17-01-2023, 01:28 PM
Σύμφωνα με τους χάρτες του ΟΑΣΑ πλέον πάει μέχρι το Αττικό Νοσοκομείο. Στην διαδρομή προς τέρμα μέσω Αγίας Τριάδος (κάτω από τα ΤΕΕ & ΙΕΚ Περιστερίου Χαιδαρίου), στην επιστροφή μέσω Αθηνών.
Γραμμές που θα προτείνατε για κατάργηση
|
17-01-2023, 01:28 PM
Σύμφωνα με τους χάρτες του ΟΑΣΑ πλέον πάει μέχρι το Αττικό Νοσοκομείο. Στην διαδρομή προς τέρμα μέσω Αγίας Τριάδος (κάτω από τα ΤΕΕ & ΙΕΚ Περιστερίου Χαιδαρίου), στην επιστροφή μέσω Αθηνών.
17-01-2023, 03:14 PM
20-01-2023, 09:42 AM
Μπορεί και να καταργήθηκε άτυπα. Δεν το βλέπω να έχει δρομολογηθεί τις τελευταίες μέρες ούτε εμφανίζει κάτι στον ημερήσιο προγραμματισμό.
20-01-2023, 12:47 PM
Σας δουλεύει η τηλεματική μέσω web; Εμένα εδώ και μία εβδομάδα στο site εμφανίζει
telematics.oasa.gr took too long to respond. Στην εφαρμογή μου δείχνει το Β15 με όχημα κανονικ.α
20-01-2023, 01:25 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-01-2023, 01:26 PM από GeorgIrisbus. Edited 1 time in total.)
Εγώ θα πάω από την αντίπερα όχθη και θα προτείνω την κατάργηση του 316 και την απορρόφηση των δρομολογίων του από το 304/305. Δεν έχει νόημα να λειτουργεί πλέον για 1, 2 δρομολόγια καθώς όταν παλαιότερα είχε νόημα ύπαρξης τα 304/305 σταματούσαν τα δρομολόγια τους στις 21.00 (και ακόμα παλαιότερα από τις 18.00).
Έτσι θα μπορούσαν να εκτελούνται τα δρομολόγια από Νομισματοκοπειο των 22.50 από το 305 και των 23.15 από το 304, ενώ των 23.55 από Αρτέμιδα θα εκτελείται από το 305 (που ούτως ή άλλως η διαδρομή που κάνει το 316 στην επιστροφή είναι η διαδρομή του 305). Για μετά τις 23.00 για Παλλήνη κέντρο υπάρχει και το Α5 με λίγο περπάτημα, αλλά και τα 314, 319. Ενώ στην Σπάτων από Παναγίτσα και μετά δεν υπάρχει καμία γραμμή που να εξυπηρετεί μετά τις 22.25 που σχολαει το 304. Επίσης θα πρότεινα την κατάργηση των 324 και 306 και την επαναφορά του παλιού 306 Στ. Δουκ. Πλακεντίας - Γέρακας - Καντζα - Αμαξ. Ανθούσας (ή και Praktiker ή αν υπάρχει τόσος λόγος εξυπηρέτησης της Ανθούσας ας πηγαίνει μέχρι την πλατεία της όχι μέχρι Καλλισσιων). Ναι μεν ήταν μια γραμμή μακαρόνι, αλλά και το 324 είναι πλέον μακαρόνι όπως πάει στην Ανθούσα που δεν έχει κανένα νόημα να πηγαίνει γιατί δεν θα το πάρει κανείς από Καντζα για Ανθούσα κλπ, και βέβαια εξυπηρετούσε καλύτερα και από άποψη συχνοτερων δρομολογίων αλλά και από άποψη σημείων διέλευσης.
20-01-2023, 04:11 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-01-2023, 04:11 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
(20-01-2023, 12:47 PM)sgkatsos Έγραψε: Σας δουλεύει η τηλεματική μέσω web; Εμένα εδώ και μία εβδομάδα στο site εμφανίζειΝαι έχεις δίκιο. Επέστρεψε στην κανονική διαδρομή και εγώ δεν ενημέρωσα ποτέ την εφαρμογή που είχε μείνει στην προσωρινή στο Αττικό και γι αυτό δεν εμφάνιζε τίποτα.
25-01-2023, 02:18 AM
651. Απλά. Γραμμή χωρίς νόημα και απλά συμπληρωματική του 036.
25-01-2023, 08:43 PM
Καλύτερα να καταργηθεί. Θα έχει το 036 άλλο 1 όχημα. Εγώ πάλι προτείνω και την κατάργηση του 701 και μεταφορά όλων των δρομολογίων του στο 705 , με μία εξαίρεση ίσως την Κυριακή να λειτουργεί μόνο το 701. Έτσι κι αλλιώς το 701 κάνει την ίδια διαδρομή με το 705 εκτός από 1 πάρα μικρό κομμάτι στο Ίλιον το οποίο θα εξυπηρετείται από 25 , 732 , Γ12 και 705.
25-01-2023, 09:29 PM
Το 705 υπάρχει μόνο για να δίνει πρόσβαση στο ΙΚΑ και έχει ως αποτέλεσμα να κάνει τη γραμμή δυσλειτουργική και χάσιμο χρόνου. Αν κάποιο από τα δύο σηκώνει συζήτηση αν χρειάζεται αυτό είναι το 705 και όχι το 701.
Το 651 αν θες να το καταργήσεις το καταργείς. Σε λίγους θα λείψει φαντάζομαι αλλά τα περί εξτρά οχήματος στο 036 είναι ανέκδοτο...
28-01-2023, 01:25 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-01-2023, 01:33 AM από Sotirisdim4. Edited 2 times in total.)
(25-01-2023, 09:29 PM)ecoj Έγραψε: Το 705 υπάρχει μόνο για να δίνει πρόσβαση στο ΙΚΑ και έχει ως αποτέλεσμα να κάνει τη γραμμή δυσλειτουργική και χάσιμο χρόνου. Αν κάποιο από τα δύο σηκώνει συζήτηση αν χρειάζεται αυτό είναι το 705 και όχι το 701. Συμφωνώ. Ίσα ίσα λειτουργεί μόνο τα μεσημέρια των καθημερινών το 705, και ειδικά το κομμάτι που διαφοροποιείται από το 701 είναι σε δρόμους με μεγάλη κίνηση, και συνδυάζοντας το αυτό με την κίνηση της Θηβών, απλά την κάνει δύσχρηστη. Η δημιουργία του 705 για την εξυπηρέτηση του ΙΚΑ ούτως ή άλλως προκύπτει από την ανάγκη κάλυψης του λόγω του κενού που δημιούργησε το 701 όταν μεταφέρθηκε από την Αττική στην Ανθούπολη. Κατ' εμέ, όχι μόνο πιστεύω ότι το 705 χρήζει κατάργησης, αλλά και το 701 καλό θα ήταν να επιστρέψει στην Αττική, για να λυθούν και τα δύο προβλήματα (εξάλλου, υπάρχουν και άλλες γραμμές που εξυπηρετούν τη σύνδεση του Καματερού με το κέντρο του Ιλίου, όπως το Γ12 και το 25, και το 25 τη σύνδεση με τη Θηβών). Ίσως θα βοηθούσε και στο πρόβλημα της δρομολόγησης της γραμμής που τις καθημερινές, από τότε που μπήκε το χειμερινό, είναι διαρκώς ένα όχημα μείον, δημιουργώντας μεγάλα κενά μεταξύ των δρομολογίων, ειδικά κατά τις απογευματινές ώρες. Ή έστω, εφόσον το 705 φτάνει που φτάνει μέχρι πλατεία Αγίων Αναργύρων, να συνεχίσει προς Αττική ή Σταθμό Λαρίσης, αντί να κάνει κύκλο πίσω στο Ίλιον και να γίνεται μεγάλη η διαδρομή χωρίς λόγο.
ΟΑΣΑ, ΚΤΕΛ Αρκαδίας και ξερό ψωμί
|
|