Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
10-05-2025, 11:09 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-05-2025, 11:09 PM από Man Lion's city.)
Ισχύει ότι έχουν θέμα με τις κλίσεις? Δηλαδή δεν μπορούν να ανέβουν Α11/Β11, 700, 719 κλπ? Έπειτα υπάρχουν και τα 420, 421, 444, 720, 732, Α8 που έχουν ελάχιστες αλλά και τα 755/755Β, 732 και Γ12 που έχουν σε ελάχιστα σημεία, αν δεν μπορούν να ανέβουν ούτε κάποια μέτρα δηλαδή ας το αφήσουμε.
Επίσης τα Λιόσια μπορούν να διώξουν τα midi (602/642, 640, 701/704/705, 747, 892) δηλαδή γύρω στα 25 οχήματα και να πάρει Α13, Α15 ή κάποια άλλη γραμμή. Με όλα αυτά μπορεί να χρειάζεται και 140 αμάξια ημερησίως.
Η Ανθούσα φαντάζομαι θα δώσει προτεραιότητα σε νταλικογραμμες πχ μπορεί να πάρει όλο το Α7, 242 και 250 ξανά και ακόμα και Β9 μερικές βάρδιες (Κέντρο είναι στο ίδιο σημείο με Α7 και Β5) και έπειτα να διώξει τα midi για ανταλλαγή, ώστε να κρατήσει τουλάχιστον 70 οχήματα 12μετρα που έχει σήμερα
Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
10-05-2025, 11:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-05-2025, 11:48 PM από Leon377. Edited 2 times in total.)
(10-05-2025, 11:09 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Ισχύει ότι έχουν θέμα με τις κλίσεις? Δηλαδή δεν μπορούν να ανέβουν Α11/Β11, 700, 719 κλπ? Έπειτα υπάρχουν και τα 420, 421, 444, 720, 732, Α8 που έχουν ελάχιστες αλλά και τα 755/755Β, 732 και Γ12 που έχουν σε ελάχιστα σημεία, αν δεν μπορούν να ανέβουν ούτε κάποια μέτρα δηλαδή ας το αφήσουμε.
Επίσης τα Λιόσια μπορούν να διώξουν τα midi (602/642, 640, 701/704/705, 747, 892) δηλαδή γύρω στα 25 οχήματα και να πάρει Α13, Α15 ή κάποια άλλη γραμμή. Με όλα αυτά μπορεί να χρειάζεται και 140 αμάξια ημερησίως.
Η Ανθούσα φαντάζομαι θα δώσει προτεραιότητα σε νταλικογραμμες πχ μπορεί να πάρει όλο το Α7, 242 και 250 ξανά και ακόμα και Β9 μερικές βάρδιες (Κέντρο είναι στο ίδιο σημείο με Α7 και Β5) και έπειτα να διώξει τα midi για ανταλλαγή, ώστε να κρατήσει τουλάχιστον 70 οχήματα 12μετρα που έχει σήμερα Α8 το ξέχασα. 720 755 Γ12 δεν θα μπαίνουν λόγω επιθέσεων, 420 δεν ξέρω γτ. 732 υπάρχει περίπτωση να κινηθεί προς Βοτανικό. Κάποιες γραμμές μίντι ακούγεται όντως ότι θα διώξουν τα Λιόσια (Ηράκλειο)
421 λογικά θα πάει όλο Ανθούσα και θα βάζουν πολλά Urban
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(10-05-2025, 11:47 PM)Leon377 Έγραψε: Α8 το ξέχασα. 720 755 Γ12 δεν θα μπαίνουν λόγω επιθέσεων, 420 δεν ξέρω γτ. 732 υπάρχει περίπτωση να κινηθεί προς Βοτανικό. Κάποιες γραμμές μίντι ακούγεται όντως ότι θα διώξουν τα Λιόσια (Ηράκλειο)
421 λογικά θα πάει όλο Ανθούσα και θα βάζουν πολλά Urban Πάντως η μόνη λογική κίνηση ώστε να εκμεταλλευτούν σωστά όλα τα νέα λεωφορεία είναι η Ανθούσα να δρομολογεί τουλάχιστον 75 Urbanway και έπειτα Ανθούσα και Λιόσια να γεμίσουν μόνο με 12μετρες γραμμές, που με τις εφεδρείες είναι 240 οχήματα. Οι γραμμές μιντι, 50 οχήματα με τις εφεδρείες να γυρίσουν Βοτανικό για να μην έχει και αυτός τόσο θέμα με τα 12μετρα. Πάντως δεν είναι τόσο κακές γραμμές 720, 755 και Γ12. Τις κακές γραμμές τις πήραν τα ΚΤΕΛ (735, 878/879, 805 και όλο το Μενίδι και τον Ασπρόπυργο), από τον ΟΑΣΑ μόνο Α10/Β10 και 711/Β12 έχουν μεγάλο θέμα
Δημοσιεύσεις: 3.912
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
(10-05-2025, 11:09 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Ισχύει ότι έχουν θέμα με τις κλίσεις? Δηλαδή δεν μπορούν να ανέβουν Α11/Β11, 700, 719 κλπ? Έπειτα υπάρχουν και τα 420, 421, 444, 720, 732, Α8 που έχουν ελάχιστες αλλά και τα 755/755Β, 732 και Γ12 που έχουν σε ελάχιστα σημεία, αν δεν μπορούν να ανέβουν ούτε κάποια μέτρα δηλαδή ας το αφήσουμε.
Επίσης τα Λιόσια μπορούν να διώξουν τα midi (602/642, 640, 701/704/705, 747, 892) δηλαδή γύρω στα 25 οχήματα και να πάρει Α13, Α15 ή κάποια άλλη γραμμή. Με όλα αυτά μπορεί να χρειάζεται και 140 αμάξια ημερησίως.
Η Ανθούσα φαντάζομαι θα δώσει προτεραιότητα σε νταλικογραμμες πχ μπορεί να πάρει όλο το Α7, 242 και 250 ξανά και ακόμα και Β9 μερικές βάρδιες (Κέντρο είναι στο ίδιο σημείο με Α7 και Β5) και έπειτα να διώξει τα midi για ανταλλαγή, ώστε να κρατήσει τουλάχιστον 70 οχήματα 12μετρα που έχει σήμερα Μα και τα 730, Α15 και Α13 που αναφέρθηκαν έχουν ανηφόρες. Θα έχει ενδιαφέρον αν ισχύουν αυτά που γράφονται.
Δημοσιεύσεις: 2.138
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(11-05-2025, 01:18 AM)ecoj Έγραψε: Μα και τα 730, Α15 και Α13 που αναφέρθηκαν έχουν ανηφόρες. Θα έχει ενδιαφέρον αν ισχύουν αυτά που γράφονται. Όντως. Είναι μπερδεμένο το πράγμα πρέπει να γίνουν δοκιμαστικά εκτενώς
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 2
Εγγραφή: 09-09-2023
700 και 719 με καμια Παναγία. Α11 και Β11 ίσως έχουν θέμα μετά από την πλατεία στην Μαρτίου αλλά παλεύονται σε σχέση με 700 και 719. Τώρα για τα υπόλοιπα (420, 421, 444, 720, 732, 755 κλπ) είναι οκέι αν και 755, 720, Β12/711, 733 τα αποφεύγουν λόγω περιοχών. Το Γ12 ειναι επίσης flat μέχρι την Ρίμινι και η Αγίου Νικολάου δεν ανεβαίνει τόσο απότομα. Μακάρι να στείλουν μιντογραμμές και να πάρουν κανέναν κορμό, αλλά αυτό εξαρτάται από τις διαθέσεις αμαξοστασιαρχη και οδηγών.
Αναμένουμε ανταπόκριση από τα δοκιμαστικά και βλέπουμε
Δημοσιεύσεις: 94
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-06-2018
Συγγνώμη επειδή έχω μπερδευτεί, από που ακριβώς προέκυψε το συμπέρασμα ότι θα έχουν θέμα με τις κλίσεις;
Έγιναν δοκιμές στις συγκεκριμένες γραμμές και δεν μπορούσαν να ανέβουν;
Γιατί αν ισχύουν οι αριθμοί που είδα στα τεχνικά χαρακτηριστικά σε προηγούμενο ποστ, ο κινητήρας τους είναι αρκετά δυνατός για να μπορούν να ανέβουν χωρίς πρόβλημα.
Δε βγάζει και νόημα κιόλας, τα 15 χρονών παλιότερα citelis με κινητήρα cursor 8 να μην έχουν θέμα αλλά τα καινούργια λεωφορεία με cursor 9 να μην μπορούν.
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(11-05-2025, 07:15 AM)Alex37 Έγραψε: Συγγνώμη επειδή έχω μπερδευτεί, από που ακριβώς προέκυψε το συμπέρασμα ότι θα έχουν θέμα με τις κλίσεις;
Έγιναν δοκιμές στις συγκεκριμένες γραμμές και δεν μπορούσαν να ανέβουν;
Γιατί αν ισχύουν οι αριθμοί που είδα στα τεχνικά χαρακτηριστικά σε προηγούμενο ποστ, ο κινητήρας τους είναι αρκετά δυνατός για να μπορούν να ανέβουν χωρίς πρόβλημα.
Δε βγάζει και νόημα κιόλας, τα 15 χρονών παλιότερα citelis με κινητήρα cursor 8 να μην έχουν θέμα αλλά τα καινούργια λεωφορεία με cursor 9 να μην μπορούν. Έλα ντε, εδώ ανέβαιναν τα Renault ακόμα και 12 χρονών, αλλά για να το λένε τόσα άτομα
Δημοσιεύσεις: 1.380
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(11-05-2025, 12:19 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Πάντως δεν είναι τόσο κακές γραμμές 720, 755 και Γ12. Τις κακές γραμμές τις πήραν τα ΚΤΕΛ (735, 878/879, 805 και όλο το Μενίδι και τον Ασπρόπυργο), από τον ΟΑΣΑ μόνο Α10/Β10 και 711/Β12 έχουν μεγάλο θέμα Όταν τα λέω ότι η ...correct λογική των κυβερνήσεων, το μόνο που καταφερνει είναι να σπαταλώνται χρήματα, γίνομαι ... ρατσιστής.
Είναι δυνατόν να αγοραζονται νέα οχήματα και να μετράμε δέκα και βάλε γραμμές ως υποψήφιες, ενώ κουβαλάνε απροσάρμοστους;; Και να αφήνουμε τη νορμάλ Αθήνα με σαράβαλα;
Όσο κακός κι αν γίνομαι : το Α/Σ Ανω Λιοσίων είναι στο χειρότερο σημείο, ασχετως ποιες γραμμές επανδρώνει, δεν το εχουν σε τίποτα τα δίποδα της περιοχής, να σπάνε οχήματα την ωρα που βγαζουν ακομη και υπηρεσιακη διαδρομή.
Ως εκ τουτου η λύση είναι μία : όλα τα Citelis να παραμείνουν Λιοσια και να πάνε μόνο αυτα τα Menarini που δεν χωρανε Ανθουσα (60, αν δεν απατώμαι). Με αυτα, ας βγουν ΑΒ15, Α13, Α8, 732 και ό,τι αλλο από Περιστερι. Μεχρι εκεί.
Η Ανθούσα να παρει 140 Menarini, να διωξει πίσω στον Βοτανικο ή στα Λιόσια τα Solaris και να πιάσει ό,τι 12μετρο κυκλοφορεί ανατολικά της Βεϊκου και όλη την πλαγια του Υμηττού. Από 054 μέχρι ακόμη και 206/212 μπορεί να δουλέψει. Εννοείαι Ζωγραφο-Ιλίσια και Παγκρατο-Βύρωνες. Όλες οι αφετηρίες είναι στο μισαωρο - 35' από το Α/Σ
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(11-05-2025, 09:34 AM)Citaro Έγραψε: Όταν τα λέω ότι η ...correct λογική των κυβερνήσεων, το μόνο που καταφερνει είναι να σπαταλώνται χρήματα, γίνομαι ... ρατσιστής.
Είναι δυνατόν να αγοραζονται νέα οχήματα και να μετράμε δέκα και βάλε γραμμές ως υποψήφιες, ενώ κουβαλάνε απροσάρμοστους;; Και να αφήνουμε τη νορμάλ Αθήνα με σαράβαλα;
Όσο κακός κι αν γίνομαι : το Α/Σ Ανω Λιοσίων είναι στο χειρότερο σημείο, ασχετως ποιες γραμμές επανδρώνει, δεν το εχουν σε τίποτα τα δίποδα της περιοχής, να σπάνε οχήματα την ωρα που βγαζουν ακομη και υπηρεσιακη διαδρομή.
Ως εκ τουτου η λύση είναι μία : όλα τα Citelis να παραμείνουν Λιοσια και να πάνε μόνο αυτα τα Menarini που δεν χωρανε Ανθουσα (60, αν δεν απατώμαι). Με αυτα, ας βγουν ΑΒ15, Α13, Α8, 732 και ό,τι αλλο από Περιστερι. Μεχρι εκεί.
Η Ανθούσα να παρει 140 Menarini, να διωξει πίσω στον Βοτανικο ή στα Λιόσια τα Solaris και να πιάσει ό,τι 12μετρο κυκλοφορεί ανατολικά της Βεϊκου και όλη την πλαγια του Υμηττού. Από 054 μέχρι ακόμη και 206/212 μπορεί να δουλέψει. Εννοείαι Ζωγραφο-Ιλίσια και Παγκρατο-Βύρωνες. Όλες οι αφετηρίες είναι στο μισαωρο - 35' από το Α/Σ Το θέμα είναι ότι η Ανθούσα δεν θα μπορεί να τα βγάλει όλα αυτά γιατί θα έχει και τις 100 νταλίκες, άντε να διώξει τα 15 midi και να πάρει ακόμα 15 βάρδιες σε νταλικογραμμές, αλλά για να πάρει κάποια άλλη 12μετρη δεν έχει να αφήσει κάτι. Η μόνη λύση θα ήταν αντλία φυσικού αερίου και σε άλλο αμαξοστάσιο αλλιώς θα κυκλοφορήσουν πάντα αυτά και τα Citelis για αναπληρωματικά στα αμαξοστοσια
|