Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8
Όπως όλοι γνωρίζουμε, το καλοκαίρι του 2009 η Ε.ΘΕ.Λ. απέσυρε τρεις τύπους λεωφορείου που είχε "κληρονομήσει" από την εποχή των Σ.ΕΠ. (παραγγέλθηκαν όσο οι Σ.ΕΠ. υπήρχαν, αν και κάποια παραδόθηκαν μετά την διάλυσή τους).

Πριν μερικές ημέρες, η Ε.ΘΕ.Λ. προκήρυξε διαγωνισμό για να πουλήσει ό,τι έχει μείνει από αυτά τα λεωφορεία. Ήδη όμως κάποια οχήματα είχαν βρει καινούριους χρήστες πριν την προκήρυξη του διαγωνισμού.

Mercedes Benz O405N1 Unicar-ΕΛΒΟ ("Βεργίνα")
Κυκλοφορούσαν 51 (αν θυμάμαι καλάWink
- 5 έχει πάρει η Συγκοινωνία Αμαρουσίου (715, 722, 723, 730, 741)
- 3 έχει πάρει ο Δήμος Βριλησσίων
- Ακόμα 5 είχαν ανακατασκευαστεί και ήταν στο Α/Σ Ρέντη, μάλλον κι αυτά για Δήμους.
- 24 είναι προς πώληση
Άρα μένει ένα κενό περίπου 15 λεωφορείων, αφού έχουμε 36 με νέους χρήστες.

Neoplan N4016
Κυκλοφορούσαν 93 (είχαν αγοραστεί 95 και καταστράφηκαν 2)
- 1 (ΥΕΚ-5203) έχει πάρει ο Δήμος Νέας Ιωνίας (που το είχε θέσει σε κυκλοφορία πριν ολοκληρωθεί η απόσυρση του τύπου από την Ε.ΘΕ.Λ.)
- 78 είναι για πώληση.
Άρα πάλι μένει ένα κενό 14 λεωφορείων.

Van Hool A300
Κυκλοφορούσαν 111.
- 2 πήρε ο Δήμος Χαϊδαρίου
- 3 πήραν οι Η.Σ.Α.Π.
- 1 ή 2 πήρε ο Δήμος Νέας Χαλκηδόνας.
- Προς πώληση είναι 98.
Οπότε το κενό είναι 6 ή 7 οχήματα.

Μπορεί κανείς να δώσει περισσότερες πληροφορίες για νέους χρήστες των λεωφορείων αυτών μετά το κλείσιμο του "κύκλου" τους στην Ε.ΘΕ.Λ.;
Έχουν δοθεί και κάποιες βεργίνες στην επαρχία. Χωρίς να είμαι σίγουρος, νομίζω στην καβάλα και στην Αλεξανδρούπολη, από 2 στην κάθε πόλη
H ΕΘΕΛ εβγαλε σε πλειοδοτικο διαγωνισμο τα 200 λεωφορεια που απεσυρε. Τα προς πωληση οχηματα ειναι: α) 24 ΕΛΒΟ-Mercede Benz O405n1 "Βεργινες", β) 78 λεωφορεια Neoplan N4016 Και γ) 98 Vanhool A 300.
Edit: Επειδη κολλησε το pc δεν μου εμφανιζε το αρχικο μηνυμα και εγραψα ακριβως τα ιδια ενω τα εγραψε και ο Panos81
Πιστεύω δυστυχώς ελάχιστα απο αυτά θα καταλήξουν στα αστικά ΚΤΕΛ των πόλεων της Ελλάδας... Δύσκολα ενας ιδιοκτήτης ένος π.χ. Ο405 ή Ο405Ν κατευθείαν από Γερμανία που το έφερε στην τρίχα πέρα απο τις φυσιολογικές φθορές λόγω χρόνου θα διάλεγε να το αντικαταστήσει με ενα VanHool ή μια "Βεργίνα" γνωρίζοντας τον τρόπο χρήσης και συντήρησης της ΕΘΕΛ... Μόνο κίνητρο θα μπορούσε να είναι ότι είναι πιο νέα ηλικιακά αλλά και εγώ ως επιβάτης προσωπικά δεν θα το διάλεγα. Confused Είναι κρίμα για τα Νεοπλάν που κόπηκαν παρόλα αυτά διότι σε συγκριση με τους άλλους δύο τύπους άντεχαν άνετα ακόμα μερικά χρόνια και μάλλον θα είναι αυτά που θα πουληθούν πιο εύκολα...

Για όσα μείνουν πάντα υπάρχουν βέβαια οι χώρες που πάνε και τα υπεραστικά ΚΤΕΛ που κόβονται... Εκεί ακόμη κυκλοφορούν Ikarus και άλλα ίδιας ηλικίας...
Δυστυχως τα νεα δεν ειναι καλα........... πολλα απο τα αποσυρμενα δεν θα κανουν πουθενα αλλου καριερα Sad
Πολλα απο τα αποσυρμενα ειναι ηδη καρφιτσες... (Αν οχι ολα)
Και τι καρφιτσες να βγηκαν απο αυτα? Τι μεταλλο να βγαλει κανεις απο αυτ ατα λεωφορεια? Απο τις Βεργινες μαλλον τζαμπα κοπος! Κριμα ν αμην τα αγορασουν μετοχοι στα αστικα ΚΤΕΛ! Προτιμουν τα σαπια μεταχειρισμενα απο τη Γερμανια φαινεται!
Νόμιζα πως ότι έχει πάει στο Θριάσειο προς το παρών δεν έχει κοπεί... για πες αλέξη περισσότερα. Δηλαδή βεργίνες-βάνχουλ-νεοπλάν γίνανε παλιοσίδερα? Angel
Το περασμένο Σάββατο που πέρασα από την Αττική Οδό το Θριάσειο φαινόταν γεμάτο. Μάλιστα είχαν πάει εκεί και τα δύο Ikarus 260 που χρησιμοποιούσε ο Δήμος Αμαρουσίου πριν πάρει τις "Βεργίνες".

Μπορεί να έχουν κοπεί κάποια ως ανταλλακτικά ή λόγω σοβαρών ζημιών (π.χ. μια Βεργίνα είχε άσχημο τρακάρισμα τις τελευταίες τους μέρες).
Εγώ από ότι ξέρω δεν έχει κοπεί τίποτα πάνω. Ούτε καν έχει προγραμματισθεί ακόμα κάτι τέτοιο, ούτε καν για τους ίκαρους
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8