Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.36 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[skai.gr] Αποκαλύπτει τις μίζες το νομικό τμήμα της ΜΑΝ
#1
Νέα στοιχεία έρχονται στην επιφάνεια για τις μίζες που δόθηκαν τα έτη 2002 με 2004 από την γερμανική εταιρεία ΜΑΝ σε Έλληνες αξιωματούχους, για την προμήθεια 142 τρόλεϊ από τον ΗΛΠΑΠ.

Οι αποκαλύψεις αναμένεται να οδηγήσουν την εισαγγελία Αθηνών στην εκ νέου ανάληψη της έρευνας, που είχε παγώσει λόγω έλλειψης στοιχείων.

Όπως προκύπτει από τις έρευνες του νομικού τμήματος της ΜΑΝ, που παραδόθηκε στην εισαγγελία του Μονάχου και τα αποτελέσματα της οποίας τέθηκαν υπ’ όψη του ΣΚΑΪ, ο έλληνας φορολογούμενος κατέβαλε για τρόλεϊ του ΗΛΠΑΠ την περίοδο 1997 – 2004 περίπου 6 εκ. ευρώ σε μίζες.

Πιο συγκεκριμένα, στις 25 Σεπτεμβρίου 2001 υπογράφτηκε ανάμεσα στη θυγατρική της ΜΑΝ, ΝΕΟΠΛΑΝ και την ΕΛΒΟ μία συμφωνία αξίας ύψους 60,3 εκατομμυρίων ευρώ για την παράδοση στον ΗΛΠΑΠ 142 τρόλλευ.

Στις 14 Οκτωβρίου του 2002 υπογράφτηκε η αντίστοιχη συμφωνία μεταξύ ΗΛΠΑΠ και ΕΛΒΟ / ΝΕΟΠΛΑΝ.

Σύμφωνα με τις έρευνες του νομικού τμήματος της ΜΑΝ, για αυτήν τη σύμβαση, δόθηκαν το 5,26% ή 3,2 εκ. ευρώ ως «μίζα».

Για το 60% της μίζας χρησιμοποιήθηκε η κυπριακή εταιρεία WAKER με λογαριασμό στην Λαϊκή Τράπεζα Κύπρου. Από τον λογαριασμό αυτό διακινήθηκαν δύο εκ. ευρώ ή 13.800 ευρώ ανά τρόλεϊ σε δύο συμβούλους των υπουργείων Μεταφορών και Επικοινωνιών και Οικονομικών.

Παράλληλα, επίσης σύμφωνα με τις έρευνες του νομικού τμήματος της ΜΑΝ, που επιβεβαιώθηκαν από τα στοιχεία που έχει συλλέξει η εισαγγελία του Μονάχου για τις μίζες των τρόλεϊ, χρησιμοποιήθηκαν οι εταιρείες Felmont και Hillkrest που είχαν κοινό λογαριασμό στην Κύπρο αλλά και στην Τράπεζα UBS της Ζυρίχης.

Οι πληρωμές της Felmont φαίνεται σύμφωνα με τα γερμανικά έγγραφα να αφορούν κάποιον σύμβουλο της ΕΛΒΟ την εποχή εκείνη.

Πηγές της εισαγγελίας του Μονάχου ανέφεραν ότι τα στοιχεία για τον ΗΛΠΑΠ για την Ελλάδα αρκούν να ασκηθεί δίωξη για δωροδοκία στη Γερμανία, όμως σύμφωνα με το γερμανικό δίκαιο τα αδικήματα έχουν παραγραφεί.

Υπενθυμίζεται ότι οι τότε υπεύθυνοι του ΗΛΠΑΠ και ο τότε υπουργός Μεταφορών Χρήστος Βερελής, είχαν διαβεβαιώσει – το Μάιο του 2008 μετά την αποκάλυψη του ΣΚΑΪ – ότι οι διαδικασίες για την παραλαβή των τρόλεϊ έγιναν μετά από συμφωνία διακομματικής επιτροπής και έγιναν με απόλυτη διαφάνεια.

Σχετικό Βίντεο
Απάντηση
#2
Αυτο ειναι γνωστο! Οτιδηποτε κυκλοφορει στην Αθηνα ειναι με μιζες τα Νεοπλαν μας πειραξαν........... !Εδω ο Κοσμος το 'χει τουμπανο και οι (κυβερνοντες) Κρυφο Καμαρι.....
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#3
(26-06-2010, 12:29 AM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: ...Οτιδηποτε κυκλοφορει στην Αθηνα ειναι με μιζες τα Νεοπλαν μας πειραξαν........... !Εδω ο Κοσμος το 'χει τουμπανο και οι (κυβερνοντες) Κρυφο Καμαρι.....
Διαφωνώ. Πρέπει να κυνηγήσει το κράτος όλους που πλούτησαν εις βάρος του και να προσπαθήσει να μαζέψει όσα περισσότερα από τα κλεμένα μπορεί. Για να πάρουν αυτοί οι κύριοι το 5% στα τρόλει μέσα σε 3 χρόνια το ΦΠΑ έχει πάει από 17% σε 23%. Παράληλα το κράτος μειώνει το επίπεδο των υπηρεσιών (πχ κατάργηση Ε7 και Ε1, χαμένες βάρδιες, κα)
Απάντηση
#4
Μια διορθωση τοτε ειμασταν στο 18% ΦΠΑ αν δεν απατωμαι μετα εγινε 19% και η συνεχεια ειναι γνωστη......
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#5
Γιατι τα ΕΛΒΟ της ΕΘΕΛ με αναλογο τροπο δεν ηρθαν? Ή ακομα παλιοτερα τα Ν1 (με ασφυκτικες πιεσεις στους ΣΕΠιτες τοτε να το προτιμησουν και οταν δεν επιασε ουτε αυτο με την αλλαγη τυπου μετα τον διαγωνισμο στα μετρα του Ν1?) 600 λεωφορεια επι 10.000.000δρχ. στην καλυτερη περιπτωση λογω οτι το Ν1 ηταν το φτηνοτερο σε λεφτα του 1993 ηταν η επιβαρυνση του δημοσιου τοτε... Και ολα αυτα για την επιλογη ακαταλληλου τυπου για τα δεδομενα της εποχης...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)