Αξιολόγηση Θέματος:
  • 19 Ψήφοι - 3.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3
Τελευταία βγήκαν εξαγγελίες για την αγορά 7 ακόμα διερευματικών συρμών , για να καλύψουν τις ανάγκες του Αεροδρομίου , που είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο τουρίστας όταν επισκέπτεται τη χώρα μας. Η γραμμή 3 τα έχει ανάγκη , γιατί το 36λεπτο δεν επαρκεί. Αλήθεια θα ήταν δυνατό να επιστρατευθεί και 5ο Rotem και να λειτουργούν 5/7 τρένα για να ξαναπάει η συχνότητα στα 30 λεπτά , μέχρι να παραδωθούν οι νέοι διερευματικοί? Θα ήταν μια καλή λύση αλλά δεν ξέρω αν η ΣΤΑΣΥ θα μπορούσε να κάνει τόσο καλή συντήρηση στα τρένα
Απάντηση
(15-10-2023, 02:57 PM)kostas720 Έγραψε: Τελευταία βγήκαν εξαγγελίες για την αγορά 7 ακόμα διερευματικών συρμών , για να καλύψουν τις ανάγκες του Αεροδρομίου , που είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο τουρίστας όταν επισκέπτεται τη χώρα μας. Η γραμμή 3 τα έχει ανάγκη , γιατί το 36λεπτο δεν επαρκεί. Αλήθεια θα ήταν δυνατό να επιστρατευθεί και 5ο Rotem και να λειτουργούν 5/7 τρένα για να ξαναπάει η συχνότητα στα 30 λεπτά , μέχρι να παραδωθούν οι νέοι διερευματικοί? Θα ήταν μια καλή λύση αλλά δεν ξέρω αν η ΣΤΑΣΥ θα μπορούσε να κάνει τόσο καλή συντήρηση στα τρένα
Κοίτα, αν σκεφτείς ότι τα τελευταία 2-3 χρόνια έχουν σταδιακά ξαναβγεί στη κυκλοφορία σχεδόν όλα τα μονορευματικά (ακόμα είναι εκτός 3-4, με το 44 να είναι το πιο πρόσφατο που επέστρεψε. Βέβαια έχουν όλα τους πρόβλημα στις LED επιγραφές στο εσωτερικό βλέπω. Άλλες δουλεύουν καθώς πρέπει ενώ άλλες απλά κρασάρουν και γράφουν "ATTIKO METRO".), ενώ είχαμε φτάσει στο σημείο που πρακτικά μόνο τα διρευματικά ρότεμ είχαν μείνει, πιστεύω πως δεν είναι απίθανο. Βέβαια ναι οκέι ξέρω πως από τα διρευματικά που έχουμε ήδη κρατάνε 3 εφεδρικά, αλλά είμαστε σίγουροι πως είναι και λειτουργικά; Όχι ότι δεν ελπίζω να αποφασίσουν να βγει και πέμπτο έξω, θα 'πρεπε και όλας, αλλά μπορεί να ζητάμε και θαύματα...
ΟΑΣΑ, ΚΤΕΛ Αρκαδίας και ξερό ψωμί Tongue
Απάντηση
Και έτσι σήμερα ξαφνικά ακούγεται "Επόμενος σταθμός Αιγαλεω-Τερματικος σταθμος" και αρχίσαμε να ψαχνόμαστε πρωί πρωί Big Grin . Εφαρμόστηκε τελικά η ιδέα που υπήρχε για τοπική γραμμή Εθνικής Άμυνας-Αιγαλεου. Το κακό βεβαια είναι πως κανεις δε το ανακοινωσε, μένει να δούμε και στη πράξη πως θα πάει αυτο.
Απάντηση
(30-11-2023, 10:29 AM)Thanos2265 Έγραψε: Και έτσι σήμερα ξαφνικά ακούγεται "Επόμενος σταθμός Αιγαλεω-Τερματικος σταθμος" και αρχίσαμε να ψαχνόμαστε πρωί πρωί Big Grin . Εφαρμόστηκε τελικά η ιδέα που υπήρχε για τοπική γραμμή Εθνικής Άμυνας-Αιγαλεου. Το κακό βεβαια είναι πως κανεις δε το ανακοινωσε, μένει να δούμε και στη πράξη πως θα πάει αυτο.
Διάβασα ένα σχετικό άρθρο και μιας και το ανέφερες να πω πως οι ενδιάμεσοι συρμοί καλά θα είναι, οι υπόλοιποι που θα μαζεύουν τον κόσμο από τα "ασήμαντα προάστια" δε θα έχουν χώρο ούτε για μύγα (αν το μέτρο αυτό αφορά δρομολόγια κατά τις ώρες αιχμής). Δεν είναι δυνατόν το τρένο να φτάνει ήδη μισογεμάτο στο Αιγάλεω, από τα προάστια του Πειραιά, και να το βρίσκουν καλή ιδέα όλο αυτό ROFL
Απάντηση
(01-12-2023, 06:10 AM)Korkis Έγραψε: Διάβασα ένα σχετικό άρθρο και μιας και το ανέφερες να πω πως οι ενδιάμεσοι συρμοί καλά θα είναι, οι υπόλοιποι που θα μαζεύουν τον κόσμο από τα "ασήμαντα προάστια" δε θα έχουν χώρο ούτε για μύγα (αν το μέτρο αυτό αφορά δρομολόγια κατά τις ώρες αιχμής). Δεν είναι δυνατόν το τρένο να φτάνει ήδη μισογεμάτο στο Αιγάλεω, από τα προάστια του Πειραιά, και να το βρίσκουν καλή ιδέα όλο αυτό ROFL
Είναι μια πολύ καλή πρακτική που τη χρησιμοποιούν σε πολλά μετρό στον κόσμο. Η συχνότητα υποτίθεται ότι θα ήταν αυστηρά κάθε 5 λεπτά στα τμήματα Δημ. Θέατρο - Αιγάλεω και Πλακεντίας - Εθν. Άμυνα. Ανάμεσά τους θα μπαίνουν συρμοί στο κεντρικό τμήμα (Εθν. Άμυνα - Αιγάλεω) και θα κάνουν τη συχνότητα στα 2,5 λεπτά. Δεν κατάλαβα πολύ καλά , αλλά νομίζω αυτή ήταν η ιδέα. Επειδή όμως όπως προανέφερες , στα τρένα που θα κάνουν όλη τη διαδρομή θα υπάρχει πολύς συνωστισμός , θα μπορούσε να εφαρμοστεί η ιδέα του διπλού τοπικού. Δηλαδή κρατάμε τη 5λεπτη συχνότητα στους τερματικούς , και θα υπάρχουν δύο τοπικά που θα λειτουργούν εναλλάξ ανάμεσα στα κανονικά (Δημ. Θέατρο - Εθν. Άμυνα) και (Αιγάλεω - Πλακεντίας). Έτσι θα καταφέρουμε μόνο 1 στα 3 τρένα να τερματίζουν στο Αιγάλεω και στην Άμυνα αντίστοιχα και θα μειωθεί ο συνωστισμός στα τρένα που θα κάνουν όλη τη διαδρομή.
Απάντηση
Ξέρουμε αν εφαρμόστηκε σήμερα; πήγα Χαλάνδρι και δεν είδα τίποτα
Απάντηση
(01-12-2023, 11:51 PM)Leon377 Έγραψε: Ξέρουμε αν εφαρμόστηκε σήμερα; πήγα Χαλάνδρι και δεν είδα τίποτα
Νομίζω ήταν για Τετάρτη-Πέμπτη
Απάντηση
(02-12-2023, 12:25 AM)kostas720 Έγραψε: Νομίζω ήταν για Τετάρτη-Πέμπτη
Α ναι όντως τώρα το είδα
Απάντηση
(01-12-2023, 04:34 PM)kostas720 Έγραψε: Είναι μια πολύ καλή πρακτική που τη χρησιμοποιούν σε πολλά μετρό στον κόσμο. Η συχνότητα υποτίθεται ότι θα ήταν αυστηρά κάθε 5 λεπτά στα τμήματα Δημ. Θέατρο - Αιγάλεω και Πλακεντίας - Εθν. Άμυνα. Ανάμεσά τους θα μπαίνουν συρμοί στο κεντρικό τμήμα (Εθν. Άμυνα - Αιγάλεω) και θα κάνουν τη συχνότητα στα 2,5 λεπτά. Δεν κατάλαβα πολύ καλά , αλλά νομίζω αυτή ήταν η ιδέα. Επειδή όμως όπως προανέφερες , στα τρένα που θα κάνουν όλη τη διαδρομή θα υπάρχει πολύς συνωστισμός , θα μπορούσε να εφαρμοστεί η ιδέα του διπλού τοπικού. Δηλαδή κρατάμε τη 5λεπτη συχνότητα στους τερματικούς , και θα υπάρχουν δύο τοπικά που θα λειτουργούν εναλλάξ ανάμεσα στα κανονικά (Δημ. Θέατρο - Εθν. Άμυνα) και (Αιγάλεω - Πλακεντίας). Έτσι θα καταφέρουμε μόνο 1 στα 3 τρένα να τερματίζουν στο Αιγάλεω και στην Άμυνα αντίστοιχα και θα μειωθεί ο συνωστισμός στα τρένα που θα κάνουν όλη τη διαδρομή.

Aυτό είναι το ιδανικό σενάριο, αλλά με την παρούσα κατάσταση όσον αφορά στελέχωση/συρμούς, δεν εφαρμόζεται. Αυτό που πρέπει (και μπορεί) να γίνει , είναι να εφαρμοστεί το παλιό μοτίβο ΗΣΑΠ. Κορμός/Κορμός/Τοπικό, Κορμός/Κορμός/Τοπικό κλπ.  και αυτό το πολύ με ρυθμό τρείς συρμοί στο δεκάλεπτο.

Πχ αναχώρηση από Πειραιά : 09:07ΑΕΡ        -         09:12ΠΛ 09:17ΠΛ      -           09:23ΠΛ 09:28ΠΛ        -         09:33ΠΛ 09:38ΠΛ      -           09:43ΑΕΡ κ.ο.κ
από ΑΙΓΑΛΕΩ                          09:22ΑΕΡ 09:25ΑΜΥ 09:28ΠΛ 09:32ΠΛ 09:36ΑΜΥ  09:39ΠΛ 09:43ΠΛ 09:46ΑΜΥ 09:49ΠΛ 09:53ΠΛ 09:56ΑΜΥ 09:59ΑΕΡ  κ.ο.κ
από ΣΥΝΤΑΓΜΑ                       09:30ΑΕΡ 09:33ΑΜΥ 09:36ΠΛ 09:40ΠΛ 09:44ΑΜΥ  09:47ΠΛ 09:51ΠΛ 09:54ΑΜΥ 09:57ΠΛ 10:01ΠΛ 10:04ΑΜΥ 10:07ΑΕΡ κ.ο.κ

Το ίδιο πράγμα έκανε επί χρόνια ο ΗΣΑΠ. ΠΕΙΡ-ΚΗΦ /ΠΕΙΡ-ΚΗΦ/ΤΑΥΡ- ΕΙΡ και συνέχεια με το ίδιο μοτίβο. Επειδή όμως η χρονοαπόσταση γινόταν από Πειραιά και Κηφισιά 7/3, έφευγε ο πρώτος συρμός στο 5λεπτο και καθόταν στην Καλλιθέα 1,5 λεπτό. Το ίδιο γινόταν και από Κηφισιά, με αναμονή 1,5 λεπτό στο Μαρούσι (και μετά το 2004 στη Νερανζτιώτισσα).

Κάτι αντίστοιχο πρέπει να γίνει και στη γραμμή 3 ώστε να μην αφήνονται μεγάλα κενά στους εξωτερικούς σταθμούς (και με δεδομένο ότι έχουμε το "χωλό" 36λεπτο του Αεροδρομίου, που δεν επιτρέπει καθαρό ρυθμό 5/10).

Ιδανικό σενάριο θα ήταν καθαρό τρίλεπτο στο εσωτερικό δίκτυο (ΑΙΓΑΛΕΩ - ΑΜΥΝΑ) και 6/3/3 6/3/3 στο εξωτερικό δίκτυο, αλλά δεν γίνεται αφού δεν υπάρχουν διαθέσιμοι οδηγοί.
Απάντηση
έχω παρατηρήσει εδώ και αρκετό καιρό πως οι συρμοί κινούνται με πολύ χαμηλή ταχύτητα ανάμεσα στους σταθμούς αμπελοκήποι-μέγαρο μουσικής στην κατεύθυνση προς δημ. θέατρο, αλλά και ανάμεσα στους σταθμούς σύνταγμα-ευαγγελισμός και πανόρμου-κατεχάκη στην κατεύθυνση προς αεροδρόμιο. μήπως γνωρίζει κάποιος γιατί συμβαίνει αυτό;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 20 28.947 23-07-2024, 07:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 Cmaniac 169 240.128 10-12-2023, 07:15 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 76 87.259 13-05-2022, 02:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)