Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιο θα είναι το μέλλον των Τρόλεϊ
#61
(22-07-2025, 11:47 PM)Leon377 Έγραψε: Πόσο κόσμο έχει αυτή η Βαφειοχωρίου; Ακόμα και ντάλα μεσημέρι καταφθάνει στα δικαστήρια από τέρμα μεταφέροντας 0-2 επιβάτες.
Μιλάμε για 3-4 στασεις. Από προσωπική εμπειρία πριν από 20 και βάλε χρόνια, όταν δεν έβλεπα τρόλεϊ στην αφετηρία ανέβαινα τα σκαλακια και περίμενα το 224. Το ίδιο και στην άνοδο, ήταν ασφαλέστερο να περιμένω στη Σόλωνος το 224 πάρα να τρέχω Πανεπιστημίου που μου έπεφτε και πιο μακριά. Άλλωστε δεν είπαμε να καταργηθεί το 15, αλλά να γίνει με λεωφορεία.
Απάντηση
#62
(23-07-2025, 06:22 PM)antonis Έγραψε: Μιλάμε για 3-4 στασεις. Από προσωπική εμπειρία πριν από 20 και βάλε χρόνια, όταν δεν έβλεπα τρόλεϊ στην αφετηρία ανέβαινα τα σκαλακια και περίμενα το 224. Το ίδιο και στην άνοδο, ήταν ασφαλέστερο να περιμένω στη Σόλωνος το 224 πάρα να τρέχω Πανεπιστημίου που μου έπεφτε και πιο μακριά. Άλλωστε δεν είπαμε να καταργηθεί το 15, αλλά να γίνει με λεωφορεία.
Ναι και αυτό μάλλον κάνουν όλοι αφού ποτέ δεν βλέπω άνω των 2 ατόμων στο 15 οταν φεύγει από δικαστήρια ή όταν έρχεται προς τα δικαστήρια (στα οποία βρίσκομαι συχνά λόγω εργασίας). Αυτός είναι λογικά και ο λόγος που έχει απαξιωθεί τόσο ως γραμμή και έχει τα λιγότερα δρομολόγια από το σύνολο όλων των γραμμών της οσυ που διέρχονται από το ευρύτερο κέντρο. Δε βλέπω καθόλου το σενάριο να την κρατάει ως έχει η οσυ σε περίπτωση μετατροπής σε λεωφορεία
Απάντηση
#63
(23-07-2025, 06:40 PM)Leon377 Έγραψε: Ναι και αυτό μάλλον κάνουν όλοι αφού ποτέ δεν βλέπω άνω των 2 ατόμων στο 15 οταν φεύγει από δικαστήρια ή όταν έρχεται προς τα δικαστήρια (στα οποία βρίσκομαι συχνά λόγω εργασίας). Αυτός είναι λογικά και ο λόγος που έχει απαξιωθεί τόσο ως γραμμή και έχει τα λιγότερα δρομολόγια από το σύνολο όλων των γραμμών της οσυ που διέρχονται από το ευρύτερο κέντρο. Δε βλέπω καθόλου το σενάριο να την κρατάει ως έχει η οσυ σε περίπτωση μετατροπής σε λεωφορεία
Και η κίνηση στα δικαστήρια υπερτιμημένη είναι. Έχει μια αιχμή από 8:30 έως 9:00 που ανοίγουν και μετά σταδιακά κόβει και είναι διαχειρίσημη. Μετά τις 15:00 δεν υπάρχει ψυχή. Κλείνουν και όλα τα καταστήματα, φοβάσαι να κυκλοφορήσεις.
Απάντηση
#64
(23-07-2025, 07:03 PM)antonis Έγραψε: Και η κίνηση στα δικαστήρια υπερτιμημένη είναι. Έχει μια αιχμή από 8:30 έως 9:00 που ανοίγουν και μετά σταδιακά κόβει και είναι διαχειρίσημη. Μετά τις 15:00 δεν υπάρχει ψυχή. Κλείνουν και όλα τα καταστήματα, φοβάσαι να κυκλοφορήσεις.
Διαχείρισιμη δεν είναι αφού ο κόσμος φεύγει συνεχώς από τις 11.00 ως τις 15.00.
Εξού η πιο πάνω πρόταση μου για γραμμη πανεπιστήμιο δικαστήρια τις ώρες των δικαστηρίων
Απάντηση
#65
(23-07-2025, 07:46 PM)Leon377 Έγραψε: Διαχείρισιμη δεν είναι αφού ο κόσμος φεύγει συνεχώς από τις 11.00 ως τις 15.00.
Εξού η πιο πάνω πρόταση μου για γραμμη πανεπιστήμιο δικαστήρια τις ώρες των δικαστηρίων
Και παλιότερα υπήρξε γραμμή για δικαστήρια με magirus εκτός της πιο πρόσφατης κυκλικής με μίντι αλλά καμια δεν φτούρησε λόγω χαμηλής κίνησης.
Απάντηση
#66
(24-07-2025, 01:29 AM)antonis Έγραψε: Και παλιότερα υπήρξε γραμμή για δικαστήρια με magirus εκτός της πιο πρόσφατης κυκλικής με μίντι αλλά καμια δεν φτούρησε λόγω χαμηλής κίνησης.
Δεν θεωρώ λογικό να συγκρίνουμε την κίνηση προ 2000 με το σήμερα
Απάντηση
#67
Το 15 πάντως θεωρώ γενικότερα σαν γραμμή ότι βαράει μύγες. Πολλή κίνηση δεν έχει στο τμήμα των Πετραλώνων και του Φιλοπάππου , υπάρχουν βέβαια κάποια σταθερά άτομα που το χρησιμοποιούν. Στο κομμάτι των Δικαστηρίων είχε κόσμο αρκετές φορές , αλλά ήταν επειδή δεν έχει περάσει το 224. Κανονικά πρέπει να είναι η πρώτη γραμμή που θα σπάσει με τη κατάργηση των τρόλει (διαφωνώ με την απόφαση γενικά) σε 2 λεωφορειακές γραμμές μία την Πετράλωνα - Στ. Συγγρού Φιξ όπως είχε προταθεί με Ε9 , αν και είναι αβέβαιη η επιτυχία της (ίσως μπορούσε να γυρνάει στο Σύνταγμα) , και τη δεύτερη Ελ. Βενιζέλου - Δικαστήρια - Ακαδημία με περισσότερα οχήματα τις ώρες των Δικαστηρίων και με αραίωση τις απογευματινές ώρες. Επόμενες που πρέπει να ακολουθήσουν είναι τα Περιστέρια (24 και 25). Ο κλάδος του 24 στη Πετρούπολη ίσως αφεθεί ως Πετρούπολη - Λ. Κωνσταντινουπόλεως - Στ. Αγ. Αντώνιος. Ο κλάδος του 25 εξυπηρετείται στο συνολό του από το Γ12 το οποίο για τη σύνδεση με το ίλιον μπορεί να μην πηγαίνει από Ρίμινι αλλά Κέντρο Ιλίου. Απο εκεί υπάρχουν γραμμές για μετρό Περιστερίου/Ανθούπολης (892 , 701 , 703). Για τον Πειραιά και τις σημαντικές οδικές αρτηρίες (Πατησίων ,  Αλεξάνδρας , Θησέως) πρέπει να εκπονηθεί σοβαρή μελέτη για το πόσο αξίζει η κατάργηση του μέσου , γιατί υπάρχουν σοβαρές διακεντρικές συνδέσεις (πχ Πατησίων - Αλεξάνδρας / Πατησίων - Ευαγγελισμός / Πατησίων - Παγκράτι / Αλεξάνδρας - Κέντρο (ας δημιουργηθεί μία τέτοια γραμμή) / Κέντρο - Κουκάκι) οι οποίες πρέπει να υφίστανται. Αναθεώρηση όμως χρειάζονται τα Χαλάνδρια (18/19Β) που δεν προσφέρουν καλή εξυπηρέτηση , το Μοσχάτο (1) και η Λένορμαν (12). Τέλος για τη κατάργηση αυτών των αξόνων απαιτείται η ενίσχυση των λεωφορείων γραμμών που τις διατρέχουν (Α13 , 608 , 022 , Γ12 κλπ) οπότε πάλι οι οδηγοί είναι υποχρεωτική προϋπόθεση για τη συχνή εξυπηρέτηση.
Απάντηση
#68
(24-07-2025, 11:36 AM)Leon377 Έγραψε: Δεν θεωρώ λογικό να συγκρίνουμε την κίνηση προ 2000 με το σήμερα
Νομίζω ότι η συζήτηση γίνεται σε λάθος βάση. Εγώ δεν πρότεινα να καταργηθεί το 15, αλλά να αντικατασταθεί από ηλεκτρικά λεωφορεία γιατί είναι αντιοικονομικο να διατηρείται υποδομή για τόσο αραιά δρομολόγια, όπως άλλωστε ανακοινώθηκε. 
Τώρα η συζήτηση για αναμόρφωση της διαδρομής είναι άλλο θέμα. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι γίνεται στον κλάδο Πετραλώνων. 
Για το τμήμα του Πολύγωνου μπορεί να παραμείνει ως έχει μεχρι το κέντρο με τον κίνδυνο βέβαια να μείνει με ενα όχημα κλπ κλπ
Απάντηση
#69
Νέο άρθρο
https://www.news247.gr/magazine/reportag...in-athina/
Απάντηση
#70
Ίσως κάποιες γραμμές να πρέπει να καταργηθούν, ειδικά αυτές που έχουν ξεφτιλίσει με συχνότητα 1-3 ώρες σε καθημερινές Χειμώνα (πχ 2,4,15,18,19 κλπ). Το 2 σήμερα (Κυριακή Θ), έχει 5 ώρες κενό.

Να πυκνώσουν γραμμές με πολύ κόσμο (πχ 21) και οι άλλες να αντικατασταθουν από ηλεκτρικά λεωφορεία, που δεν χρειάζεται ειδική εκπαίδευση των οδηγών, ούτε θα κατεβαίνουν να ρυθμίζουν τις κεραίες κάθε λίγα χιλιόμετρα...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)