Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 2.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[2020] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
Το 421 πήρε στην πρωινή διακοπή Solaris υποθέτω λόγω διπλώματος, καθώς Κυριακή δεν είχαν βγει έξω πάνω από 10 νταλίκες στα υπόλοιπα. Τώρα εφόσον δεν βγήκε νταλίκα γιατί Solaris και όχι Crossway? Είτε αδιάφορο για την Ανθούσα, είτε προτιμούν Solaris αν υπάρχει διαθέσιμο. Πάντως από τότε που μπήκε το Θερινό ΙΙ, σε 2/5 πρωινές διακοπές της Ανθούσας έχουν μπει 12μετρα και όλα τα υπόλοιπα νταλίκες
Απάντηση
Τα crossway έχω παρατηρήσει μένουν συχνά πυκνά αλλά είναι μικροβλαβες. Έχω δει πολλές φορές όχημα με βλάβη να ξαναβγαίνει μετά από κάποιες ώρες ή την αμέσως επόμενη μέρα
Απάντηση
(03-08-2025, 10:25 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Πάντως αυτην την εβδομάδα κυκλοφόρησαν 47/66 Crossway
Μπορείς να μας πεις ποια είναι;
Απάντηση
Καταγραφή Crossway που κυκλοφόρησαν 29/7 έως 3/8:
6024,6228,6229,6230,6231,6232,6233,6234,6235,6236,6237,6238,6239,6240,6242,6243,6244,6245,6246,6247,6248,6249,6250,6251,6252,6253,6254,6256,6258,6260,6261,6262,6264,6267,6268,6271,6274,6275,6276,6277,6278,6279,6284,6285,6286,6287,6288,6289,6291
49/66 μέχρι και σήμερα το πρωί. Αν μου ξέφυγε κάποιο εννοείται το προσθέτουμε
Απάντηση
(27-07-2025, 11:26 PM)antonis Έγραψε: Υπολογίζω και τέσσερα χρόνια χρήση. Δηλαδή συντήρηση, ασφάλιση, τέλη κυκλοφορίας κλπ., τα όποια συμπεριλαμβάνονται στο leasing. Τα καινούργια οχήματα έχουν εγγύηση για 2 χρόνια συνήθως, αλλά εξακολουθούν και απαιτούν όσα προανέφερα. Μετά τα 2 χρόνια το κόστος αυξάνεται. Επιπλέον ο ιδιοκτήτης φέρει τον κίνδυνο απώλειας από φυσικές καταστροφές, βανδαλισμούς και πρόκλησης ατυχήματος με υπαιτιότητα του προστηθέντος οδηγού που μόνο σπάνια δεν είναι, όπως διαβάζουμε, εκτός εάν υπάρχει μικτή ασφάλιση, η οποία ωστόσο θα ανεβάσει ακόμη περισσότερο το ετήσιο κόστος. Εδώ να προσθέσουμε και την παροιμιώδη ανικανότητα συντήρησης και κακοδιαχείρισης των ιδιοκτητών οχημάτων, με αποτέλεσμα να βλέπουμε ότι μετά από μερικά χρόνια κυκλοφορούν τα μισά και τα υπόλοιπα σαπίζουν. 
Όσο για τις τιμές που αναφέρεις δεν νομίζω ότι ισχύουν πλέον. Πριν 10 χρόνια μπορεί. Το κόστος για τα ηλεκτρικά λεωφορεία ίσως να περιλαμβάνει και την επιδότηση.

Δεκτά όλα αυτά που γράφεις για ατυχήματα, προβληματική συντήρηση κλπ. Εξακολουθώ ωστόσο να έχω επιφυλάξεις για το αν έχει νόημα το leasing (αντί για αγορά νέων ιδιόκτητων οχημάτων προφανώς) γιατί θυμάμαι ότι δεν ήταν πολύ καλές οι διαθεσιμότητες των οχημάτων που ήρθαν και έχουν ενεργοποιηθεί τουλάχιστον μια φορά ρήτρες για χαμηλή διαθεσιμότητα --> https://leoforeia.gr/forum/showthread.ph...1#pid60781

Αλήθεια τα οχήματα της ΟΣΥ ξέρει κανείς αν έχουν την κλασσική βασική ασφάλιση ή έχουν μικτή, δεν έχω ιδέα.

Τώρα για το κόστος των οχημάτων που γράφεις, το έψαξα λίγο παραπάνω και νομίζω ότι τελικά δύσκολα θα βγάλουμε άκρη γιατί αφενός υπάρχουν διαθέσιμες επιδοτήσεις, αφετέρου άλλη τιμή θα πάρει κάποιος πάροχος που θέλει 20 οχήματα και άλλη κάποιος που θέλει 150 (χώρια άλλες συμφωνίες για ανταλλακτικά). Στο άρθρο που ανέβασα όντως δεν μου είναι σαφές αν είναι και η επιδότηση μέσα στην τιμή.
Απάντηση
(05-08-2025, 12:09 AM)Giannis Έγραψε: Αλήθεια τα οχήματα της ΟΣΥ ξέρει κανείς αν έχουν την κλασσική βασική ασφάλιση ή έχουν μικτή, δεν έχω ιδέα.
Όλα τα οχήματα της ΟΣΥ έχουν μικτή ασφάλιση. Άλλωστε στα συμβόλαια υπάρχουν αρκετές ιδιαιτερότητες οι οποίες σπάνια συναντιούνται σε μία κλασική ασφάλιση, όπως η κάλυψη για ατυχήματα εντός των εγκαταστάσεων της εταιρείας και ατυχήματα με άλλα οχήματα της ίδιας εταιρείας, τόσο εντός όσο και εκτός των εγκαταστάσεων. Τα υπόλοιπα δεν τα θυμάμαι, θα πρέπει να ανατρέξω στην προκήρυξη για τις ασφάλειες.
Απάντηση
(05-08-2025, 12:09 AM)Giannis Έγραψε: Δεκτά όλα αυτά που γράφεις για ατυχήματα, προβληματική συντήρηση κλπ. Εξακολουθώ ωστόσο να έχω επιφυλάξεις για το αν έχει νόημα το leasing (αντί για αγορά νέων ιδιόκτητων οχημάτων προφανώς) γιατί θυμάμαι ότι δεν ήταν πολύ καλές οι διαθεσιμότητες των οχημάτων που ήρθαν και έχουν ενεργοποιηθεί τουλάχιστον μια φορά ρήτρες για χαμηλή διαθεσιμότητα --> 
Ακριβώς αυτό είχα και εγώ υπόψη μου. Στο leasing δεν πλήρωσαν λόγω χαμηλής διαθεσιμότητας. Στα ιδιόκτητα πληρώνουμε εμείς. Σε κάθε περίπτωση ειναι γνωστό ότι ο τρόπος αγοράς κρίνεται από τις εκάστοτε συνθήκες. Αν δηλαδή θέλεις να πάρεις αυτοκίνητο με leasing δεν σε συμφέρει εάν δεν κάνεις τουλάχιστον 30.000 χλμ. το χρόνο. Αν έχεις εταιρεία το βάζεις στα έξοδα κλπ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω ότι προκρίθηκε η λύση του leasing γιατί οι διαδικασίες για την αγορά ιδιόκτητων οχημάτων δεν προχωρούσαν και υπήρχε άμεση ανάγκη απόσυρσης των παλιών λεωφορείων.
Απάντηση
Εν τω μεταξύ επανεμφανίστηκε το Citaro 6130 που ήταν εκτός μήνες τουλάχιστον 2-3 μήνες.
Απάντηση
Χειμερινό Δευτέρας ώρα 9.00 με 6 βολβο έξω από το Μπραχαμι
Απάντηση
(15-09-2025, 08:48 AM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: Χειμερινό Δευτέρας ώρα 9.00 με 6 βολβο έξω από το Μπραχαμι
Πλέον 12
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [2024] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 καινούργιων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) patrinos 118 24.661 23-11-2025, 09:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: O302S
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 206.790 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)