Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
07-09-2010, 06:00 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-10-2013, 09:09 PM από N1Ellinikou.)
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ : IKARUS 260.22
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1981
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 200
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΥΝ-6301 έως ΥΝ-6500
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : 419 ΑΘΗΝΑ-ΣΧΟΛ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Τα Ikarus του 11ου κλιμακίου ήταν η τρίτη παραλαβή Ikarus επί Ε.Α.Σ.Είχαν αριθμούς κυκλοφορίας ΥΝ-6301 έως ΥΝ-6500 και οι αρχικοί τους αριθμοί παρμπρίζ ήταν 11/1 έως 11/200 και εγκαταστάθηκαν στο αμαξοστάσιο Ελληνικού.
Τα πρώτα 10 οχήματα παρελήφθησαν στις 1/4/1981 και δούλεψαν αποκλειστικά στη γραμμή 419 ΑΘΗΝΑ-ΣΧΟΛ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ με μόνιμες ταμπέλες έως να έρθουν και τα υπόλοιπα.
Όταν ήλθαν είχαν τυπωμένες γραμμές βορείων προαστείων και οι οδήγοι σχημάτιζαν μόνο τον αριθμό εκτός της γραμμής 054 που τελικά παρέμεινε στο 11ο κλιμάκιο.
Αρχικά ανέλαβαν γραμμές της πρώην ΑΣΠΑ,218 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΥΜΗΤΤΟΣ,219 ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ,227 ΑΘΗΝΑ-ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ.
Μόλις παρελείφθησαν όλα τότε διαχωρίστηκαν ως εξής:
11/1 έως 11/110 γραμμές ΑΘΗΝΑΣ
11/111 έως 11/180 γραμμές ΠΕΙΡΑΙΑ
11/181 έως 11/200 εφεδρικά γραμμών ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ.
Μόλις άνοιξε το αμαξοστάσιο του Πειραιά με την τέταρτη παραλαβή Ikarus τότε ανέλαβαν αποκλειστικα γραμμές τις Αθήνας του 11ου κλιμακίου εγκαταλείποντας τις Πειραιώτικες γραμμές.Εξαίρεση ήταν τα ΥΝ-6491 έως ΥΝ-6500 που μεταφέρθηκαν στο αμαξοστάσιο του Βοτανικού ως εφεδρείες του 7ου κλιμακίου με αριθμούς παρμπρίζ 371 έως 380 έως το 1985 που μεταφέρθηκαν και αυτά στο Ελληνικό.
Το 1983 έως το 1985 τα Ikarus ήταν μοιρασμένα ως εξής.
ΥΝ-6301 έως ΥΝ-6490 11ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΥΝ-6491 έως ΥΝ-6500 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ 371-380
Με τη συνχώνευση των κλιμακίων στις 23/12/1989 εντάχθηκαν στο 2ο και πήραν αριθμούς παρμπρίζ 301 έως 500.
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
07-09-2010, 06:30 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-09-2010, 12:04 PM από aliance.)
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ : IKARUS 260.22
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1983
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 202
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΥΖ-4101 έως ΥΖ-4300
Τα Ikarus του 9ου κλιμακιού ήταν η τέταρτη και τελευταία παραλαβη Ikarus original επί Ε.Α.Σ.Είχαν αριθμούς κυκλοφορίας ΗΕ-2001 έως ΗΕ-2202 ,τα δύο τελευταία ήταν δώρο της κατασκευάστριας εταίριας,οι αρχικοί αριθμοί παρμπρίζ ήταν 9/1 έως 9/202 και εγκαταστάθηκαν εξαρχής στο αμαξοστάσιο Πειραιά.
Η μοναδική διαφορά με τις προηγούμενες παραλαβές ήταν ότι οι πινακίδες προορισμού ήταν μάυρες αντί των άσπρων που είχαν οι πρώτες τρεις παραλαβές.
Όταν ήλθαν τα πρώτα 20 πήραν τις γραμμές 401-402-403-404 και κάποια δρομολόγια δυτικών προαστείων,ΛΙΟΣΙΑ,ΦΥΛΗ,ΑΧΑΡΝΕΣ.Επίσης ήταν ενισχυτικά στις γραμμές του Ζαππείου.Όλα αυτά όμως για πολύ μικρό χρονικό διάστημα.
Σημαντική παρατήρηση ήταν ότι 5 από αυτά είχαν μεταφερθεί στην Μυτιλήνη λόγο απεργίας του τοπικού ΚΤΕΛ.
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
07-09-2010, 07:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-10-2010, 03:20 PM από aliance.)
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ : IKARUS 260.22
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 2 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1978
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 300
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΟΖ-7001 έως ΟΖ-7300
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : 40 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ EXPRESS
Τα Ikarus του 7ου κλιμακίου ήταν η πρώτη παραλάβη Ikarus,και η πρώτη παραλαβή ιδιόκτητων οχήμάτων επί Ε.Α.Σ.Έιχαν αριθμούς κυκλοφορίας ΟΖ-7001 έως ΟΖ-7300 και οι αρχικοί τους αριθμοί παρμπρίζ ήταν 7/1 έως 7/300.Εγκαταστάθηκαν στο αμαξοστάσιο του Βοτανικού.
Αρχικά κάλυψαν τις γραμμές εξπρές Ζωγράφου & Ηλιούπολης.
Το 1985 τα οχήματα ΟΖ-7272 & ΟΖ-7273 αποσπάστηκαν στις γραμμές του Αεροδρομίου 018-019 μάζι με τα Volvo των ΗΛΠΑΠ.
Επίσης την ίδια χρονία τα οχήματα ΟΖ-7274 έως ΟΖ-7283 μετακινήθηκαν στο 11ο κλιμάκιο ως εφεδρείες με αριθμούς παρμπρίζ 201-210,ενώ τα ΟΖ-7284 έως ΟΖ-7293 ως εφεδρείες του 14ου κλιμακίου με αριθμούς παρμπρίζ 211-220.
Το 1985 τα Ikarus ήταν μοιρασμένα ως εξής.
OZ-7001 έως ΟΖ-7271 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
ΟΖ-7272 έως ΟΖ-7273 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ)
ΟΖ-7274 έως ΟΖ-7283 11ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ 201-210
ΟΖ-7284 έως ΟΖ-7293 14ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ 211-220
ΟΖ-7294 έως ΟΖ-7300 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Το 1991 με την άφιξη των 33 Vanhool τα οχήματα ΟΖ-7281 έως ΟΖ-7293 μεταφέρθηκαν στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού με αριθμούς παρμπρίζ 2/501 έως 2/513 ως εφεδρείες.
Το 1991 τα Ikarus ήταν μοιρασμένα ως εξής.
OZ-7001 έως ΟΖ-7280 1ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
ΟΖ-7281 έως ΟΖ-7293 2ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ 501-513 (ΕΦΕΔΡΙΚΑ)
ΟΖ-7294 έως ΟΖ-7300 1ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Παρατηρήσεις :
Δύο οχήματα είχαν μαύρους προφυλακτήρες και ξεχώριζαν ήταν τα οχήματα 7/123 ΟΖ-7123 & 7/242 ΟΖ-7242.
Επίσης τα οχήματα 7/294 ΟΖ-7294 έως 7/300 ΟΖ-7300 είχαν αυτόματο κιβώτιο.
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
08-09-2010, 11:38 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-09-2010, 12:03 PM από aliance.)
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ Ikarus 260.22
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ 30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1980
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ 200
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΥΖ-4101 έως ΥΖ-4300
Τα Ikarus του 8ου κλιμακίου ήταν η δέυτερη παραλαβή κανούργιων οχημάτων επί Ε.Α.Σ.,έιχαν αριθμούς παρμπρίζ 8/1 έως 8/200 και εγκαταστάθηκαν στο αμαξοστάσιο Ελληνικού.
Το 1989 και συγκεκριμένα στις 23/12 με την ένωση των κλιμακίων εντάχθηκαν στο 2ο κλιμάκιο μαζί με τα Ikarus του 11ου και τα ΣΤΑΓΙΕΡ του 14ου,επίσης πήραν αριθμούς παρμπρίζ 2/101 έως 2/300.
Δημοσιεύσεις: 4
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-10-2010
aliance, νομίζω ότι αυτόματο κιβώτιο είχαν τα 294-300 μόνο.
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
15-10-2010, 03:15 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-10-2010, 03:19 AM από kostas260.)
12 είχαν αυτόματο κιβώτιο συνολικά. Τα τελευταία 10 ΟΖ και τα 2444/2445 ΥΑΕ.
Σόρρυ σωστός bangs. 7 απ' τα ΟΖ και αυτά τα ΥΑΕ που ανέφερα. Στοιχεία απ' το βιβλίο της ιστορίας των συγκοινωνίων
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
21-10-2010, 07:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-10-2010, 08:01 PM από ELBO O405GN.)
(07-09-2010, 07:08 PM)aliance Έγραψε: Παρατηρήσεις :
Δύο οχήματα είχαν μαύρους προφυλακτήρες και ξεχώριζαν ήταν τα οχήματα 7/123 ΟΖ-7123 & 7/242 ΟΖ-7242.
Είχα μπεί σε ένα από τα συγκεκριμένα οχήματα στη γραμμή 054, όπου το πρόλαβα να κάνει τακτικά δρομολόγια. Οι μαύροι προφυλακτήρες μάλιστα, ήταν ευμεγέθεις σε σχέση με τα υπόλοιπα λεωφορεία.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 1
Εγγραφή: 09-02-2010
29-11-2010, 12:45 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-11-2010, 12:47 AM από Kostas Steyr Hellas.)
τελικα ξερουμε αν ηταν 10 η 7 τα ΟΖ τα αυτοματα?thanks
Δημοσιεύσεις: 369
Θέματα: 6
Εγγραφή: 11-10-2009
29-11-2010, 01:19 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-11-2010, 01:20 AM από kostas260.)
οριστικά 10 από έγκυρη πηγή. Το βιβλίο έκανε λάθος, επιβεβαιώθηκε από άνθρωπο έγκυρο. Παρακαλώ όπως σβηστεί το προηγούμενο σχόλιο μου
Δημοσιεύσεις: 72
Θέματα: 1
Εγγραφή: 09-02-2010
ειχαν κ μερικες ακομα μικροδιαφορες απ τα υπολοιπα.βασικη διαφορα ηταν (εκτος απ τις μαυρες προμετοπιδες) η μεταφορα του λεβιε ταχυτιτων πιο πισω με αποτελεσμα να μειωθει λιγο η τεραστια κινηση που εκανε ο οδηγος για να αλλαχει ταχητητα αλλα κ η καταργηση ενοσ μικρου κοματιου απ την συνδεσμολογια του λεβιε πανω στο σασμαν που εκανε τις ταχυτητες να κουμπονουν πιο ευκολα.(το ιδιο εγινε κ στα σταγιερ)..επεισεις αρκετα απ αυτα παραδοθικαν με ενα κουμπι ανα πορτα για το ανοιξε κλεισε (αντιστοιχο με των σταγιερ).εξωτερικα διεφεραν λογο της μεγαλυτερης γρυλιας αερα που ειχε η μασκα τους σε σχεση με τα υπολοιπα(πλην σταγιερ) δεξια κ αριστερα απο εκει που ειχαν το "260".για καποιο μυστηριο λογο ολα τα ικαρους ειχαν ταμπελακι που δηλωνε 1 θεση λιγοτερη στους καθημενους 22 αντ για 23...