Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Enet] Δένουν χειρόφρενο
#1
Σε 24ωρη απεργία την ερχόμενη Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου προχωρούν οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας (λεωφορεία, τρόλεϊ, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, μετρό και τραμ).

Η σχετική απόφαση των σωματείων ελήφθη χθες κατά τη γενική συνέλευση που πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ.

Πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη οργανωμένη αντίδραση στο κυοφορούμενο σχέδιο νόμου για την ανασυγκρότηση του ΟΑΣΑ και των υπολοίπων συγκοινωνιακών εταιρειών. Μεταξύ άλλων προωθούνται αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις και τις αποδοχές του προσωπικού, καθώς και συγχωνεύσεις φορέων, ενώ το νομοσχέδιο αναμένεται να δει το φως της δημοσιότητας τις επόμενες εβδομάδες.
Απάντηση
#2
Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου προχωρά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), καταγγέλλοντας κυβερνητικό αλαλούμ σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ Επίσης κάνει λόγο για άσχετους υπουργούς και Γενικούς Γραμματείς και έλλειψη υπευθυνης εθνικής πολιτικής για το σιδηρόδρομο.

Όπως αναφέρει η ΠΟΣ στη σχετική της ανακοίνωση, το υπουργείο Εσωτερικών συνεχίζοντας το κυβερνητικό αλαλούμ, ανάρτησε στο διαδίκτυο απόφαση για το δήθεν «πλεονάζον» προσωπικό του Ομίλου ΟΣΕ, το οποίο βάση του ν.3891/10 ανέρχεται σε 2.351 άτομα, αλλά βάσει της απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών ανέρχεται σε 2.700 άτομα.

Κάνει ακόμη λόγο για φωτογραφικό επιμερισμό του δήθεν, όπως σημειώνει, πλεονάζοντος προσωπικού και προσθέτει πως όλα τα παραπάνω μαζί, σε συνάρτηση «με την κατάργηση των Κανονισμών Εργασίας που είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με την ασφάλεια της κυκλοφορίας αλλά και την επιστροφή των εισοδημάτων των εργαζομένων στη 10ετία του 1980, μας δίνουν το δικαίωμα να λέμε ότι αυτή η πολιτική εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα και όχι αυτά του Ελληνικού Σιδηροδρόμου».

Η ΠΟΣ υποστηρίζει πως όλες οι κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια πειραματίστηκαν «στον κρατικό πολύπαθο ΟΣΕ, ξοδεύοντας εκατ. € για αμφίβολα αποτελέσματος σχέδια με αποτέλεσμα τη σημερινή κατάληξη πλήρους διάλυσης του σιδηροδρόμου που απορρέει από το ν.3891/10. Είναι βέβαιο ότι οι μόνοι που δεν ευθύνονται είναι οι εργαζόμενοι, αλλά η στρεβλή πολιτική που ακολούθησαν οι Κυβερνήσεις και το ότι χρέωσαν τον Ελληνικό Λαό με 10 δισ. € δήθεν επενδύσεων, χωρίς να ολοκληρώσουν ούτε ένα έργο».

Καταλήγοντας επισημαίνει πως «οι σιδηροδρομικοί κατέθεσαν υπεύθυνες προτάσεις για τη "διάσωση" του σιδηροδρόμου οι οποίες είναι ρεαλιστικές, εφαρμόσιμες και οδηγούν τον Οργανισμό σε τροχιά αναγέννησης. Προτάσεις τις οποίες οι πολιτικές ηγεσίες, τις πέταξαν στο καλάθι των αχρήστων γιατί δεν εξυπηρετούν τους ανταγωνιστές του τρένου».

Εκκληση Δ. Ρέππα για υπευθυνότητα

Αναφερόμενος στο θέμα των μετακινήσεων προσωπικού, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δ. Ρέππας, διευκρίνισε σήμερα ότι υπάρχει ένας νομός με δεδομένες μετατάξεις (2.351).

Όπως υποστήριξε ο κ. Ρέππας, η συζήτηση που γίνεται είναι εκ του πονηρού, «είναι μάχη οπισθοφυλακής» και το κράτος διευκρινίζει τις διαθέσιμες θέσεις που υπάρχουν (2.700) για να έχουν οι εργαζόμενοι περισσότερες επιλογές.

Ο υπουργός κάλεσε όλους να δείξουν υπευθυνότητα την κρίσιμη ώρα που διέρχεται η χώρα λέγοντας χαρακτηριστικά πως δεν πρέπει να πριονίζουν το κλαδί που κάθονται. Τόνισε επίσης ότι ο νόμος είναι συγκεκριμένος και θα εφαρμοστεί, γιατί σε περίπτωση που δεν επιτύχει το εγχείρημα, θα χάσουν τη δουλειά τους.
Απάντηση
#3
Άντε πάλι τα ίδια...

Δύο 24ωρες απεργίες των συγκοινωνιών σε 8 μέρες. Επιτέλους ιδιωτικοποιήστε τις τις ρημάδες. Όποιος θέλει να απεργήσει, να τον στέλνουν σπίτι του νύχτα. Αλλιώς δεν θα δούμε προκοπή έτσι που το πάνε.
Απάντηση
#4
(03-12-2010, 02:12 PM)panos81 Έγραψε: Άντε πάλι τα ίδια...

Δύο 24ωρες απεργίες των συγκοινωνιών σε 8 μέρες. Επιτέλους ιδιωτικοποιήστε τις τις ρημάδες. Όποιος θέλει να απεργήσει, να τον στέλνουν σπίτι του νύχτα. Αλλιώς δεν θα δούμε προκοπή έτσι που το πάνε.

....και τι πρεπει κατα την δικη σου αποψη να γινει? να μας τσεκουρωσουν τους μισθους και να τους πουμε και ευχαριστω?
Απάντηση
#5
Έχετε και εσείς δίκιο και οι εργαζόμενοι. Το θέμα είναι ότι, όσες απεργίες και να κάνουνε, αυτοί εκεί πάνω ΔΕΝ ΑΚΟΥΝΕ. Κάνουν ότι γουστάρουν και δεν λογαριάζουν τπτ. Πάντως έτσι όπως πάει το θέμα, η ιδιοτικοποίηση θα γίνει μονόδρομος
Απάντηση
#6
(03-12-2010, 05:57 PM)kostas260 Έγραψε: Έχετε και εσείς δίκιο και οι εργαζόμενοι. Το θέμα είναι ότι, όσες απεργίες και να κάνουνε, αυτοί εκεί πάνω ΔΕΝ ΑΚΟΥΝΕ. Κάνουν ότι γουστάρουν και δεν λογαριάζουν τπτ. Πάντως έτσι όπως πάει το θέμα, η ιδιοτικοποίηση θα γίνει μονόδρομος

....δεν παει το πραγμα απο μονο του, εκει το πανε αυτοι, (μεθοδευμενα) δηλαδη τι περιμεναν? να μας τσακιζουν και να τους λεμε και ευχαριστω? αν ησουν εσυ στην δικη μου θεση πως θα το εβλεπες? αλλα εννοια σου, ετσι εκανε και ο μητσοτακης και εφαγε τα μουτρα του. Απτις συγκοινωνιες επεσε η ΝΔ το 93'' απτις συγκοινωνιες θα πεσει το ΠΑΣΟΚ το 11''.
Απάντηση
#7
Μόνο που αυτή τη φορά είναι χειρότερα τα πράγματα παντού φίλε B10M. Να πέσει το ΠΑΣΟΚ οκ. Μετά τι γίνεται? πιστεύεις ότι μπορεί κανείς να κάνει καλύτερα πράγματα? εγώ πιστεύω ότι κανένας δεν θα τα κάνει. Δεν είπα να το αφήνετε έτσι. Σύμφωνοι μαζί σας και για τις απεργίες και όλα. Αλλά εδώ θέλει πιο ριζικές λύσεις, γιατί δεν βγαίνει όπως βλέπεις τπτ με τις απεργίες (όπως και με όλες τις απεργίες). Για μένα μακάρι να πέσει το ΠΑΣΟΚ και να έρθει κάτι καλύτερο, αλλά δεν το βλέπω
Απάντηση
#8
(03-12-2010, 06:20 PM)kostas260 Έγραψε: Μόνο που αυτή τη φορά είναι χειρότερα τα πράγματα παντού φίλε B10M. Να πέσει το ΠΑΣΟΚ οκ. Μετά τι γίνεται? πιστεύεις ότι μπορεί κανείς να κάνει καλύτερα πράγματα? εγώ πιστεύω ότι κανένας δεν θα τα κάνει. Δεν είπα να το αφήνετε έτσι. Σύμφωνοι μαζί σας και για τις απεργίες και όλα. Αλλά εδώ θέλει πιο ριζικές λύσεις, γιατί δεν βγαίνει όπως βλέπεις τπτ με τις απεργίες (όπως και με όλες τις απεργίες). Για μένα μακάρι να πέσει το ΠΑΣΟΚ και να έρθει κάτι καλύτερο, αλλά δεν το βλέπω

Επειδη δεν θελω να παρεξηγηθω απο κανεναν εδω μεσα και ειδικα απο συμφορουμιτη (σας θεωρω σαν συναδελφουςSmile κισως κατι παραπανω, αφου γνωριζετε την δυσκολια της δουλειας μας καλυτερα απο πολλους) δεν πιστευω σε κανεναν και σε τιποτα οχι μονο τωρα τις δυσκολες εποχες που διανυουμε αλλα παντα. Να εισαι σιγουρος οτι σε λιγο καιρο θα ειμαστε μαζι χερι-χερι στην πλατεια συνταγματος και θα κανουμε πορεια διαμαρτυριας αφου σιγουρα κατι θα σε πληξει και εσενα. Βιωνουμε μια πληρη ισοπεδωση στα παντα ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΑΣ. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ.
Απάντηση
#9
Υπαρχει μια τεραστια λελαπα καταστροφης των εργαζομενων στις συγκοινωνιες και αλλου και δεν ξερουμε που θα σταματησει. για οτι εχουν παθει οι συγκοινωνιες φταινε ολες οι κυβερνησεις και οχι οι εργαζομενοι που οι περισσοτεροι δουλευουν με 1000 ευρω και ελαχιστοι ειναι οι κρατικοδιαιτοι και το καρκινομα που πρεπει να εξαφανιστουν.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#10
(04-12-2010, 01:08 AM)Konstantinos [Mercedes Benz]. Έγραψε: Υπαρχει μια τεραστια λελαπα καταστροφης των εργαζομενων στις συγκοινωνιες και αλλου και δεν ξερουμε που θα σταματησει. για οτι εχουν παθει οι συγκοινωνιες φταινε ολες οι κυβερνησεις και οχι οι εργαζομενοι που οι περισσοτεροι δουλευουν με 1000 ευρω και ελαχιστοι ειναι οι κρατικοδιαιτοι και το καρκινομα που πρεπει να εξαφανιστουν.

Αυτοι οι ελαχιστοι, ηταν διορισμοι των κυβερνησεων με παχυλους μισθους που η περικοπη του 10% τους κανει να γελανε και αυτο γιατι οταν παιρνεις 3000 τον μηνα και σου κοβουν 300 δεν τρεχει τιποτα. Για εμας τους υπολοιπους ομως που ειμαστε και το παραγωγικο κομματι της επιχειρησης και πληρωνομαστε 1000-1500 με 28-29 μερες τον μηνα δουλεια, η οποιαδηποτε περικοπη μας μετατρεπει απο εργαζομενους σε σκλαβους και αυτο ειναι τουλαχιστον αδικο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)