Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ από τα ΚΤΕΛ
Περισσότερα οχήματα χρειάζεται το 122 ή το 171; Και οι δύο γραμμές θα παίρνουν μόνο νταλίκες όλο το χρόνο;
Απάντηση
(08-10-2024, 12:47 AM)Crabman Έγραψε: Περισσότερα οχήματα χρειάζεται το 122 ή το 171; Και οι δύο γραμμές θα παίρνουν μόνο νταλίκες όλο το χρόνο;
Το 122 χρειάζεται τουλάχιστον 3 παραπάνω
Απάντηση
Επί ΟΑΣΑ το 122 είναι ΚΑΘ 8, ΣΑΒ 7, ΚΥΡ 5 οχήματα και 171 ΚΑΘ 6, ΣΑΒ 4, ΚΥΡ 3
Απάντηση
Από την Δευτέρα 14 Οκτωβρίου, οι γραμμές των Τ.ΖΗΡ (503, 507, 509, 509Β, 535, 535Α, 536), 504 και 724/5/6 θα εκτελούνται με οχήματα της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής.
Απάντηση
(08-10-2024, 10:57 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Επί ΟΑΣΑ το 122 είναι ΚΑΘ 8, ΣΑΒ 7, ΚΥΡ 5 οχήματα και 171 ΚΑΘ 6, ΣΑΒ 4, ΚΥΡ 3
Το 171 στην νέα σύμβαση έχει 7 οχήματα Καθ (και λειτουργεί ήδη έτσι) και το 122 9.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(11-10-2024, 05:46 PM)MrVanHool Έγραψε: Το 171 στην νέα σύμβαση έχει 7 οχήματα Καθ (και λειτουργεί ήδη έτσι) και το 122 9.
Πάντως στις ώρες αιχμής έχει όπως επί ΟΣΥ 6 οχήματα με 85 λεπτά κύκλο.
Στις άλλες γραμμές, το θετικό είναι ότι πλέον τηρούνται τα ωράρια στα 115/116/117 και 308/330 (αν και στο 330 καθημερινές κόπηκε το ένα όχημα απόγευμα), που είχαν θέμα καθώς έχουν μειωθεί οι καθυστερήσεις, λίγο μένει ακόμα το 302 που ειδικά από το απόγευμα τα 45 λεπτά είναι λίγα. Εντύπωση επίσης κάνει το 319 που ενώ γενικά έχει αυξηθεί αρκετά η συχνότητα, καθημερινές το πρωί έχει 07:05-07:30-07:40 αλλά και 12:40-13:15 προγραμματισμένο καθημερινά
Απάντηση
(11-10-2024, 06:01 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Πάντως στις ώρες αιχμής έχει όπως επί ΟΣΥ 6 οχήματα με 85 λεπτά κύκλο.
Στις άλλες γραμμές, το θετικό είναι ότι πλέον τηρούνται τα ωράρια στα 115/116/117 και 308/330 (αν και στο 330 καθημερινές κόπηκε το ένα όχημα απόγευμα), που είχαν θέμα καθώς έχουν μειωθεί οι καθυστερήσεις, λίγο μένει ακόμα το 302 που ειδικά από το απόγευμα τα 45 λεπτά είναι λίγα. Εντύπωση επίσης κάνει το 319 που ενώ γενικά έχει αυξηθεί αρκετά η συχνότητα, καθημερινές το πρωί έχει 07:05-07:30-07:40 αλλά και 12:40-13:15 προγραμματισμένο καθημερινά
Το Καρτ.3 του 171 κάνει 06:10 και 07:30 και σχολάει και μετά μένει με 6 οχήματα έως το βράδυ.

Στο 302 από την προηγούμενη Δευτέρα, δώσαμε, σε συνεργασία με το Τμήμα Δρομολόγησης του Οργανισμού, 60 λεπτά στην πρωινή αιχμή 07:00-09:00 γιατί είδαμε αρκετές καθυστερήσεις.

Στο 319, τώρα που πέρασε επίσημα στον έλεγχο μας, ενεργοποιήθηκε το δρομολόγιο των 13:00 ως ειδικό στην επιστροφή μέσω 3ου Γυμνασίου Παλλήνης.

Και έχουμε και συνέχεια, έχει πολύ θέματα να λύσουμε ακόμα. Έρχονται ιδρύσεις, καταργήσεις στάσεων, διαδρομών, πολλά..
Απάντηση
Από την Παρασκευή 1/11 η γραμμή "122 Στ.Αργυρούπολη - Σαρωνίδα " θα εκτελείται από την Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής και παράλληλα οι γραμμές 051 και 052 επιστρέφουν στην ΟΣΥ.
Απάντηση
«Συμπληρωματική Σύμβαση της υπ. αριθμ. 51/2024 μεταξύ ΟΑΣΑ Α.Ε. και Κ.Τ.Ε.Λ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α.Ε με αντικείμενο την «Παροχή Υπηρεσιών Επιβατικών Μεταφορών με Αστικά Λεωφορεία στη Δυτική Αττική» από 1.1.2025 μέχρι 28.4.2025.»

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/92ΛΘ46ΨΧΕ3-Γ09

EDIT 12/04/2025: Η σύμβαση υπεγράφει την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024 και πήρε τον αριθμό 126/2024 (ΑΔΑΜ: 24SYMV016054323), ενώ τελικά αφορούσε μόνο 28 από τις 38 περιαστικές γραμμές του τμήματος Β (Δυτική Αττική) καθώς οι υπόλοιπες 10 είχαν ήδη αναληφθεί από την Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής στα πλαίσια εκτέλεσης των συμβάσεων 81/2024 και 96/2024.
Απάντηση
(20-12-2024, 01:11 PM)Crabman Έγραψε: «Συμπληρωματική Σύμβαση της υπ. αριθμ. 51/2024 μεταξύ ΟΑΣΑ Α.Ε. και Κ.Τ.Ε.Λ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Α.Ε με αντικείμενο την «Παροχή Υπηρεσιών Επιβατικών Μεταφορών με Αστικά Λεωφορεία στη Δυτική Αττική» από 1.1.2025 μέχρι 28.4.2025.»

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/92463-09


EDIT 12/04/2025: Η σύμβαση υπεγράφει την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024 και πήρε τον αριθμό 126/2024 (ΑΔΑΜ: 24SYMV016054323), ενώ τελικά αφορούσε μόνο 28 από τις 38 περιαστικές γραμμές του τμήματος Β (Δυτική Αττική) καθώς οι υπόλοιπες 10 είχαν ήδη αναληφθεί από την Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής στα πλαίσια εκτέλεσης των συμβάσεων 81/2024 και 96/2024.

Η Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής (Συγκοινωνίες ΑΕ) έχει αναλάβει το τμήμα Α της Ανατολικής Αττικής από τις 26/08/2024 όπου δρομολόγησε και τα πρώτα 30 νέα λεωφορεία (ή από τις 30/07/2024 όπου υπεγράφει η σύμβαση 80/2024). Περιλαμβάνει 25 γραμμές (26 με το 309Β) με 96 οχήματα (λογικά 97 με το 309Β). Το τμήμα Β της Δυτικής Αττικής με 38 γραμμές και 115 οχήματα γιατί δεν το αναλαμβάνει ακόμα και γίνονται επαλαμβανόμενες συμβάσεις λίγων μηνών; Παραπάνω η σύμβαση για το 1ο τετράμηνο του 2025 και παρακάτω οι κινήσεις για ένα ακόμα τρίμηνο.

Απόφαση ΔΣ για νέο διαγωνισμό με τίτλο «Παροχή υπηρεσιών επιβατικών μεταφορών με αστικά λεωφορεία στη Δυτική Αττική, διάρκειας από 29.04.2025 έως 29.07.2025»:
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΨΥΙΙ46ΨΧΕ3-Μ73

Διακύρηξη 3/2025 (ΑΔΑΜ: 25PROC016367430)
Περίληψη: 
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/Ψ8Χ546ΨΧΕ3-Δ4Θ

Επίσης:
1ον: Περίεργο που έχουν δρομολογήσει μέρος από τα νέα οχήματα, ενώ οι συμβάσεις δεν το απαιτούν.
2ον: Περίεργο που η σύμβαση που ετοιμάζεται τώρα αφορά μόνο 13 γραμμές με 30 λεωφορεία και όχι και τις 38 με τα 115 οχήματα (105+10 εφεδρίες). 

ΥΓ. Θα έβγαζε περισσότερο νόημα η Κοινοπραξία να έχει αναλάβει και το τμήμα της Δυτικής Αττικής καιρό τώρα και γι' αυτό να έχουν δρομολογηθεί τα ΜΑΝ και τα Temsa (το σύνολο των 115 νέων οχημάτων πρέπει να έχει δρομολογηθεί έως 1 χρόνο μετά την δρομολόγηση του 1ου οχήματος) και αυτές οι 13 γραμμές να είναι καινούργιες γραμμές προς ανάθεση (είτε υπάρχουσες που τις έχει η ΟΣΥ είτε και καινούργιες πχ προς Μέγαρα). Ωστόσο αυτή την υπόθεση μου δεν μπορώ να την επαληθεύσω από κάπου συγκεκριμένα και επίσημα.

Όποιος ξέρει ας μας διαφωτίσει!
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα:

#
Reset
R
G
B
H
S
B
SAVE