Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 2.87 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απεργίες
#91
Αύριο 25-11-2010, τα αστικά λεωφορεία θα λειτουργήσουν μόνο από τις 7:00 το πρωϊ ως τις 10:00 το βράδυ.

Τα υπόλοιπα μέσα θα έχουν στάση εργασίας από τις 12:00 το μεσημέρι ως τις 4:00 το απόγευμα, εκτός των τρόλλεϊ που θα ξανακυκλοφορήσουν από τις 3:00
Απάντηση
#92
Απο αρθρο των νεων σχετικο με τον ΗΣΑΠ

Χωρις Τρολει για διάστηµα τεσσάρων ωρών θα µείνει αύριο η Αθήνα, λόγω της στάσης εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 3 το απόγευµα που έχουν προκηρύξει όλοι οι εργαζόµενοι των ΗΛΠΑΠ.
Απάντηση
#93
Μέσα στα οχήματα έχουν αναρτήσει αφίσες διαμαρτυρίας, που αναφέρουν κάποιες καταστάσεις, με κυριότερη το ότι κάτι περισσότερο από τα μισά τρόλλεϊ δεν κυκλοφορούν, και επίσης τα ποσά που χρωστούν στον Η.Λ.Π.Α.Π. διάφοροι φορείς, και μετά το καθένα ένα μεγάλο "ΓΙΑΤΙ;".
Απάντηση
#94
Από το in.gr:

Εξαιρετικά δύσκολες θα είναι το επόμενο διάστημα οι μετακινήσεις των πολιτών με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς οι εργαζόμενοι κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους.

«Χειρόφρενο» αναμένεται να τραβήξουν όλα τα μέσα (Μετρό, Ηλεκτρικός, Προαστιακός, τραμ, λεωφορεία, τρόλεϊ) την ερχόμενη Τρίτη 14 και Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου, οπότε οι εργαζόμενοι κήρυξαν 24ωρες απεργίες.

Επίσης, τα σωματεία έχουν κηρύξει στάσεις εργασίας την Κυριακή, τη Δευτέρα και την Τετάρτη, ημέρα της γενικής πανεργατικής απεργίας της ΓΣΕΕ.

Αναλυτικότερα, οι εργαζόμενοι σε όλα τα ΜΜΜ έχουν κηρύξει:


- Την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου εξάωρη στάση εργασίας, από τις 10 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα, δηλαδή τις ώρες λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων.
- Τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου εξάωρη στάση εργασίας, από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα.
- Την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 24ωρη απεργία
- Την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 5 το απόγευμα έως τη λήξη της βάρδιας

•Τα μέσα μεταφοράς θα λειτουργήσουν κανονικά από τις 9 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τον κόσμο που θα συμμετάσχει στο συλλαλητήριο της ΓΣΕΕ.
- Την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 24ωρη απεργία.
Απάντηση
#95
ελεος ολη την εβδομαδα!!!
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#96
Να πάνε στον αγύριστο όλοι τους πια. Ιδιωτικές συγκοινωνίες εδώ και τώρα! Να δουλεύοθν κι αυτοί μερόνυχτα με τα μισά λεφτά χωρίς δώρα και επιδόματα και άλλες μ@/\@|<|ες να δουν την γλύκα που αντιμετωπίζουμε όλοι εμείς που πέρνουμε λιγότερα από € 12 την ημέρα μισθό (υποτίθεται για 20 εργάσιμες μέρες τον μήνα από 8 ώρες την καθεμία, αλλά στην πραγματικότητα δουλεύουμε 30/31 μέρες από 15 ώρες την ημέρα τουλάχιστον) και πρέπει να ξοδέψουμε πάνω από € 20 (βενζίνες, parking, φθορά αυτοκινήτου κ.τ.λ.) για να πάμε στις δουλειές μας με αυτοκίνητο. Δεν με νοιάζει αν έχουν σπίτια, αν έχουν οικογένειες, αν έχουν έξοδα ή οτιδήποτε άλλο, την στιγμή που αυτό που κάνουν πλέον συνιστά αδίκημα (άρνηση παροχής υπηρεσιών), άλλωστε οικογένειες και σπίτια και έξοδα έχουμε όλοι μας, και ειδικά εμείς που δουλεύουμε στον ιδιωτικό τομέα είχαμε ήδη περικοπές από παντού, χώρια αυτά που μας αφαιρούν τώρα. Γιατί δηλαδή αυτοί να αξιώνουν προνομιακή μεταχείριση;

Και οι άλλοι οι βλάκες οι δικαστικοί πού είναι; Γιατί δεν κηρύσσουν πια τις απεργίες παράνομες και καταχρηστικές και να τους αναγκάσουν με την βία αν χρειαστεί να δουλέψουν; Βρέθηκε ποτέ κανείς να αξιώσει αποζημίωση για τους κατόχους καρτών απεριορίστων διαδρομών που ενώ έχουν πληρώσει το δικαίωμα χρήσης των ΜΜΜ για 30 μέρες έχουν συγκοινωνία μόνο τις 24;

Μπορεί ο ιδιωτικός τομέας να έχει όλα τα στραβά, όμως τον πελάτη τον σέβεται γιατί ξέρει ότι από αυτόν και μόνο αυτόν θα βγάλει τα προς το ζειν του. Και στην περίπτωση των συγκοινωνιών πελάτης είναι ο κάθε επιβάτης. Έχουμε κι εμείς ως επιβάτες νομικά κατοχυρωμένα δικαιώματα. Πλέον αυτοί απεργούν για "συμπαράσταση" στους καταστηματάρχες, δηλ. για θέμα που ούτε καν τους αφορά. Αν θέλουν να τους συμπαρασταθούν, να πάνε να ψωνίσουν από τα μαγαζιά τους. Όχι να μου στερούν εμένα το δικαίωμα, που πρέπει να δουλέψω 15 ώρες την Κυριακή χωρίς να πληρωθώ καν, και χωρίς να έχω ρεπό άλλη μέρα, να πάω στην δουλειά μου.
Απάντηση
#97
ΕΥΓΕ! Πρωτος χαιρετιζω την απεργια των ΜΜΜ των εργαζομενων των Αστικων Συγκοινωνιων! Αν και θα προτιμουσα να ηταν 24ωρη και την Τεταρτη Big Grin και μια απεργιουλα την Παρασκευη για να κλεισει καλα η εβδομαδα. θελω να σας δω με ιδιωτικες αστικες συγκοινωνιες και πανακριβο εισιτηριο να δω τι θα λετε...... και ειδικα με την μειωση μισθων που ερχεται παντου και την απελευθερωση των απολυσεων!!!Big GrinBig GrinBig Grin
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#98
Καταρχάς είστε άσχετοι! Ο Μητσοτάκης έπεσε από τον Σαμαρά και όχι από τις απεργίες στις συγκοινωνίες, όσο κι αν προσπάθησαν καποιοι (παρουσιάζοντας μάλιστα έναν τυχαίο θάνατο ως δολοφονία!!...).
Όσο για τις απεργίες σας, να είστε σίγουροι ότι θα παρέμβει εισαγγελέας! Δεν είναι τσιφλίκι του κάθε συνδικαλιστή οι συγκοινωνίες. Δεν γίνεται να παραλύσει το λεκανοπέδιο επί 4 ημέρες επειδή κάποιοι αντιδρούν στην εξυγίανση η οποία επιβάλλεται επιτέλους να γίνει. Εγώ δεν διαθέτω πλέον αυτοκίνητο, όπως και πάρα άλλοι τον τελευταίο καιρό, και κάθε φορά χάνω μεροκάματο με τις απεργίες των μμμ, διότι διασχίζω όλη την Αθήνα για 800 ευρώ!
Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να στρέψετε την οργή του επιβατικού κοινού εναντίον σας, και ήδη το πετύχατε
Απάντηση
#99
Εγω δυστυχως αυτο που βλεπω ειναι οτι καταφεραν να στρεψουν την μια κοινωνικη ομαδα προς την αλλη και αντιστροφα και αυτο δεν ειναι καλο στις μερες που ζουμε.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
Ο ισχυρισμός ότι οι ιδιωτικές συγκοινωνίες θα είναι ακριβότερες από τις δημόσιες μπορεί να αποδειχθεί σωστός.

Όμως:
Προτιμάμε δημόσιες συγκοινωνίες με εισιτήριο € 1.00 που απεργούν κάθε τρεις και λίγο, ή ιδιωτικές με εισιτήριο € 1.30 που λειτουργούν καθημερινά;

Και έστω και με το εισιτήριο στο € 1.30, ή και € 1.50 ακόμα, ποιο είναι φθηνότερο; Να πάει κάποιος με συγκοινωνία στην δουλειά του πληρώνοντας € 1.50 (που αν είναι τακτικός χρήστης και αγοράζει κάρτες απεριορίστων διαδρομών αυτό είναι λιγότερο) ή με το αυτοκίνητο ή ταξί;

Και κυρίως, αυτοί που θα ζημιωθούν από τυχόν συγχώνευση των εταιρειών θα είναι οι αξιωματούχοι και οι συνδικαλιστές. Είτε υπάρχει π.χ. Ε.ΘΕ.Λ. και Η.Λ.Π.Α.Π. είτε μία εταιρεία, τα λεωφορεία (θερμικά και ηλεκτρικά) στον ίδιο αριθμό θα παραμείνουν. Θα θέλουν τους ίδιους οδηγούς, τους ίδιους τεχνικούς, τους ίδιους ελεγκτές, τους ίδιους εκδότες εισιτηρίων κ.ά. Δεν θίγονται αυτοί που κάνουν τα λεωφορεία να κυκλοφορούν. Αυτοί που θίγονται είναι κάποιοι διορισμένοι που δεν έχουν ιδέα για το αντικείμενο, που πληρώνονται παχυλούς μισθούς χωρίς να κάνουν τίποτα, που παίρνουν επιδόματα για γελοίες αιτιολογίες (άκου εκεί "επίδομα πλυσίματος χεριών") ή για πράγματα που είναι δεδομένη υποχρέωση κάθε εργαζόμενου (π.χ. επίδομα έγκαιρης προσέλευσης στην εργασία). Αυτοί όμως είναι που φέρνουν τις συγκοινωνίες σε αυτήν την κατάσταση και όχι οι οδηγοί ή οι τεχνικοί. Άρα ας σταματήσουν οι εργαζόμενοι να στρέφονται κατά του επιβατικού κοινού, γιατί ουσιαστικά με αυτές τις απεργίες αυτό κάνουν,και ας στραφούν κατά των αξιωματούχων και των "συνδικαλιστών" που παριστάνουν ότι κόπτονται για το καλό των "συναδέλφων" τους (που δεν θα εκπλαγώ αν οι συνδικαλιστές δεν ξέρουν καν να βάλουν μπρος τον κινητήρα ενός λεωφορείου) αλλά στην πραγματικότητα τους νοιάζει να βολεύονται μόνο οι ίδιοι.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που θυμάμαι στην Ισπανία πριν μερικά χρόνια ήταν με υπηρεσίες καθαριότητας ενός Δήμου (αποκομιδή απορριμάτων). Παρότι οι "συνδικαλιστές" πρότειναν απεργία, ο επικεφαλής των σκουπιδιάριδων πρότεινε - και πέτυχε να εφαρμοστεί - κάτι που "πόνεσε" τους ιθύνοντες πολύ περισσότερο: αντί να μην μαζέυουν τα σκουπίδια, τα μάζεψαν και τα άδειασαν όλα στις αυλές των επαύλεων των "αξιωματούχων" και των "συνδικαλιστών". Στόχευσαν την διαμαρτυρία τους σε εκείνους που πραγματικά έφταιγαν.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)