Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(29-03-2023, 03:38 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Τραγικό μεν, καλύτερα έτσι δε. Γιατί όπως γράφει και ο Lion's City, με τον ημερήσιο προγραμματισμό υπάρχουν τεράστια κενά, ακόμα και στα λεωφορεία. Στα τρόλεϊ είναι τραγικοτερη η κατάσταση.

Από καιρό τώρα, βλέπουμε χοντρικά πχ το 608 με <20 οχήματα αντί 26 στην πανδημία, τα 036/203 με 5 αντί 7-8, το 653 μόνιμα με 1/2, στο μετρό Χαλάνδρι (405/450/451/460/461) μόνιμα κομμένα 1-2 κλπ. Τα κενά ξεπερνούν τη 1 ώρα. Απλά τώρα θα γίνει "επίσημο" και λιγότερο μπάχαλο.
Παρατηρείς όμως κι εσύ ότι αναφέρεσαι κυρίως σε γραμμές Ανθούσας;; Εκεί το εχουν διαλύσει οντως ...
Απάντηση
(29-03-2023, 07:36 PM)Citaro Έγραψε: Παρατηρείς όμως κι εσύ ότι αναφέρεσαι κυρίως σε γραμμές Ανθούσας;; Εκεί το εχουν διαλύσει οντως ...

Φαντάσου να μην είχαν χάσει και όλες τις γραμμές των Μεσογείων τι θα είχε να γίνει...
Απάντηση
(29-03-2023, 07:36 PM)Citaro Έγραψε: Παρατηρείς όμως κι εσύ ότι αναφέρεσαι κυρίως σε γραμμές Ανθούσας;; Εκεί το εχουν διαλύσει οντως ...

Αναφέρομαι στις γραμμές της Ανθούσας, γιατί αυτές χρησιμοποιώ περισσότερο και τις γνωρίζω, όπως και οποιαδήποτε άλλη περνά από Κηφισίας. 

Αλλά όντως είναι κακή η κατάσταση. Απλά φανταστείτε τι θα γινόταν, αν π.χ. τη Δευτέρα έφευγαν τα ΚΤΕΛ και έπρεπε η Ανθούσα να βγάλει τα 300αρια στα Μεσόγεια (17 γραμμές) και τις εξοχές (503, 7, 9, 35, 36)...  Tongue
Απάντηση
(29-03-2023, 08:53 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Φαντάσου να μην είχαν χάσει και όλες τις γραμμές των Μεσογείων τι θα είχε να γίνει...
Απλά θα έπρεπε να προσλάβουν προσωπικό πράγμα που δεν έχουν κάνει.
Απάντηση
(30-03-2023, 11:52 AM)georgio Έγραψε: Απλά θα έπρεπε να προσλάβουν προσωπικό πράγμα που δεν έχουν κάνει.
Παραιτούνται δεν είναι καλά τα λεφτά για αυτό
Απάντηση
(30-03-2023, 03:22 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Παραιτούνται δεν είναι καλά τα λεφτά για αυτό
Υπαρχουν οι επιλαχόντες στον καταλογο. Γενικά ομως μου μυρίζει ... χορτασίλα. Δεν ειναι καλά τα λεφτά, ξυπνάμε νωρίς, δουλεύουμε Κυριακές, κοινώς δεν είναι στα ... μέτρα μας καμια εργασία. Ας ειναι καλά οι παππούδες να ταίζουν ....
Απάντηση
(30-03-2023, 08:36 PM)Citaro Έγραψε: Υπαρχουν οι επιλαχόντες στον καταλογο. Γενικά ομως μου μυρίζει ... χορτασίλα. Δεν ειναι καλά τα λεφτά, ξυπνάμε νωρίς, δουλεύουμε Κυριακές, κοινώς δεν είναι στα ... μέτρα μας καμια εργασία. Ας ειναι καλά οι παππούδες να ταίζουν ....
Επειδή έχω γνωστούς μέσα με την νέες προσλήψεις, ξεκινάνε με 655 καθαρά και χωρίς δεδουλευμενα ρεπό μαζί με ανθυγιεινό φτάνουν τα 800 ευρώ με Κυριακές ... Νομίζω είναι πολύ λίγα χωρίς δώρο αυτήν την δουλειά Κυριακή γιορτές χωρίς σταθερό ωράριο... Και χωρίς να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία από ιδιωτικό τομέα όταν έχουν έρθει χρόνια οδηγοί έξω ... Εσύ θα πήγαινες εκεί ;
Απάντηση
(31-03-2023, 03:57 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Επειδή έχω γνωστούς μέσα με την νέες προσλήψεις, ξεκινάνε με 655 καθαρά και χωρίς δεδουλευμενα ρεπό μαζί με ανθυγιεινό φτάνουν τα 800 ευρώ με Κυριακές ... Νομίζω είναι πολύ λίγα χωρίς δώρο αυτήν την δουλειά Κυριακή γιορτές χωρίς σταθερό ωράριο... Και χωρίς να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία από ιδιωτικό τομέα όταν έχουν έρθει χρόνια οδηγοί έξω ... Εσύ θα πήγαινες εκεί ;
Ο καθείς εφ'ω ετάχθη. Εδώ μεταπτυχιακοί πτυχιούχοι αμοίβονται με λιγότερα, ο κάτοχος απολυτηρίου λυκείου με ένα επαγγελματικό δίπλωμα όλο κ όλο, τί πρέπει να λάβει ώστε να καθίσει στο τιμόνι; 

Εν πασει περιπτώσει, ανέβηκαν τα νέα προγράμματα καθημερινής. Όπου έγιναν αλλαγές, επανήλθαν τα δρομολόγια του 2019. Στην ουσία αφαιρέθηκαν οχήματα που δεν έβγαιναν ποτέ (πχ στο 235 το 6ο πρωϊνο κ το 4ο απογευματινό)
Απάντηση
Σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος να δεχτεί ότι μισθό και συνθήκες εργασίας του πουν μόνο και μόνο επειδή δεν έχει πτυχία. Αν θέλουν οδηγούς να δώσουν αξιοπρεπή μισθό και αυτό ισχύει και για το δημόσιο αλλά και για τα ΚΤΕΛ.

Από και πέρα ούτε το νέο πρόγραμμα πρόκειται να τηρηθεί. Για παράδειγμα το 821 συνεχίζει να το έχει με δύο οχήματα απογεύματα ενώ επί της ουσίας το 2ο όχημα σχολάει πριν τις 12 καιρό τώρα.
Απάντηση
(02-04-2023, 03:43 PM)ecoj Έγραψε: Σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος να δεχτεί ότι μισθό και συνθήκες εργασίας του πουν μόνο και μόνο επειδή δεν έχει πτυχία. Αν θέλουν οδηγούς να δώσουν αξιοπρεπή μισθό και αυτό ισχύει και για το δημόσιο αλλά και για τα ΚΤΕΛ.
Τα ΚΤΕΛ, τα οποία τα απασχολεί η εκτέλεση του έργου (γιατί από αυτό αποζημιώνονται), έχουν προχωρήσει σε 3 αυξήσεις με τις βασικές καθαρές αποδοχές να ξεκινάνε από 900 ευρώ από ίδια κεφάλαια, καθώς η χιλιομετρική αποζημίωση με 1,41 δεν φτάνει ούτε για ζήτω.

Συνεπώς, ισχύει σε έναν βαθμό αυτό που λέει ο Citaro. Ο κάθε ένας έκανε αίτηση για την ΟΣΥ, γιατί νόμιζαν ότι θα είναι δημόσιοι υπάλληλοι και θα αράζουν. Όταν πήγαν και είδαν τι σημαίνει να πιάνεις Ανθούσα και να σχολάς Ακαδημία, να οδηγάς οχήματα σαν τις GN που δεν ξέρεις πως θα βγει η βάρδια κτλ κτλ, προτίμησαν τα σίγουρα λεφτά από αλλού.. 

Γιατί και στα ΚΤΕΛ που τα έχουν όλα, τα πράγματα δεν είναι καλύτερα. Υπάρχει πρόβλημα γενικό με την εύρεση οδηγών, σιγουρα και δεν είναι αποκλειστικά ελληνικό θέμα, αλλά μήπως και στους υπόλοιπους κλάδους δεν υπάρχει ζήτηση, αλλά από προσφορά τίποτα;
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)