Δημοσιεύσεις: 15
Θέματα: 1
Εγγραφή: 27-11-2010
(23-12-2010, 02:56 PM)giorgos 0303 -1- Zaharo Έγραψε: θα αρχισουν να κανουν ρεβεγιον απο δευτερα...να ξεκουραστουν σαν ανθρωποι κ αυτοι!!!
Γιατι φιλε μου τώρα νομίζεις κουράζονται; Προχθες τριτη που υποτίθεται οτι λειτουργούσαν 9πμ-9μμ, το 049 στην Πειραιώς σταμάτησε να κινείται απο τις 8:05 περίπου που πέρασε το τελευταίο. Στις στάσεις όλης της διαδρομής γινόταν χαμός απο κόσμο και ολοι τα έχωναν σε ταξί.. Πιο πρίν κατα τις 6, στην κάθοδο προς Πειραιά στο ύψος του Praktiker, εφθασε λεωφορείο με καθυστέρηση 35 λεπτών, φίσκα απο κόσμο και ολοι διαμαρτυρονταν για το "κλεμμένο" δρομολόγιο.
Ας μας απαντήσει κάποιος: ποιος και γιατί μπλόκαρε την εγκατάσταση του συστήματος ειδοποίησης της θέσης του οχήματος (και αντίστοιχη ενημέρωση στις στάσεις για το επόμενο λεωφορείο), συστημα ετοιμο & τελειωμένο πριν απο το 2004 για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Είχαν ή οχι αντίρρηση οι συνδικαλιστές γιατι έτσι θα φαίνονταν που βρίσκονται τα οχήματά τους και θα μάθαινε ο κόσμος γιατι πραγματικά καθυστερούν να έρθουν τα λεωφορεία;
Δημοσιεύσεις: 147
Θέματα: 3
Εγγραφή: 16-10-2009
(23-12-2010, 03:44 PM)stavros2004 Έγραψε: Γιατι φιλε μου τώρα νομίζεις κουράζονται; Προχθες τριτη που υποτίθεται οτι λειτουργούσαν 9πμ-9μμ, το 049 στην Πειραιώς σταμάτησε να κινείται απο τις 8:05 περίπου που πέρασε το τελευταίο. Στις στάσεις όλης της διαδρομής γινόταν χαμός απο κόσμο και ολοι τα έχωναν σε ταξί.. Πιο πρίν κατα τις 6, στην κάθοδο προς Πειραιά στο ύψος του Praktiker, εφθασε λεωφορείο με καθυστέρηση 35 λεπτών, φίσκα απο κόσμο και ολοι διαμαρτυρονταν για το "κλεμμένο" δρομολόγιο.
Ας μας απαντήσει κάποιος: ποιος και γιατί μπλόκαρε την εγκατάσταση του συστήματος ειδοποίησης της θέσης του οχήματος (και αντίστοιχη ενημέρωση στις στάσεις για το επόμενο λεωφορείο), συστημα ετοιμο & τελειωμένο πριν απο το 2004 για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Είχαν ή οχι αντίρρηση οι συνδικαλιστές γιατι έτσι θα φαίνονταν που βρίσκονται τα οχήματά τους και θα μάθαινε ο κόσμος γιατι πραγματικά καθυστερούν να έρθουν τα λεωφορεία;
συμφωνω μαζι σου!!πριν λιγο καιρο αρχιζε η "σταση" τους στις 10 το βραδυ κ τα 719, Β11 κ Α11 , ειχαν κοψει απο τις 8.30!!!ελεος!!οσο για το συστημα ας μας πει καποιος που ξερει εδω μεσα τι εχει γινει!ειλικρινα...
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
23-12-2010, 06:10 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-12-2010, 06:46 PM από Konstantinos MercedesBenz.)
Σημερα το πρωι ο αδερφος μου πηγε κατα τις 9παρα στο τερμα του 802 στο Δασος Χαιδαριου για να παει στην δουλεια του στον Πειραια μεχρι τις 09.05 ειχαν μαζευτει καμια εικοσαρια ατομα στο τερμα, τελικα το λεωφορειο ηρθε 09.50 [Να υπενθυμησω οτι το αμαξοστασιο που εδρευουν τα Agora S ειναι στον Ρεντη που ειναι μια αποστση 14ων λεπτων] ηρθε το λεωφορειο τους πηρε και μεχρι το γενικο κρατικο Νικαιας το λεωφορειο τιγκαρε, μου λεει ο αδερφος μου ειχε τοσο πολυ γεμισει με αποτελεσμα να μην κλεινουν οι πορτες και οι επιβατες αρχισαν να φωναζουν κτλ, ο οδηγος ηταν αρκετα οξυθυμος και αρχισε να ριχνει κατι μπινελικια και παραλληλα σταματησε το λεωφορειο στην ακρη του δρομου και κατεβασε με το ζορι αρκετα ατομα για να παρουν το επομενο, παρα κατω μην σας πω τι εγινε μου τα ειπε ο αδερφος μου... συμπερασμα μερικοι θελουν και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο. Ειμαι και εγω οδηγος σε δημοτικη συγκοινωνια αλλα αυτο που εκανε ο συναδελφος ΕΘΕΛιτης ηταν μεγαλο φαουλ.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Δημοσιεύσεις: 147
Θέματα: 3
Εγγραφή: 16-10-2009
23-12-2010, 07:29 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-12-2010, 08:08 PM από Cmaniac.)
μπινελικια?????κ δε του μαμησανε το σπιτι να φτυσει αιμα πρωι .. πρωι ο κ@λομπαρας???αντε γιατι το εχουν "τεκνωποιησει" το θεμα!!!ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ...ΞΗΛΩΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
23-12-2010, 07:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-12-2010, 08:08 PM από Cmaniac.)
Και λιγα λες! αλλα ακουσε και αυτος τα γαλλικα του και μεγαλο δικιο ειχαν οι επιβατες.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Από τη στιγμή που ένα λεωφορείο γεμίσει όσο δεν πάει, έχει δικαιώμα ο οδηγός να κατεβάσει κόσμο, ή έστω να μην πάρει κόσμο από άλλες στάσεις;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Να κατεβάσει κόσμο όχι, να αρνηθεί επιβίβαση ναι.
Δημοσιεύσεις: 137
Θέματα: 3
Εγγραφή: 13-10-2009
24-12-2010, 01:46 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-12-2010, 01:49 AM από amoran.)
Επειδή αυτή η ιστορία με τις στάσεις εργασίας που ο καθένας τις αρχίζει και τις τελειώνει όποτε του καπνίσει, θα κάνω εδώ μια πρόταση προς τους διοικούντες (σημειώνω πως απευθύνεται εκεί και όχι στους συνδικαλιστές) και καλώ όποιον συμφωνεί και έχει πρόσβαση σε οποιοδήποτε μέσο δημόσιου διαλόγου να τη μεταφέρει:
Επειδή τα μέσα μεταφοράς προφανώς και δεν είναι δυνατόν να εγκαταλείπουν τον κόσμο όπου βρίσκονται όταν αρχίζει μια στάση εργασίας, ούτε όμως είναι δυνατόν να αποφασίζουν μόνοι οι οδηγοί τους κατά βούληση για το χρόνο που χρειάζονται προκειμένου να πάνε στα αμαξοστάσιά τους εγκαίρως για την έναρξη της στάσης, ανάλογα με το φιλότιμο ή τη βαριεστημάρα του καθενός, ας γίνει το ακόλουθο: Να τους υποχρεώσουν οι διοικούντες όταν προκηρύσσουν τέτοιες στάσεις, να ορίζουν υποχρεωτικά πόση ώρα πριν/μετά την έναρξη της στάσης εργασίας θα φεύγει το τελευταίο/πρώτο λεωφορείο από κάθε αφετηρία ξεχωριστά κι από κάθε τέρμα, με την υποχρέωση ειδικά το τελευταίο δρομολόγιο να είναι ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ για τον επιβάτη, ανεξάρτητα από το αν, εξαιτίας της κίνησης, ο οδηγός θα φτάσει λίγο αργότερα ή λίγο νωρίτερα στο αμαξοστάσιο. Οι ώρες αυτές να αναρτηθούν σε κάποιο site για να μπορούμε όλοι να τις βλέπουμε και να τις συμβουλευόμαστε. Αν κάποιος οδηγός κερδίσει ή χάσει κάποιο χρόνο λόγω κίνησης ή άλλων παραγόντων, ας τον συνυπολογίσουν σε κάποιες από τις επόμενες βάρδιες του και ας τελειώνει εκεί αυτή η ιστορία. Οπως το μετρό ενημερώνει για τις ώρες των τελευταίων δρομολογίων, έτσι πρέπει να κάνει και η ΕΘΕΛ. Και για να μην κουράζονται να αλλάζουν τις ώρες με κάθε στάση εργασίας, μου αρκεί ένα -35, -50 κ.λπ. που να δείχνει τη χρονοαπόσταση από την ώρα έναρξης/λήξης της στάσης που θα φύγει το Χ τελευταίο/πρώτο λεωφορείο από την αφετηρία ή το τέρμα (με δέσμευση πως ακόμα κι αν αργήσει να φτάσει στην αφετηρία/τέρμα παραπάνω από αυτή την ώρα, θα εκτελέσει το τελευταίο δρομολόγιο και δεν θα βγάλει ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ). Αυτό είναι η μόνη πολιτισμένη λύση και επιτέλους πρέπει κάποιος από τους κυρίους του ΟΑΣΑ με τους παχυλούς μισθούς και τις πολυτελείς καρέκλες και γραφεία να μας την ΕΓΓΥΗΘΕΙ, ασχέτως τυχόν αντιδράσεων των συνδικαλιστών.
Δημοσιεύσεις: 1.216
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(24-12-2010, 01:46 AM)amoran Έγραψε: Να τους υποχρεώσουν οι διοικούντες όταν προκηρύσσουν τέτοιες στάσεις, να ορίζουν υποχρεωτικά πόση ώρα πριν/μετά την έναρξη της στάσης εργασίας θα φεύγει το τελευταίο/πρώτο λεωφορείο από κάθε αφετηρία ξεχωριστά κι από κάθε τέρμα, με την υποχρέωση ειδικά το τελευταίο δρομολόγιο να είναι ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ για τον επιβάτη, ανεξάρτητα από το αν, εξαιτίας της κίνησης, ο οδηγός θα φτάσει λίγο αργότερα ή λίγο νωρίτερα στο αμαξοστάσιο.
Εγώ θα πρότεινα κάτι άλλο, που εφαρμόζει η Θεσ/νίκη: Δρομολόγια με προσωπικό ασφαλείας !
Καθώς η μετακίνηση των πολιτών είναι ατομικό δικαίωμα που προστατεύεται από το Σύνταγμα, είναι επιτρεπτό να χαρακτηριστούν οι δημόσιες συγκοινωνίες ως κοινωνικό αγαθό που μπορεί να υποστεί περιορισμούς στις απεργίες, όπως πχ και στα νοσοκομεία, που τα επείγοντα εξυπηρετούνται βρέξει - χιονίσει.
Εαν καθιερωθεί η υποχρέωση να υπάρχει προσωπικό ασφαλείας, μπορεί να οριστεί ότι σε κάθε τοπική γραμμή θα δουλεύει ένα όχημα, δε κάθε κεντρική 2 και σε κάθε διακεντρική 3 οχήματα.
Έτσι, αν μη τι άλλο, όποιος μπορεί να περιμένει ή δεν έχει χρήματα για ταξί ή δεν έχει άλλο τρόπο μετακίνησης, θα έχει στη διάθεση του ένα δρομολόγιο ανα 45-60'.
Δημοσιεύσεις: 147
Θέματα: 3
Εγγραφή: 16-10-2009
(24-12-2010, 01:09 PM)Citaro Έγραψε: Εγώ θα πρότεινα κάτι άλλο, που εφαρμόζει η Θεσ/νίκη: Δρομολόγια με προσωπικό ασφαλείας !
Καθώς η μετακίνηση των πολιτών είναι ατομικό δικαίωμα που προστατεύεται από το Σύνταγμα, είναι επιτρεπτό να χαρακτηριστούν οι δημόσιες συγκοινωνίες ως κοινωνικό αγαθό που μπορεί να υποστεί περιορισμούς στις απεργίες, όπως πχ και στα νοσοκομεία, που τα επείγοντα εξυπηρετούνται βρέξει - χιονίσει.
Εαν καθιερωθεί η υποχρέωση να υπάρχει προσωπικό ασφαλείας, μπορεί να οριστεί ότι σε κάθε τοπική γραμμή θα δουλεύει ένα όχημα, δε κάθε κεντρική 2 και σε κάθε διακεντρική 3 οχήματα.
Έτσι, αν μη τι άλλο, όποιος μπορεί να περιμένει ή δεν έχει χρήματα για ταξί ή δεν έχει άλλο τρόπο μετακίνησης, θα έχει στη διάθεση του ένα δρομολόγιο ανα 45-60'.
ωραια τα λες,αλλα που να βρεις ανταποκριση στη σαπιλα????
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
|