Δημοσιεύσεις: 1.307
Θέματα: 5
Εγγραφή: 01-01-2015
Και ενώ η δρομολόγηση στον άσσο και με φάλαινες αποτελεί καθημερινό φαινόμενο, μπήκα προχθές στο τελευταίο με την 6092 και έπαθα πλάκα!
Μέσα έλαμπε, από οροφή, πάτωμα, πλαστικά, θέσεις από γκαζιέρα, ποιότητα κυλισης και ανάρτηση ήταν λες και ήταν καινούργιο!
Και εκεί φαίνεται η τεράστια διαφορά με κάτι φάλαινες του ΑΜ ΠΕΙ ειδικά παλιά, που ήταν απαράδεκτες..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 360
Θέματα: 8
Εγγραφή: 09-02-2025
Καλημέρα σε όλους σας!!
Ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα σχετικά με τη κατάσταση των τρόλεϊ ΕΛΒΟ Neoplan N6014 (Σειρά 6000) που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή, μετά και το οριστικό τέλος των ΕΛΒΟ Neoplan Midi C97 N4007 που θα έρθει σε λίγες μέρες, τα συγκεκριμένα οχήματα τρόλεϊ και τα Midi είναι παρεμεφερί με πολλά κοινά μεταξύ τους , όπως ζάντες, εσωτερικό, φαναρια κλπ.
Αυτή τη στιγμή ο αριθμός των Τρόλεϊ Neoplan 6000 που κυκλοφορεί είναι 37 και είναι τα εξής
#6010, #6012, #6015, #6030, #6035, #6036, #6039, #6048, #6049, #6050, #6051, #6056, #6057, #6058, #6060, #6068, #6069, #6071, #6073, #6075, #6078, #6079, #6083, #6084, #6088, #6089, #6090, #6092, #6095, #6097, #6098, #6101, #6102, #6103, #6109, #6110, #6111
Κυκλοφορούν κυρίως στις γραμμές του Πειραιά 16,17,20 και σε μια γραμμή της Αθήνας τη γραμμή 21,
Επίσης κυκλοφορούν υπέρ σπάνια σε γραμμές του ρουφ όπου στεγάζονται και απ' όπου βγαινουν τα 16,17,20,21
Δημοσιεύσεις: 9
Θέματα: 0
Εγγραφή: 05-11-2024
Καλησπέρα, έχει ακουστεί τίποτα για απόσυρση των τρόλλεϋ σειράς 6000; Θεωρώ πως η Φιλαδέλφεια θα μπορούσε να στείλει κάποια οχήματα κάτω για τις γραμμές του Πειραιά για να ομορφύνει η εικόνα του λιμανιού
Δημοσιεύσεις: 360
Θέματα: 8
Εγγραφή: 09-02-2025
16-02-2025, 04:28 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-04-2025, 07:26 PM από F. P Transporations. Edited 2 times in total.)
Καλησπέρα!!
Εγώ πρoσωπικά, δεν έχω ακούσει κάτι, ούτε έχω διαβάσει κάτι για οριστική απόσυρση, ή να απομείνουν ελάχιστα απ αυτά (10 παρ. Χάρη) από τα 37 που έχουν μείνει, αλλά όπως εχουμε πει και σε άλλο ποστ του φόρουμ, θα γίνει διαγωνισμός για 175 με 200 καινουρια τρόλεϊ και τότε τα Τρόλεϊ Neoplan 6000 θα αποσυρθούν, παρέα μαζί με τα Vanhool 7000, τουλάχιστον αυτό διάβασα σε site, Διαγωνισμός καινούριων τρόλει ,παράδωσή τους μετά το διαγωνισμό και απόσυρση Νeoplan 6000 και Vanhool 7000
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
16-02-2025, 05:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-02-2025, 05:13 PM από Man Lion's city. Edited 2 times in total.)
Καλά ας πάρουν πρώτα οδηγούς. Γιατί όταν το πρωί έχει 10/14 τρόλεϊ και το μεσημέρι τα 6 σχολανε και έχει 4/14, δεν φταίνε τα οχήματα αλλά οι οδηγοί
Υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε ο Κόκκινος μύλος να βγάζει 3~17, 5~15, 6~10, 10~12, 11~12, 14~12, 15~6, 21~2. Δηλαδή τουλάχιστον 87 τρόλεϊ και με τις εφεδρείες γύρω στα 110. Τώρα λειτουργικά έχει περίπου 100 τα οποία φτάνουν να καλύψουν τις υπάρχουσες γραμμές καθώς τις καθημερινές βγάζει μαξ 55 έξω και με τις εφεδρείες 70. Οπότε θα μπορούσαν να στείλουν 30 οχήματα για να φύγουν τα 6χιλιαρα, μόνο αν συμβιβαστούμε ότι και επίσημα όλες οι γραμμές θα περνάν ανά μία ώρα, αλλά με κανονική συχνότητα σίγουρα δεν βγαίνει
Δημοσιεύσεις: 2.139
Θέματα: 5
Εγγραφή: 05-01-2023
(16-02-2025, 05:12 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Καλά ας πάρουν πρώτα οδηγούς. Γιατί όταν το πρωί έχει 10/14 τρόλεϊ και το μεσημέρι τα 6 σχολανε και έχει 4/14, δεν φταίνε τα οχήματα αλλά οι οδηγοί
Υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε ο Κόκκινος μύλος να βγάζει 3~17, 5~15, 6~10, 10~12, 11~12, 14~12, 15~6, 21~2. Δηλαδή τουλάχιστον 87 τρόλεϊ και με τις εφεδρείες γύρω στα 110. Τώρα λειτουργικά έχει περίπου 100 τα οποία φτάνουν να καλύψουν τις υπάρχουσες γραμμές καθώς τις καθημερινές βγάζει μαξ 55 έξω και με τις εφεδρείες 70. Οπότε θα μπορούσαν να στείλουν 30 οχήματα για να φύγουν τα 6χιλιαρα, μόνο αν συμβιβαστούμε ότι και επίσημα όλες οι γραμμές θα περνάν ανά μία ώρα, αλλά με κανονική συχνότητα σίγουρα δεν βγαίνει Τα 9χιλιαρα 21 δεν βγαίνουν από Ρουφ; Νομίζω έχουν λίγα μέσα
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(16-02-2025, 05:15 PM)Leon377 Έγραψε: Τα 9χιλιαρα 21 δεν βγαίνουν από Ρουφ; Νομίζω έχουν λίγα μέσα Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έχω παρατήσει τα νούμερα για να δω αν είναι τα ίδια. Σε κάθε περίπτωση είτε βγαίνουν από Κόκκινο μύλο, είτε από Ρουφ δεν αλλάζει το αποτέλεσμα, καθώς είτε χάνει 2 οχήματα στο 21, είτε χάνει 2 οχήματα χωρίς το 21
Δημοσιεύσεις: 361
Θέματα: 7
Εγγραφή: 17-06-2023
(16-02-2025, 04:28 PM)F. P Transporations Έγραψε: Καλησπέρα!!
Εγώ πρισωπικά, δεν έχω ακούσει κάτι, ούτε έχω διαβάσει κάτι για οριστική απόσυρση, ή να απομείνουν ελάχιστα απ αυτά (10 παρ. Χάρη) από τα 37 που έχουν μείνει, αλλά όπως εχουμε πει και σε άλλο ποστ του φόρουμ, θα γίνει διαγωνισμός για 175 με 200 καινουρια τρόλεϊ και τότε τα Τρόλεϊ Neoplan 6000 θα αποσυρθούν, παρέα μαζί με τα Vanhool 7000, τουλάχιστον αυτό διάβασα σε site, Διαγωνισμός καινούριων τρόλει ,παράδωσή τους μετά το διαγωνισμό και απόσυρση Νeoplan 6000 και Vanhool 7000
Δεν αναμένεται σύντομα διαγωνισμός προμήθειας τρόλλεϊ, ενώ το σενάριο μίσθωσης (leasing) έχει αποκλειστεί από την πρώτη στιγμή. Τα σαιτ μπορεί να γράφουν διάφορα αλλά άμα δεν δούμε Τεύχη Διαγωνισμού δεν πιστεύω τίποτα. Μακάρι να βγω λάθος και να μας κάνουν καμία έκπληξη, όπως με τον ξαφνικό διαγωνισμό για τα 125 ηλεκτρικά λεωφορεία, αλλά δεν νομίζω. Για αρχή ας βρουν οδηγούς και ας ανατάξουν τα οχήματα που είναι στα αμαξοστάσια. Άραγε από τους 303 οδηγούς που προκρίθηκαν για πρόσληψη (ή και από τους παλιούς, μιας και είναι ευκαιρία για εκπαιδεύσεις), πόσοι προβλέπεται να πάνε στα τρόλλεϊ;
Δημοσιεύσεις: 9
Θέματα: 0
Εγγραφή: 05-11-2024
(16-02-2025, 05:12 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Καλά ας πάρουν πρώτα οδηγούς. Γιατί όταν το πρωί έχει 10/14 τρόλεϊ και το μεσημέρι τα 6 σχολανε και έχει 4/14, δεν φταίνε τα οχήματα αλλά οι οδηγοί
Υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε ο Κόκκινος μύλος να βγάζει 3~17, 5~15, 6~10, 10~12, 11~12, 14~12, 15~6, 21~2. Δηλαδή τουλάχιστον 87 τρόλεϊ και με τις εφεδρείες γύρω στα 110. Τώρα λειτουργικά έχει περίπου 100 τα οποία φτάνουν να καλύψουν τις υπάρχουσες γραμμές καθώς τις καθημερινές βγάζει μαξ 55 έξω και με τις εφεδρείες 70. Οπότε θα μπορούσαν να στείλουν 30 οχήματα για να φύγουν τα 6χιλιαρα, μόνο αν συμβιβαστούμε ότι και επίσημα όλες οι γραμμές θα περνάν ανά μία ώρα, αλλά με κανονική συχνότητα σίγουρα δεν βγαίνει Αν υποθέσουμε ότι χρειάζεται τις καθημερινές 5 οχήματα την ημέρα μαξ το 20 και άλλα 5 το 17, αλλα 3 το 16 και άλλα 5-6 το 21 (+2 9000 που έχει πάντα και ίσως κανένα 7000), σύνολο 19 οχήματα. Θεωρώ αν κατεβάσει ο μύλος 25 8000 τρόλλεϋ για τον Πειραιά, δεν θα υπάρχει θέμα με τις γραμμές του αν όπως λες βγαζει γύρω στα 70 οχήματα...εξάλλου οι γραμμές 3,6 παίρνουν και 9000 τρόλλεϋ και οι 10,14 μόνο 9000
Δημοσιεύσεις: 1.031
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(17-02-2025, 12:49 AM)Johnny Έγραψε: Αν υποθέσουμε ότι χρειάζεται τις καθημερινές 5 οχήματα την ημέρα μαξ το 20 και άλλα 5 το 17, αλλα 3 το 16 και άλλα 5-6 το 21 (+2 9000 που έχει πάντα και ίσως κανένα 7000), σύνολο 19 οχήματα. Θεωρώ αν κατεβάσει ο μύλος 25 8000 τρόλλεϋ για τον Πειραιά, δεν θα υπάρχει θέμα με τις γραμμές του αν όπως λες βγαζει γύρω στα 70 οχήματα...εξάλλου οι γραμμές 3,6 παίρνουν και 9000 τρόλλεϋ και οι 10,14 μόνο 9000 Υπάρχουν γύρω στα 100 διαθέσιμα, κανονικά θα έπρεπε να βγαίνουν 87 και με τις εφεδρείες 110.
Οπότε εδώ οριακά θα έφταναν για τον Κόκκινο μύλο αν υπήρχε πλήρη επάνδρωση. Τώρα αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αυξηθούν τα τραγικά αυτά δρομολόγια και ότι 3+6+10+14 θα βγουν με 30 νταλίκες και 5 12μετρα, θα περισσέψουν γύρω στα 25 τρόλεϊ που θα μπορούν να καλύψουν τον Πειραιά. Όμως έτσι πρώτον ο Κόκκινος μύλος θα μείνει με 5 νταλίκες εφεδρεία και κανένα 12μετρο (!) και δεύτερον όπως είπα και πριν θα πρέπει να γίνει και επίσημα κανονικότητα ότι οι γραμμές θα έχουν ελλείψεις 40% και συχνότητα ανά μία ώρα, καθώς και οδηγοί να προσληφθούν έπειτα δεν θα υπάρχουν οχήματα για κάτι καλύτερο
|