικά.

Για τις συγκοινωνίες όμως, γιατί να μην έρθει το ΠΑΣΟΚ και το κάθε κόμμα σε αντιπαράθεση με κάποιους οι οποίοι καταφανέστατα παρανομούν; Προσοχή όμως. Να έρθει σε αντιπαράθεση και με τους απεργούς, το έχω ξαναπεί. Να υποχρεώσει όλους να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους έναντι όλων. Μια παρανομία δεν πατάσσεται με κόντρα-παρανομία. Αυτό είναι αυτοδικία και δεν επιτρέπεται.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)