Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Αν βάλουμε όλες τις γραμμές του ΚΤΕΛ πιθανόν δεν θα είναι σενάριο... Μπορεί το 200 να είναι μια ασφαλή εκτίμηση..
Απάντηση
(20-05-2025, 06:26 PM)Crabman Έγραψε: [...]
ΥΓ. Τι είδους διαβούλευση περιμένουν χωρίς να αναφέρουν τα βασικά στοιχεία της παραχώρησης πού θέλουν να κάνουν;

(21-05-2025, 01:34 PM)MrVanHool Έγραψε: Αυτοί οι οποίοι ενδιαφέρονται, θα μάθουν φαντάζομαι κατά την διάρκεια της συζήτησης.

Δεν πρόκειται να βρεθεί ενδιαφερόμενος πάντως εκτός από ένα σχήμα. 

Και πρόκειται για γραμμές του ΚΤΕΛ Αττικής και της ΟΣΥ. Θα βγει ο πίνακας των γραμμών και θα δείτε εκπλήξεις και κουφά!

Να πούμε ότι προχτές δημοσιεύθηκαν τα 3 πρώτα σχόλια της διαβούλευσης, ένα από τον Σαρακάκη με αίτημα παράτασης (η οποία δόθηκε), ένα από την Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής με αρκετές και στοχευμένες παρατηρήσεις που προέρχονται από την μέχρι τώρα εμπειρία τους, και ένα από την εταιρεία Τσόκας (με τα πούλμαν και τα δυόροφα κόκκινα λεωφορεία Sightseeing) με παρατηρήσεις και προτάσεις (όπως οι περισσότερες λεπτομέρειες για το φυσικό αντικείμενο της σύμβασης, κάποιες απαιτήσεις που αποκλείουν νέους παίχτες, κ.λπ.).

https://cerpp.eprocurement.gov.gr/delibe...view/30538
Κωδικός Διαβούλευσης: 2025DIAB30538
Απάντηση
Καλησπέρα να ρωτήσω το δεύτερο όχημα του 324 και του 306 ξέρουμε που έχει πάει και κατάντησαν και οι ΣΑ σαν την ΟΣΥ;
Απάντηση
(16-07-2025, 05:02 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Καλησπέρα να ρωτήσω το δεύτερο όχημα του 324 και του 306 ξέρουμε που έχει πάει και κατάντησαν και οι ΣΑ σαν την ΟΣΥ;
Λογικά για μπάνιο
Απάντηση
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Α.Σ.Α. Μ.Α.Ε. στις 17.07.2025 αποφάσισε ομόφωνα την Επιβολή Ρήτρας για το περιστατικό της 09.07.2025 (ανεξέλεγξτη πορεία 122) στο πλαίσιο της Σύμβασης 95/2024 (που αποτελεί τροποποίηση της Σύμβασης 80/2024) «Παροχή Υπηρεσιών Επιβατικών Μεταφορών με Αστικά Λεωφορεία στην Ανατολική Αττική» για τη μη τήρηση κανόνων, κανονισμών και κανονιστικών διατάξεων, ύψους 2% χωρίς ΦΠΑ επί της μηνιαίας συμβατικής αξίας των υπηρεσιών Αυγούστου 2025 που ισούται με το ποσό των 40.473,49€ και επιφυλάσσεται για την επιβολή περαιτέρω ρήτρας σχετικά με το συμβάν της 04.07.2025 (σύγκρουση στη Βούλα).

ΑΔΑ: Ρ7ΚΗ46ΨΧΕ3-Η35
Απάντηση
Στις 30 Ιουλίου 2024 υπογράφονται οι 2 συμβάσεις μεταξύ ΟΑΣΑ και Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής.
Μέχρι τις 30 Ιουλίου 2025 έπρεπε να έχει δρομολόγηθεί το σύνολο των καινούργιων οχημάτων.
Στις 29 Ιουλίου 2025 έληξε η τελευταία σύμβαση με το ΚΤΕΛ Κορινθίας για τις 13 γραμμές με 30 οχήματα.
Στις 30 Ιουλίου 2025 η Κοινοπραξία ανέλαβε αυτές τις τελευταίες 13 γραμμές ωστόσο συνέχισε να τις επανδρώνει με τα οχήματα του ΚΤΕΛ Κορινθίας. 

Η μη προμήθεια και δρομολόγηση των καινούργιων οχημάτων εντός της προθεσμίας είχε ως αποτέλεσμα ο ΟΑΣΑ να επιβάλλει ποινική ρήτρα ύψους 5% επί της μηνιαίας συμβατικής αξίας για πλημμελή τήρηση των όρων της σύμβασης. Ταυτόχρονα επετράπει στην Κοινοπραξία η παροχή συγκοινωνιακού έργου με παλαιότερα αλλά κατάλληλα οχήματα.
Η ρήτρα για τον μήνα Αύγουστο 2025 ισούται με 86.933,21 ευρώ.

ΥΓ 1: Τους βόλεψε στην Κοινοπραξία που είναι Αύγουστος, γιατί στο ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ πρόγραμμα η ρήτρα θα έβγαινε περίπου 10 χιλιάρικα μεγαλύτερη.

ΥΓ 2: Ο ΟΑΣΑ βγαίνει οικονομικά κερδισμένος από αυτή τη διαδικασία καθώς σε σύγκριση με το καθεστώς των προηγούμενων μηνών (όπου ό,τι δεν είχε αναλάβει η Κοινοπραξία το έδιναν σε συμβάσεις στο ΚΤΕΛ Κορινθίας) εξοικονομεί γύρω στα 32 χιλιάρικα μηνιαίως (από αμοιβές στους ιδιωτικούς παρόχους συνολικά) και σχεδόν 100 χιλιάρικα μηνιαίως από το να τα έκανε όλα σωστά η Κοινοπραξία.

ΥΓ 3: Όλα τα παραπάνω αφορούν μόνο το τμήμα της Δυτικής Αττικής.
Απάντηση
Ο ΟΑΣΑ συγκρότησε Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης Ενστάσεων για τις 2 συμβάσεις που έχει με την Κοινοπραξία. Άρα η Κοινοπραξία επέβαλε ενστάσεις στις ρήτρες που τις υποβλήθηκαν πρόσφατα (βλ. 2 παραπάνω ποστ).
Απάντηση
Καλημέρα να ρωτήσω κάτι η Κοινοπραξια στα Μεσόγεια γιατί έχουν κόψει τόσα πολλά δρομολόγια σε όλες τις γραμμές; Δεν υπάρχουν οδηγοί, δεν υπάρχουν οχήματα, λόγω επιβατικής κίνησης ή κάτι άλλο;
Απάντηση
Οχήματα δεν νομίζω ότι λείπουν, άρα μάλλον οδηγοί. Αλλά την μη εκτέλεση δρομολογίων την έχω διαπιστώσει κγω, ωστόσο δεν είναι η ίδια κατάσταση κάθε μέρα. Την Τετάρτη τα 122/122Θ είχαν πολύ καλές συχνότητες ενώ χθες στις 20:30 το βράδυ δεν είχε περάσει τίποτα από Πλατεία Γλυφάδας προς Στ. Ελληνικό για 45 λεπτά σίγουρα. Και όταν ήρθε μια νταλίκα του 122 μέσα ήταν ο ορισμός της σαρδέλας. Έμειναν άτομα εκτός και με το ζόρι σταματούσαμε στις επόμενες στάσεις. Όταν φτάσαμε στο Ελληνικό αποβιβάστηκε σχεδόν όλο το λεωφορείο (πιθανών τριψήφιος αριθμός ατόμων) και από την στάση μέχρι την είσοδο του μετρό ήταν λες και βλέπεις μαθητική παρέλαση ή πορεία.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)