Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.21 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
Έκτακτο!

Πριν λίγη ώρα οι γνωστοί-άγνωστοι έκαψαν λεωφορείο στην Αθήνα

[Εικόνα: ep9.jpg]
Πηγή: NewsIt

Απ' την φωτογραφία διακρίνεται πως το λεωφορείο είναι τσιμεντόλιθος.

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Απάντηση
(02-12-2014, 11:08 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Έκτακτο!

Πριν λίγη ώρα οι γνωστοί-άγνωστοι έκαψαν λεωφορείο στην Αθήνα

[Εικόνα: ep9.jpg]
Πηγή: NewsIt

Απ' την φωτογραφία διακρίνεται πως το λεωφορείο είναι τσιμεντόλιθος.

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ

Χτές βράδυ γυρίζοντας από δουλειά και μη γνωρίζοντας τα τεκταινόμενα στο κέντρο, βγήκα Βικτώρια γύρω στις 10:40 περίπου, όπου και είδα 2 ΟΒΒΟ να στρίβουν από Αλεξάνδρας αριστερά πρός Πολυτεχνείο. Φτάνοντας λίγο νωρίτερα μέχρι και το Σταθμό Λαρίσης με το Β12 όπου τερμάτισε, ο οδηγός αιτιολόγησε το προσωρινό τέρμα, αναφέροντας "...γίνονται επεισόδια, φωτιές και κάψανε 4 λεωφορεία"! Μάλλον τον ενημέρωσαν λάθος τον άνθρωπο, εφόσον κάηκε μόνο το εικονιζόμενο όχημα, όμως από τα χθεσινά γεγονότα προκύπτουν κάποια ερωτήματα:

1) Στον ΟΑΣΑ (ο οποίος βραβεύτηκε πρόσφατα, όπως αναφέρεται και στο www.oasa.gr), υπάρχει τμήμα διαχείρισης κρίσεων και εκτάκτων περιστατικών όπως χθές; Τι θα γίνει σε ενδεχόμενο νέων περιστατικών;

2) Ποιός ή ποιοί είναι υπεύθυνοι για ενδεχόμενο τραυματισμού προσωπικού και επιβατών σε περιστατικά όπως της οδού Στουρνάρη;

3) Περισσεύουν τα ενεργά οχήματα στο στόλο της ΟΣΥ, ώστε να γίνονται παρανάλωμα; Σε τελική ανάλυση εφόσον υπήρχε αναστάτωση στο κέντρο και με δεδομένο ότι τα γραφεία του ΟΑΣΑ γειτονιάζουν με την ευρύτερη περιοχή Εξαρχείων/Πολυτεχνείου, δεν υπήρχε κάποιος ή κάποιοι, να ενημερώσουν τα λεωφορεία να μην διέλθουν από την "θερμή" ζώνη και να συντονίζεται η όλη κατάσταση;

Πέραν των προαναφερθέντων, ενώ η Πατησίων ήταν ανοιχτή μέχρι και την Ιουλιανού, η Τροχαία είχε 2 διαδοχικά μπλόκα σε Κοδριγκτώνος και Δεριγνύ - ρεύμα πρός Ομόνοια - όταν την ίδια στιγμή το ρεύμα πρός Πατήσια παρέμενε ολάνοιχτο από Αλεξάνδρας και μετά. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός, ότι επιβάτες είχαν "ξεμείνει" σε διάφορα σημεία, όπως πχ αφετηρία Β5 (Σταθμός Λαρίσης) και τη στάση "ΟΤΕ" πρός Πατήσια. Πλήρης έλλειψη οργάνωσης από έναν συγκοινωνιακό οργανισμό που δε μπόρεσε να ανταποκριθεί στα ελάχιστα...

Στους σταθμούς (αλλά και συγκοινωνιακούς κόμβους) Αττικής και Λαρίσης, δεν υπήρχε κάποιος ή κάποιοι υπάλληλοι με ασύρματο ώστε να συντονίζουν και να ενημερώνουν, λεωφορεία και επιβάτες, να συνεννοείται με την Τροχαία. Ομοίως και στην Κοδριγκτώνος όπου γινόταν το αδιαχώρητο, με λεωφορεία / τρόλλεϊ από Πατήσια και Κυψέλη να στριμώχνονται μαζί με ΙΧ και λοιπά οχήματα και όσοι επιβάτες βρισκόντουσαν στις γύρω στάσεις, να μην ξέρουν που να επιβιβαστούν μπας και φτάσουν στον προορισμό τους.

Το 224 πήγαινε από Κοδριγκτώνος-3ης Σεπτεμβρίου-Αγίου Μελετίου, λογικά πρός Πολύγωνο, άγνωστο όμως από που! Τα Α/Β8 μπαίνανε βιαστικά στην 3ης Σεπτεμβρίου και εξαφανιζόντουσαν, δίχως προσωρινό τέρμα. Ομοίως και τα τρόλλεϊ. Εμφανίστηκε ένα Α7 όπως και ένα 2, με άγνωστη συνέχεια διαδρομής ή τερματισμού...
Σε λίγες μέρες που πλησιάζει η επέτειος της 6/12, υπάρχει κάποιο σχέδιο συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης από ΟΑΣΑ, ή θα δουλέψει η προχειρότητα πάλι; Τόσο δύσκολο είναι να καθοριστεί ένα πλάνο προσωρινών τερμάτων και χώρων αναστροφής, που θα αφορά μια περίμετρο μακρώθεν του κέντρου (Πολυτεχνείο, Ομόνοια, Σύνταγμα κλπ); Αλλιώς οι επιβάτες, προκειμένου να μετακινούνται σε ανάλογες περιπτώσεις, να απευθυνθούν για χρησμό στην Πυθία!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
Έμεινε η Volvo #131 με νέες πινακίδες στη Φυλής αρκετά ψηλά ενώ ήταν στο Β12! Την είδα γύρω στις 4 το απόγευμα και όταν ξαναπέρασα μετά τις 6 παρέμενε στο ίδιο σημείο περιμένοντας τον ΟΒΒΟ προφανώς!
Επίσης το πρωί είχε μείνει ένα δίπορτο Ν2 στο αεροδρόμιο!
Απάντηση
Συμβαίνει τώρα!

Η σόμπα #167, δρομολογημένη στο Β10 κυκλοφορούσε με κλαταρισμένο το (όπως κοιτάμε από μπροστά) αριστερό μεσαίο εξωτερικό λάστιχο. Ενημέρωσα τον οδηγό και μου είπε ότι το γνωρίζει, αλλά αντί να σταματήσει, συνέχισε μέχρι Στ. Λαρίσης (εδώ που τα λέμε που να σταματήσεις στη Λιοσίων; ).
Απάντηση
Εγω σου λεω οτι ετσι πηγε μεσα, δεν ειναι τοσο μεγαλο προβλημα να κινειται με 3 αντι 4 λαστιχα αδειο.
Απάντηση
(03-12-2014, 11:47 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Όμως από τα χθεσινά γεγονότα προκύπτουν κάποια ερωτήματα:

1) Στον ΟΑΣΑ (ο οποίος βραβεύτηκε πρόσφατα, όπως αναφέρεται και στο www.oasa.gr), υπάρχει τμήμα διαχείρισης κρίσεων και εκτάκτων περιστατικών όπως χθές; Τι θα γίνει σε ενδεχόμενο νέων περιστατικών;

2) Ποιός ή ποιοί είναι υπεύθυνοι για ενδεχόμενο τραυματισμού προσωπικού και επιβατών σε περιστατικά όπως της οδού Στουρνάρη;

3) Περισσεύουν τα ενεργά οχήματα στο στόλο της ΟΣΥ, ώστε να γίνονται παρανάλωμα; Σε τελική ανάλυση εφόσον υπήρχε αναστάτωση στο κέντρο και με δεδομένο ότι τα γραφεία του ΟΑΣΑ γειτονιάζουν με την ευρύτερη περιοχή Εξαρχείων/Πολυτεχνείου, δεν υπήρχε κάποιος ή κάποιοι, να ενημερώσουν τα λεωφορεία να μην διέλθουν από την "θερμή" ζώνη και να συντονίζεται η όλη κατάσταση;

1) Όχι, όπως δεν έχει καμία άλλη επιχείρηση πουθενά (πλην αεροδρομίων και λοιπών υποδομών ή διυλιστηρίων ή άλλων ανάλογων βαρέων βιομηχανιών. Είναι αρμοδιότητα των Σωμάτων Ασφαλείας τόσο η ενημέρωση όσο και η προστασία. Σε ενδεχόμενο νέο περιστατικό αν τα Σ.Α. δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους (έστω και μερικώς) θα επαναληφθεί ότι έγινε.

2) Σίγουρα όχι ο ΟΑΣΑ ή οι ΟΣΥ. Υπεύθυνοι είναι οι φυσικοί αυτουργοί του όποιου τραυματισμού. Ενδεχομένως - αν ταυτοποιηθούν - και οι ηθικοί

3) Δεν περισσεύουν. Η δουλειά τους όμως είναι να βρίσκονται στο δρόμο. Και δυνατότητα επικοινωνίας με κάποιο κέντρο να κατευθύνει τα οχήματα ΔΕΝ υπάρχει στον ΟΑΣΑ και στις ΟΣΥ.

(08-12-2014, 09:00 PM)ecoj Έγραψε: Έμεινε η Volvo #131 με νέες πινακίδες στη Φυλής αρκετά ψηλά ενώ ήταν στο Β12! Την είδα γύρω στις 4 το απόγευμα και όταν ξαναπέρασα μετά τις 6 παρέμενε στο ίδιο σημείο περιμένοντας τον ΟΒΒΟ προφανώς!

Πότε πρόλαβε;

(09-12-2014, 04:19 PM)nikos99 Έγραψε: Η σόμπα #167, δρομολογημένη στο Β10 κυκλοφορούσε με κλαταρισμένο το (όπως κοιτάμε από μπροστά) αριστερό μεσαίο εξωτερικό λάστιχο. Ενημέρωσα τον οδηγό και μου είπε ότι το γνωρίζει, αλλά αντί να σταματήσει, συνέχισε μέχρι Στ. Λαρίσης (εδώ που τα λέμε που να σταματήσεις στη Λιοσίων; ).

Δεν έχει ανάγκη... Βέβαια προϋπόθεση είναι να κινείται με χαμηλή ταχύτητα γιατί μια λακούβα μπορεί να κάνει ζημιά στη ζάντα - ενώ δε συζητάω τι μπορεί να συμβεί αν φύγει κανένα κομμάτι από το πέλμα και βρει κανένα μηχανάκι...
Απάντηση
Το βράδυ των εκλογών, η Σόμπα #182 πέθανε στη μέση της Λιοσίων ενώ εκτελούσε Β10. Απ' ότι είδα είχε πρόβλημα ο αριστερός πίσω τροχός (το κινητό συνεργείο τον είχε αφαιρέσει).
Απάντηση
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Solaris Urbino 18 που εκτελούσε το πρώτο δρομολόγιο του Ε90, ενεπλάκη σε τροχαίο, στην αρχή της ανηφόρας προς τη Σ.Θ.Ε., μετά την πλατεία στο ύψος της Πύλης Καισαριανής. Δεν έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστές άλλες πληροφορίες.

Μέχρι τουλάχιστον τις 10:00-10:30 είχε διακοπεί η κυκλοφορία στο σημείο, αλλά και τα δρομολόγια του 250 προς Σ.Θ.Ε, Φιλοσοφική, Θεολογική.
Απάντηση
(19-02-2015, 03:34 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σύμφωνα με πληροφορίες, το Solaris Urbino 18 που εκτελούσε το πρώτο δρομολόγιο του Ε90, ενεπλάκη σε τροχαίο, στην αρχή της ανηφόρας προς τη Σ.Θ.Ε., μετά την πλατεία στο ύψος της Πύλης Καισαριανής. Δεν έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστές άλλες πληροφορίες.

Μέχρι τουλάχιστον τις 10:00-10:30 είχε διακοπεί η κυκλοφορία στο σημείο, αλλά και τα δρομολόγια του 250 προς Σ.Θ.Ε, Φιλοσοφική, Θεολογική.

Για να έκλεισε η ανηφόρα προς Θετικές Επιστήμες από τις 7:50 μέχρι τις 10:30, πρέπει να έγινε μετωπική σύγκρουση. Δεν εξηγείται διαφορετικά. Βέβαια, με τέτοιες συνθήκες σήμερα το πρωϊ (ευνοϊκές για πάγο) δεν είναι να απορείς ...

Νωρίς το πρωϊ σήμερα (κατά τις 6:30) τα 220/1 είχαν πρόβλημα λόγω ολισθηρότητας στο να ανεβούν προς Θεολογική, στην τελευταία ανηφόρα μετά την 8η στάση.
Απάντηση
(19-02-2015, 05:35 PM)Citaro Έγραψε: Για να έκλεισε η ανηφόρα προς Θετικές Επιστήμες από τις 7:50 μέχρι τις 10:30, πρέπει να έγινε μετωπική σύγκρουση. Δεν εξηγείται διαφορετικά. Βέβαια, με τέτοιες συνθήκες σήμερα το πρωϊ (ευνοϊκές για πάγο) δεν είναι να απορείς ...

Από αυτό που μου μετέφεραν (χωρίς ωστόσο να το θεωρώ 100% σίγουρο), σύγκρουση λόγω ολισθηρότητας με ένα φορτηγάκι. Ή το πίσω μέρος του αρθρωτού (που υπέστη κάποιες λίγες φθορές) ή το άλλο όχημα την προκάλεσαν.

Πάντως με δεδομένο ότι το πρωί υπήρχαν προβλήματα στην κυκλοφορία ακόμα και στην Κατεχάκη, λόγω παγετού, ενώ και σε αρκετά σημεία στην Πανεπιστημιούπολη μέχρι τις 09:30-10:00 είχε πάγο (πόσο μάλλον 1,5 ώρα πριν που στην Ηλιούπολη είχαμε πιάσει μηδενική έως οριακά αρνητική θερμοκρασία), απορώ πως επετράπη να συνεχιστεί το δρομολόγιο του Ε90 προς τα "ορεινά" της Πανεπιστημιούπολης (Θετικών Επιστημών, Φιλοσοφική, Θεολογική) και να μη φτάσει έως την Πύλη της Καισαριανής και πίσω. Η Εποπτεία Πανεπιστημιούπολης δεν είχε εικόνα της κατάστασης; Τι εμφανίστηκαν κατόπιν εορτής για να κλείσουν το δρόμο;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)