Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 2.63 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Πρώτο Θέμα] Σύγκρουση λεωφορείου ΚΤΕΛ με Προαστιακό …στα δικαστήρια!
#11
Κάτι ανάλογο έκαναν παλιότερα τα ΚΤΕΛ στην Πελοπόννησο εναντίον του ΟΣΕ με αφορμή τη δρομολόγηση λεωφορείων για τη γραμμή Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα (όσο καιρό γίνονταν έργα). Πρόσφατα το ΚΤΕΛ Αχαϊας, έκανε αγωγή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη γραμμή Κιάτο-Πάτρα και την εκεί δρομολόγηση λεωφορείων (λόγω έργων). Τώρα, το γεγονός που αναρτήθηκε εδώ.

Με όλα αυτά, δεν μπορούν να καταλάβουν οι κύριοι των ΚΤΕΛ ότι καταντάνε γραφικοί και αναχρονιστικοί! Αν είσαι μάγκας και θες να χτυπήσεις τον ανταγωνισμό, το κάνεις σε επίπεδο υπηρεσιών και όχι δικαστικών αιθουσών... Να αναφέρω εδώ, ότι τον Αύγουστο πήγα Πάτρα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Προαστιακός + λεωφορείο από Κιάτο) με κόστος 18€ σε 2 ώρες & 40 λεπτά. Το τρένο είναι η επανάσταση στις χερσαίες μεταφορές και η άνεση που προσφέρει είναι το κάτι άλλο.

Και ρωτώ: μπορεί το οποιοδήποτε ΚΤΕΛ να προσφέρει στον επιβάτη τουαλέτα, μπάρ, χώρο για ύπνο, άπλα για περπάτημα, άνετα καθίσματα; Σε πολύωρες και μακρινές διαδρομές σίγουρα όχι.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#12
(23-10-2010, 11:45 PM)nektarios Έγραψε: σε προσκαλω στην γραμμη 605 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΑ εκει να δεις ανεση .... την πιο κερδοφορα γραμμη την υποβαθμιζουν με συχνες καθυστερησεις και στοιβαζοντας αμετρητους ορθιους επιβατες.

Όποιος ταξιδεύει όρθιος - εν γνώση του - δεν του φταίει κανείς. Ειδικά στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη υπάρχουν αρκετά δρομολόγια ΟΣΕ και η εναλλακτική του αεροπλάνου. Άλλωστε όρθιοι μπαίνουν σήμερα σχεδόν σε οποιοδήποτε συγκοινωνιακό μέσο. Σχετικά με τις καθυστερήσεις, αξίζει να σου αναφέρω ότι το εξαιρετικά δημοφιλές θεσσαλικό δρομολόγιο 884 φτάνει σχεδόν καθημερινά με καθυστέρηση στον προορισμό του. Το καλοκαίρι έφτασα στην Καρδίτσα με 20λεπτη καθυστέρηση. Πρόσφατα (αρχές Οκτώβρη) ταξίδεψα στην Αλεξανδρούπολη με το IC74 και έφτασα με καθυστέρηση 1 ώρας και 15 λεπτών! Αιτίες πολλές: μονογραμμίσεις λόγω έργων, κομμένα καλώδια ηλεκτροκίνησης κλπ.

Θέλω να καταλήξω λέγοντας, ότι στο τρένο δεν είσαι κολλημένος σε ένα κάθισμα εν αντιθέσει με το λεωφορείο. Ακόμη και αν πέσεις σε καθυστέρηση κάτι θα βρείς να κάνεις. Και το βασικότερο είναι ότι θα βγείς ξεκούραστος στον προορισμό σου.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#13
Αύριο αναμένεται να πραγματοποιηθεί η δίκη μεταξύ του ΟΣΕ και του Αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας για αθέμιτο ανταγωνισμό, με αιχμή του δόρατος το δρομολόγιο Πάτρα - Ρίο. Οι Πολίτες Εν Δράσει με ανακοίνωσή τους υπογραμμίζουν τα πλεονεκτήματα που διαθέτει ο σιδηρόδρομμος.

Αναλυτικά: "Με αφορμή τη δίκη που θα διεξαχθεί μεταξύ του ΟΣΕ και του Αστικού ΚΤΕΛ (το αστικό ΚΤΕΛ έχει στραφεί εναντίον του ΟΣΕ για αθέμιτο ανταγωνισμό) την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010, εμείς ως πολίτες αυτής της πόλης, οφείλουμε να επισημάνουμε τα εξής:

Τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην πόλη της Πάτρας υπολείπονται κατά πολύ όσον αφορά στην ποιότητα αλλά και τη συχνότητα των δρομολογίων σε σύγκριση με άλλες πόλεις της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού. Το γεγονός αυτό πολλές φορές αποθαρρύνει τους πολίτες να τα χρησιμοποιούν.

Είναι γνωστό πια σε όλους ότι το τρένο αποτελεί οικονομικό και οικολογικό μέσο μαζικής μεταφοράς. Οφείλουμε λοιπόν να στηρίξουμε κάθε προσπάθεια για την επέκταση της χρήσης του.

Η λειτουργία της γραμμής του τρένου που συνδέει την πόλη της Πάτρας με το Ρίο, στο οποίο βρίσκονται δύο μεγάλες υπηρεσίες όπως το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο και το Πανεπιστήμιο έτυχε από την έναρξη της λειτουργίας της σημαντικής ανταπόκρισης από εκατοντάδες πολίτες και φοιτητές της Πάτρας, γεγονός το οποίο δε θα πρέπει να αγνοηθεί από τους ιθύνοντες.

Η για πρώτη φορά εφαρμογή της μηνιαίας κάρτας πολλαπλών διαδρομών στην πόλη μας αποτελεί δείγμα υγιούς οικονομικού ανταγωνισμού και αποβαίνει προς όφελος των πολιτών-καταναλωτών.

Τέτοιες προσπάθειες όπως η λειτουργία της γραμμής του τρένου Πάτρας-Ρίου θα πρέπει να στηρίζονται και όχι να υπονομεύονται. Κυρίως όμως, δε θα πρέπει να αποτελούν πεδίο στείρων αντιπαραθέσεων, θέτοντας την εξυπηρέτηση των πολιτών σε δεύτερο ρόλο."

Ελευθερία Μακρυγένη
Απάντηση
#14
Και βεβαια η διαμαχη μεταξυ του ΟΣΕ και του ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ ΠΑΤΡΑΣ δεν εγγειται στην λειτουργια της γραμμης του προαστιακου,αλλα στη δρομολογηση απο τον οσε των γνωστων λεωφορειων που διαθετει και τα οποια παραλαμβανουν τους επιβατες απο το σταθμου του Ριου και τους μεταφερουν στο νοσοκομειο και το πανεπιστημιο κ αντιστροφα,αποσταση 3-4χλμ δηλαδη,υποκλεπτοντας ετσι μεταφορικο εργο απο το αστικο κτελ..
Απάντηση
#15
Κι επειδη δεν υπηρχε καπου αλλου να χτυπησουν, χτυπησαν στο οτι τα λεωφορεια που χρησιμοποιουνται δεν ειναι Αστικου τυπου, ενω κανουν αστικη συγκοινωνια..

Μαλιστα.

Η δικη εχει αναβληθει για τις 16/1/2011.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)