Δημοσιεύσεις: 1.288
Θέματα: 3
Εγγραφή: 05-01-2023
10-09-2024, 12:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-09-2024, 12:14 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
(10-09-2024, 11:57 AM)Citaro Έγραψε: Oι GN κρατάνε όρθια τη συγκοινωνία της Αθήνας στις πιό βασικές γραμμές της. 608 και Β5 βγαίνουν σχεδόν αποκλειστικά με GN από Ανθούσα και θέλουν κάθε μέρα 35 οχήματα. Ομοίως, λόγω της πολύ κακής διαθεσιμότητας των Solaris 18m (μόνιμα κυκλοφορούν τα μισά μόνο) οι GN είναι απολύτως απαραίτητες στην Π.Ράλλη.
Η ΟΣΥ περιμένει 100 αρθρωτά Iveco γκαζιέρες. Όταν έρθουν αυτές, λογικά θα φύγουν τα πιό ταλαιπωρημένα GN και η Ανθούσα θα βγάζει 608 (25 οχήματα) Β5 (12 οχήματα) 550 (20 οχήματα) και Α7 (12 οχήματα), δηλαδή 70 οχήματα (τα υπόλοιπα 30 θα είναι χαλασμένα ή εκτός διαθεσιμότητας, όπως συμβαίνει πάντοτε).
Στη συνέχεια θα πρέπει να μπολιαστεί η Π.Ράλλη με leasing (άλλα 100 αν θυμάμαι καλά). Τότε μόνο θα μπορέσουν να φύγουν οι GN.
Ομοίως και τα Ν2, λογικά θα παραμείνουν μέχρι να έρθουν αντικαταστάσεις από τις παραγγελίες της ΟΣΥ (ιδιόκτητα και leasing). Αν το χρονοδιάγραμμα προχωρήσει όπως έχει ανακοινωθεί, θα μας πάρει 2-3 χρόνια ακόμη.
Οι τελευταίες GN που θα μείνουν σίγουρα θα κάνουν Μενίδι
Ναι τα leasing αρθρωτά θα είναι 100. Όλα τα νέα λεωφορεία όμως θα έρθουν μέχρι το καλοκαίρι λένε οπότε ακόμα και οι GN έχουν Μαξ μέχρι του χρόνου τον Δεκέμβρη
Μακάρι το Μπραχάμι να κρατήσει μερικά Ν2 για έναν ακόμα χρόνο όπως έκανε πέρυσι με τα Ν1 αλλά το βλέπω πολύ πιο δύσκολο
Δημοσιεύσεις: 730
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Όταν πάνε οι νταλίκες Urbanway στην Ανθούσα θα επιστρέψουν και οι 10 leasing νταλίκες της Ανθούσας στην Ράλλη. Επίσης αν η Ανθούσα πάρει 550 και Α7 σημαίνει ότι αντίστοιχα το έργο της Ράλλη θα μειωθεί κατά 35 νταλίκες και θα πάρει γραμμές με 12μετρα. Επομένως θα μπορούν να αποσυρθούν 35 GN Ανθούσας + 45 GN Ράλλη και να μείνουν σύνολο 25 GN στην Ράλλη είτε 40 GN και καμία Volvo, που είναι το πιθανότερο.
Πάντως σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης των leasing σύντομα θα έρθουν οι 100 νταλίκες της εθνικής leasing, οπότε στην πράξη θα αποσυρθούν όλες.
Όσο για τα 12μετρα υποτίθεται ότι ο αριθμός των Yutong θα έφτανε να αποσυρθούν και τα 70 Ν2 και οι 40 γκαζιέρες. Ωστόσο με τα προβλήματα στην κατανάλωση μπαταρίας (εδώ στο θερινό 2 έβγαιναν 15-20 έξω) φαίνεται ότι αυτό θα γίνει μόλις έρθουν τα πρώτα 100 οχήματα, είτε είναι της εθνικής leasing είτε τα 200 φυσικού αερίου
Δημοσιεύσεις: 1.288
Θέματα: 3
Εγγραφή: 05-01-2023
10-09-2024, 01:16 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-09-2024, 01:18 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
(10-09-2024, 01:02 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Όταν πάνε οι νταλίκες Urbanway στην Ανθούσα θα επιστρέψουν και οι 10 leasing νταλίκες της Ανθούσας στην Ράλλη. Επίσης αν η Ανθούσα πάρει 550 και Α7 σημαίνει ότι αντίστοιχα το έργο της Ράλλη θα μειωθεί κατά 35 νταλίκες και θα πάρει γραμμές με 12μετρα. Επομένως θα μπορούν να αποσυρθούν 35 GN Ανθούσας + 45 GN Ράλλη και να μείνουν σύνολο 25 GN στην Ράλλη είτε 40 GN και καμία Volvo, που είναι το πιθανότερο.
Πάντως σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης των leasing σύντομα θα έρθουν οι 100 νταλίκες της εθνικής leasing, οπότε στην πράξη θα αποσυρθούν όλες.
Όσο για τα 12μετρα υποτίθεται ότι ο αριθμός των Yutong θα έφτανε να αποσυρθούν και τα 70 Ν2 και οι 40 γκαζιέρες. Ωστόσο με τα προβλήματα στην κατανάλωση μπαταρίας (εδώ στο θερινό 2 έβγαιναν 15-20 έξω) φαίνεται ότι αυτό θα γίνει μόλις έρθουν τα πρώτα 100 οχήματα, είτε είναι της εθνικής leasing είτε τα 200 φυσικού αερίου
Αρχές Μαϊου τελικά όπως αποδείχθηκε τα Ν2 και οι γκαζιερες ξεπερνούσαν τα 140
Τότε είχαμε 50 Ν2 Μπραχαμίου, 50 Ν2 Βοτανικού, 15 Ν2 Ανθούσας και 45 γκαζιέρες
Κόπηκαν μια δεκαριά Ν2 Μπραχαμίου, τα δίπορτα του βοτανικού και κάποια ακόμα, τα Ν2 Ανθούσας και οι γκαζιερες Λιοσίων μαζί με ακόμα 10+ γκαζιέρες που πήγαν από Ανθούσα Λιόσια και δεν βγήκαν ποτέ (δηλαδή περίπου 65 οχήματα)
Δημοσιεύσεις: 730
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(10-09-2024, 01:16 PM)Leon377 Έγραψε: Αρχές Μαϊου τελικά όπως αποδείχθηκε τα Ν2 και οι γκαζιερες ξεπερνούσαν τα 140
Τότε είχαμε 50 Ν2 Μπραχαμίου, 50 Ν2 Βοτανικού, 15 Ν2 Ανθούσας και 45 γκαζιέρες
Κόπηκαν μια δεκαριά Ν2 Μπραχαμίου, τα δίπορτα του βοτανικού και κάποια ακόμα, τα Ν2 Ανθούσας και οι γκαζιερες Λιοσίων μαζί με ακόμα 10+ γκαζιέρες που πήγαν από Ανθούσα Λιόσια και δεν βγήκαν ποτέ (δηλαδή περίπου 65 οχήματα)
Κόπηκαν 65 οχήματα από τα οποία όμως δεν κυκλοφορούσαν ούτε τα μισά και δεν μιλάω για βλάβες. Απλά από τα 50 Ν2 που είχε ο Βοτανικός δεν είχαν βγει ποτέ πάνω από 15 τις καθημερινές και τα ΣΚ σχεδόν κανένα. Αντίστοιχα στα Λιόσια έβγαιναν 5-6 γκαζιερες από τις 25
Δημοσιεύσεις: 1.288
Θέματα: 3
Εγγραφή: 05-01-2023
(10-09-2024, 01:30 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Κόπηκαν 65 οχήματα από τα οποία όμως δεν κυκλοφορούσαν ούτε τα μισά και δεν μιλάω για βλάβες. Απλά από τα 50 Ν2 που είχε ο Βοτανικός δεν είχαν βγει ποτέ πάνω από 15 τις καθημερινές και τα ΣΚ σχεδόν κανένα. Αντίστοιχα στα Λιόσια έβγαιναν 5-6 γκαζιερες από τις 25
Ναι όντως μόνο το Μπραχάμι και η Ανθούσα τα έβγαζαν απλά ήθελα να τα καταγράψω να υπάρχουν
Δημοσιεύσεις: 140
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-09-2024
(14-09-2024, 01:56 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Κρίμα είναι. Θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν εν μέρει, τα δίπορτα πούλμαν Crossway στην Ανθούσα.
To leasing έτσι και αλλιώς θα φύγει μέχρι το τέλος του έτους έως το πρώτο τρίμηνο του 2025. Οι γκαζιέρες έχουν παρουσιάσει περισσότερα προβλήματα από τα λεωφορεία του leasing
Δημοσιεύσεις: 730
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Είναι σίγουρο ότι θα φύγουν και δεν θα αγοραστούν έναντι 12.000 από ότι θυμάμαι;
Δημοσιεύσεις: 140
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-09-2024
(14-09-2024, 04:53 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Είναι σίγουρο ότι θα φύγουν και δεν θα αγοραστούν έναντι 12.000 από ότι θυμάμαι;
Δεν θα αγοραστούν( αρχικά είχε ειπωθεί ότι μέρος αυτών θα μπορούσε) αλλά τα περισσότερα είναι πολύ δουλεμένα (πολλά έχουν μέχρι και 1.000.000 χλμ). Προσωπικά μόνο τα ΜΑΝ και τα Citaro αξίζουν για αγορά και συγκεκριμένα κάποια από αυτά. Τώρα όσον αφορά το νέο leasing θα έχουμε 300 νέα λεωφορεία εντελώς καινούργια.
Δημοσιεύσεις: 148
Θέματα: 3
Εγγραφή: 04-08-2022
Ούτε τα ΜΑΝ θα πω εγώ. Πολλές βλάβες και πολύ κακή απόδοση τα περισσότερα.
Δημοσιεύσεις: 3.348
Θέματα: 10
Εγγραφή: 24-11-2012
Δεν βγαίνουν τα νούμερα ούτε για αστείο για να φύγουν τα leasing πριν έρθουν όλα τα κανούρια λεωφορεία. Πρέπει πρώτα να έρθουν τα καινούρια leasing, οι γκαζιερονταλίκες που η παραλαβή τους έχει παέι πολύ πίσω και μετά ίσως.