Αξιολόγηση Θέματος:
  • 16 Ψήφοι - 3.44 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
Φαίνεται να έγινε μεγάλη σύγκρουση με μια νταλίκα ΜΑΝ και ένα 12μετρο της κοινοπραξίας στην παραλιακή. Λένε ότι υπάρχουν τραυματισμοί
Απάντηση
Πολλοί τραυματίες.
Η νταλίκα MAN ήταν κι αυτή της κοινοπραξίας ή του ΟΑΣΑ;;
https://www.kathimerini.gr/society/56369...karamanli/
Απάντηση
ΖΝΜ3887 & ΖΝΜ3815 τα δυο Man που τράκαραν
Απάντηση
(04-07-2025, 01:02 PM)213GOUDI Έγραψε: Πολλοί τραυματίες.
Η νταλίκα MAN ήταν κι αυτή της κοινοπραξίας ή του ΟΑΣΑ;;
https://www.kathimerini.gr/society/56369...karamanli/
Και τα δύο κοινοπραξία είναι.122-122Θ είναι
Απάντηση
Κρίμα για τα καινούργια MAN. Ας ελπίσουμε να μην υπάρχει και σοβαρός τραυματισμός.
Απάντηση
Στην στάση «Α ΠΛΑΖ ΒΟΥΛΑΣ» με κωδικό 530002 έγινε, δίπλα στο τέρμα του Τραμ και "ευτυχώς" κοντά στο νοσοκομείο. Σφοδρή σύγκρουση πραγματικά, το 12μετρο του 122Θ ήταν από πίσω και το 18μετρο του 122 μπροστά. Έχουν σπάσει ακόμα και τα εσωτερικά διαχωριστικά τζάμια.
Απάντηση
Μου θύμισε λίγο το ατύχημα με το καινούριο Ν1, το φθινόπωρο του 1994 στην Ακαδημίας.
Χωρίς να είμαι ειδικός, βλέποντας τις φωτογραφίες, θεωρώ ότι τα οχήματα αυτά έχουν υψηλή παθητική ασφάλεια. Τα τζάμια μπορεί να έγιναν θρύψαλα, αλλά το αμάξωμα δεν έχει μεγάλη παραμόρφωση.
Απάντηση
Το τρακάρισμα σήμερα στην Ποσειδώνος, είχε ως αποτέλεσμα μια καταστροφή δύο λεωφορείων (το ένα περισσότερο, το άλλο λιγότερο), που δεν έχουν κλείσει ούτε χρόνο στην κυκλοφορία. Κοιτώντας λίγο στο εσωτερικό, και βλέποντας πόσο εύκολα έχουν σπάσει και ξεκολλήσει οι κολώνες και τα πλαστικά (ΖΝΜ-3815 το 12μετρο), μπορούμε να καταλάβουμε πόσο φθηνιάρικη είναι η κατασκευή του.
Αν έχουμε έστω 10 τρακαρίσματα με κάθε ένα από αυτά κάθε μέρα (βάση του πόσο φθηνό είναι και στην αίσθηση όταν μπαίνεις μέσα και κάθεσαι, είτε σαν επιβάτης, είτε σαν οδηγός), μέχρι το τέλος του χρόνου όλα θα έχουν βγει εκτός κυκλοφορίας.
Να λέμε τουλάχιστον ένα ευτυχώς για το ότι όλοι είναι καλά στην υγεία τους και δεν θρηνούμε κανέναν, αλλά για πόσο ακόμα...;;;
Απάντηση
To ότι έχουν σπάσει αρκετές κολόνες μου έκανε τρομερή εντύπωση και εμένα! Εκτός αν πλέον δεν είναι δομικά στοιχεία του σασιου, οπότε κατ επέκταση λιγότερο ανθεκτικές. Θυμίζω πριν χρόνια τη σύγκρουση Gn2 με αρθρωτό neoplan στη Πατησίων, που το πίσω μέρος της Gn κρατιοταν να μην ακουμπήσει στο δρόμο από μια κολώνα!
Απάντηση
(04-07-2025, 03:53 PM)Pantelis Tsigas Έγραψε: Το τρακάρισμα σήμερα στην Ποσειδώνος, είχε ως αποτέλεσμα μια καταστροφή δύο λεωφορείων (το ένα περισσότερο, το άλλο λιγότερο), που δεν έχουν κλείσει ούτε χρόνο στην κυκλοφορία. Κοιτώντας λίγο στο εσωτερικό, και βλέποντας πόσο εύκολα έχουν σπάσει και ξεκολλήσει οι κολώνες και τα πλαστικά (ΖΝΜ-3815 το 12μετρο), μπορούμε να καταλάβουμε πόσο φθηνιάρικη είναι η κατασκευή του.
Αν έχουμε έστω 10 τρακαρίσματα με κάθε ένα από αυτά κάθε μέρα (βάση του πόσο φθηνό είναι και στην αίσθηση όταν μπαίνεις μέσα και κάθεσαι, είτε σαν επιβάτης, είτε σαν οδηγός), μέχρι το τέλος του χρόνου όλα θα έχουν βγει εκτός κυκλοφορίας.
Να λέμε τουλάχιστον ένα ευτυχώς για το ότι όλοι είναι καλά στην υγεία τους και δεν θρηνούμε κανέναν, αλλά για πόσο ακόμα...;;;
Που τα βρίσκετε και τα πετάτε αυτά τα μαργαριτάρια ρε παιδιά; 10 τρακαρίσματα/κάθε μέρα οριακά είναι αδύνατον ακόμα και από πρόθεση. Ακόμα και αν γίνονταν αυτό, θα είχαν φύγει όλα από τον πρώτο μήνα.. 
Ευτυχώς που μέχρι στιγμής είναι όλοι καλά στην υγεία τους, κι'ας είμαστε ένα ΜΑΝ μείον.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)