Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Δεν ξέρουμε αν ισχύουν και ακριβώς αυτά, με δεδομένο ότι οι περιφερειακές γραμμές είναι στα ΚΤΕΛ, άλλωστε εδώ λέει ότι τα τελευταία οχήματα ήρθαν το 2006 ενώ έχουμε 300 Solaris το 2009 και 200 Citelis το 2011.
Απάντηση
Ναι, δείχνουν ασχετοσύνη οι δηλώσεις αυτές αλλά και πάλι έχει ενδιαφέρον καθώς ίσως εννοούσε ότι δεν θα μπουν τόσο σε γραμμές του κέντρου της Αθήνας. Άλλωστε αν δεν πάνε Ανθούσα όπως λέγεται τότε πρακτικά οι γραμμές του Ζωγράφου, Βύρωνα κλπ που είναι και τα περισσότερα 12μετρα στο κέντρο μένουν απέξω.
Αν τα περισσότερα πάνε Ρέντη και Μπραχάμι τότε στον Πειραιά θα κάνουν το μεγάλο πάρτι τα ηλεκτρικά.
Απάντηση
https://www.athenstransport.com/2024/05/...asing-osy/
Περα από τις πληροφορίες για τα 300 νέα leasing, προς το τέλος του δημοσιεύματος αναφέρει πως υα αγοράστουν τα τωρινά leasing. Δε θα τα γλιτώσουμε τελικά τα απαίσια crossway και volvo 'Sad
Απάντηση
Η τιμή της αγοράς μετά τα 10 έτη αφορά τα καινούργια αν κατάλαβα σωστά..Για τα μεταχειρισμένα είχε ειπωθεί ότι πιθανόν κάποια να αγοραστούν αν κρίνει σκόπιμο η ΟΣΥ..
Απάντηση
(08-05-2024, 11:31 AM)Thanos2265 Έγραψε: https://www.athenstransport.com/2024/05/...asing-osy/
Περα από τις πληροφορίες για τα 300 νέα leasing, προς το τέλος του δημοσιεύματος αναφέρει πως υα αγοράστουν τα τωρινά leasing. Δε θα τα γλιτώσουμε τελικά τα απαίσια crossway και volvo 'Sad
Όλα τα τρίπορτα ΜΑΝ/Citaro, τα Solaris 12m, καθώς και οι νταλίκες είναι καλοδεχούμενα (εγώ θα κρατούσα και τα τρίπορτα Crossway καθως έχουν πολύ καλούς χώρους και άνεση, κι ας μη μας αρέσουν).

Κοντολογίς, όλα τα δίπορτα πρέπει να φύγουν (30 Crossway, 55 Volvo και γύρω στα 40 Man/Citaro)
Απάντηση
(09-05-2024, 09:25 AM)Citaro Έγραψε: Όλα τα τρίπορτα ΜΑΝ/Citaro, τα Solaris 12m, καθώς και οι νταλίκες είναι καλοδεχούμενα (εγώ θα κρατούσα και τα τρίπορτα Crossway καθως έχουν πολύ καλούς χώρους και άνεση, κι ας μη μας αρέσουν).

Κοντολογίς, όλα τα δίπορτα πρέπει να φύγουν (30 Crossway, 55 Volvo και γύρω στα 40 Man/Citaro)

Συμφωνώ απόλυτα, ειδικά τις νταλίκες τις έχουμε μεγάλη ανάγκη μπας και αποσυρθούν κάποια στιγμή οι GN και σταματήσουμε να βλέπουμε 12μετρα σε 049, Β9 κλπ.

(30-04-2024, 05:07 PM)akis Έγραψε: https://ypodomes.com/metro-grammi-3-poie...i-to-2025/

Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο τα urbanway και τα ιταλοτούρκικα φυσικού αερίου θα έρθουν το καλοκαίρι. Ενδιαφέρον είναι και ότι μπορεί να γίνει νέος διαγωνισμός για 375 ακόμα ηλεκτρικά ή cng αλλά και 175 τρόλεϊ! Εκτός από αυτά, ίσως να δούμε και λεωφορεία υδρογόνου κάποτε!!

Κατά την γνώμη μου δεν χρειάζεται να αγοραστούν νέα τρόλλεϋ αλλά να επισκευαστούν όσα έχουν χαλάσει αλλά κυρίως να προσληφθούν οδηγοί. Τα έχουμε ξαναπεί, είναι τελείως αλλοπρόσαλλο αυτό που γίνεται με τις συχνότητες των τρόλλεϋ...

Πιστεύω ότι αν αποφασιστεί να αγοραστούν νέα τρόλλεϋ, τα μόνα οχήματα που χρειάζονται είναι καμιά 30ριά αρθρωτά τρόλλεϋ με μπαταρίες για να γίνει το 049 γραμμή τρόλλεϋ με αρθρωτά χωρίς επιπλέον επέκταση εναέριας γραμμής και το 21 να αποκτήσει μόνο νταλίκες (συν κάποιες συμπληρώσεις σε 3, 6 και άλλες γραμμές για να αποκτήσουν μόνο 18μετρα).

Κάτι σαν τα δύο παρακάτω οχήματα θα ήταν ταμάμ.

https://www.sustainable-bus.com/news/in-...delivered/

https://www.sustainable-bus.com/trolleyb...ed-arnhem/

Και μετά ξύπνησα. Tongue
Απάντηση
(09-05-2024, 11:39 PM)Giannis Έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα, ειδικά τις νταλίκες τις έχουμε μεγάλη ανάγκη μπας και αποσυρθούν κάποια στιγμή οι GN και σταματήσουμε να βλέπουμε 12μετρα σε 049, Β9 κλπ.


Κατά την γνώμη μου δεν χρειάζεται να αγοραστούν νέα τρόλλεϋ αλλά να επισκευαστούν όσα έχουν χαλάσει αλλά κυρίως να προσληφθούν οδηγοί. Τα έχουμε ξαναπεί, είναι τελείως αλλοπρόσαλλο αυτό που γίνεται με τις συχνότητες των τρόλλεϋ...

Πιστεύω ότι αν αποφασιστεί να αγοραστούν νέα τρόλλεϋ, τα μόνα οχήματα που χρειάζονται είναι καμιά 30ριά αρθρωτά τρόλλεϋ με μπαταρίες για να γίνει το 049 γραμμή τρόλλεϋ με αρθρωτά χωρίς επιπλέον επέκταση εναέριας γραμμής και το 21 να αποκτήσει μόνο νταλίκες (συν κάποιες συμπληρώσεις σε 3, 6 και άλλες γραμμές για να αποκτήσουν μόνο 18μετρα).

Κάτι σαν τα δύο παρακάτω οχήματα θα ήταν ταμάμ.

https://www.sustainable-bus.com/news/in-...delivered/

https://www.sustainable-bus.com/trolleyb...ed-arnhem/

Και μετά ξύπνησα. Tongue
Το 21 δεν μπορεί να έχει μόνο νταλίκες δεν χωράνε στο τέρμα ήδη με τις δύο που έχει δημιουργείτε μονίμως πρόβλημα
Απάντηση
(09-05-2024, 09:25 AM)Citaro Έγραψε: Όλα τα τρίπορτα ΜΑΝ/Citaro, τα Solaris 12m, καθώς και οι νταλίκες είναι καλοδεχούμενα (εγώ θα κρατούσα και τα τρίπορτα Crossway καθως έχουν πολύ καλούς χώρους και άνεση, κι ας μη μας αρέσουν).

Κοντολογίς, όλα τα δίπορτα πρέπει να φύγουν (30 Crossway, 55 Volvo και γύρω στα 40 Man/Citaro)

Από όλα τα 2πορτα, τα χειρότερα όλων είναι τα Crossway. Τα υπόλοιπα MAN και Citaro θα μπορούσαν να μπαίνουν σε γραμμές με λιγότερη κίνηση. Αλλά καλό θα ήταν να φύγουν όλα, καθώς είναι ακατάλληλα για την Αθήνα.

Τα 3πορτα Crossway είναι μια χαρά. Με τους χώρους που έχουν μπροστά, θα μπορούσαν να κάνουν άνετα δρομολόγια αεροδρομίου στα Χ93 και Χ97, για να χωράνε και οι βαλίτσες. Στο τελευταίο μπαίνουν όλο και συχνότερα 2πορτα Crossway, ειδικά απόγευμα.
Απάντηση
Τα crossway θα ήταν πολύ καλά αν είχε ακόμα η οσυ τις γραμμές της ανατολικής αττικης. Ειδικα τα 2 πόρτα. (Τα 2πορτα αν δεν κάνω λάθος έχουν μεγαλύτερους κινητήρες από την πλειοψηφία των 3πορτων crossway και των renault/N1 που έμπαιναν κάποτε)
Απάντηση
(10-05-2024, 06:52 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Το 21 δεν μπορεί να έχει μόνο νταλίκες δεν χωράνε στο τέρμα ήδη με τις δύο που έχει δημιουργείτε μονίμως πρόβλημα

Αυτό δεν το είχα υπόψη μου, αλλά θα πρέπει να βρεθεί λύση (αφετηρία και στο κέντρο ίσως, στην πλατεία Κολοκοτρώνη πχ), έχει κόσμο η γραμμή. Συζητάμε βέβαια τελείως θεωρητικά με τα σημερινά δεδομένα.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 214 92.478 18-11-2024, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: antonis, 25 Επισκέπτης (ες)