Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 3.63 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προβλήματα στα Solaris
#1
Το παρακάτω το "ψάρεψα" από το Τρομακτικό. Το μεταφέρω αυτούσιο, αλλά με κάθε επιφύλαξη. Όποιος έχει άποψη, ας τα επιβεβαιώσει ή ας τα καταρρίψει.....

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01..._4170.html

Το παρακάτω κείμενο αφορά τα καινούργια λεωφορεία μάρκας Solaris τα οποία κυκλοφορούν εδώ και 1,5 χρόνο περίπου στους ελληνικούς δρόμους.

1ον: Ζητάμε να μας αλλάξουν λάμπες πορείας εμπρός και δεν έχουν!!!
2ον: Τα παμπρίζ των λεωφορείων σπάνε με τόσο μεγάλη ευκολία που μας κάνουν να αναρωτιόμαστε εάν οι προδιαγραφές τους είναι οι σωστές, και εδώ τίθεται θέμα ασφαλείας, Οδηγών, επιβατών και πεζών. Σε πολλές περιπτώσεις το παμπρίζ έχει πεταχτεί ολόκληρο προς τα έξω!!!!!!!
3ον: Κατά τις βραδυνές ώρες παρατηρείται το εξής καταπληκτικο αλλά και επικίνδυνο φαινόμενο: Τα εσωτερικά φώτα του λεωφορείου που ανάβουν για να φωτίζουν τον χώρο των επιβατών ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝ στο εσωτερικό μέρος του παμπρίζ με αποτέλεσμα ο οδηγός στην προσπάθεια του να δει τον δρόμο να βλέπει αντι για αυτόν, το εσωτερικό του λεωφορείου, και αυτό έχει βέβαια σαν αποτέλεσμα να στραβωνόμαστε στην κυριολεξία. Η εταιρία έχει ενημερωθεί από πέρσι τον Σεπτέμβρη για το πρόβλημα, αλλά όπως καταλαβαίνετε ‘’αγρόν αγοράζει’’. Την λύση πάλι δώσαμε εμείς οι οδηγοί αφού αναγκαστήκαμε να αφαιρέσουμε την πρώτη λάμπα που βρίσκεται ακριβώς πίσω από τον οδηγο, αλλά το πρόβλημα απλά μειώθηκε, δεν εξαλείφθηκε!
4ον) Οι χειρολαβές των επιβατών κόβονται, και ευχόμαστε να μην χτυπήσει κάποιος επιβάτης και τρέχουμε. Και για αυτό το θέμα έχει ενημερωθεί ΕΓΓΡΑΦΩΣ οι ΕΘΕΛ αλλά όπως είπα και πρίν ‘’αγρόν αγοράζει’’.
5ον) Σε πολλά λεωφορεία Solaris η ράμπα των αναπήρων (την οποία πληρώσαμε έξτρα στους Πολωνούς) δεν λειτουργεί!! Δηλαδή απλά ή θα βγεί για να μπεί ο ανάπηρος και μετά δεν θα ξαναμπαίνει μέσα! ή δεν θα βγεί καθόλου!!
6ον) Τα λεωφορεία κατά την παραλαβή τους είχαν τοποθετημένο στο εσωτερικό μέρος από το πορτάκι του οδηγού ένα μικρό ψυγειάκι. Παραδόξως λίγες μέρες μετά την παραλαβή τους τα ψυγειάκια ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ!(τα συμπεράσματα δικά σας)
7ον) Τα πίσω φανάρια των λεωφορείων έχουν γεμίσει μέχρι την μέση νερό!!!!! Ναι!! Ναι!!! Μπάζουν νερό!!
Και επειδή δεν έχουν μέσα απλές λάμπες, αλλά ‘’λεντάκια’’(LED), τα μισά από αυτά έχουν καεί και όταν θα καούν όλα θα πρέπει να αλλαχτεί όλο το φανάρι, και ξέρετε ότι είναι λίγο ακριβά τα LED!!Μπορώ να συνεχίσω αλλά δεν θα το κάνω, γιατί απλά θέλω να δώσω μια εικόνα της κατάστασης που επικρατεί, και να δώσω να καταλάβετε ότι όλα αυτά που ανέφερα είναι ζημιές που θα φτιαχτούν μέσα στην εγγύηση των Solaris, αλλά όταν θα λήξει η εγγύηση ποιος θα τα πληρώνει;;;
Μα ποιος άλλος βέβαια; Ο έλληνας φορολογούμενος πολίτης, δηλαδή οοοοολοι εμείς.
Να θυμίσω επίσης ότι αρμόδιος υπουργός τότε που υπεγράφη η συμφωνία με την SOLARIS ήταν ο κ.Χατζηδάκης, που μάλλον πρέπει να περάσει και αυτός και οι άλλοι αρμόδιοι που αποφάσισαν για την παραγγελία των σολαρις , από έρευνα για να δούμε γιατί μας έφεραν τέτοια λεωφορεία να κάνουμε συγκοινωνία. Εξάλλου το ομολόγησαν και οι ίδιοι οι Πολωνοί!! Μας ρώτησαν ευθέως: γιατί πήρατε τέτοια λεωφορεία από εμάς; Αυτά τα λεωφορεία δεν κάνουν για τους δικούς σας δρόμους!!!(και πάλι τα συμπεράσματα δικά σας).
Εάν έχουν τέτοια προβλήματα από τώρα, τι θα γίνει όταν περάσουν 3 χρόνια;;θα διαλυθούν τελείως;
Προφανώς ναι! Και θα αρχίσουν οι επισκευές, και οι προσπάθειες να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα και όλα αυτά πάντα με τα χρήματα του δημοσίου!!!
Ήδη λοιπόν τις περισσότερες φορές όταν μπαίνουμε στο αμαξοστάσιο και ζητάμε σολαρις για να βγούμε για δρομολόγιο, αναγκαζόμαστε να περιμένουμε! Να βρούν κάποιο να μας δώσουν γιατί τα περισσότερα είναι ακινητοποιημένα λόγω βλαβών!! Η απόλυτη ξεφτίλα.
Και μέσα σε όλα αυτά έχεις και τον κ.Ρέππα να σου λέει ότι θα κάνει τον ΟΑΣΑ μητροπολιτικό φορέα, δηλαδή το συντονιστικό όργανο όλων των συγκοινωνιών.
Μπορεί να μας απαντήσει ο κ. ρέππας στο ακόλουθο ερώτημα: Ο ΟΑΣΑ δεν μπορεί να συντονίσει το έργο της ΕΘΕΛ και μόνο της ΕΘΕΛ πως στα κομμάτια θα συντονίσει όλες τις συγκοινωνίες;;; ρε Ρέππα πλάκα μας κάνεις ή το παίζεις σωτήρας;; έχεις βγεί έξω από το γραφείο σου να δεις τον ''συντονισμο'' που κάνει αυτή την στιγμή ο ΟΑΣΑ;;
Και μετά έχουν και το θράσος να μας μιλάνε για διαφάνεια. Κολοκύθια.........
Οδηγός ΕΘΕΛ

114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#2
Τωρα τους φταινε τα λεωφορεια?

Προσωπικα θεωρω τα Solaris την πρωτη επιτυχημενη παραλαβη λεωφορειων επειτα απο διαγωνισμο..

Δε φτανει που πηρανε οχηματα της προκοπης που πηγαιναν το βραδυ σπιτι με κεφαλι καζανι και τη μεση στου ωμους απο τα κοπανηματα τα καθισματα μες τις GN και τα Irisbus.. Τους χαλανε οι Πολωνοι τωρα? Τι θελουν δηλαδη? Citaro?

Παμε, αναποδα

Αν τα φαναρια τους μπαζουν νερα, αυτος που τα εφτιαξε απο το τελευταιο τρακαρισμα ελυνε ταυτοχρονα sudoku.

Τα ψυγειακια να τα βρουν οι ιδιοι πως κλαπηκαν..

Τον επιασε ο πονος για τη ραμπα που δεν την εχει χρησιμοποιησει κανεις ποτέ? Προσωπικα παντως τις εχω δει να δουλευουν οκ.

Οι χειρολαβες ειναι για να κρατιομαστε, οχι να κανουμε κρικους πανω τους.. Εχουν ορια μηχανικης αντοχης. Αμα ο προηγουμενος ειχε στηριχθει επανω της τοσο ωστε να της προξενησει βλαβη, τι περιμενεις να κανει?

Αυτα με τα παρμπριζ ομως ειναι υπαρκτα. Στα μιντι ΜΟΝΟ πραγματι η πρωτη συστοιχια λαμπων εσωτερικου φωτισμου φεγγει και στο παρμπριζ με αποτελεσμα να δημιουργουνται αντανακλασεις. Στις νταλικες δεν εχω ακουσει παρομοιο παραπονο.

Υπαρχει καποια ευαισθησια στο παρμπριζ, σε γενικες γραμμες, ομως σιγα να μην μπει και επιγραφη προσοχη ευθραυστον.

Δεν εχουν λαμπες για κανενα λεωφορειο, οχι για Solaris μονο, οποτε..
Απάντηση
#3
Συμφωνώ κι επαυξάνω. Στην Γερμανία δηλαδή που κατασκευάζει η ίδια τόσες μάρκες λεωφορείων και τα Solaris έχουν γίνει ανάρπαστα, πώς δεν παρουσιάζουν τόσες βλάβες;

Προβληματικούς επιβάτες και ενίοτε προβληματικούς οδηγούς έχουμε. Όχι προβληματικά λεωφορεία.
Απάντηση
#4
Συμφωνώ επίσης... Τελείως αστοχο το ποστ... Απλά αντι να κάτσουν να σκεφτούν ποιος τα κάνει έτσι βρήκαν ενα blog και αρχίζουν να λένε...

π.χ. Δηλαδή για το οτι μπάζει το φανάρι νερά φταίει η Solaris και όχι αυτοί που δεν έχουν αφήσει γωνία για γωνία και αμάξι αχτύπητο... Είμαστε η μόνη χώρα που κατάφερε καινούρια λεωφορεία να κυκλοφορούν και μέσα σε ένα τρίμηνο τα μισά να είναι με χτυπημένους προφυλακτήρες στόκους και βουλιαγμένα σημεία στο αμάξωμα.
Απάντηση
#5
παντως αυτο με τις λαβες ισχυει.Εγινε μπροστα στα ματια μου σε MIDI.και ο ανθρωπος δεν πιεζε καθολου την λαβη...
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#6
Εμεις οι Ελληναραδες δεν ειμαστε για Solaris μονο για δεινοσαυρους και ικαρια που τους ειχαμε αλλαξει τα φωτα και δεν καταλαβαιναν τιποτα οτι καινουριο λεωφορειο πηρε η ΕΘΕΛ το εχει διαλυσει, προ τεσσαρων μηνων ειχα δει Solaris 18m στην γραμμη 703 και ο προφυλακτηρας ηταν δεμενος με συρμα το ειχα γραψει και στην γκαλερυ, ειμαστε και ευρωπαιοι Angry.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

Απάντηση
#7
Και αρκετα βρωμικα ειναι τα Solaris κριμα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

Απάντηση
#8
Αγαπητοι συμφουριτες καλησπερα και να ειστε ολοι καλα . Κακα τα ψεματα τα λεωφορεια εχουν πολλα προβληματα και χοντρα και δεν μιλαμε τωρα για λαμπακια και τριχες κατσαρες . Οντως απο θεμα καθισματος και δεξιου καθρεπτη ειναι κορυφαια αλλα απο μηχανικα ειναι δραμα . Πολλα αραγμενα και ξηλωμενα στην Ραλλη απο μηχανικα και λογο οτι δεν δινουν χρηματα θα ειναι αραγμενα για καιρο . Με το παρμπριζ και το φωτισμο υπαρχει σοβαρο προβλημα οι περισσοτεροι κυκλοφορουν με κατσαβιδια και τις βγαζουν τις λαμπες απορω πως η εταιρεια δεν το προβλεψε αυτο . Και κακα τα ψεματα μ αυτη την δρομολογηση οχι solaris δεν θα μεινει ουτε βιδιτσα
Απάντηση
#9
(22-01-2011, 11:01 PM)dora Έγραψε: Αγαπητοι συμφουριτες καλησπερα και να ειστε ολοι καλα . Κακα τα ψεματα τα λεωφορεια εχουν πολλα προβληματα και χοντρα και δεν μιλαμε τωρα για λαμπακια και τριχες κατσαρες . Οντως απο θεμα καθισματος και δεξιου καθρεπτη ειναι κορυφαια αλλα απο μηχανικα ειναι δραμα . Πολλα αραγμενα και ξηλωμενα στην Ραλλη απο μηχανικα και λογο οτι δεν δινουν χρηματα θα ειναι αραγμενα για καιρο . Με το παρμπριζ και το φωτισμο υπαρχει σοβαρο προβλημα οι περισσοτεροι κυκλοφορουν με κατσαβιδια και τις βγαζουν τις λαμπες απορω πως η εταιρεια δεν το προβλεψε αυτο . Και κακα τα ψεματα μ αυτη την δρομολογηση οχι solaris δεν θα μεινει ουτε βιδιτσα
τα καθισματα των solaris ειναι ελεινα!!!το μονο καλο που εχουν αυτα τα λεοφορεια ειναι οτι εχουν κινητηρα που τραβαει στις ανηφορες και χωρις πολυ θορυβο(σε συγκριση με GN και volvo)
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#10
Ρε παιδιά μην τα ξαναλέμε. Αν η ΕΘΕΛ προσπαθεί να συντηρήσει τα euro 5 όπως συντηρούσε να τα προηγούμενα GN κλπ ρημάδια θα γίνουν είναι προφανές... Δεν γίνεται να αλλάζεις λάδια όποτε σου κ@β...ει και να περιμένεις να είναι εντάξει.

Εδώ τα οδηγούν με αναμμένα λαμπάκια στην οθόνη που στο εξωτερικό σημαίνει άμεση ακινητοποίηση και αυτοί τα πάνε δρομολόγιο...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)