22-02-2024, 09:24 PM
Yutong E12
|
22-02-2024, 10:44 PM
Τα νέα λεωφορεία είναι λογικό να αντικαταστήσουν τα Ν2, αφού τα Ν1, ούτως ή άλλως αποσύρθηκαν. Άρα αν δεν μετακινηθούν τα Iris που είναι πλέον τα μόνα ιδιόκτητα diesel, θα πάνε όπου υπήρχαν Ν2. Ανθουσα δεν μπορούν να πάνε γιατί εκεί προηγούνται τα λεωφορεία φυσικου αεριου. Τα επόμενα που θα φύγουν είναι τα Ίρις 2ης γενιάς που κλείνουν 20ετια και θα αντικατασταθουν - κατά τα φαινόμενα- από τα ιταλοτουρκικα. Βέβαια απομένει να δούμε στην πράξη αν τα νέα ηλεκτρικά είναι κατάλληλα για να αντικαταστησουν 100% τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα.
23-02-2024, 12:23 AM
Λογικά τα 100 ηλεκτρικά, μαζί με τα 200 φυσικού αερίου θα αντικαταστήσουν τα 60 Ίρις αερίου και κοντά στα 100 Ν2 που έχουν μείνει
23-02-2024, 04:36 PM
(22-02-2024, 03:59 PM)ecoj Έγραψε: Οι γκαζιέρες του 2005 δεν πήγαν Ανθούσα και κυκλοφορούσαν αποκλειστικά στην Ανατολική Αθήνα και Αττική για πολλά χρόνια? Nαι, αλλά στην αρχή κυκλοφορούσαν μόνο στα Μεσόγεια, στα τοπικά Χαλανδρίου και Ζηρινείου, που είχαν ομαλές διαδρομές. Όταν ανέλαβε η Ανθούσα προς το 2012 γραμμές του κέντρου (αρχικά Ιλίσια) είδαν ότι δεν τραβάνε στις ανηφόρες και έφεραν για ένα διάστημα τα 9001 - 9007 από τα Λιόσια. Η απόδοσή τους ήταν μέρα με τη νύχτα. Στην Ανατολική Αθήνα (Ζωγράφου Βύρωνας Καρέας) μπήκαν στην ουσία μετά το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού, την ανακατανομή των γραμμών και την παράδοση των τοπικών Μεσογείων και Ζηρινείου στα ΚΤΕΛ. Τότε φάνηκε και η αδυναμία των γκαζιερών του 2005 σε όλο της το μέγεθος . Ακόμη και το Α/Σ Βοτανικού, όταν πήρε τις γραμμές του Ελληνικού, έβαζε ό,τι χρέπι είχε από Ν1 (αυτά που έδινε στο Θριάσιο). Κοντολογίς, Ζωγράφου, Βύρωνας έχουν να δουν λεωφορείο της προκοπής πάρα πολλά χρόνια. Η μόνη εξαίρεση το 230 που κυκλοφορεί αποκλειστικά με Solaris και όχι με NEOPLAN.
26-02-2024, 12:51 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-02-2024, 12:53 AM από ecoj. Edited 1 time in total.)
(23-02-2024, 04:36 PM)Citaro Έγραψε: Nαι, αλλά στην αρχή κυκλοφορούσαν μόνο στα Μεσόγεια, στα τοπικά Χαλανδρίου και Ζηρινείου, που είχαν ομαλές διαδρομές. Όταν ανέλαβε η Ανθούσα προς το 2012 γραμμές του κέντρου (αρχικά Ιλίσια) είδαν ότι δεν τραβάνε στις ανηφόρες και έφεραν για ένα διάστημα τα 9001 - 9007 από τα Λιόσια. Η απόδοσή τους ήταν μέρα με τη νύχτα.Τα Citelis 9001-9006 είχαν έρθει για το 302 και μόνο αρχικά καθώς ήταν ανάμεσα στις υποτιθέμενες πρότυπες γραμμές. Το κράτησαν ένα διάστημα αλλά μετά τα έβαζαν όπου να 'ναι. Δεν τα είχαν φέρει γιατί δεν τράβαγαν οι παλιότερες γκαζιέρες. 220 και 221 έβγαιναν για χρόνια μόνο με παλιές γκαζιέρες αφού τα είχε η Ανθούσα που είχε μόνο παλιές γκαζιέρες. Το πιθανότερο είναι ότι οι επόμενες παραγγελίες που θα γινόντουσαν μετά τα Citelis θα πήγαιναν σε αμαξοστάσια που είχαν παλιούς στόλους (πχ Ν1) αλλά μετά ήρθε η οικονομική κρίση και δεν ξαναπήραν καινούριο λεωφορείο και έτσι έμειναν τα Λιόσια να έχουν τα πιο σύγχρονα λεωφορεία για αρκετά χρόνια. Τώρα άμα έρθουν τα Yutong και πάνε και αμαξοστάσιο Αττικής ενώ δρομολογούν γραμμές λεωφορείων λογικά θα έχουμε γενικές ανακατάξεις αφού θα μετακινηθούν προς αυτό το αμαξοστάσιο γραμμές που τώρα είναι σε άλλα αμαξοστάσια. Πάντως από αμαξοστάσιο Αττικής βολεύει όσο δεν πάει να δρομολογείς με αυτά Β12, 711, 720, Α11, Β11 κλπ
01-03-2024, 04:00 AM
Να φανταστώ ότι τα οχήματα για την Αθήνα δεν έχουν ξεκινήσει καν απο Κίνα;
Για τα αντίστοιχα, που προορίζονται για τον ΟΑΣΘ και φτάνουν σε λίγες ώρες, υπάρχει ενημέρωση απο την ώρα που ξεκίνησε το πλοίο!
04-03-2024, 11:01 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-03-2024, 11:04 AM από notis. Edited 1 time in total.)
04-03-2024, 11:45 AM
Αλλού διαβάζω ότι ακόμα δεν έχουν μπει οι φορτιστές στα αμαξοστάσια. Τέλεια.
Λένε για αρχές Μαΐου ότι θα κυκλοφορήσουν.
04-03-2024, 08:50 PM
Μόνο στα Αμαξοστάσια θα έχει φορτιστές;.
|
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)