Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.21 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
#41
Για άλλη μια μέρα χθες είχε πορεία στο κέντρο της Αθήνας και έγινε χαμός. Από τις 12:30 περιμέναμε 220/221 στην στάση ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ (απέναντι από τη Θεολογική) και μέχρι τις 13:15 δεν είχε εμφανιστεί τίποτα. Ούτε στην αφετηρία υπήρχε όχημα.
Ευτυχώς γύρω στις 13:15 ήρθε λεωφορείο που εκείνη την ώρα ξεκινούσε βάρδια ο οδηγός (ερχόμενος προφανώς από Ανθούσα) και μας είπε ότι είχαν μπλοκάρει όλα τα λεωφορεία και δεν ήταν σίγουρο που θα μας άφηνε, αφού από επικοινωνία που είχε (μάλλον με σταθμαρχείο), δεν του ξεκαθάριζαν μέχρι που γίνονται δρομολόγια (ίσως γιατί δε γνώριζαν κατά πόσο υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση).
Εν τέλει κατέβηκα 3η ΙΛΙΣΙΩΝ, οπότε δεν ξέρω που κατέληξε. Συνέχισε πάντως κανονικά προς Παπαδιαμαντοπούλου.
Απάντηση
#42

[undefined=undefined]Αρτέμιδα. Το τέρμα των λεωφορείων μετατράπηκε σε λίμνη!
[/undefined]
H θάλασσα ενώθηκε με την ξηρά, στην αυθαιρετούπολη!

[undefined=undefined]Οδός Δυρραχίου. Σύγκρουση λεωφορείου της 732 με φορτηγάκι που κινούνταν αντίθετα...[/undefined]

Καμιά πρωτοτυπία, σε μια χώρα που η εφαρμογή των νόμων είναι a la carte!!!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#43
Για να κάνουμε και λίγο το συνήγορο του διαβόλου, η φωτογραφία της Αρτέμιδας είναι κάπως παλιά.. πριν το 2011 απλά αναδημοσιεύτηκε σαν φρέσκο ψάρι RolleyesRolleyes Τον τύπο στη Δυραχίου δεν μπορώ να τον καταλάβω..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#44
Η γκαζιέρα 7183 έμεινε επί της Κανελλοπούλου (Κατεχάκη) απέναντι από το 251 Νοσοκομείο Αεροπορίας κατά τις 15:45. Εκτελούσε δρομολόγιο του 409.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#45
(29-03-2013, 05:27 PM)nikos1991 Έγραψε: Η γκαζιέρα 7183 έμεινε επί της Κανελλοπούλου (Κατεχάκη) απέναντι από το 251 Νοσοκομείο Αεροπορίας κατά τις 15:45. Εκτελούσε δρομολόγιο του 409.

Χθες το απόγευμα ήταν στο 220 και μέχρι να ξεκινήσει ο οδηγός το δρομολόγιο από Άνω Ιλίσια, ο θόρυβος που ακουγόταν από το πίσω μέρος ήταν λίγο κάπως, αλλά μέχρι Ακαδημία που κατεβήκαμε δεν είχε κάποιο θέμα.
Απάντηση
#46
Προχτές, είχα πάρει το όχημα #182 στο Β2. Αν και Ν1, όταν άλλαζε σχέση ''κλώτσαγε'' και γενικώς η επιτάχυνσή του ήταν για κλάματα. Πηγα να σταθω λίγο μπροστά να δώ μήπως ο οδηγός είχε βάλει 1η ή 2η, ωστόσο το είχε κανονικά στο D. Αρα το #182 έχει πρόβλημα στο σασμάν...
Απάντηση
#47
Είχα πετύχει και τη νταλίκα #555 στο 242 την Τετάρτη που είχε κάτι ζόρια να ξεκινήσει. Προφανώς κάποιο σκουπιδάκι ή κάτι παρόμοιο πρέπει να είχε μπει στο σωληνάκι της βενζίνης. Μετά από επίμονες προσπάθιες του οδηγού και αφού ντουμανιάσαμε όλη την περιοχή πήρε μπροστά και φύγαμε.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#48
(29-03-2013, 06:12 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Προχτές, είχα πάρει το όχημα #182 στο Β2. Αν και Ν1, όταν άλλαζε σχέση ''κλώτσαγε'' και γενικώς η επιτάχυνσή του ήταν για κλάματα. Πηγα να σταθω λίγο μπροστά να δώ μήπως ο οδηγός είχε βάλει 1η ή 2η, ωστόσο το είχε κανονικά στο D. Αρα το #182 έχει πρόβλημα στο σασμάν...

Είσαι σίγουρος ότι ήταν το #182? Γιατί πριν καιρό που το 'χα δει ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση. Αυτό που πρέπει να 'χει θέμα στο σασμάν ή να το 'χουν πειράξει είναι το #172 που κρατάει τις σχέσεις μέχρι πολύ ψηλά ακόμα και αν ο οδηγός δεν πατάει πολύ γκάζι χώρια που στις αλλαγές "κλωτσάει" και όταν αφήνει ο οδηγός το γκάζι κάνει σαν να μπαίνει νεκρά και πέφτουν οι στροφές και επανέρχονται μόλις ξαναπατήσει γκάζι.

Γενικά απ' όλες τις παραπάνω περιγραφές φαίνεται σε πόσο κακή κατάσταση έχει περιέλεθει ο στόλος γενικότερα. Από Ν1 γενικά κρατιούνται τα περισσότερα ακόμα παρ' ολο που είναι 19 ετών. Τα Ν2 αντίθετα όσα δεν έχουν πάει για συμμάζεμα είναι σε τραγική κατάσταση. Renault, Volvo, Neoplan διαλυμένα τα περισσότερα. Τα Iris αερίου και πετρελαίου τουλάχιστον εμφανισιακά είναι σε καλή κατάσταση. Οι νταλίκες Solaris συνέχεια βγάζουν βλάβες και γενικά δείχνουν εικόνα εγκατάληψης παρ΄όλο που είναι μόλις 4 ετών. Τα midi δείχνουν σε καλύτερη κατάσταση. Προσωπικά θα προτιμούσα να 'χαμε 1400~1500 οχήματα αλλά να 'ταν καλά συντηρημένα πάρα σήμερα που έχουμε κοντά 2000 και τα περισσοτερα είναι διαλυμένα.
Απάντηση
#49
(30-03-2013, 01:33 AM)mercedes elbo Έγραψε: Είσαι σίγουρος ότι ήταν το #182? Γιατί πριν καιρό που το 'χα δει ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση. Αυτό που πρέπει να 'χει θέμα στο σασμάν ή να το 'χουν πειράξει είναι το #172 που κρατάει τις σχέσεις μέχρι πολύ ψηλά ακόμα και αν ο οδηγός δεν πατάει πολύ γκάζι χώρια που στις αλλαγές "κλωτσάει" και όταν αφήνει ο οδηγός το γκάζι κάνει σαν να μπαίνει νεκρά και πέφτουν οι στροφές και επανέρχονται μόλις ξαναπατήσει γκάζι.

Ναι, ήταν το #182 (99% σίγουρος) ή το #183 (1% σίγουρος). Πάντως ήταν εκατονογδοντάρι! Tongue

Το #172, αν θυμάμαι καλα, είναι αυτό που έχει τις πορτοκαλί προμετωπίδες. Μηχανικά δε ξέρω πως είναι μιας και έχω να το πετύχω παααααρα πολυ καιρό!
Απάντηση
#50
(31-03-2013, 08:58 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ναι, ήταν το #182 (99% σίγουρος) ή το #183 (1% σίγουρος). Πάντως ήταν εκατονογδοντάρι! Tongue

Το #172, αν θυμάμαι καλα, είναι αυτό που έχει τις πορτοκαλί προμετωπίδες. Μηχανικά δε ξέρω πως είναι μιας και έχω να το πετύχω παααααρα πολυ καιρό!
το χω πετυχει στο 235 αρκετες φορες
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)