21-05-2024, 08:24 AM
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024
|
21-05-2024, 10:56 AM
(21-05-2024, 01:30 AM)georgio Έγραψε: Τι εμπειρια εχετε απο τα συγκεκριμενα λεωφορεια;Αν δεν έχουν θέμα αυτονομίας θεωρώ πως καλά είναι. Αν εχουν ομως θέμα αυτονομίας δημιουργείται θεμα στο πως θα δρομογηθούν. Θα δείξει όταν κυκλοφόρησαν περισσότερα. Για την ώρα παντως υπάρχουν καμία δεκαριά δανεικά Ν2 σε γραμμές της Ράλλη.
21-05-2024, 01:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-05-2024, 01:12 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
Καταγράφω πρώτη φορά τα Yutong 9836 και 9839 (στο 856) και το 9841 (στα 838/914)
049 όλο με 12μετρα αλλά Α1 όλο με νταλίκες. Β9 με 7 σόμπες, 2 Ν2 και μια GN
21-05-2024, 08:03 PM
(21-05-2024, 10:56 AM)ecoj Έγραψε: Αν δεν έχουν θέμα αυτονομίας θεωρώ πως καλά είναι. Αν εχουν ομως θέμα αυτονομίας δημιουργείται θεμα στο πως θα δρομογηθούν. Θα δείξει όταν κυκλοφόρησαν περισσότερα.Στα Ιλίσια έβγαλαν την Κυριακή που μας πέρασε, πλήρες 20ωρο (δυο οχήματα εχουν βάρδιες 8/6/6). 22 δρομολόγια των 11 χλμ = 242 χλμ + πήγαινε - ελα Ανθούσα = σύνολο 275 χλμ.
21-05-2024, 09:43 PM
21-05-2024, 10:22 PM
(21-05-2024, 08:03 PM)Citaro Έγραψε: Στα Ιλίσια έβγαλαν την Κυριακή που μας πέρασε, πλήρες 20ωρο (δυο οχήματα εχουν βάρδιες 8/6/6). 22 δρομολόγια των 11 χλμ = 242 χλμ + πήγαινε - ελα Ανθούσα = σύνολο 275 χλμ.Λογικά μεγάλο θέμα δεν υπάρχει αλλά θα δείξει και το επόμενο διάστημα που θα χρειάζονται και κλιματιστικά. Ειδικά κάτι γραμμές σαν το Α11 ή το Α13 που 9 στα 10 δρομολόγια δεν χωράς να μπεις ακόμα και εκτός αιχμής και ανηφόρες έχουν και μεγάλη διαδρομή έχουν. Μέχρι τώρα τα Yutong δεν έχουν ακούμησει καμία από τις βαριές διαδημοτικές γραμμές με μεγάλες διαδρομές, δηλαδή 140, 421, 845 γι' αυτό η εξέλιξη της δρομολόγησης τους το επόμενο διάστημα θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Η μέχρι τώρα δρομολόγηση δείχνει προτίμιση στο κέντρο της Αθήνας.
21-05-2024, 11:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-05-2024, 11:25 PM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
(21-05-2024, 10:22 PM)ecoj Έγραψε: Λογικά μεγάλο θέμα δεν υπάρχει αλλά θα δείξει και το επόμενο διάστημα που θα χρειάζονται και κλιματιστικά. Ειδικά κάτι γραμμές σαν το Α11 ή το Α13 που 9 στα 10 δρομολόγια δεν χωράς να μπεις ακόμα και εκτός αιχμής και ανηφόρες έχουν και μεγάλη διαδρομή έχουν. Λογικό φαίνεται. Τα ηλεκτρικά να μπαίνουν σε γραμμές του ήδη επιβαρυμένου κέντρου, για μικρότερη ρύπανση. Διάβασα σε γνωστό blog πάντως, ότι ένας οδηγός (μάλλον του Β2) έλεγε ότι δεν βγαίνουν 3 βάρδιες με το ηλεκτρικό και χρειάστηκε να έρθει ελιγμοδηγός με άλλο λεωφορείο, για αντικατάσταση.
22-05-2024, 12:46 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-05-2024, 01:13 AM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Ναι, την είδα την συγκεκριμένη ανάρτηση. Αν και δεν νομίζω ότι είναι όντως οδηγός αυτός που την έκανε, όπως λέει το blog, δεν αποκλείεται να έχει δίκιο σε αυτό που λέει. Επίσης ελπίζω να έχουν προβλέψει να προλαβαίνουν να τα φορτίζουν όλα το βράδυ γιατί δεν νομίζω ότι ένα λεωφορείο φορτίζει πλήρως σε 5 λεπτά και κάθε φορτίστης μπορεί να φορτίζει μέχρι δύο λεωφορεία ταυτόχρονα.
Θα φανεί το επόμενο διάστημα πόσα θα καταφέρουν να βγάζουν ταυτόχρονα έξω. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να μην βιαστούν να αποσύρουν άλλα Ν2.
22-05-2024, 02:23 AM
Πάντως σύμφωνα με τις δικές μου καταγραφές έχουν βγεί μόλις 68 yutong έξω, αν βάλετε και μερικά που έχω χάσει έχουν βγεί λίγο παραπάνω από τα μισά
22-05-2024, 09:03 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-05-2024, 09:05 AM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(21-05-2024, 10:22 PM)ecoj Έγραψε: Λογικά μεγάλο θέμα δεν υπάρχει αλλά θα δείξει και το επόμενο διάστημα που θα χρειάζονται και κλιματιστικά.Δεν έχουν δουλειά σε τέτοιες γραμμές, ούτε στην εξοχή ούτε έξω στην Ν.Ε.Ο.Α.Κ. Όλα κι όλα 140 οχήματα είναι, σε πλήρη δρομολόγηση. Έχει μπόλικες γραμμές κεντρικής Αθήνας και κεντρου Πειραια που ευγνωμονούν και τα έχουν ανάγκη. Προσωπικά θα επέλεγα : 054 (8) 813 (7) 622/815 (10) 224 (12) 203/4 (8) 211 (4) 214 (8) 220/1 (9) 235 (5) 856 (10) 051 (6) 052 (1) 904 (3) 906 (4) 909 (8), Α13 (11) = 109 οχήματα ώς μόνιμη δρομολόγηση. Τα λοιπά , ή θα είναι χαλασμένα ή θα δίνονται όπου υπαρχει αναγκη. Κοινώς , κοντες γραμμές με ανηφόρα στο "πήγαινε" και κατηφόρα στο "γύρνα" για να φορτίζουν. |
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 42 Επισκέπτης (ες)