(01-12-2023, 04:34 PM)kostas720 Έγραψε: Είναι μια πολύ καλή πρακτική που τη χρησιμοποιούν σε πολλά μετρό στον κόσμο. Η συχνότητα υποτίθεται ότι θα ήταν αυστηρά κάθε 5 λεπτά στα τμήματα Δημ. Θέατρο - Αιγάλεω και Πλακεντίας - Εθν. Άμυνα. Ανάμεσά τους θα μπαίνουν συρμοί στο κεντρικό τμήμα (Εθν. Άμυνα - Αιγάλεω) και θα κάνουν τη συχνότητα στα 2,5 λεπτά. Δεν κατάλαβα πολύ καλά , αλλά νομίζω αυτή ήταν η ιδέα. Επειδή όμως όπως προανέφερες , στα τρένα που θα κάνουν όλη τη διαδρομή θα υπάρχει πολύς συνωστισμός , θα μπορούσε να εφαρμοστεί η ιδέα του διπλού τοπικού. Δηλαδή κρατάμε τη 5λεπτη συχνότητα στους τερματικούς , και θα υπάρχουν δύο τοπικά που θα λειτουργούν εναλλάξ ανάμεσα στα κανονικά (Δημ. Θέατρο - Εθν. Άμυνα) και (Αιγάλεω - Πλακεντίας). Έτσι θα καταφέρουμε μόνο 1 στα 3 τρένα να τερματίζουν στο Αιγάλεω και στην Άμυνα αντίστοιχα και θα μειωθεί ο συνωστισμός στα τρένα που θα κάνουν όλη τη διαδρομή.
Aυτό είναι το ιδανικό σενάριο, αλλά με την παρούσα κατάσταση όσον αφορά στελέχωση/συρμούς, δεν εφαρμόζεται. Αυτό που πρέπει (και μπορεί) να γίνει , είναι να εφαρμοστεί το παλιό μοτίβο ΗΣΑΠ. Κορμός/Κορμός/Τοπικό, Κορμός/Κορμός/Τοπικό κλπ. και αυτό το πολύ με ρυθμό τρείς συρμοί στο δεκάλεπτο.
Πχ αναχώρηση από Πειραιά : 09:07ΑΕΡ - 09:12ΠΛ 09:17ΠΛ - 09:23ΠΛ 09:28ΠΛ - 09:33ΠΛ 09:38ΠΛ - 09:43ΑΕΡ κ.ο.κ
από ΑΙΓΑΛΕΩ 09:22ΑΕΡ 09:25ΑΜΥ 09:28ΠΛ 09:32ΠΛ 09:36ΑΜΥ 09:39ΠΛ 09:43ΠΛ 09:46ΑΜΥ 09:49ΠΛ 09:53ΠΛ 09:56ΑΜΥ 09:59ΑΕΡ κ.ο.κ
από ΣΥΝΤΑΓΜΑ 09:30ΑΕΡ 09:33ΑΜΥ 09:36ΠΛ 09:40ΠΛ 09:44ΑΜΥ 09:47ΠΛ 09:51ΠΛ 09:54ΑΜΥ 09:57ΠΛ 10:01ΠΛ 10:04ΑΜΥ 10:07ΑΕΡ κ.ο.κ
Το ίδιο πράγμα έκανε επί χρόνια ο ΗΣΑΠ. ΠΕΙΡ-ΚΗΦ /ΠΕΙΡ-ΚΗΦ/ΤΑΥΡ- ΕΙΡ και συνέχεια με το ίδιο μοτίβο. Επειδή όμως η χρονοαπόσταση γινόταν από Πειραιά και Κηφισιά 7/3, έφευγε ο πρώτος συρμός στο 5λεπτο και καθόταν στην Καλλιθέα 1,5 λεπτό. Το ίδιο γινόταν και από Κηφισιά, με αναμονή 1,5 λεπτό στο Μαρούσι (και μετά το 2004 στη Νερανζτιώτισσα).
Κάτι αντίστοιχο πρέπει να γίνει και στη γραμμή 3 ώστε να μην αφήνονται μεγάλα κενά στους εξωτερικούς σταθμούς (και με δεδομένο ότι έχουμε το "χωλό" 36λεπτο του Αεροδρομίου, που δεν επιτρέπει καθαρό ρυθμό 5/10).
Ιδανικό σενάριο θα ήταν καθαρό τρίλεπτο στο εσωτερικό δίκτυο (ΑΙΓΑΛΕΩ - ΑΜΥΝΑ) και 6/3/3 6/3/3 στο εξωτερικό δίκτυο, αλλά δεν γίνεται αφού δεν υπάρχουν διαθέσιμοι οδηγοί.