Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
προχτες με την απεργια το volvo στην κουσιδου κοντεψε να μεινει
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
17-01-2011, 03:36 PM
Με τις συνεχείς καταργήσεις γραμμών οχήματα που αγοράστηκαν για ειδικούς σκοπούς περισεύουν, πχ:
- Διόροφα για 400
- Δίπορτα για γραμμές αεροδρομίου (πλέον χρησιμοποιούνται μόνο για 1,5 γραμμές)
- Πιθανό και mini (μετά την συγχόνευση των 100 και 200)
Ποιά πιστεύετε ότι πρέπει να είναι η λύση αυτού του θέματος;
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Τα διώροφα να δοθούν σε μια θερινή γραμμή κατά μήκος της παραλιακής. Μια λύση θα ήταν να αφαιρεθεί η Σαρωνίδα από το Ε22 για τους θερινούς μήνες τουλάχιστον, και τα διώροφα να έχουν δρομολόγιο Σταθμός Φαλήρου - Σαρωνίδα. Σε αρκετές παραθαλάσσιες πόλεις της Αγγλίας έχουν γίνει ανάρπαστες τέτοιες γραμμές, γιατί όχι και στην Αθήνα με τόση ηλιοφάνεια που έχουμε;
Τα δίπορτα μπορούν να παραμείνουν στο Χ93 και το Χ97 για να καλύπτουν τις δικές τους ανάγκες. Μια άλλη χρήση που θα μπορούσαν να έχουν αυτά που περισσεύουν είναι σε τοπικές γραμμές σε περιοχές με λιγότερη κίνηση, όπως οι 508/509 ή η Ε63, όπου οι 2 πόρτες επαρκούν.
Για τα Van Hool mini, το 100 και το 060 που τα έχουν κατά κόρον θέλουν πύκνότερα δρομολόγια. Αν περισσέψει κάτι, μια τοπική γραμμή στο εμπορικό κέντρο της Κηφισιάς που να το συνδέει με τον σταθμό των ΗΣΑΠ θα ήταν κατάλληλη, καθώς μόνο αυτά μπορούν να ελιχθούν στους στενούς δρόμους του κέντρου της Κηφισιάς.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(17-01-2011, 04:22 PM)panos81 Έγραψε: Τα διώροφα να δοθούν σε μια θερινή γραμμή κατά μήκος της παραλιακής. Μια λύση θα ήταν να αφαιρεθεί η Σαρωνίδα από το Ε22 για τους θερινούς μήνες τουλάχιστον, και τα διώροφα να έχουν δρομολόγιο Σταθμός Φαλήρου - Σαρωνίδα. Σε αρκετές παραθαλάσσιες πόλεις της Αγγλίας έχουν γίνει ανάρπαστες τέτοιες γραμμές, γιατί όχι και στην Αθήνα με τόση ηλιοφάνεια που έχουμε;
Τα δίπορτα μπορούν να παραμείνουν στο Χ93 και το Χ97 για να καλύπτουν τις δικές τους ανάγκες. Μια άλλη χρήση που θα μπορούσαν να έχουν αυτά που περισσεύουν είναι σε τοπικές γραμμές σε περιοχές με λιγότερη κίνηση, όπως οι 508/509 ή η Ε63, όπου οι 2 πόρτες επαρκούν.
Για τα Van Hool mini, το 100 και το 060 που τα έχουν κατά κόρον θέλουν πύκνότερα δρομολόγια. Αν περισσέψει κάτι, μια τοπική γραμμή στο εμπορικό κέντρο της Κηφισιάς που να το συνδέει με τον σταθμό των ΗΣΑΠ θα ήταν κατάλληλη, καθώς μόνο αυτά μπορούν να ελιχθούν στους στενούς δρόμους του κέντρου της Κηφισιάς.
-Τα διώροφα καλύτερα να τα πουλήσουν όσο είναι νωρίς. Έτσι και αλλιώς 4 οχήματα δεν επαρκούν για ολόκληρη γραμμή, ούτε συμφέρει να δουλεύουν 3 μήνες και να κάθονται 9.
-Τα δίπορτα πάλι, με τόσα χιλιόμετρα στην πλάτη τους καλύτερα να δουλεύουν εφεδρικά. Κατά καιρούς έχουν θεαθεί σε διάφορες γραμμές (τελευταία είδα στο 813). Πάντως, θα ήταν προτιμότερο να μπαίνουν σε κάποια εξπρες δρομολόγια για ευνόητους λόγους.
-Τέλος, τα Α507 ήδη περισσεύουν κάποια, αν δεν κάνω λάθος, ωστόσο είναι τόσο παλιά που δε νομίζω οτι μπορούν να χρησιμοποιηθούν εντατικότερα. Φυσικά με τη σημερινή κατάσταση ούτε λόγος δεν μπορεί να γίνεται για καινούργιες τοπικές γραμμές.
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
(17-01-2011, 08:42 PM)antonis Έγραψε: -Τα διώροφα .... Έτσι και αλλιώς 4 οχήματα δεν επαρκούν για ολόκληρη γραμμή, ούτε συμφέρει να δουλεύουν 3 μήνες και να κάθονται 9.
Δεν είναι απαραίτητο να την αναλάβουν εξ ολοκλήρου. Μπορούν να κυκλοφορούν και συμβατικά λεωφορεία στην γραμμή αυτή. Αρκεί τα δρομολόγια με τα διώροφα να γίνονται σε καθορισμένες ώρες για να τα ξέρει ο κόσμος.
Επίσης γιατί να κυκλοφορούν μόνο 3 μήνες τον χρόνο; Δες τι μέρα έχει έξω σήμερα κι ας είμαστε μέσα Γεννάρη... οι τουρίστες που έχουν έρθει από κεντρική ή βόρεια Ευρώπη μια χαρά θα έκαναν βόλτα σήμερα με ανοικτό λεωφορείο. Επιπλέον αυτά έχουν και πτυσσόμενη οροφή και μετατρέπονται σε κλειστά, οπότε και να βρέχει δεν υπάρχει πρόβλημα.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(18-01-2011, 01:47 PM)panos81 Έγραψε: Δεν είναι απαραίτητο να την αναλάβουν εξ ολοκλήρου. Μπορούν να κυκλοφορούν και συμβατικά λεωφορεία στην γραμμή αυτή. Αρκεί τα δρομολόγια με τα διώροφα να γίνονται σε καθορισμένες ώρες για να τα ξέρει ο κόσμος.
Επίσης γιατί να κυκλοφορούν μόνο 3 μήνες τον χρόνο; Δες τι μέρα έχει έξω σήμερα κι ας είμαστε μέσα Γεννάρη... οι τουρίστες που έχουν έρθει από κεντρική ή βόρεια Ευρώπη μια χαρά θα έκαναν βόλτα σήμερα με ανοικτό λεωφορείο. Επιπλέον αυτά έχουν και πτυσσόμενη οροφή και μετατρέπονται σε κλειστά, οπότε και να βρέχει δεν υπάρχει πρόβλημα.
Η δική σου αρχική πρόταση ήταν να τροποποιηθεί η Ε22 και μόνο για τους θερινούς μήνες με την δημιουργία γραμμής Φάληρο-Σαρωνίδα. Επ' αυτού απάντησα, καθόσον τα ανοικτά λεωφορεία δεν είναι σχεδιασμένα για τακτική συγκοινωνία, αλλά μόνο για βόλτες.
Το να δημιουργηθεί μια γραμμή παραλιακής βόλτας είναι μια νέα πρόταση. Ωστόσο, αμφιβάλλω για τη βιωσιμότητα της, αφού υπάρχει και το τραμ που είναι και πιο κοντά στην παραλία και θα έχουμε έτσι 2 ανταγωνιστικά μέσα. Περιττό να τονίσουμε ότι μια τέτοια γραμμή θα πρέπει να γίνει μόνο με τα 4 ανοικτά λεωφορεία, διαφορετικά με συμβατικά λεωφορεία δεν θα έχει νόημα.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(18-01-2011, 08:41 PM)antonis Έγραψε: ...
Το να δημιουργηθεί μια γραμμή παραλιακής βόλτας είναι μια νέα πρόταση. Ωστόσο, αμφιβάλλω για τη βιωσιμότητα της,...
Υπάρχει κάποια γραμμή της ΕΘΕΛ που να έχει ιδιαίτερο τουριστικό ενδιαφέρον;
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Βεβαίως! Τα Γ1 και Ε22 έχουν φανταστική διαδρομή! Γιατί να μην μπουν εκεί;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(19-01-2011, 12:29 AM)cmegas Έγραψε: Βεβαίως! Τα Γ1 και Ε22 έχουν φανταστική διαδρομή! Γιατί να μην μπουν εκεί;;;
Μπαίνουν όμως;
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
(19-01-2011, 08:51 AM)abc Έγραψε: Μπαίνουν όμως;
Γιατί να μην μπαίνουν; Από την στιγμή που έχουν περάσει διώροφα τουριστικά πούλμαν από τις σπηλιές του Καραμανλή, που απ' όσο θυμάμαι είναι το μόνο φυσικό "εμπόδιο" στην παραλιακή, μπορούν και αυτά.