Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 3.2 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Έθνος] Μεγαλώνει το μετρό
#1
[Εικόνα: assets_LARGE_t_420_31183536.JPG]Στις... ράγες μπαίνει η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, καθώς το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων φαίνεται να εξασφαλίζει τους πόρους για τη χρηματοδότηση των πρώτων τμημάτων, ενώ προχωρούν και οι σχετικές μελέτες.

Σύμφωνα με τους προγραμματισμούς, κατά το τέλος του 2011 - αρχές 2012 θα μπορέσει να δημοπρατηθεί το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής, από το Αλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό, μήκους 8 χιλιομέτρων περίπου. Η υλοποίηση του έργου υπολογίζεται να ξεκινήσει το 2013.

Ταυτόχρονα, εμφάνιση κάνει μία ακόμα γραμμή Μετρό, η οποία θα ξεκινά από τον Ευαγγελισμό με κατεύθυνση προς Παγκράτι, Βύρωνα και Υμηττό. Ο σταθμός του Ευαγγελισμού μετατρέπεται σε μεγάλο κόμβο, από τον οποίο θα διέρχονται τρεις γραμμές: Η γραμμή του Βύρωνα, η υφιστάμενη γραμμή Αιγάλεω- Αεροδρόμιο και η γραμμή 4 Γαλάτσι - Κέντρο - Μαρούσι.

Ο υπ. Υποδομών Μεταφορών Δ. Ρέππας και ο υφυπουργός Γ. Μαγκριώτης πιστεύουν πως οι νέες επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας μπορούν να υλοποιηθούν μέσα στην τρέχουσα 10ετία.

Αναλυτικά
Οι νέες γραμμές ανασχεδιάζονται και φθάνουν τα 32 χιλιόμετρα. Η γραμμή 4 ξεκινά από το Αλσος Βεΐκου ενώ μελλοντικά θα επεκταθεί μέχρι τον Περισσό και θα ενωθεί με τη γραμμή 1 του ΗΣΑΠ. Από τον τερματικό σταθμό του Μαρουσίου προβλέπεται επέκταση προς την Πεύκη και τη Λυκόβρυση. Ο προϋπολογισμός του έργου αγγίζει τα 3,5 δισ. ευρώ.

Πρώτο θα δημοπρατηθεί το τμήμα Αλσος Βεΐκου -Ευαγγελισμός, προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ. Η γραμμή θα διέρχεται από το κέντρο, παράλληλα με την υπάρχουσα γραμμή 2, με την οποία ενδέχεται να συγκοινωνεί μέσω τούνελ στο ύψος του Πανεπιστημίου. Η χάραξη μίας ακόμα γραμμής στο κέντρο της Αθήνας θα ανακουφίσει σημαντικά τους υφιστάμενους σταθμούς, ιδίως αυτόν του Συντάγματος.

Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει με ήδη συμφωνημένο χαμηλότοκο δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, από την αναδιάταξη του ΕΣΠΑ (η υπ. Περιβάλλοντος Τ. Μπιρμπίλη έχει συμφωνήσει να εκχωρήσει αδιάθετα κονδύλια από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιβάλλον), ενδεχομένως και από το Ε’ ΚΠΣ που ξεκινά μετά το 2013.

Το νέο δίκτυο
Τα υπόλοιπα τμήματα των επεκτάσεων θα δημοπρατηθούν με την εξής σειρά: Ευαγγελισμός -Φάρος Ψυχικού, Ευαγγελισμός - Βύρωνας, Φάρος Ψυχικού - Μαρούσι, Αλσος Βεΐκου - Περισσός, Μαρούσι - Εθνική Οδός.

Μία ακόμα επέκταση, από την Ανθούπολη προς το Ιλιον, προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ, υπολογίζεται να δημοπρατηθεί λίγο πριν από τη δημοπράτηση της επέκτασης προς Εθνική Οδό. Και σε αυτές τις περιπτώσεις η χρηματοδότηση θα γίνει με δάνειο από την ΕΤΕπ, από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και το Ε’ ΚΠΣ, ενώ συζητείται και το σενάριο της τιτλοποίησης των μελλοντικών εσόδων από τα διόδια της Αττικής Οδού.

Μανίνα Νικολοπούλου
Απάντηση
#2
Μισό λεπτό..... υποτίθεται ότι το κομμάτι "προς Εθνική Οδό", θα ήταν η προέκταση της γραμμής 1 προς τα βόρεια, εγχείρημα που φαίνεται όμως να βούλιαξε. Πώς βρέθηκε το κομμάτι αυτό στη γραμμή 4;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#3
Άλλαξε ο Μανωλιός.. κι εβαλε τα ρουχα του αλλιώς.
Απάντηση
#4
(08-10-2010, 05:37 PM)Cmaniac Έγραψε: Άλλαξε ο Μανωλιός.. κι εβαλε τα ρουχα του αλλιώς.

Οντως εχεις απολυτο δικιο.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#5
Λοιπόν σε αυτή την χώρα δεν πάμε ποτέ μπροστά.... Σαν να έχουμε παρωπίδες.... Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος τους εχει πει οτι σχεδιάζοντας μια τεραστια γραμμή που περνάει απο 20 πχ περιοχες και συναντιέται με τις άλλες το πολύ σε 3 στάσεις κάνουν ενα μετρό αποδοτικό που βολεύει τον κόσμο ? Τι να τα κάνω τα μακρυνάρια??? Πόσο δύσκολο τους είναι να σκεφτουν νά κάνουν μια νέα γραμμή αλλά και άλλες μικρές 4-5 σταθμών που θα ενώνουν τις μεγάλες όπως π.χ (για τις υπαρχουσες) Κηφισιά- Πλακεντίας, Ν.Κόσμος-Ταυρος-Αιγάλεω κλπ, και για τις νέες υπο δημοπράτηση πχ. να κάνουν το αυτονόητο Χολαρχός(ή Νομισματοκοπείο)- Σίδερα ΧΑλανδρίου-Φιλοθέη-Άλσος Βείκου. Γιατί κάποιος που μένει στο Γαλάτσι και δουλεύει στα Σίδερα και πάει εκει τωρα με το αυτοκίνητο σε 10 λεπτα, να θέλει να πάρει το μετρό που θα κάνει 20 στάσεις, θα γίνει σαλάμι και θα κάνει και μισή ώρα.... ; Στο Παρίσι και στο Λονδίνο και σε άλλες πολεις που έχουν μικρές γραμμές χωρίς χλιδάτους αχανείς σταθμούς (όπως εμείς τα ψώνια) που αποσυμφορούν ολο το δικτυο δραστικά είναι βλάκες? Και τότε γιατί κυκλοφορεί η φήμη οτι έχουν τα καλύτερα σχεδιασμένα μετρό και ας είναι και τόσων χρόνων?


Δηλαδή πραγματικά τι πίνουν πριν καταθέσουν μελέτες σ' αυτό το υπουργειο?????
Απάντηση
#6
Θα λεγα που να την βαλουν τη γραμμη του μετρο αλλα εχε χαρη.......
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#7
Δηλαδη εμεις στον Πειραια ποτε θα δουμε Μετρο? .....του αγιου.......? Η γραμμη του Πειραια, της οποιας η μελετη εχει τελειωσει εδω και μια πενταετια τουλαχιστον εχει μεινει στο συρταρι (ολο το εργο δημοπρατειται και ολο ακυρωνεται και φτου κι απτην αρχη) και μας ξεφουρνιζουν νεες γραμμες για περιοχες οι οποιες δεν ειναι τοσο επιβαρυμενες, πλυθησμιακα, κυκλοφοριακα, αλλα και απο πλευρας ρυπανσης οσο οι συνοικιες του πειραια. Τοσο δυνατη ειναι η εξουσια των μαφιοζων της πλατειας ελευθεριας?........Angry
Απάντηση
#8
(08-10-2010, 10:11 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Θα λεγα που να την βαλουν τη γραμμη του μετρο αλλα εχε χαρη.......

για πες..για πες!!!γιναμε μωβ κ πηραμε θαρρος,παλιοτσουτσεκι!!!!!!TongueTongueTongueTongueTongueWink
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#9
(11-10-2010, 06:27 PM)giorgos 0303 -1- Zaharo Έγραψε: για πες..για πες!!!γιναμε μωβ κ πηραμε θαρρος,παλιοτσουτσεκι!!!!!!TongueTongueTongueTongueTongueWink
Σεβομαι τους συνφορουμιτες αγαπητεBig Grin
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#10
(08-10-2010, 11:59 PM)B10M-SB756 Έγραψε: Δηλαδη εμεις στον Πειραια ποτε θα δουμε Μετρο? .....του αγιου.......? Η γραμμη του Πειραια, της οποιας η μελετη εχει τελειωσει εδω και μια πενταετια τουλαχιστον εχει μεινει στο συρταρι (ολο το εργο δημοπρατειται και ολο ακυρωνεται και φτου κι απτην αρχη) και μας ξεφουρνιζουν νεες γραμμες για περιοχες οι οποιες δεν ειναι τοσο επιβαρυμενες, πλυθησμιακα, κυκλοφοριακα, αλλα και απο πλευρας ρυπανσης οσο οι συνοικιες του πειραια. Τοσο δυνατη ειναι η εξουσια των μαφιοζων της πλατειας ελευθεριας?........Angry

Καλα κατσε να λειτουργησει ο σταθμος του Χαιδαριου που παει με ρυθμους χελωνας, γιατι απο εκει θα γινει επεκταση προς Πειραια και μετα τα λεμε.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)