Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Πάντως το πρωί όσες φορές έχει χρειαστεί να τον χρησιμοποιήσω στις 8:30 από τον Περισσό, απλά δεν υπάρχει περίπτωση σχεδόν να χωρέσεις και πολλές φορές είναι επιβάτες που λένε περιμένουν ήδη 2-3 τρένα και συνήθως περνάει ένα 9 λεπτά. Η μόνη λύση για κέντρο είναι το τρόλεϊ και μάλιστα το 6 από Αχαρνών είναι σχετικά νορμάλ αν έχει περάσει και ένα Β9 σε διάστημα 10 λεπτών. Από Πατησίων δεν χωράς έπειτα από τα Άνω Πατήσια καθώς το 608 έχει ανά 11-12 λεπτά εκείνη την ώρα και όλα τα τρόλεϊ είναι εξαφανισμένα (πχ στο 3 συνήθως 07:57-08:28-09:10). Αν και λίγο οφ τοπικ τα τρόλεϊ, σημασία έχει ότι γενικά για να μετακινήσεις το πρωί είτε με την γραμμή 1, είτε γενικά πρέπει να είσαι τυχερός
Απάντηση
Ειδικά στην γραμμή 1, η συχνότητα είναι πλέον jack pot. Πλέον η νέα συχνότητα είναι κάθε 6', σε μία γραμμή με 25 χλμ μήκος και 24 σταθμούς (τους περισσότερους από όλες τις γραμμές εντός του αστικού ιστού) δηλαδή στην αιχμή 10 δρομολόγια την ώρα.

Συμπληρωματικά έρχεται ο κακός συγχρονισμός που συχνά στην μία κατεύθυνση έχουμε συρμό ανά 3-4΄και στην άλλη ανά 9-12'.

Εκδοτήρια επανδρωμένα δεν υπάρχουν από τα Κάτω Πατήσια μέχρι την Κηφισιά.

Η γραμμή στο τμήμα Νέο Φάληρο - Πειραιάς δεν ανακαινίστηκε το 2004 γιατί θα προχωρούσε η υπογειοποίηση και μετά από 20 χρόνια οι συρμοί κινούνται για 2 χλμ με ταχύτητα κάτω από 25 χλμ έναντι των 50-60 στο υπόλοιπο δίκτυο.

Ολόκληρες εξαγγελίες και άρθρα για την επιστροφή του ωραρίου των γραμμών 2 & 3 μέχρι τις 2:00, το τραμ μέχρι την 1:30 και η γραμμή 1 κρατάει το 12:15 με υπερβολικό ζήλο. Έχω προσπαθήσει πολλές φορές με διάφορα κανάλια να ζητήσω την επέκταση (απευθείας, υπουργείο, δήμους) και κάθε φορά λαμβάνω γενική απάντηση ότι η λειτουργία δεν μπορεί να επεκταθεί, χωρίς αιτιολογία και χωρίς πλάνο ανάπτυξης ενώ κατά στιγμές επέκταση έχει γίνει (συναυλίες ΟΑΚΑ κ.α.). 

Γενικά η νοοτροπία του παλιού ΗΣΑΠ και του διαχωρισμού κρατάει δυνατά με πολύ κακή επιβατική εμπειρία ενώ η κίνηση αυξάνεται και τα κόστη ανεβαίνουν.
Απάντηση
(01-11-2024, 02:23 PM)sgkatsos Έγραψε: Γενικά η νοοτροπία του παλιού ΗΣΑΠ και του διαχωρισμού κρατάει δυνατά με πολύ κακή επιβατική εμπειρία ενώ η κίνηση αυξάνεται και τα κόστη ανεβαίνουν.

Ούτε καν παλιού ΗΣΑΠ, ο ΗΣΑΠ πριν το 2009 θυμάμαι ότι είχε δρομολόγια τις ώρες αιχμής ανά 2'-3'.

Επίσης, είναι ιδέα μου ή βλέπω περισσότερους συρμούς Alstom στην γραμμή 1;

Ξέρεις κανείς τι γίνεται με την ανακαίνιση των συρμών 8ης παραλαβής; Πάγωσε τελείως;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)