Αξιολόγηση Θέματος:
  • 16 Ψήφοι - 3.44 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
#9104 με πρόβλημα στη μεσαία πόρτα, τα έχει παίξει για τα καλά...
Απάντηση
Η 6222 εδώ και μια ώρα με συνεργείο στην αφετηρία Α5
Απάντηση
Να πηγαίνεις στο δρόμο και στα καλά του καθουμένου να καταλήγεις στο νοσοκομείο

https://www.athenstransport.com/2025/09/...ei-pireas/
Απάντηση
OBBO στην Αγ.Δημητρίου στο Μπραχάμι έσερνε το #6040, Volvo.
Απάντηση
Τρόλεϊ της γραμμής 11 ξηλώσε τον αριστερό καθρέφτη ενός παρανόμως σταθμευμένου ταξί στην προσπάθεια του να προσεγγίσει την στάση Φιλελλήνων. Δεν έγινε καμία καταγραφή του συμβάντος ή ανταλλαγή στοιχείων. Μόνο μια ανταλλαγή χαρακτηρισμών και αποχώρηση και των δύο οχημάτων.
Απάντηση
Το 6276 ανέβασε θερμοκρασία και μας κατέβασε στο 421 και τώρα κάθεται στην άκρη του δρόμου. Μέχρι εκείνο το σημείο είχε σταματήσει 2-3 φορές και κατέβαινε ο οδηγός
Απάντηση
Για άλλη μια φορά γίνονται στόχος οι οδηγοί..
https://www.athenstransport.com/2025/09/...AQITgoKoMg
Απάντηση
Εδώ και ώρα έβλεπα ότι στη Δροσοπουλου λίγο πριν την στάση "Άγιος Λουκάς", είχαν κολλήσει 3 νταλίκες Iveco στο 608 και άλλη μία (ή 1161) είχε σταματήσει στην στάση Κεφαλληνίας στην Πατησίων και περίμενε να δει αν θα στρίψει. Υποθέτω ότι κάποιο αυτοκίνητο εμπόδιζε και τώρα πάνε και οι 4 μαζί "τρενάκι" προς το τέρμα. Δεν ξέρω πόση ώρα ήταν εκεί, αλλά περίπου στις 22:30 ξεκίνησαν.

Αναρωτιέμαι γιατί μία σημαντική γραμμή όπως το 608, περνάει από τα στενά, αντί να συνεχίζει μέχρι τέρμα την Πατησίων και να στρίβει από εκεί για Γαλατσίου...

https://ibb.co/8DMML6hC
Απάντηση
Το #6031 με μια τρύπα στην δεξιά μεριά του παρμπρίζ μετά από σύγκρουση με κάδο απορριμμάτων στην προσπάθεια του να αποφύγει μια ασυνείδητη οδηγό που έκανε επικίνδυνους ελιγμούς μπροστά του.
https://vm.tiktok.com/ZNdG1kyLD/
Απάντηση
Ο λόγος που στέλνουν αυτές τις τρεις γραμμές στην άνοδο από τη Δροσοπούλου, φαντάζομαι πώς είναι για να υπάρχει κάποια αποσυμφόρηση της Πατησίων, που από το ύψος της Αγίου Μελετίου και πάνω στενεύει.
Φυσικά αυτό αποφασίστηκε σε εποχές που τα τρόλεϊ είχαν ικανοποιητική συχνότητα και μπορούσαν να σηκώσουν το βάρος.
Όλα αυτά θα αλλάξουν όταν, όπως ακούγεται, η Πατησίων γίνει ολόκληρη κάθοδος και η Αχαρνών άνοδος.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 11 Επισκέπτης (ες)