Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 2.17 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Πρώτο Θέμα] Το μετρό δεν πρέπει να γίνει νέος ΟΣΕ…
#1
Όργιο προεκλογικών προσλήψεων και 700% αύξηση στο κόστος μισθοδοσίας

Παράνομες, καταχρηστικές και αδικαιολόγητες χαρακτηρίζει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στην εταιρεία λειτουργίας του Μετρό, τονίζοντας ότι δεν ανανεώνονται οι συμβάσεις που υπογράφθηκαν προεκλογικά.

Η επιλογή αυτή κρίνεται μονόδρομος, μετά το Πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Λέανδρου Ρακιντζή, που διενήργησε έλεγχο στην εταιρεία. Πρόκειται για συμβάσεις, που κρίθηκαν από τον Γενικό Επιθεωρητή ως «υπεράριθμες προσλήψεις» και επιβάρυναν με λειτουργικά έξοδα την εταιρεία, η οποία εμφάνισε για πρώτη φορά το 2009 πάνω από 22 εκ. ευρώ λειτουργικό έλλειμμα. Στο πόρισμα τονίζεται ότι «η αναλογία του κόστους μισθοδοσίας προς τα συνολικά έσοδα αυξήθηκε από 48% το 2007 στο 74% το 2009».

Όπως αναφέρουν από το υπουργείο Υποδομών «το Μετρό δεν μπορεί να γίνει ένας νέος ΟΣΕ». Σύμφωνα με τα στοιχεία του πορίσματος, από τον έλεγχο των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας είναι εμφανές, ότι παρόλο που τα έσοδα αυξάνονται σημαντικά, ο ρυθμός αύξησης των εξόδων από το 2008 και μετά είναι μεγαλύτερος από αυτόν των εσόδων, με συνέπεια την εμφάνιση ελλείμματος λειτουργίας για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, καθώς και τη σταδιακή αύξησή του. Μάλιστα σε απόλυτες τιμές το κόστος μισθοδοσίας το 2009, με έτος βάσης το 2001, αυξήθηκε κατά 700% περίπου!

Η ΑΜΕΛ Α.Ε. μέχρι 31/03/2004 απασχολούσε 1.139 άτομα. Από την ημερομηνία αυτή μέχρι τις 21/10/2009 το σύνολο του προσωπικού ανήλθε στα 1688 άτομα. Καταγράφεται δηλαδή αύξηση του προσωπικού κατά 549 άτομα ήτοι 50%, που ως επί το πλείστον έπιασαν δουλειά το 2009.

Βάσει των στοιχείων των Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης οι προσληφθέντες εμφανίζουν όμοια χαρακτηριστικά όπως προέλευση από συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές (35 Ν. Ροδόπης και Ν. Λάρισας), εργασιακή προϋπηρεσία ως συμβασιούχοι ή εκπαιδευμένοι (Stage) σε δημόσιες υπηρεσίες (70), βιογραφικά που έχουν σταλεί από αριθμό τηλεμοιοτυπίας του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ (40), σπουδαστές σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ (17), αρκετοί δεν έχουν σχετική επαγγελματική εμπειρία ενώ κάποιοι έχουν ως εμπειρία τους την απασχόλησή τους σε γραφεία βουλευτών, Γενικών Γραμματέων και Υπουργών».

Την περίοδο 12/08/2009 – 04/09/2009 δηλαδή σε διάστημα 23 ημερών ελήφθησαν πέντε αποφάσεις Δ.Σ. για τη διενέργεια 210 συνολικά προσλήψεων.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Πρώτο θέμα] «Ξεμπλοκάρουν» τα έργα του Μετρό GeorgIrisbus 0 1.746 07-02-2012, 05:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Πρώτο Θέμα] «Ξεμπλοκάρουν οι "κολλημένοι" σταθμοί του Μετρό» GeorgIrisbus 0 1.861 11-10-2011, 04:16 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Πρώτο Θέμα] Το Μετρό πιάνει.. λιμάνι! Konstantinos MercedesBenz 0 2.126 21-03-2011, 07:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz
  [Πρώτο Θέμα] Ένα δισ. για να πάει το μετρό στο Κολωνάκι... Cmaniac 3 4.966 07-03-2011, 11:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)