Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 1.78 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[madata.gr] (Τουρκία) Σπρώξτε και φτάσαμε!
#1
[Εικόνα: sproxe_948453368.jpg]

Τραγελαφικές σκηνές εκτυλίχτηκαν χθες στο Τοπκαπί της Τουρκίας, όταν ένα «υπερσύγχρονο» λεωφορείο, που εκτελεί δρομολόγιο από και προς έναν τοπικό σταθμό του μετρό, χάλασε, προτού καλά-καλά διανύσει μερικές δεκάδες μέτρα, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να κατέβουν για να σπρώξουν το όχημα!

Το, αν μη τι άλλο, αστείο περιστατικό συνέβη περίπου στις 14:30 τοπική ώρα χθες το μεσημέρι. Ο οδηγός του λεωφορείου ζήτησε από τους περίπου 30 επιβάτες να κατέβουν και να σπρώξουν, για να βγει το όχημα από τη μέση του δρόμου και με λίγη τύχη να πάρει και πάλι μπροστά.

[Εικόνα: turkbus2.jpg]

Μάταια όμως. Το «τελευταία τεχνολογίας» λεωφορείο δεν… αναστήθηκε.

Ένας από τους επιβάτες, αγανακτισμένος από την ταλαιπωρία, έβγαλε τις φωτογραφίες που βλέπετε. Ο οδηγός και άλλοι επιβάτες, του είπαν τότε να μην τραβάει φωτογραφίες, γιατί το αστείο αυτό θέαμα θα έφτανε στα ΜΜΕ και θα γίνονταν όλοι ρεζίλι.

[Εικόνα: turkbus3.jpg]

Εκείνος απάντησε ότι είχε πληρώσει εισιτήριο για να φτάσει στον προορισμό του και κατάντησε να σπρώχνει το μέσο μεταφοράς, οπότε είχε κάθε δικαίωμα να απαθανατίσει τη στιγμή.

[Εικόνα: turkbus4.jpg]
Απάντηση
#2
Big Grin

Ποιος ζητησε Capacity για την ΕΘΕΛ ειπαμε?? Tongue
Απάντηση
#3
θυμαμαι και στη Σαμο προσπαθουσαμε 20 φανταρια να σπρωξουμε ενα λεωφορειακι -βεβαια αρχαιο σε σχεση με αυτο που δειχνει η φωτο- να ξεκολλησει απ τη λασπη!!!
Απάντηση
#4
θυμάμαι στα πρώτα χρόνια της ΕΑΣ, όταν στο 601 κυκλοφορούσαν μισθωμένα οχήματα, στην ανηφόρα της Νέας Φιλοθέης κατέβαζε ο οδηγός κάποιος ευτραφείς επιβάτες για να ανέβει την ανηφόρα.
Απάντηση
#5
Οποιος θελει να μαθει περισσοτερα για το που συνεβη το περιστατικο, δεν εχει παρα να συμβουλευθει το αναλογο αρθρο της Wikipedia, απο εδω

http://en.wikipedia.org/wiki/Metrobus_(Istanbul)

Κι ενα βιντεο

http://www.embarq.org/en/video/istanbuls...tem-action

Μαλιστα απ οτι φαινεται εχει υπαρξει πολυ μεγαλο φαγοποτι κατα την προμηθεια των Mercedes Capacity, αφου υπαρχουν κατηγοριες κατα του πρωην Δ/νοντα συμβουλου και αλλων υψηλοβαθμων στελεχων της ΙΕΤΤ (ο Operator που διαχειριζεται την γραμμη και τον στολο του BRT της Κων/Πολης) για χρηματισμο απο την Mercedes-Benz ωστε να επιλεγουν τα CapaCity ως καλυτερη και πιο συμφερουσα λυση.

Τελικα δεν ειμαστε μονοι σ αυτον τον κοσμο Tongue
Απάντηση
#6
Ναι μονο που αμα η lada εκανε λεοφωρεια αυτα θα περναμε....
Εκει τουλαχιστον εχουν μερτσεντε Tongue
Απάντηση
#7
(03-08-2010, 03:15 PM)abc Έγραψε: θυμάμαι στα πρώτα χρόνια της ΕΑΣ, όταν στο 601 κυκλοφορούσαν μισθωμένα οχήματα, στην ανηφόρα της Νέας Φιλοθέης κατέβαζε ο οδηγός κάποιος ευτραφείς επιβάτες για να ανέβει την ανηφόρα.

Το ίδιο είχα πάθει κι εγώ το 1980 με το λεωφορείο της Πεύκης (Scania Vabis). Ο εισπράκτορας ζήτησε από τους επιβάτες της γαλαρίας να κατέβουν για να πάρει ανηφόρα και αριστερή στροφή.
"Ομόνοια: Τέρμα τα δίφραγκα!"
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)