Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ουγγαρία
#1
Photo 
Καλησπέρα πρώτη φορα που γράφω στο φόρουμ. Γκουγκλάροντας στο ίντερνετ, έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο σαιτ ( http://juhaszgergely3.atw.hu/salgotarjan...dulas.html ).Περίπου στο μέσο της σελίδας υπάρχει η φωτογραφία ενός volvo 7700(αν δε κάνω λάθος) με αριθμό κυκλοφορίας JOX-714 το οποιό είναι βαμμένο στα χρώματα της ΟΣΥ. Το σχόλιο κάτω απο την εικόνα αναφέρει πως 2 από αυτα κυκλοφόρησαν στην Αθήνα. 'Oσο και αν έψαξα δε βρήκα περισσότερες πληροφορίες ούτε τον αριθμό κυκλοφορίας του δεύτερου λεωφορείου ούτε πότε κυκλοφόρησαν στην Αθήνα. Μήπως γνωρίζει κάποιος κατι παραπάνω?
Υ.Γ. με συγχωρείται αν έχει αναφερθεί κάπου αλλού στο φόρουμ
Απάντηση
#2
I'm not from Greece, but I have some information. Both buses were in Greece 2001-2004
JOX-714 (YV3R7G71821000885): https://fotobus.msk.ru/vehicle/821352
JOX-715 (YV3R7G71X21000886): https://fotobus.msk.ru/vehicle/821354
Απάντηση
#3
(23-10-2022, 01:51 PM)reshz Έγραψε: I'm not from Greece, but I have some information. Both buses were in Greece 2001-2004
JOX-714 (YV3R7G71821000885): https://fotobus.msk.ru/vehicle/821352
JOX-715 (YV3R7G71X21000886): https://fotobus.msk.ru/vehicle/821354
The Greek manufacturer Saracakis they tried to replace Saracakis Athena B7LA (Volvo chassis) in Athens because of their many electronical problems of this type of Articulated buses.  If I remember correctly, he had brought 2 vehicles but OASA refused the offer. So the vehicles (Volvo 7700A) were sold in Hungary and were practically brand new.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#4
Were they in operation? If so, are their license plates known in OASA?
Απάντηση
#5
Καλώς ήρθες Thanos2265!

Προσωπικά δεν είχα ξαναακούσει για τα συγκεκριμένα Volvo! Διαβάζοντας την σελίδα που παραθέτεις καταλαβαίνω ότι οι φωτογραφίες αυτές τραβήχτηκαν το 2007. Είναι κατασκευασμένα 100% από την Volvo ή το αμάξωμα τους είναι του Σαρακάκη; Το ρωτάω γιατί το 2001 ο Σαρακάκης κατασκεύαζε ακόμα λεωφορεία.
Απάντηση
#6
Ανοίγω ξανά αυτό το θέμα, αλλά αυτή τη φορά για τις εξαιρετικές συγκοινωνίες της Βουδαπέστης και της ευρύτερης περιοχής.

Ο τουρίστας/επισκέπτης/οτιδήποτε φτάνοντας στο αεροδρόμιο έχει δυο επιλογές: 
1. το λεωφορείο εξπρές 100Ε που σε πάει κατευθείαν στο κέντρο με ελάχιστες στάσεις ,με συχνότητα 6-10 λεπτά 24/7.
2. το λεωφορείο εξπρές 200Ε που είναι τροφοδοτικό στον κοντινότερο σταθμό μετρό, με συχνότητα 7-10 λεπτα 24/7 και καμιά δεκαριά στάσεις στην διαδρομή του.

Ο ψαγμένος θα επιλέξει το 200Ε καθώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις με το απλό εισιτήριο των ~1,13 ευρώ, ενώ ο απλός τουρίστας θα επιλέξει το 100Ε που σε πάει στο κέντρο χωρίς καμία μετεπιβίβαση με εισιτήριο ~5,55 ευρώ. Εγώ επέλεξα το 200Ε και αγόρασα το εισιτήριο των 90 λεπτών που επιτρέπει απεριόριστες μετεπιβιβάσεις με ~1,89 ευρώ.

Για να το συγκρίνουμε με την Αθήνα όπως μπορούμε, ο τουρίστας θα πάρει το μετρό μέχρι Σύνταγμα πληρώνοντας 9 ευρώ, ενώ ο Έλληνας θα πάρει το Χ95 με 5,50 ευρώ.

Με το 200Ε φτάνεις σε έναν σταθμό μετρό και με την ανάβαση μιας σκάλας μπαίνεις στο τράινο το οποίο φεύγει κάθε τρια λεπτά.

Στό μετρό παρατηρέις αρκετά πράγματα:
1. Οι οθόνες της τηλεματικής για το μετρό σου δείχνουν δευτερόλεπτα με ακρίβεια τα 10 δευτερόλεπτα
2. Αρκετά τρένα έχουν συρόμενες πόρτες σαν τα 1ης γενιάς της Αθήνας
3. Τα καθίσματα είναι σε στύλ Λονδίνου-Ρόμης, δηλαδή δεν έχει τετράδες αλλά όλα τα καθίσματα ακουμπάνε τοίχο.
4. Η οθόνη της τηλεματικής είναι εξαιρετική καθώς έχει απλό και μοντέρνο σχεδιασμό ενώ δείχνει και τις συνδέσεις σε λεωφορεία, τραμ και άλλα μέσα, δείχνοντας την ώρα άφιξης αυτών των συνδέσεων.
5. Δεν υπάρχουν fare gates και τα εισητήρια είναι είτε στο κινητό και επικυρώνονται με την χρήση QR, είτε υπάρχουν χάρτινα που είναι σαν τα παλιά της Αθήνας, ή τα νυν της Θεσσαλονίκης
6. Στο μετρό πιάνεις δεδομένα πάντα και παντού

Στα λεωφορεία παρατηρείς επίσης πολλά πράγματα:
1. Πάρα πολλές νταλίκες διάφορων κατασκευαστών (Mercedes Citaro, Mercedes Citaro FL, Mercedes Citaro C2, MAN, Vanhool, Mercedes Connecto
2. Ενώ υπάρχει κλιματισμός πάντα, τα παράθυρα είναι συρόμενα και το συρόμενο μέρος είναι πάνω απο 55% του παραθύρου. Αυτό είναι σε ολοκαίνουριες νταλίκες Citaro C2, για να παίρνουμε παράδειγμα.
3. Η οθόνη τηλεματικής είναι και εδώ εξαιρετική με ευανάγωστα γράμματα και χωρίς άχρηστες πληροφορίες σαν τον καιρό και την ATH.ENA card, που βρίσκουμε στην τηλεματική της Αθήνας.
4. Στην οθόνη της τηλεματικής εμφανίζεται αν κάποιος έχει πατήσει στοπ, όπως και πάνω από την πόρτα.
5. Υπάρχουν πολλά ημιαστικά και δεν τρέχουν αστικά σε γραμμές που πάνε σε χωρία (βλ. Αθήνα και τοπικά Ζηρινείου)
6. Οι γραμμές τρόλλευ χρησιμοποιούν Solaris Urbino IV νταλίκες και περνάνε από μέρη χωρίς εναέριο δίκτυο για να εξυπηρετόυν καλύτερα.

Επειδή εγώ ήμουνα σε ένα χωριό 60 χιλιόμετρα από τη Βουδαπέστη χρησιμοποίησα και τα υπεραστικά λεωφορεία. Ο οργανισμός είναι ο Volanbusz και μπορείς να χρησιμοποήσεις το ίδιο εισιτήριο με την Βουδαπέστη (στην γραμμή που χρησιμοποιούσα τουλάχιστον). Η γραμμή που χρησιμοποίησα έτρεχε κάθε 1-2 ώρες και ένωνε χωριά με ελάχιστο πληθυσμό με ένα αστικό λεωφορείο. Εγώ πέτυχα MAN νταλίκα αλλά και ένα high-floor μανάρι που δεν ήταν αυτόματο και ήταν λες και ήσουνα στην Σοβιετική Ένωση.

Η Βουδαπέστη κατά τη γνώμη μου είναι μια πολύ αναπτυγμένη συγκοινωνιακά πόλη και σε πολλά πράγματα πρέπει να πάρουμε παράδειγμα από αυτή, αντί μόνο να νοικιαζουμε τις παλιές της νταλίκες.
Απάντηση
#7
Ένα ταξίδι στην Ουγγαρία έχει πάντα ενδιαφέρον για εμάς τους τρενάκηδες/λεωφορειάκηδες/ΜΜΜάκηδες Tongue

Μιας και βρέθηκα κι εγώ τον Μάιο στην Ουγγαρία (στο Debrecen, στην Βουδαπέστη έκατσα μόνο ένα βράδυ, δεν είχα χρόνο καθόλου να την δω αν και επιφυλάσσομαι καθώς φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα), ας προσθέσω κάποια σχόλια/παρατηρήσεις:

(26-06-2024, 01:54 PM)akis Έγραψε: Ο τουρίστας/επισκέπτης/οτιδήποτε φτάνοντας στο αεροδρόμιο έχει δυο επιλογές: 
1. το λεωφορείο εξπρές 100Ε που σε πάει κατευθείαν στο κέντρο με ελάχιστες στάσεις ,με συχνότητα 6-10 λεπτά 24/7.
2. το λεωφορείο εξπρές 200Ε που είναι τροφοδοτικό στον κοντινότερο σταθμό μετρό, με συχνότητα 7-10 λεπτα 24/7 και καμιά δεκαριά στάσεις στην διαδρομή του.

Στις οποίες γραμμές κυκλοφορούν στην μεν 200Ε αρθρωτά Conecto τρίτης γενιάς, ενώ στην δε 100Ε ολοκαίνουργια αρθρωτά MAN (τα οποία με εντυπωσίασαν από το πόσο αθόρυβα ήταν παρόλο που κάθισα στο πίσω μέρος του οχήματος. Μακάρι να είναι έτσι και των ΚΤΕΛ Κορινθίας που θα δούμε στην Αθήνα).

(26-06-2024, 01:54 PM)akis Έγραψε: 5. Δεν υπάρχουν fare gates και τα εισητήρια είναι είτε στο κινητό και επικυρώνονται με την χρήση QR, είτε υπάρχουν χάρτινα που είναι σαν τα παλιά της Αθήνας, ή τα νυν της Θεσσαλονίκης
6. Στο μετρό πιάνεις δεδομένα πάντα και παντού

Χρησιμοποίησες την εφαρμογή των BKV για αγορά εισιτηρίων; Την δοκίμασα και λειτούργησε μια χαρά, την βρήκα αρκετά εύχρηστη. Αυτό για τα δεδομένα ισχύει και για άλλα δίκτυα μετρό που έχω επισκεφτεί (πχ Μιλάνο πέρσυ).

Στο μετρό τους έχουν και συρμούς Metrowagonmash!

(26-06-2024, 01:54 PM)akis Έγραψε: Στα λεωφορεία παρατηρείς επίσης πολλά πράγματα:
1. Πάρα πολλές νταλίκες διάφορων κατασκευαστών (Mercedes Citaro, Mercedes Citaro FL, Mercedes Citaro C2, MAN, Vanhool, Mercedes Connecto
2. Ενώ υπάρχει κλιματισμός πάντα, τα παράθυρα είναι συρόμενα και το συρόμενο μέρος είναι πάνω απο 55% του παραθύρου. Αυτό είναι σε ολοκαίνουριες νταλίκες Citaro C2, για να παίρνουμε παράδειγμα.

Υπάρχει μεγάλη ποικιλία τροχαίου υλικού στην Ουγγαρία. Και στο Debrecen είδα eCitaro με συρόμενα παράθυρα. Εννοείται ότι το θέμα των παραθύρων είναι υπόθεση των προδιαγραφών που θέτει ο αγοραστής των λεωφορείων.

Να προσθέσω εδώ ότι ενώ η Ουγγαρία είχε ταυτιστεί με την Ikarus στα λεωφορεία, η οποία έχει κλείσει, πλέον υπάρχουν ξανά βιομηχανίες κατασκευής λεωφορείων στην χώρα. Αναφέρομαι στην Credobus και την Inter Traction Electrics, στο Debrecen κυκλοφορούν πολλά Reform 501 LE της τελευταίας, κατασκευασμένα σε πλαίσιο Mercedes-Benz OC 500LE 1830.

https://www.dkv.hu/mercedes_benz_reform_501_le

(26-06-2024, 01:54 PM)akis Έγραψε: 6. Οι γραμμές τρόλλευ χρησιμοποιούν Solaris Urbino IV νταλίκες και περνάνε από μέρη χωρίς εναέριο δίκτυο για να εξυπηρετόυν καλύτερα.

Σίγουρα υπάρχουν και δωδεκάμετρα Solaris Trollino και δεν ξέρω αν έχει απομείνει και κάνα Ikarus 412T

(26-06-2024, 01:54 PM)akis Έγραψε: Επειδή εγώ ήμουνα σε ένα χωριό 60 χιλιόμετρα από τη Βουδαπέστη χρησιμοποίησα και τα υπεραστικά λεωφορεία. Ο οργανισμός είναι ο Volanbusz και μπορείς να χρησιμοποήσεις το ίδιο εισιτήριο με την Βουδαπέστη (στην γραμμή που χρησιμοποιούσα τουλάχιστον). Η γραμμή που χρησιμοποίησα έτρεχε κάθε 1-2 ώρες και ένωνε χωριά με ελάχιστο πληθυσμό με ένα αστικό λεωφορείο. Εγώ πέτυχα MAN νταλίκα αλλά και ένα high-floor μανάρι που δεν ήταν αυτόματο και ήταν λες και ήσουνα στην Σοβιετική Ένωση.

Η Βουδαπέστη κατά τη γνώμη μου είναι μια πολύ αναπτυγμένη συγκοινωνιακά πόλη και σε πολλά πράγματα πρέπει να πάρουμε παράδειγμα από αυτή, αντί μόνο να νοικιαζουμε τις παλιές της νταλίκες.

Την Volanbusz την χρησιμοποίησα στην διαδρομή Miskolc --> Debrecen. Σε κάθε στάση υπήρχε προγραμματισμένη ώρα άφιξης ενώ μου έκανε εντύπωση ότι όταν έφτανε πιο νωρίς σε μία στάση το λεωφορείο περίμενε την ώρα αναχώρησης του. Στο site της Volanbusz υπάρχει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για το που είναι το λεωφορείο και τι ώρα πέρασε από την στάση.

Επίσης πολλά Credobus είδα στην Volanbusz, ενώ υπάρχουν και πολλές νταλίκες στον στόλο της.

Έχει πολύ ψωμί η Ουγγαρία συγκοινωνιακά, προτρέπω όσους μπορούν να την επισκεφτούν.
Απάντηση
#8
Λίγα ακόμα σχόλια:
1. Το "high-floor μανάρι" που ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμα, μετά από λίγο ψάξιμο είδα πως είναι Ikarus 263.
2. Χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω και τους δυο τρόπους αγοράς εισιτηρίων. Αρχικά πήρα τα εισιτήρια από το κινητό και τα ακύρωσα κανονικά με QR. Μετά από μια μέρα η κάμερα του κινητού μου χάλασε και χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω και φυσικό εισιτήριο, το οποίο ήταν εξίσου εύκολο να αγοράσεις με της Αθήνας.
3. Μίλησα μόνο για νταλίκες καθώς τα μόνα δωδεκάμετρα που είδα είναι γύρω στα 5 connecto, αλλά και κάποια midi της Karsan.
4. Στο μετρό υπάρχουν πάρα πολλοί σταθμοί με κεντρικές αποβάθρες αντί για πλευρικές.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)