Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ιδρύσεις / Καταργήσεις / Τροποποιήσεις Γραμμών ΗΛΠΑΠ
#1
Το 1985 :

Επεκτάθηκε η γραμμή 2 «Κυψέλη-Πάγκρατι» μέχρι την Καισαριανή από 2/5/1985
Ιδρύθηκε η νέα γραμμή 15 «Πολύγωνο-Ζάππειο» από 15/7/1985
Επεκτάθηκε η γραμμή 13 «Πατήσια-Νέο Ψυχικό» μέχρι την Λαμπρινή από 25/11/1985

Εγκαταστάθηκαν και τέθηκαν σε λειτουργία δύο νέοι Υ/Σ ανορθώσεως, ο Υ/Σ κολιάτσου, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε για την ενίσχυση της τροφοδοτήσεως της οδού Πατησίων και ο Υ/Σ Δεριγνύ, ο οποίος αντικατέστησε άλλον υποσταθμό της ΔΕΗ, που ήταν παπαλαιομένος και μικρότερης διαθέσιμης ισχύος
Εγκατατάθηκαν και τέθηκαν σε λειτουργία δύο νέοι ακόμοι Υ/Σ ανορθώσεως στην Λαμπρινή και στον Βύρωνα για να υποστηριχθούν οι νέες επεκτάσεις του δικτύου στις περιοχές αυτές
Ολοκληρώθηκε η προμήθεια 8 νέων Υ/Σ για την επάυξηση της ισχύος των υπαρχόντων Υ/Σ και στη σταδιακή αντικατάσταση των πιο πεπαλαιομένων της ΔΕΗ
Για το καλοκαιρινό πρόγραμμα η γραμμή 18 με 5 κίτρινα Volvo των ΗΛΠΑΠ + 1 νυχτερινό και η γραμμή 19 με 3 Ikarus της ΕΑΣ + 1 νυχτερινό των ΗΛΠΑΠ

Λόγω έργων:
η γραμμή 10 «Κοραή-Νέα Σμύρνη-Παλ. Φάληρο» κυκλοφορεί από την Πλ. Αττικής μέχρι την Νέα Σμύρνη από 10/6/1985 και από 1/7/1985 κυκλοφόρησε σαν «Ομόνοια-Νέα Σμύρνη»
η γραμμή 13 «Πλ. Παπαδιαμάντη-Νέο Ψυχικό» πηγαίνει μέχρι το τέρμα Αμπελοκήπων λόγω της έναρξης κατασκευής του ανισόπεδου κόμβου Κηφισίας-Κατεχάκη από 17/6/1985
για τον ίδο λόγο η γραμμή 14 «Πλ. Παπαδιαμάντη-Νέο Ψυχικό» πηγαίνει μέχρι το τέρμα Ερυθρού επίσης από 17/6/1985

Το 1986:

Επεκτάθηκε η γραμμή 11 «Κολιάτσου-Νέο Παγκράτι» μέχρι την Νέα Ελβετία από 11/4/1986
Για το καλοκαιρινό πρόγραμμα η γραμμή 18 με 5 κίτρινα Volvo των ΗΛΠΑΠ + 1 νυχτερινό και η γραμμή 19 με 3 + 1 νυχτερινό των ΗΛΠΑΠ
Οι γραμμές 13 «Λαμπρινή-Αμπελόκηποι» και 14 «Πλ. Παπαδιαμάντη-Ερυθρός» επεκτάθηκαν και πάλι μέχρι το Νέο Ψυχικό μετά την ολοκλήρωση των έργων για το ανισόπεδο κόμβο Κηφισίας-Κατεχάκη

Το 1987:

Προμήθεια των πρώτων ακυρωτικών συσκευών
Εγκατάσταση και λειτουργία ραδιοδικτύου επικοινωνίας μεταξύ σταθμαρχείων, ρυθμιστών, επιθεωρητών, κέντρου
Κυκλοφόρησε δοκιμαστικά το διπλό (αρθρωτό) τρόλλεϋ 4001
Για το καλοκαιρινό πρόγραμμα η γραμμή 18 με 5 κίτρινα Volvo των ΗΛΠΑΠ + 1 νυχτερινό και η γραμμή 19 με 3 + 1 νυχτερινό των ΗΛΠΑΠ
Εγκατατάθηκαν και τέθηκαν σε λειτουργία δύο νέοι ακόμοι Υ/Σ ανορθώσεως στο Α/Σ Νέας Φιλαδέλφειας και στην περιοχή Τζιτζιφιών για να υποστηριχθεί η νέα επέκταση της γραμμής 1 προς Μοσχάτο

Το 1988:

η γραμμή 1 «Πλατεία Αττικής-Τζιτζιφιές» επεκτάθηκε μέχρι τον Σταθμό ΗΣΑΠ στο Μοσχάτο από 1/2/1988
η γραμμή 5 «Πατήσια-Κουκάκι» επεκτείνεται μέχρι την Πλ. Παπαδιαμάντη από 5/5/1988
η γραμμή 20 «Νέο Φάληρο-Καστέλλα-Σταθμός ΗΣΑΠ Πειραιά» επεκτάθηκε μέχρι την Δραπετσώνα από 3/4/1988
ξεκίνησε η νέα γραμμή 16 «Πειραιάς-Αγ. Ιωάννης Ρέντης» από 25/4/1988
ξεκίνησε η νέα γραμμή 17 «Πειραιάς-Αγ. Γεώργιος Κερατσινίου» από 1/10/1988
ξεκίνησε η κατασκεύη νέας γραμμής «Πλ. Κάνιγγος-Χαλάνδρι»
ξεκίνησε η κατασκευή νέας γραμμής «Ζάππειο-Περιστέρι»
καταργήται η γραμμή 18 που λειτουργεί με τα διόρωφα της ΕΑΣ και ενισχύεται η γραμμή 19 που λειτουργεί πλεόν με 4 κίτρινα Volvo των ΗΛΠΑΠ από 10-6-1988.
Παραγγέλονται 50 νέα σοβιετικά τρόλλεϋ με προαίρεση για ακόμα 50

Το 1989:

Τέθηκαν σε λειτουργία τα νέα ακυρωτικά μηχανήματα σε όλα τα τρόλλεϋ και τα κίτρινα Volvo από 11/5/1989 καταργώντας τους «κουμπαράδες»
Τίθενται σε κυκλοφορία έκτακτα νυχτερινά δρομολόγια από Σάββατο προς Κυριακή από 11/11/1989 που διακόπηκαν λόγι αργότερα
Σχέδια για νέες γραμμές «Αθήνα-Χαλάνδρι», «Αθήνα-Πειραιάς», «Σταθμός Λαρίσης-Πεντάγωνο», «Πετράλωνα-Περιστέρι», «Αθήνα-Ρέντης». «Αθήνα-Νίκαια» και επεκτάσεων στις περιοχές Μοσχάτου, Νέου Ψυχικού προς Χαλάνδρι και Νέου Ψυχικού προς Ελληνορώσσων

Το 1990:

Από 3/3/1990 επαναλειτουργούν τα νυχτερινά δρομολόγια στις γραμμές 1, 2, 3, 10, 11 με δύο τρόλλεϋ για την κάθε γραμμή ενώ από 10/3/1990 οι γραμμές 3 & 11 ενισχύθηκαν με ένα ακόμα όχημα. Τα νυχτερινά δρομολόγια Σαββάτου προς Κυριακή διακόπηκαν την 15/7/1990 λόγω έλλειψης οδηγών και επανακυκλοφόρησαν με το νέο χειμερινό πρόγραμμα από 6/10/1990
Από 22/4/1990 κυκλοφόρησε δοκιμαστικά με δύο τρόλλεϋ η νέα γραμμή «Αθήνα-Περιστέρι» με αριθμό 12, αφετηρία σητν Αθήνα την οδό Εδουάρδου Λω και τέρμα στο Περιστέρι στην οδό Π. Τσαλδάρη. Από 26/7/1990 η αφετηρία στην Αθήνα μετακινήθηκε στο Ζάππειο.
Από 22/7/1990 έγινε επέκταση της γραμμής 5 από Κουκάκι στην Καλλιθέα (Ίδρυμα Τυφλών)
Η γραμμή 16 επεκτείνεται μέχρι την Αγ. Άννα με 6 οχήματα αντί των 4 που είχε από 28/10/1990 και καταργήται η αντίστοιχη γραμμή 835 Πειραιάς-Αγ. Άννα της ΕΑΣ από 12/11/1990.
Απο 14/5/1990 καταργείται η δωρεάν πρωϊνή μετακίνηση των επιβατών από έναρξης κυκλοφορίας μέχρι 08:00

Το 1991:

Λειτούργησαν οι δύο νέες γραμμές 21 «Αθήνα-Αγ. Ιωάννης Ρέντης» από 17/2/1991 και 18 «Αθήνα-Πατήσιων-Νέα Φιλαδέλφεια» από 28/4/1991. Και οι δύο καταργήθηκαν από 1/7/1992.
Μελετάται και καταβάλλεται προσπάθεια έτσι ώστε η νέα γραμμή 21 να επεκταθεί μέχρι τη Νίκαια και η νέα γραμμή 18 μέχρι τη Νέα Ιωνία.
Τη λειτουργία της γραμμής19 EXPRESS «Πειραιάς-Ανατολικός Αερολιμένας» ανέλαβε η ΕΑΣ από 1/3/1991. Από τότε τα κίτρινα λεωφορεία Volvo κυκλοφόρησαν σε έκτακτες πειρπτώσεις αντικαθιστώντας τα τρόλλεϋ αλλά και κάθε Πρωτομαγιά στην γραμμή 6 από Αθήνα μέχρι και τη Γέφυρα Αχαρνών λόγω του σχετικού παζαριού στην οδό Δεκελείας στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Το 1992:

Καμία αξιοσημείωτη μεταβολή

Το 1993:

Από 29/4/1993 η γραμμή 1 άλλαξε διαδρομή από Ακομινάτου προς Αττική και Σάμου-Φαβιέρου προς Μοσχάτο λόγω των έργων του Μετρό στην Δηληγιάννη.
Τον Μάϊο αποσύρθηκαν τα τελευταία ιταλικά οχήματα και ο στόλος αποτελείται από 357 σοβιετικά ZIU διάφορων παραλαβών και 8 κίτρινα Volvo που λειτουργούν σαν υπηρεσιακά ή σε έκτακτες καταστάσεις

Το 1994

Η γραμμή 5 «Πλ. Παπαδιαμάντη-Καλλιθέα» επεκτείνεται μέχρι τις Τζιτζιφιές από 3/10/1994 με 14 τρόλλεϋ από 8 που είχε προηγουμένως.
Μεγάλες τροποιήσεις στο εναέριο δίκτυο λόγω της εξάπλωσης των έργων του ΜΕΤΡΟ

Το 1995

Κόπηκε ένα κίτρινο λεωφορείο Volvo και παραχωρήθηκαν προσωρινά 3 Ikarus και Magirus από το Α/Σ Bοτανικού της ΕΘΕΛ.
Στη γραμμή 16 το τμήμα από την Πλ. Ρέντη μέχρι την Αγ. Άννα το εκτελεί μόνο ένα τοπικό τρόλλεϋ ενώ όλα τα υπόλοιπα πηγαίνουν μόνο από Πειραιά μέχρι την Πλ. Ρέντη από 5/6/1995. Τις Κυριακές λόγω του Παζαριού η γραμμή εκτελούνταν από την έναρξη της κυκλοφορίας μέχρι αργά το μεσημέρι από τα 3 Ikarus και Magirus με οδηγούς των ΗΛΠΑΠ λόγω της τροποποίησης της διαδρομής.
Η καθίζηση του οδοστρώματος στην Πλ. Καραϊσκάκη προκαλέι σοβαρά προβλήματα στις γραμμές 1 και 12. Υπήρχαν μεγάλες τροποιήσεις στις διαδρομές, προσωρινές καταργήσεις ακόμα και δρομολόγηση τοπικών θερμικών λεωφορείων (Volvo και Ikarus) σητν γραμμή 1 από Ομόνοια μέχρι Αττική.
Από 17/10/1995 κυκλοφορούν 2 έκτακτα ενισχυτικά τρόλλεϋ στο τμήμα Πετράλωνα-Ομόνοια και έτσι η ημερήσια κυκλοφορία ανέρχεται σε 285 τρόλλεϋ το πρωϊ και 264 το βράδυ.
Τροποιήσεις έγιναν και στο Α/Σ Πλ. Αττικής λόγω των εργασιών του ΜΕΤΡΟ.

Το 1996:

Κόπηκε άλλο ένα κίτρινο λεωφορείο Volvo (σύνολο πλέον 6) και παρέμειναν τα 3 Ikarus και Magirus από το Α/Σ Bοτανικού της ΕΘΕΛ. Κυκλοφόρησαν 3 νέα υπηρεσιακά λεωφορεία ΜΑΝ με ελληνικό αμάξωμα.
Συνεχίστηκαν οι τροποιήσεις στο εναέριο δίκτυο λόγω της εξάπλωσης των έργων του ΜΕΤΡΟ στις περιοχές Πανεπιστημίου (στάση Ακαδημίας), Πλ. Ομονοίας, Πλ. Καραϊσκάκη, Λεωφ. Συγγρού (περιοχή Φίξ), Λεωφ. Βασ. Σοφίας (περιοχές Ευαγγελισμού & Μεγάρου Μουσικής), Αγ. Κωνσταντίνου.
Ξεκίνησαν οι προσπάθειες για την εγκατάσταση συστήματος τηλεματικής

Το 1997:

Από 28/3/1997 η γραμμή 3 «Πατήσια-Ερυθρός Σταυρός» επεκτάθηκε μέχρι τον κόμβο Κηφισίας-Κατεχάκη με νέα ονομασία «Πατήσια-Γηροκομείο». Έτσι καταργήθηκε το ιστορικό τέρμα του Ερυθρού Σταυρού λόγω μεγάλων προβλημάτων διέλευσης από τα σταθμευμένα ΙΧ.
Ξεκίνησε η παραλαβή- εγκατάσταση του Αυτόματου Συστήματος Εποπτείας Οχημάτων (τηλεματική) για την παρακολούθηση και τον συντονισμό της κίνησης και την άμεση επικοινωνία με το Κέντρο Κυκλοφορίας. Τα συστήματα εγκαθίστανται στα 80 ZIU σειράς 3000 και στα 100 ZIU σειράς 5000.
Συνεχίζονται οι προσπάθειες για την επέκταση της γραμμής «Αθήνα-Ρέντης» μέχρι τη Νίκαια, ολοκλήρωση της κατασκεύης για τη γραμμή «Αθήνα-Χαλάνδρι», επέκταση της γραμμής 10 «Αθήνα-Παλ. Φάληρο» μέχρι την Λεωφ. Ποσειδώνος και την επέκταση της γραμμής 9 στα Άνω Πετράλωνα με αποτέλεσμα τη δημιουργεία δύο κυκλικών γραμμών γύρω από το Ιστορικό Κέντρο Αθηνών.
Συνεχίστηκαν οι τροποιήσεις στο εναέριο δίκτυο λόγω των έργων του ΜΕΤΡΟ

Το 1998:

Ο στόλος αποτελείται από 351 ρώσσικα ZIU διάφορων παραλαβών, 6 κίτρινα λεωφορεία Volvo, 3 νέα υπηρεσιακά λεωφορεία ΜΑΝ και παρέμειναν τα 3 Ikarus και Magirus από το Α/Σ Bοτανικού της ΕΘΕΛ.
Από 13/1/1998 επεδρομολογήθηκαν τα τρόλλεϋ μέσω της οδού Αγ. Κωνσταντίνου (άνοδος), η οποία ήταν κλειστή λόγω έργων του ΜΕΤΡΟ. Στο διάστημα αυτό τα τρόλλεϋ ανέβαιναν στην Ομόνοια από τις οδούς Κολοκυνθούς και Πειραιώς, από παρακαμπτήρια εναέρια γραμμή που κατασκευάστηκε ειδικά για το σκοπό αυτό αλλά παραμένει μέχρι σήμερα και εξυπηρετεί έκτακτες περιπτώσεις.
Από 11/5/1998 λόγω έργων στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως στη Δραπετσώνα το τέρμα της γραμμής 20 «Νέο Φάληρο-Δραπετσώνα» μεταφέρθηκε στην οδό Ψαρρών. Το υπόλοιπο τμήμα το ανέλαβε η ΕΘΕΛ με την ειδική γραμμή 20Α «Πλ. Καραϊσκάκη-Δραπετσώνα»
Ξεκίνησε η αντικατάσταση των στάσεων παλαιού τύπου από νέες στην αρχή στο Κέντρο των Αθηνών και στη συνέχεια σε όλόκληρο το δίκτυο.
Τοποθετήθηκαν πλαστικά προειδοποιητικά κολονάκια στις «επικίνδυνες» στροφές που καταλαμβάνονται από παράνομα σταθμευμένα ΙΧ και εμποδίζουν τη διέλευση των οχημάτων
Ξεκίνησε ο προγραμματισμός της δρομολόγησης από το ηλεκτρονικό πρόγραμμα του ΟΑΣΑ “HASTUS” παρέχοντας μείωση στο χρόνο προγραμματισμού από 30-50%, υπολογισμό στατιστικών στοιχείων που προηγουμένως ήταν δύσκολο ή και αδύνατο να εξαχθούν και γενικότερο εξορθολογισμό στην δρομολόγηση πολλών γραμμών κατά μήκος κοινών αξόνων.
Ολοκληρώθηκε και ξεκίνησε η δοκιμαστική λειτουργία του νέου συστήματος Τηλεματικής και ειδικότερα του Κέντρου Διαχείρησης Κυκλοφορίας.
Παραγγέλονται 96 νέα τρόλλεϋ νέας τεχνολογίας από την κοινοπραξία ΕΛΒΟ-NEOPLAN-KIEPE ELEKTRIK και άλλα 96 από την κοινοπραξία ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ-VANHOOL-ALSTOM TRANSPORT με δικαίωμα επέκτασης και των δύο συμβάσεων για άλλα 16+16 οχήματα, που τελικά ενεργοποιήθηκε. Σύνολο οχημάτων 112 ΕΛΒΟ-KIEPE-NEOPLAN C98.N4018 και 112 ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ-ALSTOM TRANSPORT –VANHOOL Α300Τ.
Ολοκληρώνεται η επέκταση του εναερίου δικτύου στα Άνω Πετράλωνα και στο Παλαιό Φάληρο (1050 μέτρα).

To 1999:

Ξεκινά η παραλαβή των οχημάτων NEOPLAN σειράς 6001-6112 και VANHOOL σειράς 7001-7112.
Προτείνεται η προμήθεια 140 ακόμα οχημάτων (90 διαξονικών και 40 τριαξονικών αρθρωτών).
Από 3/6/1999 ξεκινά η νέα γραμμή 21 «Αθήνα-Νίκαια» με 14 τρόλλεϋ και αφετηρία στην οδό Πειραιώς στην Ομόνοια. Η νέα γραμμή αντικαθιστά πλήρως τη γραμμή κορμού Α18 «Αθήνα-Νίκαια» που καταργήται την ίδια ημερομηνία.

Το 2000:

Εγκρίνεται η προμήθεια 140 ακόμα οχημάτων (90 διαξονικών και 40 τριαξονικών αρθρωτών).
Γίνεται μετεγκατάσταση των συστημάτων τηλεματικής σε 100 νέα τρόλλεϋ NEOPLAN.
Στόλος: 241 ρώσσικα ZIU-9, 112 NEOPLAN, 69 VANHOOL (σύνολο 422 τρόλλεϋ), 5 κίτρινα λεωφορεία Volvo και 3 υπηρεσιακά ΜΑΝ.
Από 23/1/2002 ξεκινούν οι δύο νέες κυκλικές γραμμές γύρω από το Ιστορικό κέντρο της Αθήνας 22 «Πετράλωνα-Πειραιώς-Ομόνοια» και 23 «Πετράλωνα-Κουκάκι-Ομόνοια». Ταυτόχρονα η γραμμή 9 περιορίζεται μέχρι την οδό Εδουάρδου Λω και λίγο αργότερα επεκτείνεται μέχρι το Ζάππειο, όπου αναστρέφει μέχρι και σήμερα.


Το 2001:

Ολοκληρώνεται η παραλαβή των οχημάτων NEOPLAN σειράς 6001-6112 και VANHOOL σειράς 7001-7112 και μαζί και η μετεγκατάσταση των συστημάτων τηλεματικής σε 90 ακόμα νέα τρόλλεϋ. Έτσι τηλεματική φέρουν όλα τα NEOPLAN και 78 VANHOOL (7001-7078).
Ξεκινά και σχεδόν ολοκληρώνεται η επέκταση του εναέριου δικτύου στις περιοχές Αγ. Ιεροθέου, Ιλίου, Πετρούπολης και Καματερού.

Το 2002:

Λόγω έναρξης των έργων για την κατασκεύη του ΤΡΑΜ στον άξονα Ελευθερίου Βενιζέλου (Νέα Σμύρνη)- Αχιλλέως (Παλ. Φάληρο) καταργήται η γραμμή 10 «Αθήνα-Νέα Σμύρνη-Παλ. Φάληρο» και αντικαθίσταται από την γραμμή 110 της ΕΘΕΛ από 1/7/2002 (με το καλοκαιρινό πρόγραμμα.
Η γραμμή 12 «Ζάππειο-Περιστέρι» επεκτείνεται μέχρι την Πλ. Αγ. Γεωργίου στην περιοχή Αγ. Ιεροθέου από 11/9/2002 με νέα ονομασία «Ζάππειο-Περιστέρι-Αγ. Ιερόθεος».
Ολοκληρώνεται η κατασκεύη των γραμμών Πετρούπολης και Καματερού και από 15/11/2002 λειτούργησαν οι δύο νέες γραμμές 24 «Πλ. Καραϊσκάκη-Ίλιον-Πετρούπολη» και 25 «Πλ. Καραϊσκάκη-Ίλιον-Καματερό».
Ορισμένα τρόλλεύ από τη σειρά 5000 ανακατασκεύαζονται και βάφονται εξωτερικά στα χρώματα των νέων αδελφών τους NEOPLAN και VANHOOL. Ονομάστηκαν από το προσωπικό....ΡΩΣΟΠΛΑΝ!! Αιτία ο όμοιος εξωτερικός χρωματισμός τους με τα νεοπαραληφθέντα NEOPLAN και VANHOOL.

Το 2003:

Καταργούνται οι γραμμές 22 «Πετράλωνα-Πειραιώς-Ομόνοια» και 23 «Πετράλωνα-Κουκάκι-Ομόνοια» λόγω μειωμένης επιβατικής κίνησης και επεκτείνεται η γραμμή 15 μέχρι τα Άνω Πετράλωνα μέσω της διαδρομής Κουκακίου με νέα ονομασία «Πετράλωνα-Δικαστήρια-Πολύγωνο» από 10/2/2003.
Η αφετηρία της γραμμής 24 «Πλ. Καραϊσκάκη-Ίλιον-Πετρούπολη» μεταφέρεται από την Πλ. Καραϊσκάκη στο Ζάππειο (κοινή με τη γραμμή 12) με νέα ονομασία «Ζάππειο-Ίλιον-Πετρούπολη». Ταυτόχρονα αλλάζει και η διαδρομή της. Πλέον δεν διέρχεται από το Μπουρνάζι αλλά από Π.Τσαλδάρη συνεχίζει για Θηβών. Οι αλλαγές αυτές ίσχυσαν από 23/4/2003.

Το 2004:

Ξεκινά και ολοκληρώνεται η παραλαβή 91 διαξονικών και 51 τριαξονικών τρόλλεϋ από την κοινοπραξία ΕΛΒΟ-NEOPLAN-KIEPE ELEKTRIK. Με αυτά αποσύρωνται πλήρως όλα τα οχήματα ρώσσικης προέλευσης και αλλάζει τελείως η εικόνα του μέσου.
Από 1/7/2004 ξεκινούν οι νέες γραμμές 18 «Μουσείο-Χαλάνδρι (Εθνικής Αντιστάσεως)» και 19 «Μουσείο-Χαλάνδρι (Σίδερα)» με 12 τρόλλεϋ για το καλοκαιρινό πρόγραμμα. Οι νέες αυτές γραμμές αντικατέστησαν πλήρως τις γραμμές κορμού Α6 και Β6 που καταργήθηκαν την ίδια ημερομηνία.
Ενώ από 7/11/2004 οι γραμμές 24+25 γίνονται τοπικές-τροφοδοτικές στον Στ. Αγ. Αντωνίου στο Περιστέρι και οι διαδρομές τους σχηματίζουν ένα μεγαλο δαχτυλίδι μέσα στο Μπουρνάζι.

Το 2007

Ιδρύθηκε η νέα γραμμή 10 «Τζιτζιφιές-Χαλάνδρι» αντικαθιστόντας πλήρως την γραμμή 450 «Τζιτζιφιές-Χαλάνδρι» της Ε.ΘΕ.Λ. από 1/4/2007.
Επεκτάθηκε η γραμμή 3 «Άνω Πατήσια-Γηροκομείο» μέχρι την Ν. Φιλαδέλφεια από 1/10/2007.
Επεκτάθηκε η γραμμή 11 «Κολιάτσου-Ν. Παγκράτι-Ν. Ελβετία» μέχρι τα Άνω Πατήσια από 1/10/2007.

Το 2008 :

Επεκτάθηκε η γραμμή 4 «Άνω Κυψέλη-Πλ. Πλαστήρα-Αγ. Αρτέμιος» μέχρι το σταθμό μετρό Αγ. Ιωάννη από 1/10/2008.
Επεκτάθηκε η γραμμή 19 «Μουσείο-Χαλάνδρι <Σίδερα>» μέχρι το σταθμό μετρό Χαλανδρίου από 22/12/2008.
Επεκτάθηκε η γραμμή 21 «Αθήνα-Νίκαια» μέχρι το Ζάππειο από το 2008.

Το 2009 :

Μετονομάστηκε η γραμμή 6 «Ιπποκράτους-Ν. Φιλαδέλφεια-Κοκ. Μύλος» σε 6 «Ιπποκράτους-Ν. Φιλαδέλφεια-Κοσμάς Αιτωλός» εντός του 2010.

Το 2010 :

Επεκτάθηκε η γραμμή 2 «Πλ. Κυψέλης-Παγκράτι-Καισαριανή» μέχρι την Άνω Κυψέλη και ταυτόχρονα καταργείται η γραμμή 9 «Άνω Κυψέλη-Ζάππειο» από 12/4/2010.

Τα στοιχεία είναι από τον χρήστη Ο405Ν
Απάντηση
#2
To 2010:

Επέκταση της Γραμμής 2 στην Άνω Κυψέλη και κατάργηση της αφετηρίας στην Πλατεία Κυψέλης, καθώς και κατάργηση της γραμμής 9 "Άνω Κυψέλη-Ζάππειο" η οποία είχε πλέον πρακτικά σχεδόν απορροφηθεί λόγω κοινής δρομολόγησης οχημάτων με την γραμμή 4
Απάντηση
#3
Σωστός!!!Το πέρασα ήδη!!!
Απάντηση
#4
το 2008 δεν επεκταθηκε και η 21 μεχρι ζαππειο?
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#5
Μία διόρθωση και μία συμπλήρωση σε όσα γράφει ο aliance.

α) Το 6 πήρε την νέα του ονομασία το 2009. Δες και αυτή την φωτογραφία, λίγο καιρό μετά την αλλαγή.

β) Το 2007 μαζί με την επέκταση του 3 στην Φιλαδέλφεια επεκτάθηκε και το 11 από την πλατεία Κολιάτσου στα Άνω Πατήσια.
Απάντηση
#6
Η γραμμή 9 πρέπει να ξεκίνησε το 1981, αν δεν κάνω λάθος. Όσο για το 1 από πότε τερμάτιζε στις Τζιτζιφιές?
Απάντηση
#7
(06-10-2013, 04:54 AM)mercedes1988 Έγραψε: Η γραμμή 9 πρέπει να ξεκίνησε το 1981 αν δεν κάνω λάθος.Όσο για το 1 από ποια χρονολογία τερμάτιζε στις Τζιτζιφιές?
Για την 1 σίγουρα μετά το 1981..
Απάντηση
#8
2013: Μαζί με την έλευση του Θερινού 2 καταργήθηκαν οι γραμμές 7 και 8.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#9
(06-10-2013, 03:27 PM)nikos1991 Έγραψε: 2013: Μαζί με την έλευση του Θερινού 2 καταργήθηκαν οι γραμμές 7 και 8.

Τυπικά. Γιατί ουσιαστικά είχαν καταργηθεί από το Θερινό 1.
Απάντηση
#10
Οι γραμμές του δικτύου τρόλεϊ Αθήνας και Πειραιά εν έτει 1973:

1 ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΚΑΛΛΙΘΕΑ
2 ΚΥΨΕΛΗ-ΠΑΓΚΡΑΤΙ
2 ΚΥΨΕΛΗ-ΠΛ. ΠΛΑΣΤΗΡΑ
3 ΠΑΤΗΣΙΑ-ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
5 ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ-ΚΟΥΚΑΚΙ
12 ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ-ΠΑΓΚΡΑΤΙ
20 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΑΣΤΕΛΛΑ

Το δίκτυο τρόλεϊ Αθήνας και Πειραιά στο τέλος του 1998 αποτελείτο από τις παρακάτω γραμμές:

1 ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΜΟΣΧΑΤΟ
2 ΚΥΨΕΛΗ-ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ
3 ΠΑΤΗΣΙΑ-ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
4 ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ-ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
5 ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ-ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
6 ΠΛΑΤΕΙΑ ΛΑΥΡΙΟΥ-ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
7 ΛΕΩΦ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ-ΒΑΣ. ΣΟΦΙΑΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ-ΛΕΩΦ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
8 ΛΕΩΦ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ-ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ-ΛΕΩΦ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
9 ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ-ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ
10 ΣΤΑΔΙΟΥ-ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ
11 ΚΟΛΙΑΤΣΟΥ-ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ
12 ΖΑΠΠΕΙΟ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
13 ΛΑΜΠΡΙΝΗ-ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ
14 ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ-ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ
15 ΖΑΠΠΕΙΟ-ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
16 ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΕΘΝ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ)-ΠΛ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ
16 ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ-ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΗΣ
17 ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΑΚΤΗ ΜΙΑΟΥΛΗ)-ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
20 ΨΑΡΡΩΝ-ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ

(Μέρος των πληροφοριών προέρχεται από το Trolleybus Magazine)
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)