Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(11-05-2025, 11:03 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Το θέμα είναι ότι η Ανθούσα δεν θα μπορεί να τα βγάλει όλα αυτά γιατί θα έχει και τις 100 νταλίκες, άντε να διώξει τα 15 midi και να πάρει ακόμα 15 βάρδιες σε νταλικογραμμές, αλλά για να πάρει κάποια άλλη 12μετρη δεν έχει να αφήσει κάτι. Η μόνη λύση θα ήταν αντλία φυσικού αερίου και σε άλλο αμαξοστάσιο αλλιώς θα κυκλοφορήσουν πάντα αυτά και τα Citelis για αναπληρωματικά στα αμαξοστοσια
Αυτό είναι το κυρίως ζήτημα με την παραγγελία 200. Αν πάνε Α13 Α15 κτλ 6 γραμμές Λιόσια και Παγκράτοβυρωνες Ανθούσα να δω τι θα πάρει ο Βοτανικός πέρα από μερικες μιντι. Γτ πχ το Α13 είναι πόσα 13 αμάξια; Και αν είναι να πάρει 701 αυτό είναι 3-4;
Αντλία φυσικού αερίου στο Ρέντη είναι η μόνη λύση
Όσο για τα σιτελις γω το πιστεύω ότι θα βγαίνουν όλο και λιγότερο
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(11-05-2025, 11:16 AM)Leon377 Έγραψε: Αυτό είναι το κυρίως ζήτημα με την παραγγελία 200. Αν πάνε Α13 Α15 κτλ 6 γραμμές Λιόσια και Παγκράτοβυρωνες Ανθούσα να δω τι θα πάρει ο Βοτανικός πέρα από μερικες μιντι. Γτ πχ το Α13 είναι πόσα 13 αμάξια; Και αν είναι να πάρει 701 αυτό είναι 3-4;
Αντλία φυσικού αερίου στο Ρέντη είναι η μόνη λύση
Όσο για τα σιτελις γω το πιστεύω ότι θα βγαίνουν όλο και λιγότερο
Το Α13 είναι 11/8/5 ΚΑΘ-ΚΥΡ και τα 701/704/705 είναι 6/5/2
Δημοσιεύσεις: 1.300
Θέματα: 98
Εγγραφή: 12-10-2009
11-05-2025, 11:41 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-05-2025, 11:49 AM από Giannis. Edited 1 time in total.)
(11-05-2025, 11:16 AM)Leon377 Έγραψε: Αντλία φυσικού αερίου στο Ρέντη είναι η μόνη λύση
Όσο για τα σιτελις γω το πιστεύω ότι θα βγαίνουν όλο και λιγότερο
Υπάρχει ήδη πολύ κοντά στο αμαξοστάσιο του Ρέντη αντλία φυσικού αερίου:
https://fisikon.gr/diktyo-pratirion/
Και μένα μου κάνει εντύπωση αυτό που ειπώθηκε για τις κλίσεις πάντως, τα 251kW που βγάζει ο κινητήρας τους είναι τυπική ισχύς λεωφορείων. (Edit: βασικά όχι απλά τυπική αλλά μάλλον μεγαλύτερη από τον μέσο όρο από μια μικρή έρευνα που έκανα)
(10-05-2025, 09:09 PM)O302S Έγραψε: Τα Menarini πήραν στις 16/4/25 έγκριση τύπου. Όποιος ενδιαφέρεται ας μπει στο σύνδεσμο
http://webtao.yme.gov.gr:16004/?Coox=8&C...2&Coty=001
Κοντεύει η μέρα που θα πάρουν πινακίδες;
...η έγκριση τύπου των Urbanway είναι αυτή: http://webtao.yme.gov.gr:16004/?Coox=8&C...3&Coty=142
Έχει ενδιαφέρον η σύγκριση των τεχνικών χαρακτηριστικών, ο κινητήρας είναι φυσικά ο ίδιος, έχει την ίδια ροπή και ελάχιστα μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Το αυτόματο κιβώτιο είναι 6άρι στα Μεναρίνι, στα Ιβέκο ξέρουμε;
Πολύ ενδιαφέροντα link, ευχαριστούμε!
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
Δεν νομίζω ότι είναι τόσο θέμα ανεφοδιασμού αλλά μάλλον θέμα συντήρησης και γνώσης οχημάτων φυσικού αερίου.
Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(11-05-2025, 11:24 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Το Α13 είναι 11/8/5 ΚΑΘ-ΚΥΡ και τα 701/704/705 είναι 6/5/2
Α13 βγαίνουν όλα τα αμάξια; Γτ 11 τα βλέπω αλλά λέω κάποια δεν θα βγαίνουν οπότε είπα 13
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(11-05-2025, 12:14 PM)Leon377 Έγραψε: Α13 βγαίνουν όλα τα αμάξια; Γτ 11 τα βλέπω αλλά λέω κάποια δεν θα βγαίνουν οπότε είπα 13
Ναι τις περισσότερες φορές βγαίνουν όπως στο 224. Μάλιστα το ένα είναι κατσαρή και παίρνει 1440/ΤΕ, ενώ το Καρτ. 2 παίρνει 1440/ΑΦ και μπαίνει μέσα, άρα συνυπάρχουν για 45 λεπτά. Άλλωστε με 11 οχήματα και κύκλο 110 που έχει βγαίνει εύκολα το επίσημο πρόγραμμα
Δημοσιεύσεις: 221
Θέματα: 4
Εγγραφή: 28-10-2021
(11-05-2025, 12:53 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Ναι τις περισσότερες φορές βγαίνουν όπως στο 224. Μάλιστα το ένα είναι κατσαρή και παίρνει 1440/ΤΕ, ενώ το Καρτ. 2 παίρνει 1440/ΑΦ και μπαίνει μέσα, άρα συνυπάρχουν για 45 λεπτά. Άλλωστε με 11 οχήματα και κύκλο 110 που έχει βγαίνει εύκολα το επίσημο πρόγραμμα
Το πιστεύεις αλήθεια αυτό ;Ότι βγαίνει το Α13 εύκολα ;Εδώ μένω Κηπούπολη .Δεν έχεις πάρει χαμπάρι πόσα πάνε καθυστερημένα ή εκτός υπηρεσίας κάθε μέρα ;Ειδικά μεσημέρι .Ο χρόνος που δίνει είναι για γέλια κάποιες ώρες όπως σε όλες τις γραμμές ;Μπορείς να μου πεις από πού αντλεις αυτές τις πληροφορίες;
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(11-05-2025, 07:13 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Το πιστεύεις αλήθεια αυτό ;Ότι βγαίνει το Α13 εύκολα ;Εδώ μένω Κηπούπολη .Δεν έχεις πάρει χαμπάρι πόσα πάνε καθυστερημένα ή εκτός υπηρεσίας κάθε μέρα ;Ειδικά μεσημέρι .Ο χρόνος που δίνει είναι για γέλια κάποιες ώρες όπως σε όλες τις γραμμές ;Μπορείς να μου πεις από πού αντλεις αυτές τις πληροφορίες;
Αν και οφ τόπικ, δεν εννοώ ότι φτάνει ο χρόνος διαδρομής. Εννοώ ότι με βάση τα δρομολόγια του (10λεπτα στην καλύτερη και 15λεπτα σε αιχμή), φαίνεται ότι η δρομολόγηση του είναι πλέον με 11 οχήματα και όχι 13 όπως πριν 2 χρόνια...
Δημοσιεύσεις: 202
Θέματα: 3
Εγγραφή: 04-08-2022
Θα μπορούσαν αφού υπάρχει τέτοιο "ειδικό καθεστως" με το συγκεκριμένο τύπο, απλά να σταθμεύουν κάποια (Πχ 50 οχήματα) είτε Ρέντη (που καπου ειχα διαβασει εδω οτι ειχαν σταθμεύσει και παλιότερα λεωφορεια αεριου) είτε Βοτανικό (αν εγκατασταθεί κάπου κοντά η και μεσα στο αμαξοστάσιο σταθμος Fysikon).
Αυτά το 50 οχήματα να εναλλάσσονται με άλλα, και πέρα από τους ημερισιους ελέγχους, οι μεγάλες συντηρήσεις να γίνονται στα αμαξοστασια αεριου. Θα είναι λίγο μπέρδεμα με αριθμούς παρμπριζ και οδηγούς, αλλά μόνο έτσι θα εξαφανιστούν τελείως τα πετρελαιοκινητα από το κέντρο.
Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
Μετά από μήνες αναλύσεων η οσυ ίσως έφτασε στο τελικό σχέδιο για την κατανομή μεναρινι και σιτελις:
Λιόσια: 140 μεναρινι 60 σιτελις
Ανθούσα: 60 μεναρινι 60 σιτελις