Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.21 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
(03-12-2014, 11:47 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Όμως από τα χθεσινά γεγονότα προκύπτουν κάποια ερωτήματα:

1) Στον ΟΑΣΑ (ο οποίος βραβεύτηκε πρόσφατα, όπως αναφέρεται και στο www.oasa.gr), υπάρχει τμήμα διαχείρισης κρίσεων και εκτάκτων περιστατικών όπως χθές; Τι θα γίνει σε ενδεχόμενο νέων περιστατικών;

2) Ποιός ή ποιοί είναι υπεύθυνοι για ενδεχόμενο τραυματισμού προσωπικού και επιβατών σε περιστατικά όπως της οδού Στουρνάρη;

3) Περισσεύουν τα ενεργά οχήματα στο στόλο της ΟΣΥ, ώστε να γίνονται παρανάλωμα; Σε τελική ανάλυση εφόσον υπήρχε αναστάτωση στο κέντρο και με δεδομένο ότι τα γραφεία του ΟΑΣΑ γειτονιάζουν με την ευρύτερη περιοχή Εξαρχείων/Πολυτεχνείου, δεν υπήρχε κάποιος ή κάποιοι, να ενημερώσουν τα λεωφορεία να μην διέλθουν από την "θερμή" ζώνη και να συντονίζεται η όλη κατάσταση;

1) Όχι, όπως δεν έχει καμία άλλη επιχείρηση πουθενά (πλην αεροδρομίων και λοιπών υποδομών ή διυλιστηρίων ή άλλων ανάλογων βαρέων βιομηχανιών. Είναι αρμοδιότητα των Σωμάτων Ασφαλείας τόσο η ενημέρωση όσο και η προστασία. Σε ενδεχόμενο νέο περιστατικό αν τα Σ.Α. δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους (έστω και μερικώς) θα επαναληφθεί ότι έγινε.

2) Σίγουρα όχι ο ΟΑΣΑ ή οι ΟΣΥ. Υπεύθυνοι είναι οι φυσικοί αυτουργοί του όποιου τραυματισμού. Ενδεχομένως - αν ταυτοποιηθούν - και οι ηθικοί

3) Δεν περισσεύουν. Η δουλειά τους όμως είναι να βρίσκονται στο δρόμο. Και δυνατότητα επικοινωνίας με κάποιο κέντρο να κατευθύνει τα οχήματα ΔΕΝ υπάρχει στον ΟΑΣΑ και στις ΟΣΥ.

(08-12-2014, 09:00 PM)ecoj Έγραψε: Έμεινε η Volvo #131 με νέες πινακίδες στη Φυλής αρκετά ψηλά ενώ ήταν στο Β12! Την είδα γύρω στις 4 το απόγευμα και όταν ξαναπέρασα μετά τις 6 παρέμενε στο ίδιο σημείο περιμένοντας τον ΟΒΒΟ προφανώς!

Πότε πρόλαβε;

(09-12-2014, 04:19 PM)nikos99 Έγραψε: Η σόμπα #167, δρομολογημένη στο Β10 κυκλοφορούσε με κλαταρισμένο το (όπως κοιτάμε από μπροστά) αριστερό μεσαίο εξωτερικό λάστιχο. Ενημέρωσα τον οδηγό και μου είπε ότι το γνωρίζει, αλλά αντί να σταματήσει, συνέχισε μέχρι Στ. Λαρίσης (εδώ που τα λέμε που να σταματήσεις στη Λιοσίων; ).

Δεν έχει ανάγκη... Βέβαια προϋπόθεση είναι να κινείται με χαμηλή ταχύτητα γιατί μια λακούβα μπορεί να κάνει ζημιά στη ζάντα - ενώ δε συζητάω τι μπορεί να συμβεί αν φύγει κανένα κομμάτι από το πέλμα και βρει κανένα μηχανάκι...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Βλάβες - από TMantzas - 11-02-2010, 03:04 PM
RE: Απρόοπτα Συμβάντα (Βλάβες, ατυχήματα κλπ) - από garvanitis - 10-12-2014, 12:03 AM
[split] Renault Agora CNG - από Vasilis21 - 12-07-2012, 02:53 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 26 Επισκέπτης (ες)