Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Στο site της ΟΣΥ έχει ανέβει διαγωνισμός για την εκποίηση 294 οχημάτων (O405N, ΕΛΒΟ / O405N2, ΕΛΒΟ / O405GN, Volvo, Neoplanάκια και λίγα VanHool A507).
Στο παράρτημα του διαγωνισμού φαίνεται και ποια οχήματα είναι προς εκποίηση, με τις παλιές πινακίδες τους και τον αριθμό πλαισίου τους. Το συγκεκριμένο αρχείο είναι το παρακάτω:
https://www.osy.gr/wp-content/uploads/20...0-2023.pdf
Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-07-2023
Γιατί ζητάμε στους διαγωνισμούς και στα leasing πόρτες που ανοίγουν προς τα μέσα; Είναι πιο αργές από αυτές που έχουν "ράγα" και ανοίγουν προς τα έξω (βλ. καποια citaro) και ενοχλούν τον κόσμο όταν το λεωφορείο είναι τίγκα.
Δημοσιεύσεις: 171
Θέματα: 3
Εγγραφή: 28-10-2021
(16-02-2024, 04:48 PM)akis Έγραψε: Γιατί ζητάμε στους διαγωνισμούς και στα leasing πόρτες που ανοίγουν προς τα μέσα; Είναι πιο αργές από αυτές που έχουν "ράγα" και ανοίγουν προς τα έξω (βλ. καποια citaro) και ενοχλούν τον κόσμο όταν το λεωφορείο είναι τίγκα.
Σε κάποιες γραμμές έχω ακούσει υπάρχει πρόβλημα και αν είναι πολύ στενά και κοντά στα αμάξια υπάρχει κίνδυνος όταν ανοίγει η πόρτα να βρει σε παρκαρισμένα ... Αυτό έχω ακούσει από κάποιους οδηγούς
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(16-02-2024, 05:53 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Σε κάποιες γραμμές έχω ακούσει υπάρχει πρόβλημα και αν είναι πολύ στενά και κοντά στα αμάξια υπάρχει κίνδυνος όταν ανοίγει η πόρτα να βρει σε παρκαρισμένα ... Αυτό έχω ακούσει από κάποιους οδηγούς
Και οι επιβάτες δυσκολεύονται να περάσουν, όταν είναι στενά. Ειδικά στο 220 με τα Crossway, είναι ζόρικα.
Δημοσιεύσεις: 944
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Η solaris 940 γιατί είναι εκτός αρίθμησης; είχε άλλο αριθμό και άλλαξε;
Δημοσιεύσεις: 639
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(25-02-2024, 01:40 PM)Leon377 Έγραψε: Η solaris 940 γιατί είναι εκτός αρίθμησης; είχε άλλο αριθμό και άλλαξε;
Είχε έρθει σαν αντικατάσταση ενός άλλου Solaris που είχε καεί το 2010, επομένως δεν υπήρχαν πινακίδες κοντά στα άλλα
Δημοσιεύσεις: 25
Θέματα: 0
Εγγραφή: 31-03-2023
Το #850 είχε καταστραφεί από πυρκαγιά όντας νέο, μέσα σε περίπου ένα χρόνο από την παραλαβή του, και για αυτόν τον λόγο η Solaris δέχτηκε να το αντικαταστήσει. Το #940 είναι ο αντικαταστάτης του, είναι μοντέλο του 2010 έναντι του 2009 και ο αριθμός πλαισίου του έχει διαφορά γύρω στα 1000 νούμερα σε σύγκριση με τα υπόλοιπα ιδιόκτητα Solaris της ΟΣΥ. Περισσότερες πληροφορίες για αυτό μπορείς να βρεις στις πρώτες 3-4 σελίδες του thread για τα Solaris Urbino 18m III.
Δημοσιεύσεις: 944
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Ευχαριστώ και τους δύο, μπράβο στη solaris
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(25-02-2024, 02:39 PM)Costpap Έγραψε: Το #850 είχε καταστραφεί από πυρκαγιά όντας νέο, μέσα σε περίπου ένα χρόνο από την παραλαβή του, και για αυτόν τον λόγο η Solaris δέχτηκε να το αντικαταστήσει. Το #940 είναι ο αντικαταστάτης του, είναι μοντέλο του 2010 έναντι του 2009 και ο αριθμός πλαισίου του έχει διαφορά γύρω στα 1000 νούμερα σε σύγκριση με τα υπόλοιπα ιδιόκτητα Solaris της ΟΣΥ. Περισσότερες πληροφορίες για αυτό μπορείς να βρεις στις πρώτες 3-4 σελίδες του thread για τα Solaris Urbino 18m III.
Είχα την εντύπωση ότι ήταν το #888. Μπορεί να κάνω και λάθος.
Δημοσιεύσεις: 944
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(25-02-2024, 08:40 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Είχα την εντύπωση ότι ήταν το #888. Μπορεί να κάνω και λάθος.
Τώρα που άνοιξα και είδα το θέμα "Solaris urbino 18" που έγραψαν πιο πάνω είδα και που μπερδεύτηκες
Όπως αναφέρεται το 888 "
συγκρουστηκε πλαγιομετωπικα με τζιπ στην παραλιακη και υπεστη πολυ σοβαρες ζημιες στην δεξια εμπρος πλευρα του. Επειτα απο επισκευη ενταχθηκε ξανα στην δύναμη"