Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Πάντως το πρωί όσες φορές έχει χρειαστεί να τον χρησιμοποιήσω στις 8:30 από τον Περισσό, απλά δεν υπάρχει περίπτωση σχεδόν να χωρέσεις και πολλές φορές είναι επιβάτες που λένε περιμένουν ήδη 2-3 τρένα και συνήθως περνάει ένα 9 λεπτά. Η μόνη λύση για κέντρο είναι το τρόλεϊ και μάλιστα το 6 από Αχαρνών είναι σχετικά νορμάλ αν έχει περάσει και ένα Β9 σε διάστημα 10 λεπτών. Από Πατησίων δεν χωράς έπειτα από τα Άνω Πατήσια καθώς το 608 έχει ανά 11-12 λεπτά εκείνη την ώρα και όλα τα τρόλεϊ είναι εξαφανισμένα (πχ στο 3 συνήθως 07:57-08:28-09:10). Αν και λίγο οφ τοπικ τα τρόλεϊ, σημασία έχει ότι γενικά για να μετακινήσεις το πρωί είτε με την γραμμή 1, είτε γενικά πρέπει να είσαι τυχερός
Απάντηση
Ειδικά στην γραμμή 1, η συχνότητα είναι πλέον jack pot. Πλέον η νέα συχνότητα είναι κάθε 6', σε μία γραμμή με 25 χλμ μήκος και 24 σταθμούς (τους περισσότερους από όλες τις γραμμές εντός του αστικού ιστού) δηλαδή στην αιχμή 10 δρομολόγια την ώρα.

Συμπληρωματικά έρχεται ο κακός συγχρονισμός που συχνά στην μία κατεύθυνση έχουμε συρμό ανά 3-4΄και στην άλλη ανά 9-12'.

Εκδοτήρια επανδρωμένα δεν υπάρχουν από τα Κάτω Πατήσια μέχρι την Κηφισιά.

Η γραμμή στο τμήμα Νέο Φάληρο - Πειραιάς δεν ανακαινίστηκε το 2004 γιατί θα προχωρούσε η υπογειοποίηση και μετά από 20 χρόνια οι συρμοί κινούνται για 2 χλμ με ταχύτητα κάτω από 25 χλμ έναντι των 50-60 στο υπόλοιπο δίκτυο.

Ολόκληρες εξαγγελίες και άρθρα για την επιστροφή του ωραρίου των γραμμών 2 & 3 μέχρι τις 2:00, το τραμ μέχρι την 1:30 και η γραμμή 1 κρατάει το 12:15 με υπερβολικό ζήλο. Έχω προσπαθήσει πολλές φορές με διάφορα κανάλια να ζητήσω την επέκταση (απευθείας, υπουργείο, δήμους) και κάθε φορά λαμβάνω γενική απάντηση ότι η λειτουργία δεν μπορεί να επεκταθεί, χωρίς αιτιολογία και χωρίς πλάνο ανάπτυξης ενώ κατά στιγμές επέκταση έχει γίνει (συναυλίες ΟΑΚΑ κ.α.). 

Γενικά η νοοτροπία του παλιού ΗΣΑΠ και του διαχωρισμού κρατάει δυνατά με πολύ κακή επιβατική εμπειρία ενώ η κίνηση αυξάνεται και τα κόστη ανεβαίνουν.
Απάντηση
(01-11-2024, 02:23 PM)sgkatsos Έγραψε: Γενικά η νοοτροπία του παλιού ΗΣΑΠ και του διαχωρισμού κρατάει δυνατά με πολύ κακή επιβατική εμπειρία ενώ η κίνηση αυξάνεται και τα κόστη ανεβαίνουν.

Ούτε καν παλιού ΗΣΑΠ, ο ΗΣΑΠ πριν το 2009 θυμάμαι ότι είχε δρομολόγια τις ώρες αιχμής ανά 2'-3'.

Επίσης, είναι ιδέα μου ή βλέπω περισσότερους συρμούς Alstom στην γραμμή 1;

Ξέρεις κανείς τι γίνεται με την ανακαίνιση των συρμών 8ης παραλαβής; Πάγωσε τελείως;
Απάντηση
Τι θα γίνει το μετρό την Τετάρτη που θα είναι η απεργία;
Απάντηση
Η κατάσταση με τις πόρτες του μετρό μπορεί να γίνει ανυπόφορη. Σήμερα 8:00 στο Αιγάλεω φυσκα ο συρμός . Οι πόρτες δεν άνοιγαν και δεν μπορούσαμε να βγούμε. Τελικά βγήκαμε ελαιώνα και ευτυχώς ήρθε το άλλο προς δημοτικό θέατρο.  Μετά από τον κλιματισμό θα έχουμε έλλειψη και σε πόρτες στους συρμούς  Wink
Απάντηση
Με 4 νταλίκες το Α2 18.30 απόγευμα Δευτέρας
Απάντηση
Κυριακή μεσημέρι, γραμμή 3, το ένα τρένο με αναμονή 10 λεπτά και το επόμενο σε 23. Έφτασε Πανόρμου (προς Πειραιά) ήδη γεμάτο, αλλά κατάφερα να μπω μέσα, πάνω στην πόρτα. 2 στάσεις μετά, στον Ευαγγελισμό, βγήκα έξω για να βγει ο κόσμος και τελικά έμεινα... απέξω. Έτρεξαν όλοι να μου πάρουν τη θέση, πάνω στην πόρτα. :p Τελικά ανέβηκα πάνω και πήρα λεωφορείο για Σύνταγμα, το 221, το οποίο ήταν επίσης ασφυκτικά γεμάτο. Τραγική κατάσταση.
Απάντηση
Κάποιος έχει πέσει στη γραμμή 3 και γίνεται κυκλοφορία συρμών μεταξύ Δημοτικό θέατρο-Κατεχάκη και Αγία Παρασκευή-Πλακεντίας
Για αεροδρόμιο μόνο λεωφορεία

Κοτσαρανε και μια προσωρινή λεωφορειακή γραμμή Κατεχάκη-Χαλανδρι
Απάντηση
Αυτοκτονία στο σταθμό Εθνική Άμυνα, μάλλον στη γραμμή προς Αεροδρόμιο. Ιδίως στην εθνική άμυνα που έχει κεντρική αποβάθρα και αλλαγές τροχιάς δεν μπορούσε να γίνει κάπως αλλιώς άραγε;
Απάντηση
Λοιπόν ήμουν Κατεχάκη από 13.00 ως 14.00 για να δω την κατάσταση. Τώρα αποκαταστάθηκε

Απολογισμός

Σε μια ώρα ήρθαν μόνο 2 ειδικά δρομολόγια, το αγκόρα 739 που κάθησε δέκα λεπτά αραχτό κάτω από τη γέφυρα και μετά έφυγε και το 6268

Σφαγή φυσικά έγινε στις GN του Β5 και σε ηλεκτρικό και κροσγουει του Α5

Κόσμος προσπάθησε έντονα να μπει σε ένα Χ95 και τελικά κάποιοι τα κατάφεραν. Το επόμενο Χ95 αρνήθηκε να σταματήσει σαφώς ενημερωμένο για το τι έγινε στο προηγούμενο

Τα 418 ερχόντουσαν Κατεχάκη. Τα 416 όχι

Κάποια φάση ήρθε το 6283 ειδικό δρομολόγιο αλλά ήταν τελικά 036 που έπιανε και ο οδηγός άραξε κάνα δεκάλεπτο αφετηρία μέχρι να το αλλάξει με αποτέλεσμα να μπερδεύτουν περίπου 300 νοματαιοι

Μια κυρία έψαχνε με αγωνία το 400
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)