Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.21 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
#71
(21-05-2013, 01:15 PM)nikost Έγραψε: Γιατί τα λεωφορεία στο Μενίδι βγαίνουν στην Κύπρου στο ρεύμα προς Αθήνα;
Το Γ9 εννοείς; Μήπως γίνονται τίποτα έργα στη Φιλαδελφείας κι έχει μονοδρομηθεί;
Απάντηση
#72
Όχι. Και είδα Χ40, 721, Γ9. Αλλά τώρα πρέπει να έφτιαξαν ότι είχε χαλάσει(Wink ίσως.
Βάλτε Solaris Urbino 8.6 σε 537,712,728,729 και αυξήστε τα δρομολόγια του Γ9, του Α10 και του Β10!! Τροποποιήστε τα τοπικά του Μενιδίου και βάλτε την αφετηρία στο ΣΚΑ!! Δημιουργήστε μία νέα γραμμή να καλύπτει Κύπρου & Ιωνίας!!
Απάντηση
#73
(20-05-2013, 10:33 PM)ecoj Έγραψε: Πόσο εύκολο παίζει να είναι να αρπάξει φωτιά λεωφορείο του ΟΣΥ;

Τώρα το καλοκαίρι είναι πιο εύκολο, αλλά σε γενικές γραμμές δεν αρπάζουν συχνά. Στο σημερινό περιστατικό δεν πήρε ακριβώς φωτία, "απλά" έσπασε η τουρμπινα και βγήκαν καπνοί από το χώρο της μηχανής. Αυτά που καίγονται ευκολότερα είναι τα πολυαγαπημένα Ν2 που έχουν μετρήσει 3-4 πτώματα σε Αττική και Εθνική Οδό λόγω υπερθέρμανσης ή διαρροής καυσίμου.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#74
Τα Ν2 που δουλεύουν ακόμα αεροδρόμιο είναι ήρωες. Και βέβαια λογικό να μην αντέχουν άλλο.
Απάντηση
#75
(21-05-2013, 09:33 PM)nikos1991 Έγραψε: Τώρα το καλοκαίρι είναι πιο εύκολο, αλλά σε γενικές γραμμές δεν αρπάζουν συχνά. Στο σημερινό περιστατικό δεν πήρε ακριβώς φωτία, "απλά" έσπασε η τουρμπινα και βγήκαν καπνοί από το χώρο της μηχανής. Αυτά που καίγονται ευκολότερα είναι τα πολυαγαπημένα Ν2 που έχουν μετρήσει 3-4 πτώματα σε Αττική και Εθνική Οδό λόγω υπερθέρμανσης ή διαρροής καυσίμου.

Από υπερθέρμανση δεν καίγεται τίποτα. Από διαρροή καυσίμου ή από βραχυκύκλωμα όμως πολύ εύκολα. Στο ερώτημα τώρα του ecoj σχετικά με το πόσο εύκολο είναι να πάρει φωτιά ένα σύγχρονο λεωφορείο η απάντηση είναι ακόμα και τρομακτική. Πάρα πολύ εύκολο! Ειδικά από την ηλεκτρική του εγκατάσταση. Τα σημερινά λεωφορεία έχουν ιδιαίτερα εκτεταμένο δίκτυο καλωδιώσεων λόγω των υπέρμετρα πολλών ηλεκτρονικών τους. Λόγω του χαμηλού τους δαπέδου όλα τα υποσυστήματα είναι στριμωγμένα σε πολύ περιορισμένο χώρο - κάτι που συμπεριλαμβάνει ακόμη και τον κινητήρα και το ψυγείο με αποτέλεσμα να αναπτύσσονται ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες. Αν προσθέσουμε και την εκτεταμένη χρήση πολυεστερικών μερών στο αμάξωμά τους τότε έχουμε ένα εκρηκτικό μείγμα παραγόντων που μπορούν να προκαλέσουν ανάφλεξη του οχήματος. Δεν είναι τυχαίο που το σύνολο των κατασκευαστών δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εκκένωση του οχήματος και όχι τόσο στην αποφυγή του περιστατικού - σε ένα βαθμό σιωπηλά το θεωρούν αναμενόμενο! Σχεδόν το σύνολο των κυκλοφορούντων τύπων χαμηλοδάπεδων λεωφορείων από όλους τους κατασκευαστές έχει να παρουσιάσει απώλειες οχημάτων από φωτιά. Ενδεικτικά τον τελευταίο μόνο καιρό έχουν αναφερθεί περιστατικά στην Ευρώπη σε Volvo B7, B9, Solaris Urbino, Temsa Avenue, Scania Omnicity, Irisbus Agora, Citelis, MAN Lion's City και φυσικά ο απόλυτος πρωταγωνιστής είναι το Mercedes-Benz O530 Citaro.

(25-04-2013, 12:31 PM)garvanitis Έγραψε: Τα Ν1 πρέπει να έχουν το 4HP500. Αν δεν κάνω κάποιο μεγάλο λάθος (κάτι που ίσως μπορεί να μας απαντήσει ο alliance με μία δοκιμή) έχουμε σε διάταξη 1-2-3-D-N-R τα εξής:

1. 1η-2η (υψηλόστροφη λειτουργία)
2. 1η-2η-3η (υψηλόστροφη λειτουργία)
3. 1η-2η-3η (κανονική λειτουργία - χρησιμοποιείται ως downhill και - αν δεν κάνω λάθος ξανά - εμπλέκει το retarder όταν ρολάρει ενώ ταυτόχρονα διατηρεί τις στροφές του κινητήρα για το μηχανόφρενο)
D. Όλες
Διορθώνοντας τη συγκεκριμένη δημοσίευση και με μια ματιά στο manual του Ο405Ν - αλλά περιοριστικά προς το παρόν μόνο για τον συγκεκριμένο τύπο λεωφορείου σε διάταξη 1-2-3-D-N-R έχουμε:

1. 1η
2. 1η-2η
3. 1η-2η-3η
D. 1η-2η-3η-4η (ή και 5η αν υπάρχει)

Σε τοποθέτηση του ιδίου σαζμάν σε Volvo η διάταξη αλλάζει.
Απάντηση
#76
Η γκαζιέρα Ίρις #984 έμεινε στο υψος του Τροχονόμου στην Κηφισιά. Γύρω στις 18:10 που πέρασα είχε έρθει το κινητό συνεργείο και τις παρείχε τις πρώτες βοήθειες.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#77
Η γκαζιέρα Irisbus Agora #912 εκτελώντας δρομολόγιο της γραμμής 323 ενεπλάκη σε ατύχημα.
http://etheldrivers.blogspot.com/2013/05..._4187.html
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#78
To N1 #140 στην ... ομώνυμη γραμμή 140 όλως τυχαία έμεινε σήμερα κατά τις 10 το πρωί πριν τα σχολεία Υμηττού στην Μαρίνου Αντύπα και Κύπρου.
Ο οδηγός του λεωφορείου που επέβαινα ρώτησε τον συνάδελφό του τι συμβαίνει και του απάντησε : Διαρροή Πετρελαίου!
Απάντηση
#79
(06-06-2013, 12:53 PM)notis Έγραψε: To N1 #140 στην ... ομώνυμη γραμμή 140 όλως τυχαία έμεινε σήμερα κατά τις 10 το πρωί πριν τα σχολεία Υμηττού στην Μαρίνου Αντύπα και Κύπρου.
Ο οδηγός του λεωφορείου που επέβαινα ρώτησε τον συνάδελφό του τι συμβαίνει και του απάντησε : Διαρροή Πετρελαίου!
το ειδα πριν κανα μισαωρο στο γουδη εκτελουσε κανονικα το δρομολογιο
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#80
πριν μια ωρα στην ομονοια ενας γερανος τραβαγε μια νταλικα solaris (δεν ειδα νουμερο)
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)