Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 2.86 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ενταξη Αριθμοδοτησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ Στην Φιλοσοφια Αριθμοδοτησης Γραμμων της ΕΘΕΛ
#1
Για τα τρόλλεϊ θα το έλεγα στο σχετικό topic, αλλά αφού με προλάβατε, όντως πιστεύω ότι πρέπει να ενταχθούν σε ενιαίο σύστημα αρίθμησης ανά περιοχή.

Η σκέψη μου:
Οι γραμμές που εντάσσονται στους κορμούς παίρνουν την σχετική αρίθμηση, δηλ. 18->6Α, 18->6Β, 6->9Α, 12->13, 21->18Α.

Για τις υπόλοιπες:
1-> 921 (το 9 λόγω Καλλιθέας/Μοσχάτου, αλλά τα 901 και 911 είναι ήδη κρατημένα)
2-> 202
3-> 013
4-> 014
5-> 925 (ίδια σκέψη με το 1, πάλι τα 905 και 915 είναι κρατημένα)
7-> 017
8-> 018
9-> 019
10-> 450 (όπως ήταν ως λεωφορείο)
11-> 011
13-> 613 (λόγω Ψυχικού)
14-> 614 (ομοίως)
15-> 015
16-> 876 (οι γραμμές της ευρύτερης περιοχής Πειραιά με προβλημάτισαν, καθώς οι περισσότεροι αριθμοί στην εκατοντάδα 800-899 είναι ήδη καπαρωμένοι.)
17-> 857
20-> 920
24-> 754
25-> 755
Απάντηση
#2
(11-12-2009, 10:01 AM)panos81 Έγραψε: Για τα τρόλλεϊ θα το έλεγα στο σχετικό topic, αλλά αφού με προλάβατε, όντως πιστεύω ότι πρέπει να ενταχθούν σε ενιαίο σύστημα αρίθμησης ανά περιοχή.
Σωστός.
(11-12-2009, 10:01 AM)panos81 Έγραψε: Η σκέψη μου:
3-> 013
4-> 014
7-> 017
8-> 018
9-> 019
11-> 011
13-> 613 (λόγω Ψυχικού)
14-> 614 (ομοίως)
16-> 876 (οι γραμμές της ευρύτερης περιοχής Πειραιά με προβλημάτισαν, καθώς οι περισσότεροι αριθμοί στην εκατοντάδα 800-899 είναι ήδη καπαρωμένοι.)
17-> 857
Γιατί όχι
3->003
4->004
7->007
8->008
9->009

Το 11 δεν τερματίζει στην Αθήνα, συνεπώς πρέπει να πάρει αριθμό με "2" πχ 211.
Τα 13 και 14 δεν πάνε στο Ψυχικό (έχουν μόνο μία στάση στο Ψυχικό) πηγαίνουν στο Νέο Ψυχικό που βρίσκεται στην περιοχή 4. Δηλαδή 413, 414. Τώρα εάν θέλουμε να είμαστε εντελώς τυπικοό μετά την ημιπεζοδρόμιση της πλατείας Αγίας Σοφίας, τα τρόλει τερματίζουν στον Δήμο Αθηναίων και έχουν μία στάση στο Νέο Ψυχικό.
Τα 16 και 17 προέρχονται από την ηλεκτροκίνηση λεωφορειακών γραμμών. Το 16 της 835/882 και το 17 της 848. Συνεπώς θα πρότεινα 16->882 και καθώς το 848 έχει χρησιμοποιηθεί πλέον 844.
Απάντηση
#3
1ον:
Συμφωνω και εγω το χαρακτηριστικο γραμμα να παει μετα τον αριθμο και οχι πριν. Και στο εξωτερικο αυτο εφαρμοζεται και κατα τη γνωμη μου ειναι το πιο λογικο.Το νουμερο φανερωνει τη κυρια διαδρομη, ενω το γραμμα τη παραλλαγη της.


2ον:
Τα τρολλεϋ θα μπορουσαν ανετα να ενταχθουν στη αριθμιση των λεοφορειων. Αν αυτο ακομα συνεχιζει να προβληματιζει καποιους, τοτε μια λυση ειναι ή να παρουν ενα γραμμα μπροστα (π.χ. ''Τ'') ή η αριθμιση να ξεκινα μετα απο εναν Χ αριθμο (π.χ. 50 και πανω)

3ον:
Θεωρω πως ο κορμος 1 θα επρεπε να ηταν αυτος που ενωνει τα δυο κεντρα, δηλαδη την Αθηνα και τον Πειραια. Οποτε θα προτεινα το ''υποθετικο'' 1 να ηταν ''1 ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ''. Η διαδρομη του να γινεται ολο Συγγρου και μετα Παραλιακη. Κανουμε δηλαδη το 040 κορμο απομακρυνοντας το απο συνοικιες. Και μετα συνεχιζουμε: ''2 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΒΟΥΛΑ'' μετα ''3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΒΟΥΛΑ'' (η ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ-ΒΟΥΛΑ) μετα ''4 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ'' και μετα ουτω καθ' εξης! (Απλα το 4 εμενε κενο! Αδικο δε θα ηταν να μην υπαρχει 4?)

Συμπερασμα:
Ολα αυτα που προτεινουμε θα αλλαζε πραγματικα τη ζωη των Αθηναιων. Σκεφτειτε ομως τι εχει να γινει αν υλοποιηθει. Οκ εμεις παει στο καλο θα το μαθουμε οπως και ενα 80% του επιβατικου κοινου. Οι παππουδες? Τους φανταζεστε? Θα ρωτανε σε ολες τις μεριες που πανε τα λεοφορεια και που περνα το ''Πειραιωτικο''
Θελω ομως να πιστευω πως καποτε θα αλλαξει αυτο το χαλι που εχουμε σημερα με κατι σαν αυτο που προτεινουμε εδω!
Απάντηση
#4
Κι εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε να ξεχωρίζουν οι βασικές γραμμές από τις δευτερεύουσες. Μία επιλογή για τα τρόλλευ θα ήταν να πάρουν ένα γράμμα μπροστά, όπως είπε ο N1Ellinikou. Μια άλλη θα ήταν να μείνει η αρίθμηση των τρόλλεϋ ως έχει και οι βασικές γραμμές (Α1, Α5, 703, 608 κλπ) να αποκτήσουν διψήφιο κωδικό, όπως γίνεται πχ στο Μόναχο. Αυτό θα ήταν βέβαια πιο δύσκολο να συνηθίσει το επιβατικό κοινό αλλά έτσι θα ξεχώριζαν κατευθείαν οι βασικές γραμμές και θα ήταν ενιαία η ονομασία τους.
Απάντηση
#5
Εστω οτι ακολουθειται η ονοματολογια των γραμμων που προτεινει ο panos81 [παραπεμπω στο θεμα αναδιαταξης των κορμων] τοτε θα προτεινα να γινει το εξης απλο: οπου υπαρχουν γραμμες τρολει να παρουν το γραμμα "Τ" πισω απο εναν διψηφιο αριθμο γραμμης, οπως αυτον που εχουν σημερα.

Και διεθνως αναγωρισιμο το γραμμα "Τ" (οχι οπως πχ το "Γ" που το βλεπουν οι ξενοι και δεν ξερουν πως να το προφερουν) και δινει προσδιορισμο των γραμμων τρολει, για να μην υπαρχει συγχυση για το ΤΙ να περιμενει καποιος που περιμενει το μεσο.

Μπροστα δεν γινεται λογω του οτι μετα θα πρεπει να αλλαξουν ονοματολογια οι γραμμες του Τραμ.
Απάντηση
#6
(11-12-2009, 09:50 PM)Cmaniac Έγραψε: Μπροστα δεν γινεται λογω του οτι μετα θα πρεπει να αλλαξουν ονοματολογια οι γραμμες του Τραμ.

Ονοματολογια του τραμ? χαχα! καλο καλο! Η ονοματολογια του τραμ μονο στους χαρτες του ΟΑΣΑ υπαρχει!
Οι συρμοι γραφουν απλα νουμερα απο το 1 μεχρι και το 5. Στους χαρτες γραφει Τ1, Τ2 και Τ3. Τι να βγαλει κανεις απο 'κει? Και στους τουριστες λεμε ''παρτε το 5 ή το 3'' πχ και οχι ''παρε το Τ1''! Οποτε μπορουμε να ''πειραξουμε'' το ''Τ'' του τραμ (η μαλλον του χαρτη) και να τα ''βαλουμε'' στα τρολεϋ Wink
Απάντηση
#7
Άλλωστε αν δείτε τον κατάλογο γραμμών του Ο.Α.Σ.Α. οι γραμμές του Μετρό έχουν μπροστά το γράμμα Μ και ο Προαστιακός το Π, παρότι αναφέρεται ακόμα ως Π1 Σταθμός Λαρίσσης - Αεροδρόμιο, ένα δρομολόγιο που (ως απευθείας έστω) έχει πάψει να υφίσταται, χωρίς μνεία για τις επεκτάσεις προς Πειραιά και Κιάτο.

Σχετικά με την χρήση του αριθμού 844 για το τρόλλεϊ 17, επί εποχής πράσινων λεωφορείων υπήρχε γραμμή 844 Πειραιάς - Άγιος Γεώργιος, που αρχικά νόμιζα ότι ήταν αυτή που ηλεκτροδοτήθηκε και έγινε τρόλλεϊ 17, και όχι η 848 όπως συνέβη στην πραγματικότητα.
Απάντηση
#8
(04-01-2010, 03:22 PM)panos81 Έγραψε: Άλλωστε αν δείτε τον κατάλογο γραμμών του Ο.Α.Σ.Α. οι γραμμές του Μετρό έχουν μπροστά το γράμμα Μ και ο Προαστιακός το Π, παρότι αναφέρεται ακόμα ως Π1 Σταθμός Λαρίσσης - Αεροδρόμιο, ένα δρομολόγιο που (ως απευθείας έστω) έχει πάψει να υφίσταται, χωρίς μνεία για τις επεκτάσεις προς Πειραιά και Κιάτο.

Σχετικά με την χρήση του αριθμού 844 για το τρόλλεϊ 17, επί εποχής πράσινων λεωφορείων υπήρχε γραμμή 844 Πειραιάς - Άγιος Γεώργιος, που αρχικά νόμιζα ότι ήταν αυτή που ηλεκτροδοτήθηκε και έγινε τρόλλεϊ 17, και όχι η 848 όπως συνέβη στην πραγματικότητα.
Στους χάρτες του ΟΑΣΑ υπάρχει Π1, Π2, Π3 (από την εποχή πριν την συγχωνεύση των γραμμών του Προαστιακού Νερατζίωτισσα-Αεροδρόμιο με το Νερατζιώτισσα-Άνω Λιόσια.
Το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ τις γραμμές του Μετρό τις αναφέρει ως Γ1, Γ2, Γ3 και συνέχεια για τις σχεδιαζόμενες. (Το γάμμα από το γραμμή).
Το 844 ήταν τοπικό του πράσινου 843 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΕΡΑΜΑ.
Προσωπικά πιστεύω ότι η χρήση εννιαίας αρίθμησης από τον ΟΑΣΑ μπορεί να έχει νόημα μόνο εάν οι εφαρμογές που τρέχουν στον ιστότοπο του δεν μπορούν να λειτουργήσουν αλλιώς. Είναι κακή τακτική να εμφανίζονται αριθμοί γραμμών Μ1-Μ3, Π1 και Τ1-Τ3 που ο πολίτης δεν βλέπει πουθενά αλλού.
Όσο για την επαναρίθμηση των τρόλει πιστεύω ότι από την στιγμή που δεν έγινε την ίδια εποχή που έγιναν της ΕΑΣ και των ΗΣΑΠ δεν έχει νόημα. Είναι πεταμένα χρήματα να πρέπει να ενημερωθεί το επιβατικό κοινό για αλλαγές αρίθμησης, μάλιστα όταν πολλές από αυτές κρατούν από πριν γεννηθούν οι γονείς των περισσοτέρων (πχ 1, 2, 3, 5, 6, 7, 20) από εμάς. Εάν θέλετε οι νέες γραμμές τρόλει να παίρνουν τριψήφιο αριθμό και να αποφεύγονται καταστάσεις όπως έγινε με τις Α18, Α6, Β6 και 450.
Απάντηση
#9
(04-01-2010, 05:54 PM)abc Έγραψε: Το 844 ήταν τοπικό του πράσινου 843 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΕΡΑΜΑ.

Τα 843 και 844 ήταν οι γραμμές που στην ουσία αντικατέστησαν το τρενάκι του Περάματος, αν και στην πραγματικότητα ήδη είχε δρομολογηθεί παράλληλη λεωφορειακή γραμμή πριν κλείσει το τρενάκι, καθώς τα τελευταία χρόνια από τα 17 οχήματα, ήταν σε λειτουργική κατάσταση μόνο τα 4.

Στις καλές εποχές του, το τρενάκι του Περάματος είχε 17 οχήματα, και λειτουργούσε το πλήρες δρομολόγιο προς Πέραμα με συχνότητα 7-8 λεπτών με συρμούς των δύο οχημάτων, ενώ ένα ακόμα έκανε εμβόλιμα δρομολόγια με τέρμα την στάση Αγ. Γεωργίου στο Κερατσίνι. Με αυτήν την λογική, το 843 αντικατέστησε το δρομολόγιο Πειραιά - Περάματος και το 844 το τοπικό Πειραιά - Αγ. Γεωργίου.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Δρομολόγια γραμμών ΕΘΕΛ ανα ημέρα aliance 1 11.024 02-12-2010, 06:31 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)