Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.21 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
#75
(21-05-2013, 09:33 PM)nikos1991 Έγραψε: Τώρα το καλοκαίρι είναι πιο εύκολο, αλλά σε γενικές γραμμές δεν αρπάζουν συχνά. Στο σημερινό περιστατικό δεν πήρε ακριβώς φωτία, "απλά" έσπασε η τουρμπινα και βγήκαν καπνοί από το χώρο της μηχανής. Αυτά που καίγονται ευκολότερα είναι τα πολυαγαπημένα Ν2 που έχουν μετρήσει 3-4 πτώματα σε Αττική και Εθνική Οδό λόγω υπερθέρμανσης ή διαρροής καυσίμου.

Από υπερθέρμανση δεν καίγεται τίποτα. Από διαρροή καυσίμου ή από βραχυκύκλωμα όμως πολύ εύκολα. Στο ερώτημα τώρα του ecoj σχετικά με το πόσο εύκολο είναι να πάρει φωτιά ένα σύγχρονο λεωφορείο η απάντηση είναι ακόμα και τρομακτική. Πάρα πολύ εύκολο! Ειδικά από την ηλεκτρική του εγκατάσταση. Τα σημερινά λεωφορεία έχουν ιδιαίτερα εκτεταμένο δίκτυο καλωδιώσεων λόγω των υπέρμετρα πολλών ηλεκτρονικών τους. Λόγω του χαμηλού τους δαπέδου όλα τα υποσυστήματα είναι στριμωγμένα σε πολύ περιορισμένο χώρο - κάτι που συμπεριλαμβάνει ακόμη και τον κινητήρα και το ψυγείο με αποτέλεσμα να αναπτύσσονται ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες. Αν προσθέσουμε και την εκτεταμένη χρήση πολυεστερικών μερών στο αμάξωμά τους τότε έχουμε ένα εκρηκτικό μείγμα παραγόντων που μπορούν να προκαλέσουν ανάφλεξη του οχήματος. Δεν είναι τυχαίο που το σύνολο των κατασκευαστών δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εκκένωση του οχήματος και όχι τόσο στην αποφυγή του περιστατικού - σε ένα βαθμό σιωπηλά το θεωρούν αναμενόμενο! Σχεδόν το σύνολο των κυκλοφορούντων τύπων χαμηλοδάπεδων λεωφορείων από όλους τους κατασκευαστές έχει να παρουσιάσει απώλειες οχημάτων από φωτιά. Ενδεικτικά τον τελευταίο μόνο καιρό έχουν αναφερθεί περιστατικά στην Ευρώπη σε Volvo B7, B9, Solaris Urbino, Temsa Avenue, Scania Omnicity, Irisbus Agora, Citelis, MAN Lion's City και φυσικά ο απόλυτος πρωταγωνιστής είναι το Mercedes-Benz O530 Citaro.

(25-04-2013, 12:31 PM)garvanitis Έγραψε: Τα Ν1 πρέπει να έχουν το 4HP500. Αν δεν κάνω κάποιο μεγάλο λάθος (κάτι που ίσως μπορεί να μας απαντήσει ο alliance με μία δοκιμή) έχουμε σε διάταξη 1-2-3-D-N-R τα εξής:

1. 1η-2η (υψηλόστροφη λειτουργία)
2. 1η-2η-3η (υψηλόστροφη λειτουργία)
3. 1η-2η-3η (κανονική λειτουργία - χρησιμοποιείται ως downhill και - αν δεν κάνω λάθος ξανά - εμπλέκει το retarder όταν ρολάρει ενώ ταυτόχρονα διατηρεί τις στροφές του κινητήρα για το μηχανόφρενο)
D. Όλες
Διορθώνοντας τη συγκεκριμένη δημοσίευση και με μια ματιά στο manual του Ο405Ν - αλλά περιοριστικά προς το παρόν μόνο για τον συγκεκριμένο τύπο λεωφορείου σε διάταξη 1-2-3-D-N-R έχουμε:

1. 1η
2. 1η-2η
3. 1η-2η-3η
D. 1η-2η-3η-4η (ή και 5η αν υπάρχει)

Σε τοποθέτηση του ιδίου σαζμάν σε Volvo η διάταξη αλλάζει.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Βλάβες - από TMantzas - 11-02-2010, 03:04 PM
RE: Απρόοπτα Συμβάντα (Βλάβες, ατυχήματα κλπ) - από garvanitis - 21-05-2013, 09:58 PM
[split] Renault Agora CNG - από Vasilis21 - 12-07-2012, 02:53 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 16 Επισκέπτης (ες)