Ιστορικές ημέρες για την Αθήνα το Σαββατοκύριακο 5-6 Ιουλίου 2025 με νυχτερινή συγκοινωνία σχεδόν όλων των ΜΜΜ (κλασσικά εξαιρείται η γραμμή 1) έστω και πιλοτικά.
Πάμε για μια καταγραφή, ώρα ~02:00, από την τηλεματική:
Οι επιπλέον γραμμές 24ωρης πιλοτικής λειτουργίας:
049: #40864 και #40872
164: #52066 και #56053
221: #14444 και #14463
608: #61168, #61177, #61182, #61200
703: #40871 και #40885
842: #42114 και #46112
Α15: #14434 και #14479
Β11: #79092, #79134, #79188
Β12: #69004 και #70815
(21 οχήματα)
Οι μόνιμες γραμμές νυχτερινής λειτουργίας:
400: #32039, #46115, #60760
500: #14431, #14437, #14438, #14440, #14446, #14448
(ενίσχυση με +3 οχήματα)
790: #56055 και #59720
Χ14: #40897, #40902, #46220
(ενίσχυση με +1 όχημα)
(14 οχήματα)
Οι μόνιμες γραμμές 24ωρης λειτουργίας:
040: #40858, #40881, #40916
11: #8030, #8031, #8064
Χ93: #14451, #14453, #14474, #14480
Χ95: #40904, #44531, #44542, #40882, #46194, #46195, #46193, #46183, #46207, #46215
Χ96: #40863, #40901, #44548, #46192, #46196, #46202, #46208
Χ97: #46177 και #46206
(29 οχήματα)
Σύνολο: 64 οχήματα! Κανονικά θα ήταν 39
(+1 ή 2 για τα νυχτερινά δρομολόγια Σαββάτου του 608 μέχρι Ακαδημία) και σήμερα έχουμε επιπλέον 25 (21 στις νέες γραμμές και 4 ως ενίσχυση στις υπάρχουσες).
Ας ελπίσουμε να πάει πολύ καλά η πιλοτική εφαρμογή τόσο στα ΜΣΤ όσο και στα οδικά μέσα, ώστε με την κατάλληλη ενίσχυση σε προσωπικό και σε συντήρηση συρμών και οχημάτων να δούμε την νυχτερινή δημόσια συγκοινωνία, που η Αθήνα έχει ανάγκη, να γίνεται πραγματικότητα.
ΥΓ: Οποιαδήποτε διόρθωση ή συμπλήρωση ευπρόσδεκτη.