Δημοσιεύσεις: 3.915
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
Πάντως τα περισσότερα Neoplan midi είναι ακόμα μέσα στο Βοτανικό. Ίσως έχουν διώξει κάποια αλλά τα περισσότερα είναι ακόμα μέσα φού πέρασα και τα είδα. Κάποια φαίνεται να τα έχουν μαζέψει στην επισκευαστική βάση ( ; ) και άλλα κανονικά στο πλάι. Βέβαια γίνονται εργασίες μέσα στο αμαξοστάσιο με εσκαφέα κλπ οπότε θα δείξει, ίσως φύγουν το επόμενο διάστημα.
Δημοσιεύσεις: 2.143
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(23-02-2025, 05:46 PM)ecoj Έγραψε: Πάντως τα περισσότερα Neoplan midi είναι ακόμα μέσα στο Βοτανικό. Ίσως έχουν διώξει κάποια αλλά τα περισσότερα είναι ακόμα μέσα φού πέρασα και τα είδα. Κάποια φαίνεται να τα έχουν μαζέψει στην επισκευαστική βάση ( ; ) και άλλα κανονικά στο πλάι. Βέβαια γίνονται εργασίες μέσα στο αμαξοστάσιο με εσκαφέα κλπ οπότε θα δείξει, ίσως φύγουν το επόμενο διάστημα.
Έχουν φύγει όλα τα κουφάρια κανιβαλισμενα και λίγα ακόμα που κόπηκαν τελευταία (φαντάζομαι όσα δεν έχουν βγει Φεβρουάριο)
Οι εργασίες είναι γιατί επιτέλους βάζουν φορτιστές
Δημοσιεύσεις: 3.915
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
(23-02-2025, 05:59 PM)Leon377 Έγραψε: Έχουν φύγει όλα τα κουφάρια κανιβαλισμενα και λίγα ακόμα που κόπηκαν τελευταία (φαντάζομαι όσα δεν έχουν βγει Φεβρουάριο)
Οι εργασίες είναι γιατί επιτέλους βάζουν φορτιστές
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ και γι' αυτό το ανέφερα. Πάντως οι εργασίες είναι μπροστά εκεί που παρκάρουν τα Man και τα Citaro. Σε κάθε περίπτωση αν μπουν μερικές δεκάδες ηλεκτρικά (midi ή 12μετρα) ίσως αναγκαστούν να διώξουν τα υπόλοιπα Neoplan μιας και μετά ζήτημα αν θα χωράνε όλα μέσα.
Δημοσιεύσεις: 360
Θέματα: 8
Εγγραφή: 09-02-2025
23-02-2025, 06:11 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-06-2025, 02:19 PM από F. P Transporations. Edited 1 time in total.)
Όταν λέτε ότι μερικά Neoplan Midi είναι στην επισκευαστική βάση του Βοτανικού εννοείτε οτι κάνουν συντήρηση ή επισκευάζουν τις βλάβες που έχουν να φανταστώ.
Δημοσιεύσεις: 3.915
Θέματα: 11
Εγγραφή: 24-11-2012
Εννοώ ότι απλά είναι μέσα. Δεν έχω ιδέα τι κάνουν εκεί αλλά δεν θα απέκλεια να τα έβαλαν εκεί λόγω έλλειψης χώρου.
Δημοσιεύσεις: 360
Θέματα: 8
Εγγραφή: 09-02-2025
23-02-2025, 06:20 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-02-2025, 06:48 PM από F. P Transporations. Edited 4 times in total.)
Τα Ελβονεοπλανότουβλα που σίγουρα κόπηκαν από το καλοκαίρι μέχρι τώρα είναι τα εξής:
#227, #254, #307, #309, #327, #330, #343, #384, #389.
Επίσης ίσως κόπηκαν τα εξής:
#260, #306, #333, #357, #363, #373, #380
Αυτά που έχουν παει σε νησιά είναι τα εξής:
#308, #372, #407, #409
Το #254 σταμάτησε από τον Ιούνιο του '23.
Τα παραπανω που σίγουρα κόπηκαν από το καλοκαιρι και μετά μαζί με το #254 που κόπηκε πριν 1,5 χρόνο , ίσως είναι κι αυτά που πήγαν Θροάσιο.
Δημοσιεύσεις: 2.143
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
Τα 260 306 333 363 373 380 έχουν να φανούν όντως από Γενάρη, όπως και ο 397
Το 357 από 5/2 και είναι και ο 400 που έχει να εμφανιστεί από 6/2. 340 (υπό αμφισβήτηση) 402 και 419 από 10/2, όλα τα άλλα έχουν εμφανιστεί μετά τις 10/2
Δημοσιεύσεις: 360
Θέματα: 8
Εγγραφή: 09-02-2025
23-02-2025, 09:31 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-02-2025, 09:39 PM από F. P Transporations. Edited 1 time in total.)
Όπως είχα αναφέρει το #397 το είδα στο Oasa Telematics στο 026 (ακίνητο τελικά ίσως επανέλθει στη κυκλοφορία) τη Τετάρτη μαζί με το #392 που είδα από κοντά στο 025 στη πλατεία Ελευθερίας.
Όποτε δεν αποκλείεται να δούμε και το #397 σε δρομολόγιο.
Δημοσιεύσεις: 279
Θέματα: 4
Εγγραφή: 27-07-2022
24-02-2025, 03:48 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-02-2025, 03:49 PM από Pantelis Tsigas.)
Περνώντας χθες από Περιφερειακή Αιγάλεω, παρατήρησα στην σειρά πίσω πίσω στο Θριάσιο, υπήρχαν τρεις τσιμεντόλιθοι με πινακίδες και καθρέφτες κανονικότατα. Δεν μπόρεσα να δω αριθμούς γιατί ήταν μακρινή η απόσταση, πρόλαβα και είδα όμως ότι είναι άθικτα και με κάθε μικρή λεπτομέρεια ακόμα πάνω του.
Δημοσιεύσεις: 362
Θέματα: 7
Εγγραφή: 17-06-2023
Θα μπορούσαν να δοθούν περισσότεροι τσιμεντόλιθοι σε απομακρυσμένους δήμους (νησιωτικούς και ορεινούς), αντί να αφεθούν στην τύχη τους στο Θριάσιο και ουσιαστικά να πεταχτούν/καταστραφούν.