Δημοσιεύσεις: 30
Θέματα: 0
Εγγραφή: 05-08-2023
(22-05-2024, 09:03 AM)Citaro Έγραψε: Κοινώς , κοντες γραμμές με ανηφόρα στο "πήγαινε" και κατηφόρα στο "γύρνα" για να φορτίζουν.
Ομολογώ ότι δεν γνωρίζω πολλά από τέτοια λεωφορεία αλλά δεν είναι κακό να δρομολογουνται σε διαδρομές με μεγάλες ανηφόρες; Θυμάμαι χαρακτηριστικά την περίπτωση ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ουγγαρία όπου οι μπαταρίες υπερθερμαινονταν όταν τα έβαλαν καλοκαίρι να ανεβαίνουν διαδρομή με απότομο λόφο. Αν ισχύει, δεν θα ταλαιπωρηθούν άδικα σε διαδρομές όπως το 203?
Δημοσιεύσεις: 957
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(22-05-2024, 09:03 AM)Citaro Έγραψε: Δεν έχουν δουλειά σε τέτοιες γραμμές, ούτε στην εξοχή ούτε έξω στην Ν.Ε.Ο.Α.Κ. Όλα κι όλα 140 οχήματα είναι, σε πλήρη δρομολόγηση. Έχει μπόλικες γραμμές κεντρικής Αθήνας και κεντρου Πειραια που ευγνωμονούν και τα έχουν ανάγκη.
Προσωπικά θα επέλεγα :
054 (8) 813 (7) 622/815 (10) 224 (12) 203/4 (8) 211 (4) 214 (8) 220/1 (9) 235 (5) 856 (10) 051 (6) 052 (1) 904 (3) 906 (4) 909 (8), Α13 (11) = 109 οχήματα ώς μόνιμη δρομολόγηση. Τα λοιπά , ή θα είναι χαλασμένα ή θα δίνονται όπου υπαρχει αναγκη.
Κοινώς , κοντες γραμμές με ανηφόρα στο "πήγαινε" και κατηφόρα στο "γύρνα" για να φορτίζουν.
214 δεν έχουν βάλει ως τώρα. 906 βάλανε μια φορά και τέλος
Δημοσιεύσεις: 246
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
Η σόμπα #136 στο Α2 σήμερα , 049 με Yutong και N2 , Α1 με νταλίκες , Α7 και Β9 με N2 και νταλίκες
Δημοσιεύσεις: 957
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(22-05-2024, 12:52 PM)kostas720 Έγραψε: Η σόμπα #136 στο Α2 σήμερα , 049 με Yutong και N2 , Α1 με νταλίκες , Α7 και Β9 με N2 και νταλίκες
Η βολβάρα 190 στο 843 και η GN 711 στο 703
Δημοσιεύσεις: 57
Θέματα: 0
Εγγραφή: 12-08-2022
Δεν ξέρω καλά σε τι αντιστοιχούν οι τύποι λεωφορείων βάση αριθμών κυκλοφορίας αλλά είδα ένα 10550 (μέσω τηλεματικής) στο 842/41 και πρέπει να είναι Ν2, αν το λέω σωστά. Πρώτη φορά σε αυτές τις γραμμές τέτοιο όχημα, λογικά δανεικό για σήμερα.
Δημοσιεύσεις: 101
Θέματα: 0
Εγγραφή: 25-11-2017
Ναι N2 είναι.
856 / 703
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(22-05-2024, 11:16 AM)500_enjoyer Έγραψε: Ομολογώ ότι δεν γνωρίζω πολλά από τέτοια λεωφορεία αλλά δεν είναι κακό να δρομολογουνται σε διαδρομές με μεγάλες ανηφόρες; Θυμάμαι χαρακτηριστικά την περίπτωση ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ουγγαρία όπου οι μπαταρίες υπερθερμαινονταν όταν τα έβαλαν καλοκαίρι να ανεβαίνουν διαδρομή με απότομο λόφο. Αν ισχύει, δεν θα ταλαιπωρηθούν άδικα σε διαδρομές όπως το 203?
Οι γραμμες που προαναφέρω είναι κατα βάση αυτές που ήδη σήμερα εχουν EV και δεν είναι δα και ... ορειβατικές.
Όλο το ανάγλυφο της Αθήνας το ίδιο είναι. Γούβα το κέντρο και στους λόφους τα προάστια.
Δεν είναι ούτε καταπόνηση, ούτε κατόρθωμα το να ανέβει ενα EV τα Ιλίσια, την Κηπούπολη, τον Βύρωνα. Ίσως ναι, ισχυει για το 214 στο τερμα της Φορμίωνος, οπου όντως εχει ...αναρρίχηση αλλα και παλι ειναι 300μέτρα όλα κι ολα
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Δύο γκαζιερες Irisbus φαίνονται στο Β5.
Δημοσιεύσεις: 647
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Τώρα που δεν υπάρχουν Ν2 στην Ανθούσα, το βάρος δυστυχώς σε νταλικογραμμές θα σηκώσουν τα Iris αν χρειαστεί, πράγμα απίθανο καθώς είναι η πλειοψηφία είναι σε τραγική κατάσταση. Πάντως στο 421 έβγαλε κανονικά νταλίκα σε βάρδια που κανένα δρομολόγιο δεν γεμίζει (αντίθετα επειδή λείπουν 2 βάρδιες στα 20:25-21:10-22:00 από Αγία Παρασκευή μένει κόσμος έξω). Επίσης η Ράλλη κλασσικά 049 με μείξη Yutong και Ν2 και σε Α7, Β9 5 LE
Δημοσιεύσεις: 957
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023