Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.36 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
#68

Να ρωτήσω κάτι που ανέκαθεν είχα απορία.
Απο όσο γνωρίζω όταν αποσύροταν κάποια από τα οχήματα της ΕΘΕΛ ιδίως τα πρώτα Ο.405N αυτά καταλήγαν στην γνωστή περιοχή της αττικής οδού παρέα με τις φυσαρμόνικες.
Γιατί ποτέ δε δόθηκαν σε κάποια απο τα εκτός αττικής αστικά ΚΤΕΛ με το αζημίωτο φυσικά.Λόγοι κατάστασης ή άλλοι λόγοι; Γιατί χάθηκε τόσο συνάλλαγμα όταν ήρθαν τα διάφορα δεκαετίας ,απο τη Γερμανία κυρίως;
Κάτι τέτοιο δε συνέβη με κάποια ΙKARUS που δόθηκαν σε δήμους δωρεάν(έχουμε δύο παρατημένα εδώ)
Κάποια Volvo του ΟΑΣΘ που κυκλοφορούν σε κάποια αστικά ανα την Ελλάδα πωλήθηκαν σε αυτά ή χαρίστηκαν μετά την αποσυρσή τους από την συμπρωτεύουσα;
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 08-02-2010, 10:32 PM
[Χωρίς Θέμα] - από garvanitis - 26-03-2010, 04:53 PM
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από AstikosVolou4780 - 11-11-2013, 06:19 PM
RE: Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN - από garvanitis - 12-11-2013, 03:51 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)