Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.14 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[GreekMoney] Ακριβότερα στα 0,80 από 0,60 ευρώ τα εισιτήρια των Αστικών από 1/1
#1
Στα 0,80 από 0,60 ευρώ που είναι σήμερα διαμορφώνεται η τιμή του εισιτηρίου του ΟΑΣΘ από την 1η Ιανουαρίου 2011. Στην τιμή αυτή έχει καταλήξει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έπειτα από μαραθώνιο διαβουλεύσεων με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, η οποία ωστόσο εμφανίζεται μάλλον δυσαρεστημένη, καθώς ζητούσε μεγαλύτερες αυξήσεις, για να καλύψει τη δραματική μείωση -ελέω μνημονίου- της ετήσιας κρατικής επιδότησης του εισιτηρίου που καταβάλλεται στον Οργανισμό.

Ειδικότερα η διοίκηση του ΟΑΣΘ στις έγγραφες προτάσεις τις οποίες είχε καταθέσει προ ημερών στα αρμόδια υπουργεία Υποδομών και Οικονομικών ζητούσε η τιμή του απλού εισιτηρίου, με το οποίο θα μπορεί να γίνεται μόνο μία ακύρωση, να φτάσει στα 0,90 λεπτά ή στο 1 ευρώ, ενώ 1,20 ευρώ να κοστίσει το εισιτήριο διάρκειας μιάμισης ώρας, με το οποίο ο επιβάτης θα μπορεί να κάνει και μετεπιβιβάσεις. Όπως εξηγεί στέλεχος του Οργανισμού, «η δραματική περικοπή της επιδότησης για το 2011, στα 105 εκατομμύρια ευρώ από τα 126 που ήταν αρχικά και 120 μετά την πρώτη περικοπή, αλλάζει δραματικά τα δεδομένα».

Οι νέες τιμές
Τελικώς έπειτα από μαραθώνιο διαβουλεύσεων, οι οποίες συνεχίστηκαν και μέσα στο Σαββατοκύριακο με κεντρικό πρόσωπο το γραμματέα του υπουργείου Χάρη Τσιόκα, η πολιτική ηγεσία του Υποδομών και Μεταφορών σε συνεννόηση με το Οικονομικών κατέληξε στις ακόλουθες αποφάσεις:

- Η τιμή του απλού εισιτηρίου αυξάνεται από τα 0,60 στα 0,80 λεπτά με ταυτόχρονη κατάργηση του δικαιώματος της μετεπιβίβασης. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος μετακίνησης για κάθε επιβάτη που χρησιμοποιούσε μόνο ένα λεωφορείο ανά διαδρομή αυξάνεται κατά 33,33%. Ως εναλλακτικό σενάριο, το οποίο όμως φαίνεται να συγκεντρώνει ελάχιστες πιθανότητες, είναι η τιμή του εισιτηρίου να διαμορφωθεί τελικώς στα 0,90 ευρώ.

- Η τιμή του εισιτηρίου χρονικής διάρκειας μιάμισης ώρας, με το οποίο θα επιτρέπονται οι μετεπιβιβάσεις, θα ανέλθει στα 0,90 ευρώ. Όπερ σημαίνει ότι το κόστος μετακίνησης για κάθε επιβάτη που χρησιμοποιούσε περισσότερα του ενός λεωφορεία ανά διαδρομή αυξάνεται κατά 50%. Στην περίπτωση που το απλό εισιτήριο πάει στα 0,90 λεπτά, αυτό της μετεπιβίβασης θα ανέλθει στο 1 ευρώ.

- Στην περιοχή της επέκτασης, η οποία εξυπηρετείται υποχρεωτικά μέσω μετεπιβίβασης, η τιμή του εισιτηρίου αυξάνεται επίσης στα 0,90 ευρώ. Ειδικότερα για την περιοχή βορείως του Λαγκαδά, η οποία θα ενταχθεί από την Πρωτοχρονιά στο δίκτυο του ΟΑΣΘ, οι τιμές των εισιτηρίων θα έχουν ως εξής: Όσοι κατοικούν στους δήμους Βερτίσκου, Σοχού, Αρέθουσας και Εγνατίας θα πληρώνουν 0,90 ευρώ, ενώ οι κάτοικοι των δήμων Απολλωνίας, Καλλινδοίων, Ρεντίνας, Μαδύτου και Αγίου Γεωργίου θα πληρώνουν το μισό αντίτιμο από αυτό που πληρώνουν σήμερα στο ΚΤΕΛ (μέγιστο ως 3 ευρώ).

- Αυξήσεις θα γίνουν και στις κάρτες, οι οποίες όμως θα είναι μικρότερες του 30%.

- Έκπτωση 50% προβλέπεται για τους μαθητές, τους φοιτητές, τους ανέργους και τους ηλικιωμένους άνω των 65 ετών, ενώ ειδική πολιτική θα σχεδιαστεί για τα άτομα με αναπηρία.
Απάντηση
#2
Δεν ντρέπονται καθόλου δήλαδη 0,80 ευρώ η 0,90 ευρώ για μια μετακίνηση και για μεταπιβιβάσεις 1,00 ευρώ μέσα σε έναν χρόνο αυξήσεις ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!
Απάντηση
#3
Αθήνα θα παει 1,30... Καλά είστε!
Απάντηση
#4
Εγω δηλαδη που παιρνω καθε μερα 2 λεοφωρεια για να παω και 2 για να γυρισω θα χτυπαω 4 την μερα? Ειμαστε σοβαροι?
Απάντηση
#5
Και εγώ ένα λεωφορείο παίρνω για να πάω στο σχολείο και για να γυρίσω από εκεί δηλαδή 0,80 αλλά Emema υπάρχει και το εισιτήριο της μεταπιβίβασης
Απάντηση
#6
(15-12-2010, 03:06 AM)Paul:) Έγραψε: Αθήνα θα παει 1,30... Καλά είστε!
Τουλάχιστον (προς το παρόν) η Θεσσαλονίκη θα συνεχίσει να έχει συγκοινωνίες. Όχι σαν την Αθήνα...
Απάντηση
#7
(15-12-2010, 11:25 AM)GiannisB Έγραψε: Και εγώ ένα λεωφορείο παίρνω για να πάω στο σχολείο και για να γυρίσω από εκεί δηλαδή 0,80 αλλά Emema υπάρχει και το εισιτήριο της μεταπιβίβασης

Τωρα που το καλοσκεφτομαι, απο 60 λεπτα 90 δεν ειναι τρομερη αλλαγη.
Να δουμε που θα πανε και οι καρτες.
Απάντηση
#8
(16-12-2010, 03:23 AM)Enema Έγραψε: Τωρα που το καλοσκεφτομαι, απο 60 λεπτα 90 δεν ειναι τρομερη αλλαγη.
Να δουμε που θα πανε και οι καρτες.

Καλα ειστε εσεις οχι εδω στην Αθηνα που κοντευει το εισιτηριο να φτασει στον Θεο και με οχι τοσο καλες συγκοινωνιες.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#9
Η Θεσσαλονίκη όμως βασίζεται μόνο στα αστικά λεωφορεία. Ναι μεν ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι σαφώς καλλίτερα οργανωμένος από την Ε.ΘΕ.Λ. αλλά δεν παύει να είναι μόνος του.
Απάντηση
#10
(17-12-2010, 11:44 AM)panos81 Έγραψε: Η Θεσσαλονίκη όμως βασίζεται μόνο στα αστικά λεωφορεία. Ναι μεν ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι σαφώς καλλίτερα οργανωμένος από την Ε.ΘΕ.Λ. αλλά δεν παύει να είναι μόνος του.

Καλύτερα σάμπως τα τρολεϊ κάνουν και τιποτα πια η διαφορά με τα αστικά λεωφορεία. Λεωφορεία είναι τα τρολεϊ με ηλεκτρικό ρεύμα ούτισι άλλως τώρα βγαίνουν λεωφορεία οικολογικά αρά τζαμπα οι κεραίες των τρολεϊ
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)