Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Neoplan ΕΛΒΟ C97.4007
#81
Γενικά η οριστική απόσυρση μπορεί να πάρει αρκετά παραπάνω από όσο περιμένουμε. Μόλις τα βγάλει η γνωστή εφαρμογή ''ΣΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ'' τότε έχει γίνει η παράδωση πινακίδων.

Παράδειγμα τα δίπορτα Ν2 του Βοτανικού σταμάτησαν να κυκλοφορούν καθημερινά στις 10 με 11 Ιουλίου αλλά έκαναν κάποιες σποραδικές εμφανίσεις τους επόμενους μήνες με την τελευταία στις 3 Οκτωβρίου ενώ παρέμεναν ενεργά και ασφαλισμένα μέχρι τέλος του έτους που φαίνεται πως περέδωσαν πινακίδες.
Απάντηση
#82
(18-02-2025, 09:30 PM)ecoj Έγραψε: Γενικά η οριστική απόσυρση μπορεί να πάρει αρκετά παραπάνω από όσο περιμένουμε. Μόλις τα βγάλει η γνωστή εφαρμογή ''ΣΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ'' τότε έχει γίνει η παράδωση πινακίδων.

Παράδειγμα τα δίπορτα Ν2 του Βοτανικού σταμάτησαν να κυκλοφορούν καθημερινά στις 10 με 11 Ιουλίου αλλά έκαναν κάποιες σποραδικές εμφανίσεις τους επόμενους μήνες με την τελευταία στις 3 Οκτωβρίου ενώ παρέμεναν ενεργά και ασφαλισμένα μέχρι τέλος του έτους που φαίνεται πως περέδωσαν πινακίδες.
Έχω την εντύπωση πάντως ότι μερικές φορές η γνωστή εφαρμογή κολλάει λίγο και δεν τα βγάζει αμέσως (δεν λέω για τα δίπορτα αλλά για άλλες περιπτώσεις)
Απάντηση
#83
Αυτό που έχω παρατηρήσει στα Neoplan Midi  είναι ότι αρκετά απ' αυτά έχει αντικαταστηθεί το τιμόνι με ένα άλλο τιμόνι μάρκας ΜΑΝ από άγνωστο όχημα , υπάρχουν και κάποια βέβαια που έχουν αυθεντικό τιμόνι,το έχω δει απο το Σεπτέμβριο του 2021 κι επίσης οι πίσω τροχοί που είναι με μονό λάστιχο είναι αρκετά πιο βαθιά μέσα από τους θόλους κι οι μπροστινοί, αλλά οι πίσω λίγο περισότερο
Απάντηση
#84
(18-02-2025, 11:12 PM)F. P Transporations Έγραψε: Αυτό που έχω παρατηρήσει στα Neoplan Midi  είναι ότι αρκετά απ' αυτά έχει αντικαταστηθεί το τιμόνι με ένα άλλο τιμόνι μάρκας ΜΑΝ από άγνωστο όχημα , υπάρχουν και κάποια βέβαια που έχουν αυθεντικό τιμόνι,το έχω δει απο το Σεπτέμβριο του 2021 κι επίσης οι πίσω τροχοί που είναι με μονό λάστιχο είναι αρκετά πιο βαθιά μέσα από τους θόλους κι οι μπροστινοί, αλλά οι πίσω λίγο περισότερο
Όντως, θυμάμαι την #372 όταν έμπαινα μερικές φορές στο 891 και κοιτούσα το τιμόνι ήταν με μάρκα ΜΑΝ που τώρα συνεχίζει τη καριέρα του στην Κάλυμνο
Απάντηση
#85
Τη καλημέρα μου σε όλους σας!!
Σήμερα κυκλοφορούν 3 Neoplan Midi
#392, #397 στο 025-026 , το #397 είχε να κυκλοφορήσει σχεδόν 1 μήνα. 
#410 στο 605.
Απάντηση
#86
Μόλις τώρα είδα το Neoplan Midi #392 στο 025 στη πλατεία Ελευθερίας
Απάντηση
#87
Στη διαύγεια έχουν ανέβει οι εξής παραχωρήσεις των τσιμεντόλιθων:
• 308 και 372 στην Κάλυμνο
• 407 στην Κάσο και
• 409 στην Κάρπαθο
Απάντηση
#88
Καλή τους σταδιοδρομία, να τα προσέχουν και να τα κρατούν σε άριστη κατάσταση.
Τα Neoplan Midi #308, #372, #409 είχαν περάσει φαναρτζοδουλειά, φανοποιοία κι ήταν σε καλύτερη κατάσταση σε σχέση με τα υπόλοιπα, (όχι ότι τα υπόλοιπα ήταν ταλεπωρημένα και διαβρωμένα), απλά αυτά τα 3 είναι ένα κλίκ παρπάνω.
Το #407 επί ΟΣΥ ήταν ψιλοάθλιο καθώς ήταν διαβρωμένο και είχε σαπίλα στο αμάξωμα, αλλά καλή του σταδιοδρομία στη Κάσο. 
Επίσης αναμένεται να πάνε κι αλλά σε Νησιά κι αν ναι πόσα;
Απάντηση
#89
(19-02-2025, 11:01 PM)F. P Transporations Έγραψε: Καλή τους σταδιοδρομία, να τα προσέχουν και να τα κρατούν σε άριστη κατάσταση.
Τα Neoplan Midi #308, #372, #409 είχαν περάσει φαναρτζοδουλειά, φανοποιοία κι ήταν σε καλύτερη κατάσταση σε σχέση με τα υπόλοιπα, (όχι ότι τα υπόλοιπα ήταν ταλεπωρημένα και διαβρωμένα), απλά αυτά τα 3 είναι ένα κλίκ παρπάνω.
Το #407 επί ΟΣΥ ήταν ψιλοάθλιο καθώς ήταν διαβρωμένο και είχε σαπίλα στο αμάξωμα, αλλά καλή του σταδιοδρομία στη Κάσο. 
Επίσης αναμένεται να πάνε κι αλλά σε Νησιά κι αν ναι πόσα;
Ίσως στειλουν σε Κω και Ρόδο αλλά δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα
Απάντηση
#90
Thanks!!!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)