Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Menarini Citymood 12 CNG
#51
(15-05-2025, 08:34 PM)Leon377 Έγραψε: Μετά από μήνες αναλύσεων η οσυ ίσως έφτασε στο τελικό σχέδιο για την κατανομή μεναρινι και σιτελις:

Λιόσια: 140 μεναρινι 60 σιτελις
Ανθούσα: 60 μεναρινι 60 σιτελις
Και κάπως έτσι βγαίνουν τα 200 12μετρα όπου τα Λιόσια χρειάζονται, μαζί με τα 40 μικρά που θα έχει, σύνολο 240 από τα 260 αμάξια που χωράει.
Απάντηση
#52
(15-05-2025, 08:34 PM)Leon377 Έγραψε: Μετά από μήνες αναλύσεων η οσυ ίσως έφτασε στο τελικό σχέδιο για την κατανομή μεναρινι και σιτελις:

Λιόσια: 140 μεναρινι 60 σιτελις
Ανθούσα: 60 μεναρινι 60 σιτελις
Η Ανθούσα τώρα θεωρητικά βγάζει (με την υπόθεση ότι 3 421 και 2 Α5 έχουν νταλίκα, και ότι 410, 411, 446 και 651 έχουν 12μετρα)
-> 75 12μετρα
-> 50 νταλίκες 
-> 11 midi
-> 136 οχήματα συνολικά
Αν υποθέσουμε ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τουλάχιστον 80 νταλίκες για να είναι χρήσιμες και να γεμίσει 12μετρα, θα πρέπει να πάρει 30 ακόμα βάρδιες σε νταλίκες και να αφήσει τα midi. Δηλαδή, θα πρέπει να δώσει ακόμα 19 βάρδιες. Έτσι δύσκολο να χρειαστεί πάνω από 55 12μετρα, άρα θα κυκλοφορήσουν κάποια Citelis εφεδρικά καμία 10αρια την ημέρα 

Τα Λιόσια θεωρητικά βγάζουν έξω
-> 95 12μετρα 
-> 25 midi
Αν υποθέσουμε ότι διώξει όλα τα midi θα χρειαστεί 120 12μετρα, οπότε πιθανόν τα Citelis να βγαίνουν σπάνια 

Δεν καταλαβαίνω ποιο θα είναι το μέλλον των Citelis, σε περίπτωση βέβαια που βγουν αξιόπιστα τα Menarini
Απάντηση
#53
Τα σιτελις σίγουρα θα κυκλοφορούν Β12/711/720 και τα συναφή
Τα μίντι δεν θα τα διώξει όλα θα κρατήσει 701/701/747. Είναι 200 12μ και 20 μιντι

Όπως και έχει δεν γίνεται να έχει 200 12μ και να βγάζει 110-120. Πρέπει να πάρει και άλλες γραμμές. Ίσως μεγάλο μέρος των οδηγών της νέας προκήρυξης να πάνε στα Λιόσια
Απάντηση
#54
Τι κακό έκανε το 720 ;
Απάντηση
#55
Και γω την έχω την απορία αλλά αφού το έχουν ίδιο κύκλωμα με τις άλλες 2-3 πάνε μαζί
Απάντηση
#56
Φαίνεται ότι θα κυκλοφορήσουν μέσα Ιουνίου τα πρώτα 11 σύμφωνα με το Athens transport
Απάντηση
#57
(28-03-2025, 11:38 PM)Giannis Έγραψε: Wtf αλλάξανε livery ενώ τα Urbanway, τα οποία δεν έχουν παραληφθεί όλα ακόμα, έχουν τις μπουρμπουλήθρες;!;!; Εκτός και αν είναι κάποιο demo.

Έχω χρησιμοποιήσει τα αδελφάκια τους στην Ρώμη πέρσι πάντως και θυμάμαι ότι με είχε εντυπωσιάσει το πόσο αθόρυβα ήταν. Ασχημούτσικα μου φαίνονται αλλά για να τα δούμε.
Θα μπερδεύτηκες με την ντιζελοκίνητη έκδοση, γιατί στη Ρώμη έχουμε και τις 2 εκδόσεις από το 2021.
Τα φυσικού αερίου είναι το ακριβώς αντίθετο του αθόρυβου. Έχουν μια πολύ "γλυκιά" φασαρία από τους πολύ δυνατούς ανεμιστήρες υδρόψυξης όπως φαίνεται και στο βίντεο ενός Ρωμαίου φανατικού. Μακάρι να ακούγονται έτσι και στην Αθήνα, γιατί ειδικά στο kickdown ακούγονται υπέροχα.

https://youtu.be/I9frL4ErANU?si=XoXbYxoLzW9n23V5
Απάντηση
#58
(16-06-2025, 08:52 PM)Mapapadopoulos Έγραψε: Θα μπερδεύτηκες με την ντιζελοκίνητη έκδοση, γιατί στη Ρώμη έχουμε και τις 2 εκδόσεις από το 2021.
Τα φυσικού αερίου είναι το ακριβώς αντίθετο του αθόρυβου. Έχουν μια πολύ "γλυκιά" φασαρία από τους πολύ δυνατούς ανεμιστήρες υδρόψυξης όπως φαίνεται και στο βίντεο ενός Ρωμαίου φανατικού. Μακάρι να ακούγονται έτσι και στην Αθήνα, γιατί ειδικά στο kickdown ακούγονται υπέροχα.

https://youtu.be/I9frL4ErANU?si=XoXbYxoLzW9n23V5

Λάθος διατύπωση, εννοούσα ότι είναι αθόρυβα για τους εξωτερικούς παρατηρητές, όχι για τους επιβάτες!
Απάντηση
#59
"Γλυκιά" φασαρία; Είναι βέβαια υποκειμενικό αλλά αν ακούγονται έτσι τα αθηναϊκά θα εύχομαι πολύ σύντομα να μπαίνω μόνο σε Yutong... Φέρτε πίσω τα Β10Μ!
Απάντηση
#60
Έχω την πληροφορία ότι τα πρώτα 11 Μεναρίνι πήραν πινακίδες σήμερα. Θα φανεί αύριο τα ξημερώματα. Οι πινακίδες κυκλοφορίας θα είναι ΖΝΟ-7791/7990.

Edit 19/6 6.32: εκτός συγκλονιστικού απροόπτου ΖΝΟ-7791/7801 είναι οι πινακίδες των 11 Μεναρίνι που ταξινομήθηκαν χθες
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)