Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Γραμμές με λίγα δρομολόγια
#31
(16-07-2024, 10:56 PM)Aggele Έγραψε: Ζήτημα εδώ μπαίνει ίσως η έκταση του δρομολογίου σαν γραμμή και κυρίως μιλάω λόγο πείρας για το 892. Κάνει μια διαδρομή που καλύπτει ένα κομμάτι το 891 οπότε πρέπει να κοπεί το κομμάτι από Αιγάλεω και κάτω για να ενισχυθεί το  Αττικόν άγιοι Ανάργυροι Ίλιον για να υπάρχει σύνδεση με το νοσοκομείο κιόλας
Μα δεν έχει μεγάλο κομμάτι στο Αιγάλεω το 892. Για να βελτιώσεις αισθητά την συχνότητα του με τα ίδια οχήματα πρέπει να το κόψεις τουλάχιστον στο Αττικο Νοσοκομείο. 
Το Αττικό Νοσοκομείο δεν έχει καλή συγκοινωνία αφού με 3 μιντογραμμές του 40λεπτού που πάει η κάθε μία όπου να 'ναι δεν κάνεις δουλειά αλλά η επιβατική κίνηση δεν είναι και μεγάλη. 

Το 024 από την εποχή που έφτανε Σταθμό Λαρίσης πάντως είχε εμφανέστατα τη χαμηλότερη επιβατική κίνηση από όσα διέρχονταν στο Στ. Αττικής με διαφορά οπότε ήταν εύκολο θύμα. Με τα απογευματινά δρομολόγια να έχουν κοπεί εδώ και καιρό πρακτικά η γραμμή έχει αχρηστευτεί σε άνευ επιστροφής βαθμό.
Απάντηση
#32
(17-07-2024, 12:58 AM)ecoj Έγραψε: Μα δεν έχει μεγάλο κομμάτι στο Αιγάλεω το 892. Για να βελτιώσεις αισθητά την συχνότητα του με τα ίδια οχήματα πρέπει να το κόψεις τουλάχιστον στο Αττικο Νοσοκομείο. 
Το Αττικό Νοσοκομείο δεν έχει καλή συγκοινωνία αφού με 3 μιντογραμμές του 40λεπτού που πάει η κάθε μία όπου να 'ναι δεν κάνεις δουλειά αλλά η επιβατική κίνηση δεν είναι και μεγάλη. 

Το 024 από την εποχή που έφτανε Σταθμό Λαρίσης πάντως είχε εμφανέστατα τη χαμηλότερη επιβατική κίνηση από όσα διέρχονταν στο Στ. Αττικής με διαφορά οπότε ήταν εύκολο θύμα. Με τα απογευματινά δρομολόγια να έχουν κοπεί εδώ και καιρό πρακτικά η γραμμή έχει αχρηστευτεί σε άνευ επιστροφής βαθμό.
Απλά το 892 κάνει πολλές στροφές οπότε κόβουμε από το Αιγάλεω και συγκεκριμένα Αγία Βαρβάρα ( έχει τέρμα στο λοιμωδών) από αττικό και πάνω μόνο από κεντρικούς δρόμους ώστε να βγαίνει στην δημοκρατίας στο Τρίτση. Επίσης όχι κυκλικό!!! Τέρμα στο πάρκο και διαφορετική αφετηρία για να βλέπουμε σωστά δρομολόγια
Απάντηση
#33
(17-07-2024, 08:12 AM)Aggele Έγραψε: Απλά το 892 κάνει πολλές στροφές οπότε κόβουμε από το Αιγάλεω και συγκεκριμένα Αγία Βαρβάρα ( έχει τέρμα στο λοιμωδών) από αττικό και πάνω μόνο από κεντρικούς δρόμους ώστε να βγαίνει στην δημοκρατίας στο Τρίτση. Επίσης όχι κυκλικό!!! Τέρμα στο πάρκο και διαφορετική αφετηρία για να βλέπουμε σωστά δρομολόγια
Χάνεις την σύνδεση κέντρου Χαϊδαρίου με Αττικό με αυτόν τον τρόπο
Απάντηση
#34
(17-07-2024, 02:33 PM)Leon377 Έγραψε: Χάνεις την σύνδεση κέντρου Χαϊδαρίου με Αττικό με αυτόν τον τρόπο
Το 750 συνδέει το Αττικόν με της Νίκαιας επίσης μπορεί να γίνει επέκταση του 811 με μια στάση στο Αττικό και να γίνει Χαϊδάρι αττικό Αγία Μαρίνα
Απάντηση
#35
(17-07-2024, 03:00 PM)Aggele Έγραψε: Το 750 συνδέει το Αττικόν με της Νίκαιας επίσης μπορεί να γίνει επέκταση του 811 με μια στάση στο Αττικό και να γίνει Χαϊδάρι αττικό Αγία Μαρίνα
Χαϊδάρι λέω ποια Νίκαια 
Το 811 έχει άλλη λειτουργία ξεκάθαρα δεν μπορεί να μπαίνει στο Αττικό, δεν είναι και μια στάση είναι 3 συν ένα ηλίθιο φανάρι και μια αναστροφή
Απάντηση
#36
Το 892 είναι πολύ επιτυχημένο σαν γραμμή και δεν αξίζει καμία τροποποίηση του. Στο Αιγάλεω δεν περνάει το 892 αλλά το 891. Για το Αττικό η λύση είναι μία συχνή γραμμή Αττικό Νοσοκομείο - Παλατάκι - Στ. Αγία Μαρίνα. Με 3 οχήματα έχουμε μία αξιοπρεπέστατη συγκοινωνία προς τον κοντινότερο σταθμό μετρό της περιοχής και επίσης μπορούμε να ξεφορτωθούμε επιτέλους και το Β15. Το 731 να μην μπαίνει Αττικό και να συνεχίζει ευθεία στην Αθηνών και να κάνουν κάποιο κοινό τέρμα με το 750 στο Παλατάκι πχ που θα ελευθερωθεί και από το Β15.
Απάντηση
#37
(17-07-2024, 07:25 PM)kostas720 Έγραψε: Το 892 είναι πολύ επιτυχημένο σαν γραμμή και δεν αξίζει καμία τροποποίηση του. Στο Αιγάλεω δεν περνάει το 892 αλλά το 891. Για το Αττικό η λύση είναι μία συχνή γραμμή Αττικό Νοσοκομείο - Παλατάκι - Στ. Αγία Μαρίνα. Με 3 οχήματα έχουμε μία αξιοπρεπέστατη συγκοινωνία προς τον κοντινότερο σταθμό μετρό της περιοχής και επίσης μπορούμε να ξεφορτωθούμε επιτέλους και το Β15. Το 731 να μην μπαίνει Αττικό και να συνεχίζει ευθεία στην Αθηνών και να κάνουν κάποιο κοινό τέρμα με το 750 στο Παλατάκι πχ που θα ελευθερωθεί και από το Β15.
Το αττικό είναι για το 731 η δεύτερη πιο σημαντική λειτουργία του μετά την μεταφορά από Περιστέρι σε λεωφόρο Αθηνών και αντίστροφα 
Με τίποτα δεν βγαίνει από Αττικό
Απάντηση
#38
(17-07-2024, 07:25 PM)kostas720 Έγραψε: Το 892 είναι πολύ επιτυχημένο σαν γραμμή και δεν αξίζει καμία τροποποίηση του. Στο Αιγάλεω δεν περνάει το 892 αλλά το 891. Για το Αττικό η λύση είναι μία συχνή γραμμή Αττικό Νοσοκομείο - Παλατάκι - Στ. Αγία Μαρίνα. Με 3 οχήματα έχουμε μία αξιοπρεπέστατη συγκοινωνία προς τον κοντινότερο σταθμό μετρό της περιοχής και επίσης μπορούμε να ξεφορτωθούμε επιτέλους και το Β15. Το 731 να μην μπαίνει Αττικό και να συνεχίζει ευθεία στην Αθηνών και να κάνουν κάποιο κοινό τέρμα με το 750 στο Παλατάκι πχ που θα ελευθερωθεί και από το Β15.
Η επιβατική κίνηση στο Αττικό νοσοκομείο είναι μάλλον χαμηλή ενώ στο Παλατάκι μηδενική. Ποιον θα εξυπηρετήσει η γραμμή που προτείνεις?
Ζητάς ουσιαστικά να κοπούν οχήματα από την Αθηνών που έχει κόσμο καταργόντας το Β15 και να τα βάλεις σε μία γραμμή που θα πηγαίνει με 3 άτομα ανά δρομολόγιο.
Απάντηση
#39
(17-07-2024, 09:47 PM)Leon377 Έγραψε: Το αττικό είναι για το 731 η δεύτερη πιο σημαντική λειτουργία του μετά την μεταφορά από Περιστέρι σε λεωφόρο Αθηνών και αντίστροφα 
Με τίποτα δεν βγαίνει από Αττικό
Η μεταφορά από Περιστέρι προς λεωφόρο Αθηνών γίνεται συνήθως με 703 και Α15 ή 845 καθώς η συχνότητα του 731 δεν είναι βιώσιμη. Η εικόνα με τη νταλίκα του 703 να αποβιβάζει κόσμο την στάση Καβάλας στο ρεύμα προς Πειραιά και καμιά δεκαριά άτομα να τρέχουν προς τη στάση μπροστά στο Public (ειδικά όταν το Α15 φαίνεται στο φανάρι) είναι χαρακτηριστική στην περιοχή. 
Το πρόβλημα είναι η αντίστροφη διαδρομή που οι στάσεις 703 και του Α15 δεν κάνει τόσο βολικές για ανταπόκριση.
Απάντηση
#40
(17-07-2024, 10:29 PM)ecoj Έγραψε: Η μεταφορά από Περιστέρι προς λεωφόρο Αθηνών γίνεται συνήθως με 703 και Α15 ή 845 καθώς η συχνότητα του 731 δεν είναι βιώσιμη. Η εικόνα με τη νταλίκα του 703 να αποβιβάζει κόσμο την στάση Καβάλας στο ρεύμα προς Πειραιά και καμιά δεκαριά άτομα να τρέχουν προς τη στάση μπροστά στο Public (ειδικά όταν το Α15 φαίνεται στο φανάρι) είναι χαρακτηριστική στην περιοχή. 
Το πρόβλημα είναι η αντίστροφη διαδρομή που οι στάσεις 703 και του Α15 δεν κάνει τόσο βολικές για ανταπόκριση.
Λίγο πιο πάνω μένω ξέρω την εικόνα που περιγράφεις το έχω κάνει και γώ. Και το 731 όμως οπότε περάσει με το που στρίψει στην Αθηνών αδειάζει το μισό
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)