16-07-2024, 11:00 PM
Ξέρουμε πότε θα ενεργοποιηθουν οι μπάρες στο τμήμα από Αγία Βαρβάρα μέχρι δημοτικό θέατρο; Έχουν τοποθετηθεί εδώ και καιρό και ακόμα υπάρχει το παλιό σύστημα
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3
|
16-07-2024, 11:00 PM
Ξέρουμε πότε θα ενεργοποιηθουν οι μπάρες στο τμήμα από Αγία Βαρβάρα μέχρι δημοτικό θέατρο; Έχουν τοποθετηθεί εδώ και καιρό και ακόμα υπάρχει το παλιό σύστημα
21-07-2024, 11:33 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-07-2024, 11:06 AM από Aggele. Edited 1 time in total.)
(04-12-2023, 11:39 AM)Citaro Έγραψε: Aυτό είναι το ιδανικό σενάριο, αλλά με την παρούσα κατάσταση όσον αφορά στελέχωση/συρμούς, δεν εφαρμόζεται. Αυτό που πρέπει (και μπορεί) να γίνει , είναι να εφαρμοστεί το παλιό μοτίβο ΗΣΑΠ. Κορμός/Κορμός/Τοπικό, Κορμός/Κορμός/Τοπικό κλπ. και αυτό το πολύ με ρυθμό τρείς συρμοί στο δεκάλεπτο.Εγώ πιστεύω σε έναν βαθμό πως όσο καλό και αν είναι η επέκταση ενός μέσου σταθερής τροχιάς καμία βελτίωση στην καθημερινότητα δεν φαίνεται όσο δεν επενδύουν οι παράγοντες σε προσωπικό, υποδομές , ανταλλακτικά και συρμούς. Συν της άλλης θεωρώ λάθος να τραβάμε ένα σκηνή μέχρι να σπάσει κάποια στιγμή.... Με την αναρχία του λεκανοπεδίου που φτάσαμε στο σήμερα φτάνουμε στο σημείο να λέμε 5-6 γραμμές μετρό (μελλοντικές και υπάρχουσες) δεν έχει νόημα τόσο από θέμα αναμονής παράδοσης έργου ούτε κάθε γειτονιά και μέτρο και να φτάνουμε να έχουμε από Πειραιά σε αεροδρόμιο με άλλο εισητηριο προς αεροδρόμιο λες και μπαίνουμε σε άλλο μέσο για να υπάρχει διαφορετική τιμολογιακή πολιτική. Ενώ θα μπορούσε να ενισχύσουν το παλιό σταθμό του Πειραιά που ήταν δίπλα στο λιμάνι με μια υπόγεια η υπεραγία διάβαση και να έσπαγε η γραμμή 3 σε 2 κομμάτια δημ θέατρο Σύνταγμα. Και άλλος σταθμός ίσως κοντά στο Ζάππειο προς Πλακεντίας και εκεί να υπήρχαν διερευματικοι συρμοί για εξυπηρέτηση κέντρου με αεροδρόμιο για τις περιοχές της Παλλήνης και των Σπάτων. Όπως επίσης και της γραμμής 1. Όσο πας προς τα άκρα ο συρμός αδειάζει πέρα από τον Πειραιά οκ και το σημείο Μοναστηράκι κάτω Πατήσια. Που απλά ίσως Εκει θα χρειαζόταν ένα στυλ όπως στον σταθμό Λαρίσης με πολλαπλές αποβάθρες για ξεχωριστές γραμμές που θα βοηθούσε αντί για το πρώτο παράδειγμα στην γραμμή 3 να γινοταν αντίστοιχα έτσι
28-08-2024, 10:35 PM
Θα ήθελα να παραθέσω ένα μικρό σχόλιο μετά από σκέψη που έκανα δοκιμάζοντας αρκετές διαδρομές για το πώς να φθάσει κάποιος στο κέντρο του Πειραιά και στο λιμάνι αντίστοιχα από τα προάστια του Πειραιά. Από αυτό στο διάστημα των χρόνων της συνολικής λειτουργίας μέχρι και το δημοτικό θέατρο παρατήρησα πως για τους κατοίκους των προαστίων του Πειραιά (αν θέλει κάποιος να με διαψεύσει μπορεί) κανένα όφελος πέρα από όχληση δεν δημιούργησε το μετρό προς δημοτικό θέατρο. Αντίθετα χώροι δημόσιας σημασίας μειώθηκαν και έχασαν το ελάχιστο πράσινο που είχαν συν την κατάληψη των χώρων πέρα του χρόνου του αρχικού πλάνου παράδοσης. Αυτό το λέω κυρίως για την κατεύθυνση προς Πειραιά και όχι το αντίθετο γιατί και με το Google maps παρατήρησα πως η διαδρομή από κάποια προάστια του Πειραιά προς το κέντρο του ήταν ποιο σύντομη με λεωφορείο τότε ακόμα και σήμερα παρά σε συνδυασμό με το μετρό! Που υπήρχε αύξηση χρόνου μετακίνησης +10' αν βάλουμε τον χρόνο αναμονής στην αποβάθρα. Επίσης πριν το μετρό υπήρχαν περιοχές που στα περίχωρα τους είχαν σύνδεση με τον Πειραιά έχοντας τρεις διαφορετικές γραμμές ενώ τώρα μια ... Προφανώς δεν αναφέρομαι σίγουρα για το όφελος για την μετακίνηση προς την υπόλοιπη Αθήνα και την μείωση των αυτοκινήτων και διευκόλυνση του εργαζόμενου από τα περίχωρα του Πειραιά να πάρει το πολύ λεωφορείο και μετά μετρό αν όχι κατευθείαν το μετρό αντί το αυτοκίνητο αλλά αυτό πιστεύω πεις δεν φέρνει την εξισορρόπηση στην ζυγαριά .
|
|
Πιθανά Σχετικά Θέματα... | |||||
Θέμα: | Συντάκτης | Απαντήσεις: | Προβολές: | Τελευταία Δημοσίευση | |
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) | nikos1991 | 20 | 29.080 |
23-07-2024, 07:35 PM Τελευταία Δημοσίευση: Giannis |
|
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 | Cmaniac | 169 | 240.294 |
10-12-2023, 07:15 PM Τελευταία Δημοσίευση: Leon377 |
|
ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 | ecoj | 76 | 87.621 |
13-05-2022, 02:21 PM Τελευταία Δημοσίευση: panos1b |